۳ هزار دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نامه ای به حسن روحانی، رییس جمهور منتخب از او خواسته اند مانع احیاء دانشگاه علوم پزشکی ایران شوند.

در این نامه که نسخه ای از آن به خبرآنلاین ارسال شده است، چنین آمده:

جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای دکترروحانی
رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران
با سلام و تحیات
ضمن عرض تبریک خدا را سپاس گزاریم که به برکت جمهوری اسلامی ایران ، دانشجویان می توانند مطالبات خود را آزادنه بیان کرده وخواستار پیگیری از مسئولین باشند.
آبان ماه سال 1389 بود که دانشگاه علوم پزشکی ایران به منظور هم افزایی توان مندیهای علمی و ارتقاء جایگاه دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران در رتبه بندی های بین المللی در راستای تحقق چشم انداز 20 ساله و نقشه جامع علمی کشور و نیز در جهت تأمین یکپارچگی در ارائه خدمات بهداشتی ، درمانی استان تهران و کاهش تصدی گری امور موازی در دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ادغام شد .
حال پس از گذشت قریب به سه سال از ادغام ، دانشکده های پزشکی و پیراپزشکی ، مدیریت ، توان بخشی ، بهداشت ، پرستاری و مامایی به طور کامل با هم ادغام شده اند به نحوی که یکپارچه سازی دانشجویان و گروه هایی علمی و آموزشی و فضاهای فیزیکی روند طبیعی خود را پیموده و حتی ساختمان برخی دانشکده ها فروخته شد. فضای علمی گسترده بوجود آمده پس از ادغام و تجمیع نقاط قوت دو دانشگاه سیل عظیم نخبگان کشور را در مسیر بالندگی علمی رهنمون شد.
همانطور که مستحضرید اکنون پس از حدود سه سال این ادغام به بار نشسته است و تلاش های شبانه روزی اساتید، کارکنان ، دانشجویان و مدیران این دانشگاه برای اولین بار منجر به کسب رتبه علمی 62 توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران در میان دانشگاههای برتر آسیا شده است به نحوی که هم اکنون در میان 100 دانشگاه برتر آسیا نام سه دانشگاه از جمهوری اسلامی ایران به چشم می خورد که دانشگاه علوم پزشکی تهران دومین آن می باشد.
در فروردین ماه سال جاری وزارت بهداشت تصمیم بر انتزاع دانشگاه علوم پزشکی ایران از تهران گرفت اقدامی که بدون هیچگونه کار کارشناسی ،در چند ماه پایانی دولت و در حالی که دانشجویان در وسط ترم تحصیلی، به شدت مشغول انجام وظیفه علمی خود بودند تعجب همگان را برانگیخت. با این انتزاع نه تنها تمامی اهداف ادغام نادیده گرفته شده بلکه یکی از بزرگترین عوارض آن ضربه به آموزش دانشجویان و در نهایت نظام سلامت کشور خواهد بود.
تنها طی دو سال 90 و 91 حدود 8000 دانشجوی نخبه کشور، دانشگاه علوم پزشکی تهران را بعنوان برترین دانشگاه ، برای محل تحصیل خود انتخاب کردند و هم اکنون با این تصمیم غیر کارشناسانه بشدت دچار سرگردانی و تشویش خاطر و اضطراب از این بابت شده اند و هیچ چشم انداز روشنی را برای ادامه تحصیل خود متصور نیستند.
از ابتدای مطرح شدن بحث انتزاع، تمامی دانشجویان این دانشگاه که نگران تبعات منفی این تصمیم غیر کارشناسانه بودند حداکثر تلاش خود را به کار گرفتند تا علی رغم فضای خفقان رسانه ای حاکم بر دانشگاه مطالبه ی به حق خود را از طرق کاملا قانونی و به دور از هر گونه اقدام احساسی به گوش مسئولین امر برسانند و از این ظلم بزرگ جلوگیری نمایند
می دانیم که دست یابی به اهداف بزرگ سختی های خاص خود را دارد و ما انتظار داریم علی رغم سختی های سپری شده تعامل بوجوده آمده در حوزه های علمی میان دانشجو ، استاد و سیاست گذار تداوم یابد و همه با هم قدم در خلق حماسه گذارند. آیا معنای حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از بین بردن زیر ساخت های یک دانشگاه که برای آینده خود و پیشرفت دانشجویانش برنامه ریزی کرده است می باشد؟
مطالبه ما دانشجویان از شما رئیس جمهور منتخب به عنوان تصمیم ساز کلان حوزه علم و فرهنگ کشور این است که با این انتزاع مخالفت نموده و با جلوگیری از این انتزاع مانع لکه دار شدن پرونده درخشان عدالت در جمهوری اسلامی ایران شوید.
دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران

4547

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 305425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 49
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کارمند ایران A1 ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    69 24
    رییس جمهور محبوب ، آقای روحانی، شما که به گفته خودتان برای اجرای قانون آمده اید و اعتدال را پیشه فرمودید خواهش میکنم اسیر جو سازی چند مدیر بی میز شده و متمول نشوید و با اجرای قانون و آراء دیوان عدالت و دیوان محاسبات که انتزاع را غیر قانونی و "از مصادیق بارز حیف و میل بیت المال "دانسته اند سبب شادی ما کارمندان و ارتقاء علمی دانشجویان شوید. چگونه فریاد کنیم : میخواهیم تهرانی بمانییییییم.
    • بی نام A1 ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      47 12
      آفرین برادر ، حرف حق نوشتی و برای همین به مذاق "کامنت نویسهای" و مدیران بی میز شده تلخ است.
    • بی نام IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      23 43
      روی 3000 امضا شک دارممن می خواستم یک بررسی در مورد صحت تعداد امضا ها بکنید و ببینید که آیا صاحبان امضا اطلاع داشتند یا خیر،بار ها شده که عده ای بدون اطلاع دانشجویان،اسم و شماره دانشجویی آنها را در پای در خواست های صنفی دانشجویان آورده اند،در حالیکه خود کسانی که که اسمشان آمده است با آن درخواست مخالف بودند!!!
    • بی نام IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      22 29
      چرا برای خود خواهی ورودی های 90 و 91 باید این 2 دانشگاه آسیب ببینند،در ضمن مسئولین گفتند که مدرکتون دانشگاه تهرانه،
    • بی نام IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      36 9
      کارمندا که جرات حرف زدن ندارند؛ هر روز یه حرفی از دانشگاه ایران می شنوند و راهی دیوان عدالت اداری می شوند. جالب است که معاون اداری و مالی ایران نیز نظر می دهد که بر حسب دستور وزیر نمی شود کارمندی در تهران بماند. باید همه برگرند. آخر مگر کارمند رسمی دولت برده است که هر زمان دلشان خواست خرکشش کنند و از جایی به جای دیگر ببرند. هر روز منتظر هستیم بگویند بروید جای دیگری کار کنید. بعد اسم این را می گذارند احیا و پیشرفت. کجایش پیشرفت است؟ دست از سر ما بردارید؛ بروید یک دانشگاه دیگر بزنید و هر کسی عشق میز دارد را جذب کنید. چرا از رعب و وحشت استفاده می کنید. فرم حراست می آورند و کارکنان را مجبور می کنند فرم را پر کنند تا به عنوان نیروی جدید استخدام شوند. یکی باید به این وضع پایان دهد.
    • دانشجو ی tums IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      27 7
      در پاسخ به : من نمیدونم این 3000 تا امضا از کجا اومده! کو الان... جهت روشن شدن شما و امثال شما : تمام 3000 نفر از طریق نوشتن کد ملی ، شماره دانشجویی و شماره تلفن همراه خود اهراز هویت خود را اثبات نموده و آنرا به شکل یک طومار قبلا تقدیم کرده اند..
  • مسیح A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    49 20
    جناب آقای دکتر روحانی، این انتزاع که آسیب جدی به سلامت مردم و ارتقاء علمی کشور وارد کرد 3 ضلع نازیبا داشت: الف) قدرت طلبی مدیران بی میز شده ب)ندانم کاری و بی درایتی وزیری شش ماهه که بجای حل مشکل دارو دنبال تشنج آفرینی بود و ج) لجبازی و رفتار عجیب رییس جمهوری که هیچ قانونی را قبول نداشت. امیدواریم با نگرش وسیع و تامل در کارها که از شما سراغ داریم این مساله خاتمه یابد.
    • بی نام A1 ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      25 11
      خواهش میکنم برای این آدمها که "عشق خدمت" دارند یک دانشگاه جدید درست کنند تا از سر دانشگاه بزرگ تهران دست بردارند
  • بی نام IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    33 51
    3000 دانشجوی دانشگاه تهران؟؟! این یعنی بقیه ی 16000 دانشجو مخالف ادغامن!(کلا" 19000 دانشجو) انها حتی اگر 3000 نفر هم امضا کردن بچه های دانشگاه ایران سابق هستن که میانگین رتبه های کنکوری بالاتری داشتن(بعد از دانشجویان اصلی تهران و بهشتی) و عملا" بیمارستانا و خوابگاه های دانشگاه تهران رو گرفتن و با مدرک دانشگاهی معتبر تر می خوان فارغ التحصیل بشن(نسبت به رنک ایران سابق) بنده خودم دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی تهران هستم تمام کسانی که از اوّل در همین دانشگاه بودیم مخالف این ادغام بی دلیل بودیم ، هستیم و خواهیم بود... این که دو یا چند دانشگاه برای بهبود رتبه جهانی یا برای یکپارچه سازی خدمات یکی بشن واقعا" ایده خنده داریه.این بهبود رتبه جهانی به خاطر بزرگی متراژ دانشگاه هست نه بهبود علمی و آموزشی!!
  • بی نامم IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    32 30
    تفکیک دانشگاه ها غیر قانونی و غیر کارشناسی است ولی ادغامشون غیر قانونی و غیر کارشناسی نبود؟؟؟
    • بی نام IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      28 3
      ماده 53 از 92 به بعد لازم الاجرا هست ادغام قبل از این تاریخ ولی انتزاع بعد از این تاریخه الان افتاد
  • دانشجو دانشگاه علوم پزشکی تهران IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    45 15
    طبق ماده 53 مصوب مجلس و مورد تایید شورای نگهبان از سال 92 به بعد هرگونه ادغام انفصال انتزاع انفکاک در موسسات ارگان ها سازمان ها نهاد های دولتی باید با تایید و نظر موافق مجلس صورت گیرد که این انتزاع دانشگاه ایران بر طبق این ماده صورت نگرفته، موافقت هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران را ندارد مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ندارد ، از مجلس و کمیسیون تلفیق نتوانست بودجه بگیرد دیوان عدالت اداری رای به توقف انتزاع داده . حکم نهایی آن در حال صدور است دیوان محاسبات این انتزاع را بنا به دلایل بالا و ضایع شدن بیت المال ( هزینه ای معادل 500 میلیارد تومان) غیر قانونی دانسته و به دلیل نداشتن بودجه پرداخت وجه در این دانشگاه را غیر قانونی دانسته، دانشجویان و اساتید هم مخالف این انتزاع اند.
  • بی نام IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    15 28
    امضا شون کو؟
    • جلال A1 ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      4 5
      امضا متعاقبا ضمیمه خواهد شد
    • بی نام A1 ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      2 2
      جیه امضا بذارن تا دمار از روزگار بچه ها دربیارن؟ً! همون بهتر که ندذاشتید حرف شما سند ه
  • بی نام IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    21 34
    یکی شدن 2 دانشگاه خطای ناشی از عملکردهای غیرکارشناسانه دولت احمدی نژاد بود. دانشگاههای علوم پزشکی تهران و ایران 2 دانشگاه مستقل از یکدیگرند و حذف دانشگاه ایران حذف بخشی از تاریخ آموزش پزشکی در کشور است. ادغام این 2 دانشگاه مصداق این ضرب المثله که جلوی ضرر رو از هر کجا بگیریم منفعته. البته دانشجویان ورودی 90 و 91 باید نسبت به انتخاب تهران یا ایران صاحب اختیار باشند. ولی اساتید و نیز دانشجویان ورودی های قبل باید به دانشگاههای خودشان برگردند.
  • بی نام A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    32 24
    ما كه دانشجوي علوم پزشكي تهران هستيم خبر نداريم!!!! از اون ٣٠٠٠ تايياي بگم بگمه!!!
  • چرا؟ IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    36 14
    در زمان ادغام به نقل از معاون وقت وزیر بهداشت پیشین دولت دهم که درآرشیو سایت وبدا که سایت خبری رسمی وزارت بهداشت آرشیو سایت www.tums.ac.ir موجود است ادغام دانشگاه علوم پزشکی ایران و تهران از منویات مقام معظم رهبری و در راستای رسیدن به افق 1404 صورت پذیرفته اکنون جای سوال است که چرا مسولین کنونی وزارت بهداشت بر خلاف آن گام بر میدارند و درصددند که این ادغام را لغو کنند.
    • بی نام IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      13 9
      تا آنجا که می دانم مقام معظم رهبرب در مورد این ادغام به طور مستقیم نظری نداده اند
  • بی نام IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    20 27
    شما ها بمونيد همون دانشگاه تا مدركتون تهران بشه! چه كار داريد به دانشگاه اسير گرفته شده ايران؟
  • هیات علمی A1 ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    38 21
    دوستان دانشجوی عزیز ،دغدغه های شما برای ادامه تحصیلتان وتمایلتان برای حضور در دانشگاه قابل قبول است وفکر می کنم برای حضورتان در دانشگاه تهران منعی وجود نداشته باشد.ولی تعجب می کنم که شما به عنوان فر هیختگان این جامعه بپذیرید که انتزاع غیر کارشناسی بوده ولی ادغام کارشناسی بوده .ادغام نماد تقلب برای بالا بردن رتبه یک دانشگاه بوده است.بدون توجه به عواقب آن که مهمترین آن قربانی کردن خدمات درمانی وبهداشتی در غرب استان تهران بوده است.اگر دوستان دانشگاه تهران خیلی دغدغه دارند اینبار مسوولیت خدمات بهداشتی -درمانی این بخش مهم وپرجمعیت را همراه با بخش آموزش وپژوهش دانشگاه ایران را به عهده بگیرند.
    • بی نام IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      4 5
      حرف الکی نزنید خواهشا. شما به فکر تشکیل امپراطوری برای خودتون هستید. اگر خیلی اعتراض دارید، می تونید از دانشگاه برید و باور کنید دانشگاه بدون استاد باقی نمی مونه.
    • بی نام US ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      5 5
      اتفاقا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران به این اظهار نظر غیر کارشناسانه پاسخ صریح و روشن دادن و برای پذیرش مسئولیت خدمات بهداشتی درمانی اظهار آمادگی کردن!
    • بی نام IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      4 7
      از کی تا حالا خدمات بهداشتی-درمانی به هیئت علمی مربوط شده؟
    • جوابی قاطع به ادعایی کذب از دانشگاه بهشتی A1 ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      2 0
      جواب معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشکی تهران به ادعای بار درمانی آيا در بحث انتزاع مشكلي متوجه حوزه معاونت بهداشتي هست؟ خير! اگر در ادغام دخالت داشتيم آن موقع نگراني دانشگاه شهيد بهشتي را در حوزه بهداشت برطرف مي كرديم و مي گفتيم آن را به ما بدهند. ما با روي گشاده از اين كه جمعيت تحت پوشش مان بيشتر شود و بيشتر بتوانيم به مردم استان تهران خدمت كنيم استقبال مي كرديم. در بحث انتزاع، حوزه معاونت بهداشتي چون در ادغام دخيل نبود در انتزاع هم دخيل نيست و مشكلي نخواهد داشت. لینک خبر گذاشتم رو جای ادرس سایت کاری نکنید برای تک تک سوال های سطحی شما پاسخی قاطع بیاوریم حیف که درگیر درس و بحثیم وگرنه..ما هم خودمون وهم شما رو به فضل و عدل الهی می سپاریم
    • په نه په A1 ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      2 0
      خوابی جانم همون بحبوحه گفتن اگه می دونستیم نمی تونن می دادن به ما مدیریتش می کردیم.
  • بی نام A1 ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    17 3
    با سلام امیدوارم آقای دکتر روحانی جلوی ادغام دانشگاه صنعت آب و برق ( شهید عباسپور ) و دانشگاه شهید بهشتی رو هم بگیره ، اینکار به ضرر وزارت نیروست ، چراکه اکثر نخبه های وزارت نیرو از دانشگاه صنعت آب و برق (شهید عباسپور ) فارغ التحصیل شده اند .اگه این دانشگاه از وزارت نیرو جدا بشه در واقع این وزارت خونه مهمتریم مرکز آموزشی و پژوهشی خودش رو از دست میده و بعد از چند سال همه کشور باید تاوان نبود نیروهای متخصص در وزارت نیرو رو بدهند ، این دانشگاه نیروهای زبده برای وزارت نیرو آموزش میده و اگه با شهید بهشتی ادغام بشه از این رسالتش فاصله خواهد گرفت ، تمامی پرسنل وزارت نیرو اینو میدونن و از این ادغام ناراحتد . حتی دکتر عباسپور و کمیسیون آموزش مجلس هم با این طرح مخالفند .
    • ناشناس A1 ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
      11 5
      دانشگاه شهید بهشتی گویا طاقت نداره که از 3تا دانشگاه شهرستان (شیراز، فردوسی مشهد و صنعتی اصفهان) پایین تر باشه ، واسه همین میخواد با سو استفاده از تلاشای یه گروه دیگه به نفع خودش،رنکش رو بهتر کنه.با وجود اینکه خودم تهرانیم ،ولی به نظرم این کارا یه جورایی برای کاهش قدرت دانشگاه های خوب شهرستانیه(مثل همون 3 تا که گفتم).واقعا نمیفهمم چرا تو بحث آموزش هم باید سیاست تمرکز گرایی دنبال بشه.خنده داره.
    • دانشجوی پردیس فنی و مهندسی عباسپور A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      3 7
      ادغام دانشگاه شهید عباسپور و شهید بهشتی کاملا قانونی بوده و منجر به تبدیل قطب علمی شدن پردیس فنی و مهندسی عباسپور خواهد شد و و ظرفیت های بالقوه دو دانشگاه در زمینه رشته های مهندسی به خصوص دانشگاه عباسپور میشود و دانشگاه از این رکود خارج میشود و در کل مزایای بسیاری دارد.
  • بی نام EU ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    28 33
    ما که دانشگاه تهرانی هستیم کاملا مخالف ادغام 2 دانشگاه و موافق جداسازی 2 دانشگاه هستیم
  • محمد حسن A1 ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    23 7
    اشکالی نداره... بذارید جدا کنن!! این آقایون مسئول قریب به 90 درصدشون این اصطلاح رو سرلوحه ی کارشون قرار داده اند: "دیگی که برای ما نمیجوشه ، بذارید کله ی ... توش بجوشه" بله. اینجوری میشه که هممون بجای اینکه با این همه پیشرفت مراتب علمی در کشور ، تأثیرات این پیشرفت های علمی رو در زندگی مردم هم ببینیم ، فقط شاهد درجــــــــــــــــــا زدن هستیم!
  • دانشجو A1 ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    44 41
    من خودم دانشجوی سال اخر پزشکی تهران!!! پس چرا من از این نامه خبر ندارم؟!!! این 3000تا کجا بودن ما ندیدیم و متوجه حضورشون نشدیم؟! اتفاقا همه بچه های دانشگاه تهران از جدایی خیلی هم خوشحالن. اگه نامه ای هم باشه حتما کار بچه های ایرانه که جدایی به ضررشون شد. هم مدرک دانشگاه تهران رفت هم درجه علمی دانشگاهشون در حد دانشگاه تازه تاسیس افت کرده. منم جاشون بودم نامه مینوشتم!!!!
    • بی نام A1 ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      9 5
      چون شما احتمالا تو باغ نیستی دوست عزیز. اسمت رو بگو دفعه بعد حتما خبرت میکنیم! ضمنا خیلی بچگانه ست که فکر میکنی تمام این اعتراضا به خاطر مدرکه. ما دلایل منطقی ارائه کردیم که باز هم به دلیل تو باغ نبودن جنابعالی ازش مطلع نیستی. امیدوارم هرچه زودتر جلوی این انفصال غیرقانونی گرفته بشه و دست سودجویان کوتاه بشه.
  • بی نام A1 ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    11 16
    جالبه وقتی داشتن ادغام میکردن دانشجویان میگفتن چرا ادغام کردن و ال و بل و ... ،همش میگفتن کار غیر کارشناسی و ... و اعتراض می کردند ، حالا که میخوان جداش کنن باز دانشجویان اعتراض میکنن و میگن حالت ادغامش بهتر بود و ... وجداسازیش کار غیر کارشنسه!!!!!!!!!1 واقعا که...
  • دانشجوی معترض به انفصال IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    24 5
    در جلساتی که با دانشجویان دایر می گردید با دلایلی منطقی ارائه شده از سوی دانشجویان با احیای دانشگاه ایران مخالفت می گردید و بعد در عصر همان روز این آقایان بزرگوار در رسانه ها از رضایت دانشجویان خبر می دادند!!!خطاب به دوستان عزیزی که مدرک دانشگاه تهران را مطرح می کنند باید گفته شود کوتاه فکری است که تمام اعتراضات انجام شده را مبنی بر گرفتن مدرک از دانشگاه تهران دانست!!چراکه دانشگاه ایران قبل از ادغام جزءدانشگاه های برتر کشور بوده است و دانشگاه ایرانی که توسط دانشجویان قبل از انفصال انتخاب شده بود ،با دانشگاه تازه تاسیسی که امروز احیا شده یکی نیست!!
  • بی نام A1 ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    33 14
    خبر آنلاین عزیز ، ازمطالعه کامنتها مشخص است عده ای تحت عنوان دانشجوی تهران ( که به نظر من کامنت نویسهای مدیران بی میز شده ایران هستند) سعی در دو دستگی بین دانشجویان و همکاران دانشگاه ادغام یافته و بزرگ تهران دارند. از خوانندگان عزیز تقاضا دارم هوشیار باشند.اینکه برای تحریک افراد به رتبه بالاتر ، بی ارزشی مدرک و ... اشاره مکرر میشود همان سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن این بی میز شده هاست.
  • دانشجوی ایرانی A1 ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    17 32
    من نمیدونم این 3000 تا امضا از کجا اومده! کو الان؟! نمیشه همینجوری اولش بنویسین ما 3000 نفریم که! پس کو مدرکش؟! الان منم میگم 10000 مخالف ادغامن، به همین راحتی مدرک هم نمیخواد! لطفا این افراد که برای خبر آنلاین نامه فرستادن دفعه بعد مدرکش و 3000تا امضا رو هم بفرستن! ما دانشجویا دانشگاه علوم پزشکی ایران (ورودی های 89 به قبل) ادغام رو محکوم میکنیم و از رئیس جمهور عزیز تقاضا داریم احیای دانشگاه ایران را سریع تر به مراحل نهایی برساند و از دیگر مسئولین و نیز دانشجویان دیگر دانشگاه ها توقع داریم به استقلال دانشگاه ما احترام بگذارند.
    • بی نام A1 ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      15 5
      اين چه ميدونم " كامنت نويس" كه ميگفتن يعنى اين؟ اگه اينطوره ما بهش ميگيم خالي ب......
    • ورودی 89 IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      13 6
      دوست عزیز من ورودی 89 هستم و مخالف انتزاع!این دانشگاهی که الان هست(بعد جریانای انتزاع )اون دانشگاهی نیست که من انتخاب کردم!نمونش عدم تصحیح اوراق امتحانی ما بعد یکی دو ماه از امتحانا گذشتن!فقط اینترنا و بچه های ترم آخری موافق انتزاع هستن چون از امکانات دانشگاه تهران(بیمارستان و اساتید و...) استفاده کردن حالا که میخوان برن میگن به ما چه ترم پایینیا!حتی 1% بچه های ترم پایینی موافق انتزاع و تاسیس!!!این دانشگاه جدید نیستند!
    • بی نام IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      11 7
      امضا و اطلاعات ملت رو سایت نمی ذارند که!... ضمنا، شما چند نفر از طرف خودتون صحبت کنید. ما که ورودی 89 به قبل هستیم، خواستار لغو انفصال و برگشت به حالت ادغام و یکپارچگی هستیم وپس از ادغام، دانشگاه به پیشرفت خود ادامه خواهد داد.
    • دانشجوی ایرانی A1 ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      11 8
      لطفا مودب باشید و بدون اطلاع از چیزی زود قضاوت نکنید و تهمت هم نزنید. من نه کامنت نویس هستم نه دلایل سیاسی و پشت پرده دارم، من یه دانشجوی پزشکی ورودی 88 دانشگاه ایران هستم که به دلایل متعدد میخوام ایرانی باقی بمونم. بیاید قبول کنیم نظرمون با هم فرق داره و اینقدر راحت به هم تهمت نزنیم! البته منم این رو قبول دارم که تکلیف ورودی های 90 و 91 باید روشن بشه، و اونایی که دانشگاه تهران رو تو انتخاب رشته زدن باید الان هم تو همون دانشگاه درس بخونن. من دانشگاه ایران قبول شدم و میخوام تو دانشگاه ایران هم بمونم، شما دانشگاه تهران قبول شدید و کاملا حق دارید دانشگاه تهران بمونید.
  • پزشک IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    26 9
    ما دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران امیدواریم اقای دکتر روحانی با تدبیر خودشون مانع انتزاع دو دانشگاه شوند... دلایل این درخواست کاملا مشخص و به نفع هر دو دانشگاه می باشد... عده ای که مخالف ادغام دو دانشگاه هستند قطعا دلایل سیاسی و شخصی پشت پرده دارند.
    • دانشجوى واقعى A1 ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      8 4
      سلام، بالاخره شما پزشك هستيد يا دانشجو؟ اگر دانشجو هم هستيد (كه بعيد است) داشجوي تهران هستيد يا ايران؟ من فكر ميكنم هيچكدام نميتوانيد باشي و احتمالا از همان دسته " كامنت نويس " هستيد، آقايان خواهش ميكنم دست از سر ما برداريد و بگذاريد كارمان را بكنيم.
  • حقم رو میخام A1 ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    23 7
    ورودی های 90 چه گناهی دارن که زمان انتخاب رشته کد دانشگاه تهران بود حالا که انتخاب کردن چون دانشگاه ها میخاد از هم جدا شه و دانشگاه ایران دانشجو نداره ما ها به زور باید ایرانی بشیم درحالی که رتبه های 32 80 و دو رقممی دارن تو این دانشگاه درس میخونن...دانشگاهی که اگه تو دفترچه انتخاب رشته بود حتما بعد شهید بهشتی و شیراز میزدیم ما رو به اسم دانشگاه تهران کشوندن اینجا و سرمون شیره مالیدن
  • بی نام IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    1 1
    بسیاری از این به اصطلاح اساتید که مخالف الحاق دانشگاه عباسپور به وزارت علوم و شهید بهشتی هستند، مدارک داخل وزارت نیرو تا حد فوق لیسانس (بدون مجوز وزارت علوم) و یا دکترا از دانشگاههای کشور آذربایجان دارند که در صورت الحاق به شهید بهشتی یک دکترتا حد یک فوق دیپلم تقلیل درجه می یابد و حقوقهای حرامشان نصف میشود. همین به اصطلاح دکترها بعلت ارتباط با فارغ التحصیلان عباسپور که مدیران وزارت نیرو و شرکتهای تابعه آن بوده اند با دریافت پروژه های میلیاردی و تدریس کوتاه مدت گاها در طول یک ترم 300 میلیون حق الندریس کسب می کردند که رانت بسیار بزرگی برایشان بوده که تاکنون سه بار در چند ماه اخیر سازمان بازرسی کل کشور و یک بار دیوان محاسبات دخالت کرده اند
  • بی نام IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    8 1
    این بی انصافی محضه!!! رفتیم کارهای فارغ التحصیلیمون رو انجام بدیم بهمون میگن"اگه چند روز زودتر می اومدید، تهرانی بودین ولی الان ایرانی شدین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
  • انتزاع یا ادغام؟! A1 ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    14 2
    اگه واقعا اهل عمل هستید یک ارگان کاملا مستقل از وزارت بهداشت و دولت مثل مجلس یک رفراندوم برگزرار کنه که نتایج اون هم محرمانه یاشه تا ببینید چه تعداد از دانشجویان چه تعدادی از اساتید و چه تعدادی از کارمندان با قضیه انتزاع مخالفند.
  • محمد IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    5 2
    ما کارکنان نیز به نوبه خود از ریاست محترم جمهوری خواهانیم تا این انتزاع صورت نگیرد باور فرمایید در این مدتی که انتزاع اعلام شد مسئولین دانشگاه ما ( ایران ) چه به روز ما آوردند، چه خط و نشان هایی که نکشیدند چه نامه هایی که ننوشتند و گفتند رئیس دانشگاه دکتر اعتمادیان گفته باید امضا کنید که موافق این انتزاع هستید تشکر برای ریاست جمهوری سابق برای این انتزاع حتی گردهمایی که داشتیم برای روز استاد و معلم تفاوت بین کارکنان و مدیران و اساتید از زمین تا عرش بود. برای ما کارکنان پذیرایی ساده بود و اساتید و... صرف ناهار داشتند. حقیقتا" ما کارکنان نیز هیچ علاقه ای هیچ انگیزه ای برای این انتزاع نداریم چرا که تمامی انسانیت ، صداقت ، رفتار و گفتار نیک را از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی تهران به عینه دیدیم
  • بی نام A1 ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    پس من چرا خبر نداشتم؟؟؟؟؟