رئیس جمهور منتخب جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی ، می دانم طی این مدت یکماه و اندی آنقدر نکته نصیحت و برنامه و پیشنهاد و لابیگری خیلی ها و ملاقات با صاحب نظران و ... را تحمل نموده اید که ته دلتان می گوئید ای بابا بگذارید خودم فکر کنم و تصمیم بگیرم ، رئیس جمهور منم اگر مشورت لازم شد خودم اعلام می کنم و صدایتان می زنم .

حق را به شما می دهم این همان چیزی است که مردم و کشور انتظار آنرا دارد ، همانهائیکه به شما رای دادند و در نگاه بهت انگیز و غافلگیر شده برخی رجال اعتراض خود به شرایط و دولت موجود را فریاد و پایبندی به ارزش های اصیل نظام را رقم زدند.

جناب رئیس جمهور خیلی بی پروا عرض می کنم خواست اکثریت مردم در مورد کابینه یازدهم این می تواند باشد:-لطفاً تحت تاثیر برخی فشارها و زمینه چینی ها در مورد استفاده از نیروهای دولت فعلی نگردید .ممکن است در میان چند صد مدیر ریز و درشت افرادی به اندازه انگشتان دست پیدا کنیدکه مفید باشند .لکن اکثر مدیران موجود همانهایی هستند که در قبال اقدامات غیر قانونی ، بی حرمتی ها و کشاندن کشور به سوی خرافه و نحله سازی جریان انحرافی دولت و شخص رئیس جمهور  سکوت کردند و حاضر نشدند به نشانه اعتراض از کابینه بیرون بیایند یا پست و مقام خود را از دست بدهند .پس اینان بیشتر نان به نرخ روز می خورند .

 شما انتخاب شدید چون با صراحت از پشتیبانی آیت ا... هاشمی رفسنجانی و ایده و اندیشه های وی نام بردید و خواستار اعتدال در همه زمینه ها بودید و این بدین معناست که سیاست ها و نحوه مدیریت دولت آقای هاشمی مورد پسند و رضایت اکثریت می باشد و انتظار دارند شما با دادن رنگ خاص خود به آن تجارب چنان کنید که باید .-از نیروهای مشمول افراط و تفریط حال در هر عنوان و پست و مقامی که باشند پرهیز کنید که امام علی (ع) فرمودند بهترین کارها وسط ترین آن است.-دیده و شنیده می شود این روزها بازار دید و بازدید و لابی گری داغ داغ است ، برخی به سراغ دوستان قدیمی از یاد رفته خود می روند ، افطاری می دهند ، عکس های قدیمی را از توی آلبوم ها بیرون می آورند و خلاصه به دنبال سر نخ و روزنه و بهانه ای که بواسطه آن به شما نزدیک شوند فکر کنم اگر الان آمار خانوادگی خود را بخواهید لیست کنید کلی عموزاده ، دائی زاده ، عمه زاده ، خاله زاده ، فامیل و ... پیدا کرده اید جالب تر اینکه بستگان درجه یک شما هم الان کلی دوست و رفیق پیدا کرده اند .

لذا جناب روحانی ضرب المثل تا پول داری رفیقتم و یا مگسان گرد شیرینی نباید از یاد برود.جناب دکتر بیایید برای یکبار هم شده در این کشور اصل شایسته سالاری را پایه گذاری و نهادینه کنید .مردم این را می خواهند ، از پست  وزارت گرفته تا فرمانداران و... یک معیار بگذارید برای انتخاب افراد ، مثلاً تحصیلات ، سوابق اجرائی و مدیریتی ، تجربه ، تخصص ، انگیزه ، وقف خدمت بودن ، نحوه استفاده از پست ها و جایگاه هایی که تا کنون داشته است ، پایبند واقعی به کشور ، نظام و مردم ، صداقت ، شجاعت و...

و کنار بگذارید آنانی که توان و تخصص خوبی دارند اما از موقعیت های خود برای ثروت اندوزی و فامیل بازی بهره جسته اند ، آنانکه قارچ مانند و یک شبه مدیر شدند ، آنانکه هنرشان تملق و چاپلوسی بوده است .آنانکه برای حفظ خود و مقامشان چشمهایشان را به روی حقیقت بستند ، بی عدالتی را مشاهده کردند و دم بر نیاوردند.

خلاصه مردم طعم واقعی اعتدال را جستجو می کنند و بیائید خوب ها را سوا کنید جنس در هم ضرر دارد ، قاطع و استوار آنجا که باید نه را بر زبان آورید و اعتدال را عملی کنید و در این راه از بزرگ مردانی تاریخی همچون جناب آقای هاشمی رفسنجانی که بزرگی خود را در عمل اثبات کرد ، بهره فراوان ببرید . در این صورت کشور بر پایه صدق ، صفا ،  کار وتلاش ، تدبیر و امید ، واقعیت و حقیقت پیش خواهد رفت و مردم هم شما را یاری وهمراهی خواهند کرد برای رسیدن به مقصود .با همه آنچه گفته شد چرخه شما زمانی کامل و بدور از آفت و گزند خواهد ماند که همچون همیشه ولایت و رهبری سر لوحه فکر، عمل و تلاشتان باشد .انشاء ا... موفق وموید باشید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 305560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    1 0
    فعلا که ... آقای جنتی بابت تائید صلاحیت آقای روحانی جوابشو گرفت.آقای علی جنتی :وزیر فرهنگ وارشاد(پسر جنتی)
  • amin IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    0 1
    از تمامی انسانهای منصف خواهش دارم که نقش حمایتی آقای خاتمی که حتی پررنگ تر از نقش آقای هاشمی بود رو با اینگونه تحلیلها فراموش نکنند.لطفا برا یه بارم که شده نظر منم بزارید
  • هادی IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    2 0
    با سلام مطلب شما رو خوندم. جامع و کامل بود. ان شاالله شایسته سالاری حکمفرما شود و با استفاده از مدیران باسواد- دلسوز و باتجربه به آن حداقل ها که حق و در تفکر مردم ایران است برسیم. پیش به سوی ایرانی آباد. یا حق