ایسنا نوشت:

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما سعی می‌کنیم به دولت آقای روحانی کمک کنیم، گفت:‌ آقای روحانی مایل است مفهوم اعتدال را شفاف بیان کند و این مایه خوشحالی است.

غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران، در حاشیه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران گفت: ما سعی می‌کنیم به آقای روحانی کمک کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه در پاسخ به سوالی درباره‌ی مجموع کابینه معرفی شده به مجلس آن را خوب ارزیابی کرد و گفت: فراکسیون اصولگرایان به طور مرتب جلسه دارد و تقریبا از روز گذشته نیز با ده وزیر پیشنهادی جلسه داشته و بحث‌های کاری خوبی ارائه شده و وزرای پیشنهادی برنامه‌هایشان را تبیین کرده‌اند.

حدادعادل خاطر نشان کرد: امیدواریم که در هفته‌ی آینده بتوانیم با رای اعتماد به وزراء کمک کنیم که دولت کار خود را آغاز کند و ما در واقع در تلاش هستیم که در فضای گفت‌وگو و تعامل به وظیفه‌مان عمل کنیم.

وی همچنین در خصوص اینکه بعضی از گزینه‌های پیشنهادی عضو ستاد موسوی و یا کروبی بوده‌اند،گفت: در بیانیه‌مان اسم آقای کروبی و موسوی را نیاورده بودیم ما به فتنه اشاره کرده بودیم و منظور ما فعال نبودن در فتنه بوده است.

29219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 307047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =