عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: وزیر پیشنهادی اطلاعات جزو بهترین نیروهای نظام است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزیر اطلاعات باید شخصی باشد که انقلاب اسلامی را به طور کامل بشناسد و ریشه در انقلاب اسلامی داشته و جزو افراد تاثیرگذار در آن باشد.

عوض حیدر پور در گفت و گو با خبرآنلاین، با اشاره به معرفی حجت الاسلام علوی به عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات برای کسب رای اعتماد گفت: وزیر اطلاعات باید جزو مجتهدین باشد و بتواند به عنوان یک مجتهد شیعه آنچه که برای نمایندگی ولی فقیه ملموس است براحتی و عندالوضوح اعمال کند. به ذهن من می رسد که آقای دکتر علوی به عنوان گزینه پیشنهادی رییس جمهور اولا در بخش فقاهت و نمایندگی مقام معظم رهبری به خوبی ازعهده این کار برمی آید و جزو فقهای فرهیخته و روزآمد حوزه علمیه قم هستند به اضافه اینکه انسانی هستند که از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با نهضت امام کاملا آشنایی داشته و از نزدیک با امام همکاری داشته اند.
نماینده مردم شهررضا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای علوی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم سمت هایی اعم ازچند دوره نمایندگی مجلس، چند دوره نمایندگی مقام معظم رهبری در نیروهای مسلح داشته اند که خود نیروهای مسلح و نمایندگی مقام معظم رهبری در آنجا ویژگی های خاصی را در بُعد امنیتی و بُعد اصلاحاتی به ایشان داده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: جناب اقای علوی در حال حاضرعضو مجلس خبرگان رهبری هستند که با کلام آنچه نظام جمهوری اسلامی باید بر اساس آن حرکت کند آشنایی دارند و به نظر من گزینه بسیار خوب و مناسبی برای وزارت اطلاعات محسوب می شوند.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 307206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =