ایسنا نوشت:

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر لزوم همکاری همه آحاد مردم با رییس‌جمهور منتخب برای پیشبرد اهداف کشور، گفت که در شرایط فعلی دامن زدن به مطالبات غیرمنطقی رویکرد درستی نیست.

سردار احمدی‌مقدم در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس گفت: همه کسانی که ایرانی هستند، اعم از افرادی که به آقای روحانی رای دادند یا رای ندادند، باید به ایشان برای پیشبرد اهداف کشور کمک کنند.

وی افزود: آقای روحانی رییس‌جمهور این کشور است و طبیعتا تمامی توان باید برای کمک به ایشان در جهت پیشبرد کشور به کار گرفته شود چراکه ما در شرایطی هستیم که دشمن هر روز تلاش می‌کند فشارها را به ایران زیاد کند.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با تاکید بر اینکه "مطالبات از دولت آینده نباید خارج از منطق باشد"، گفت: دامن زدن به مطالبات و افزایش آن به هیچ وجه منطقی نیست.

احمدی مقدم در پایان گفت: طبیعتا تمام تلاش مسئولان در جهت بهبود وضعیت معیشتی مردم و رفع مطالبات آنهاست اما نباید به این مطالبات دامن زده شود یا مطالباتی را ایجاد کنیم که عدم تحقق آن یأس و ناامیدی را در کشور ایجاد می‌کند. این رویکرد به هیچ وجه صحیح نیست.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 306398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک شرکتی نفت IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
    9 2
    اینکه ما الان انتظار داریم ما بقی نیروهای شرکتی منطقه ویژه عسلویه تبدیل وضعیت شوند آیا انتظار زیادی هست؟؟یا خارج از توان دولت هست؟؟الان همکاران ما یکی درمیون تبدیل وضعیت شده اند و ما هنوز شرکتی هستیم.یا ما هم تبدیل وضعیت شویم یا همگی مثل هم بهشند.تا کی طلم و نا کی تبعیض؟؟؟؟؟وزارت نفت افتاده دست یک عده خاص و از ریس جمهور جدید انتظار داریم به این ظلمی که به ما شده رسیدگی کنه