فارس نوشت:

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از ورود طرح پیاده راه تجریش ـ میدان قدس، به مرحله نهایی خبر داد و گفت: طرح اجرای پیاده راه سازی تجریش تا میدان قدس هم اکنون وارد مرحله نهایی شده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

محمد جواد شوشتری اظهار داشت: در فاز اول این طرح که با تأیید شورای شهر، معاونت حمل و نقل و ترافیک، شهرداری منطقه یک و سازمان زیباسازی انجام خواهد شد، مسیر میدان تجریش تا میدان قدس یا در واقع بخش جنوبی خیابان شهرداری، به پیاده راه تبدیل می‌شود.

وی در خصوص تردد اتوبوس‌های پایانه تجریش نیز گفت: اتوبوس‌هایی که از میدان تجریش به سمت میدان قدس حرکت کرده و از آنجا ادامه مسیر می‌دهند، از مسیر جایگزین تعیین شده، تردد خود را انجام خواهند داد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی وجود بازار در این محدوده را از دلایل اصلی تبدیل به پیاده راه عنوان کرد و افزود: به دلیل وجود بازار تجریش و اصناف متعدد در راسته این خیابان، تردد شهروندان به صورت پیاده از این محدوده بسیار زیاد است همچنین اهالی محل و کسبه تجریش نیز طی طوماری موافقت خود را با این طرح اعلام کردند.

شوشتری افزود: وجود بارگاه مقدس امامزاده صالح(ع) در این محدوده نیز از دیگر دلایل ایجاد پیاده راه و کاهش تردد خودرو است.

وی در خصوص فاز دوم تبدیل پیاده راه نیز گفت: در فاز بعدی، شمال خیابان یا همان مسیر تردد از میدان قدس تا میدان تجریش به پیاده راه تبدیل می‌شود و احتمالا ورود و خروج به بیمارستان شهدای تجریش از درِ شمالی این بیمارستان انجام می‌شود.

۴۷۴۷

کد خبر 307585

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 37
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ستایش A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    فقط نگران اتوبوس ها و تردد بیمارستان باشید و ملاک هم وجود امامزاده !! پس مردم چی؟تردد مردم چطور؟چرا نمیخواهید بفهمید اولویت خدمت به مردم است نه آزار مردم؟آقایان کارشناس!! یک سری به طرح قبلیتون(پیاده راه امام حسین و شهدا)بزنید و ببینید روزی چند میلیون نفرین و دشنام نثار میشود!!! چرا نمیخواهید قبول کنید اینگونه طرح ها محکوم به شکست است و تنها نقش مردم ازاری را دارد؟یکی از شلوغترین خیابان های شهر را میخواهید پیاده راه بسازید که چه شود؟خدایا مارا ازشر مسئولانی که به فکر مردم نیستند نجات بده...
    • بی نام IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      94 8
      کسبه اونجا که طومار امضا کردن بخاطر سود خودشونه . میخوان قیمت املاک تجاری اونجا به اسمان هفتم برسه . مردم چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • مریم IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      59 12
      دوست عزیز،طرح های پیاده راه سازی دز کشورهای دیگه،دقیقا جاهایی انجام میشه که تردد پیاده و فعالیت توشون زیاده و به قول شما شلوغه.اتفاقا نه تنها شکست خورده نیستن که بسیار هم موفقن.سوددهی اقتصادیشن هم خیلی بالاس.منتها قبل از این کار یک سری شرایط رو فراهم می کنن،مثلا سیستم حمل و نقل عمومی رو قوی می کنن و البته فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی هم در این کشورها جا افتاده.ولی برای جایی مثل تهران و به خصوص او نقطه (تجریش تا قدس) استفاده از ماشین شخصی یک جور شان اجتماعی محسوب میشه و متاسفانه بهره گیری از سیستم حمل و نقل عمومی رو مختص به قشر ضعیف جامعه می دونن.البته طرح های پیاده راه سازی هم که در تهران اجرا شده بسیار اشکال دارند و بیشترشون یه کپی ناقص از نمونه های خارجیه.مثل امام حسین و شهدا.
    • بی نام EU ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      50 19
      نظرتون نهایت نظر غیرکارشناسی بود. پیاده راه اصولا توجه اصلی و اهمیت اصلیش به مردمه و شلوغی و ترافیک زشت پر از دود و دم رو حذف میکنه و به جاش فضای آروم تری برای مردم ایجاد میکنه. اگه فقط یه ذره دقت کنید میبینید که جذاب ترین فضاها و خیابان های شهری تو شهرهای اروپایی یا حتی ترکیه، فضاهایی هستند که عبور ماشین توش ممنوعه و مخصوص پیاده هاست. متأسفانه ما ایرانیها به ماشینهامون بیشتر از خودمون و آرامشمون اهمیت میدیم.
    • بی نام IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      24 15
      طرح خوبیه مطمئنا کل تهران رو هم خیابان کنند بازهم برای ماشین ها جا کم است
    • رض IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      45 30
      شما بمن بگو من كه خونم وسط اين خيابونه بايد چيكار كنم مثلا ماشينمو بفروشم بالگرد بخرم يا بالن با گاز هليم استفاده كنم، يا چي؟
    • بی نام IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      14 4
      عزیزم اوج نگیر
    • بی نام IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      6 0
      فقط خواهش می کنم مسیر های جایگزین را برای هر دو طرف معرفی کنید
    • بى نام IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
      1 3
      انفاقا طرح بسيار مناسبى خواهد بود در صورتى كه يه تدبير مناسب براى عبور و مرور وسايل نقليه شخصى داده بشه، يه زمانى بحث درمورد زير گذر بود. همچنين براى بيمارستان شهدا و بقيه وسيال نقليه اورژانسى، يهولاين ويژه طراحى بشه. خيابان شهردارى با تعداد بازديدكنندگانى كه هرروز داره و پتانسيل هاى زياد و نقاط قوتش ميتونه يه فضاى شهرى پويا، فعال و سرزنده باشه. اكثر اين طرح ها در جهان در ابتدا با مخالفت ساكنين و كسبه مواجه ميشن ولى كمى كه بگذره چنان رونق ميافته كه قابل چشمپوشى نيست. مثل نمونه خارجى خيابان استقلال در استانبول و يا خيابان تربيت در شهر تبريز. يكم از ماشينتون پياده شيد قدم بزنيد
  • بی نام A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    29 27
    آقای قالیباف خیلی کارهای مفیدی انجام دادی اما برادر من پیاده راه سازی عامل به در دسر انداختن مردم و ایجاد گره های ترافیکی بیشتر میشه.
  • بی نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    31 7
    در صورتی که مسیر جایگزین مناسب وجود داشته باشد به اضافه پارکینگ در حد لازم فکر نمی کنم مشکلی پیش بیاد
    • بی نام IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      7 14
      که این مسیر جایگزین و پارکینگ ظاهرا نبوده ، نیست و نخواهد بود . من موندم با این نظریات خلاقانه چرا مشاغل نیازمند وسایل نقلیه شخصی از این ناحیه جمع نمیشه ؟!؟!؟!؟ کل اون منطقه رو مراکز خرید و زیارتی و سیاحتی در بر گرفته که برای رسیدن به اونها غالبا نیاز به وسایل نقلیه شخصی است و حذف این مسیر ترافیک را در مسیر های دیگر دوچندان خواهد کرد به عنوان مثالترافیک فرعی های منتهی به دربند و توچال و سعد آباد افتضاح خواهد شد .
    • بچه تهرون A1 ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      8 8
      "در صورتیکه" رو کاشتن ولی در نیومد !!!
    • بی نام A1 ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      11 1
      اتفاقا میدان تجریش هم با مترو هم با بی آر تی و هم با تاکسیرانی به خوبی پوشش داده شده و اینکه گفتی غالبا نیاز به خودروی شخصی هست غلط ...استفاده از حمل و نقل عمومی هم هزینه کمتری داره هم برای شهر و مردمش سالمتره. اصلی ترین مسئله دسترسی های اضطراری و سکنه هستند که امیدورام توی این طرح فکری براشون شده باشه.
    • بی نام IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      7 2
      ببخشید اگر سیستم حمل نقل عمومی برای اونجا جواب میده سیل ماشینهایی شخصی که در روزهای تعطیل به سمت در بند ، ولنجک ، کلکچال ، جمشیدیه و داراآباد روان شده و محل تلاقی اینها همه میدان تجریش و میدان قدس است مال پسر عمه منه ؟!؟! من تو اون ناحیه 3 سال دانشگاه میرفتم . دیروز بعد از چند سال گذرم اونوری افتاد علی رغم مترو ، بی آر تی و تاکسی ها در یک روز تعطیلی که فکر نمیکردم در تهران و اون ناحیه خبری باشد درست در چند نقطه حساس منجمله دو میدان مذکور ترافیک بود هرچند سبکتر از روزهای کاری ولی بود . حال میخواهیم با پیاده رو کردن این ناحیه بار ترافیکی این ناحیه رو روی دیگر نقاط حساس این منطقه بندازیم شما همین حالا برو ببین سمت امامزاده قاسم دامنه های البرز بالای نیاوران چه خبر بعد بگو طرح خوبیه .
  • ايراني IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    18 6
    پس با اين طرح يك ترافيك سنگين تو خيابانهاي منتهي بهواين دو ميدان و آزار و عذاب براي كساني كه ميخواهند به بيمارستان بروند و ترافيك سنگين در دو طرف بازار و امامزاده به جهت تجمع مسافركشها و تاكسي ها واقعا كدوم كارشناسي اين طرح را تاييد كرده !
  • آرش US ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    17 25
    اتفاقا پیاده راه امام حسین و شهدا طرح بسیار خوبی هست و من به عنوان یکی از سکنه کاملا از این طرح رضایت دارم تنها کسانی که ناراضی هستند یک سری ماشین فروش و دلال ماشین هستند که خوب باید برند جای دیگه مشغول بشند نه اینکه همش معترض بشند. به نظرم پیاده راه قدس تجریش از امام حسین بهتر هم میشه چون اونجا بازار خیلی فعالیه که به پیاده راه دقیقا می خوره!!!
  • بی نام A1 ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    25 20
    بسیار طرح خوبی است به خصوص که پیاده بر سواره ارجح دانسته خواهد شد
  • علی IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    23 16
    موافقم کار خوبی برای زیباسازی
  • فریادکش A1 ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    10 8
    از مسولین تقاضا دارم به جای شناسایی و با خاک یکسان کردن خیابان های پر ترددی که بار اصلی ترافیک شهر رو به دوش می کشن و روزی 6 میلیارد ماشین از اون ها عبور می کنه، و به جای انتخاب چند خیابان فرعی به عنوان مسیر جایگزین؛ قدری تامل کرده و مسیر های با تردد کمتر رو برای عملیاتی کردن ایده های خارق العاده و شگفت انگیز خودشون مورد استفاده قرار بدن. . . . . مسولین عزیز!!! بی زحمت برید همون مسیرای جایگزینو پیاده رو کنید. منکه به عنوان یه شهروند از الان عزا گرفتم برای وقتایی که گزارم میفته اونورا . . .
    • بی نام A1 ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      4 4
      شهر تهران شهر ماشین، برای ماشین و در آخر هم همراه با سکنه فدای ماشین!!!
  • بی نام EU ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    9 9
    خیلی کار خوبیه
  • اميرمسعود A1 ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    16 4
    با سلام خدمت مسئولين پر كار اونوقت تكليف ماشينايي كه ميخوان از شريعتي وارد وليعصر يا برعكس بشن چي ميشه؟ چرا فكر نكرده كاري و انجام ميخوايد بديد؟
  • محمد A1 ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    7 5
    وقتي مديريت كار صفر هست . رفاه مردم رو در نظر نگيرن ، يه كوچه رو هم پياده رو كنن اشتباهه . چه برسه به يه خيابون. وگرنه ايده كلي قشنگه
  • دوستی IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    10 2
    ﻣﯿﺪﺍﻥ ﺗﺠﺮﯾﺶ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻫﺮ ﮐﺎﺭﯼ ﻧﯿﺎﺯ ﺑﻪ ﭘﺎﺭﮐﯿﻨﮓ ﻃﺒﻘﺎﺗﯽ ﺑﺎ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﺑﺎﻻ ﺩﺍﺭﻩ ﺗﺎ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ ﺍﻧ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺭﻭ ﺗﻮﺟﯿﻪ ﺑﺸﻪ . ﺩﺭ ﻏﯿﺮ ﺍﯾﻨﺼﻮﺭﺕ ......
  • بی نام GB ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    13 4
    کاش قبل از عملی کردن این ایده با کارشناسان سرشناس شهرسازی حسابی مشورت بشه تا اگر تصمیم به انجامش شد به بهترین شیوه انجام بشه و اگه انجامش به صلاح نیست بودجه ای از مملکت بیخودی خرج نشه و بعد از مدتی مجبور نشن به حالت اول برگردوننش.
  • بی نام A1 ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    8 22
    مشکل اصلی اینه که مدیریت و شهرسازی ما تا امروز رفاه رو در استفاده آسان از وسیله نقلیه خصوصی میدید و با اقداماتش به مردم القا میکرد با گسترش بی رویه شهر و شعاردولت قبل مبنی بر ماشین دار کردن هر خانواده و تولیدات سرسام آور کارخانه های خودروسازی و اتوبانهایی که به ناچار ساخته میشدند. اما حالا که تجارب جهانی رو دیده و میخواد کمی دست به تغییر بزنه تا مثل همه جهان اولویت در شهر حرکت های پیاده و سرزندگی فضاها بشه خب مردم مقاومت می کنن .طرح پیاده راه 15 خرداد و خیابان صف دو تا نمونه موفق و ابتدایی هستند که مردم هم اقبال نشون دادند. برای تجریش هم اگر به تبعات ترافیکی و مسیرهای جایگزین و دسترسیهای اضطراری فکر شده بشه به لحاظ عملکردی خیلی پتانسیل بالایی برای پیاده راه شدن داره به نظر من .
    • بی نام IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      17 6
      حرف قشنگ زدن خیلی راحته. من می پرسم یک طرفه شدن خیابون ولی عصر و مردن این خیابون به بهانه اتوبوس های تندرو بخشی از این تجربه جهانیه؟ حرکت پیاده ها اتفاقا یکی از اهداف یک طرفه شدن خیابون ولی عصر اعلام شد. اما نتیجه؟ کافیه شب جمعه ای دم غروب برید خیابون ولی عصر. قاعدتا باید از آدم شلوغ باشه. اما همه اون جایی که قبلا دوطرفه بوده است، هیچ موجود پیاده ای نیست. فقط ترافیک بالاتر از پارک ملت شروع میشه تا ته پارک وی. همه هم ماشین هستند. یک طرف خیابون هم خالی. این تجربه جهانیه؟ خیابون ۱۷ شهریور هم بعد از اون همه خرج و سنگفرش شدن دوباره برگشته به حالت اول. اینم تجربه جهانیه؟
    • بی نام A1 ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      2 12
      در اینکه شهرداری همه اقداماتش درست نبوده شکی نیست اما استدلال شما در رد کردن طرح های شهری که هدف پیاده مدار کردن فضاهای شهری رو دارند غلط... ایراد در ایده اولویت پیاده که به دهه 1980 تا همین امروز بر می گرده و شکی در مزایای اجتماعی فرهنگی سلامت و اقتصاد آن نیست مربوط نمیشه بلکه ایراد کار در چگونگی اجراست که مشکل اصلی ماست و اینکه گاه چسبیدن به یه موضوعی به عنوان موضوع روز جهان صرفا با جنبه تبلیغاتی خودش ضربه های زیادی به شهر میزنه مثل 17 شهریور و ...اما اگر درست برنامه ریزی بشه مثل پیاده راه صف (سپهسالار) و 15 خرداد و کوچه مروی و خیابان تربیت تبریز و ... نتایج خوبی مثل همه دنیا برای ما هم بوجود می آره
  • بی نام A1 ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    24 12
    یکی از دلایل رای نیاوردن آقای قالیباف همین طرحهای من درآوردی بود، از جمله کشیدن بی.آر.تی وسط بزرگراهها و پیاده رو سازی های بی حساب و کتاب. در حال حاضر ترافیک عمده ای از خیابان باهنر به ولی عصر و برعکس از همین محور منتقل میشه اگر اینجا رو پیاده رو بکنن در واقع شمال تهران رو بن بست کردن.
    • بی نام A1 ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      3 1
      دقیقا دوست عزیز ولی عده ای نمیخوان قبول کنن...اصل اینگونه طرح ها خوبه ولی در همه جا(از جمله همون ترکیه مد نظر برخی ها!!) اول چند خیابان خوب را درست کرده یا مد نظر قرار میدهند بعد از همه نظر میسنجند بعد دست به این اقدامات میزنند.کجای دنیا یک محور اصلی رو میبندند و بهش افتخار هم میکنند و عده ای توجیه هم میکنند!! کشیدن خط بی ارتی در بزرگراه ها خصوصا شمال امام علی؛ ایجاد ترافیک سنگین به خیابان های تهران مثل خیابان اقبال (در جوار پیاده راه 17 شهریور) و مصرف بیشتر سوخت خودرو ها؛ ایجاد محدوده طرح ترافیک و فروش مجوز(!!) تردد و ... تنها برخی از طرح های کاملا "مردم آزاری" مسئولان شهریه...جالبه رضایت کسبه و اهالی یک محل رو مکفی میدونن در حالی که اون خیابان ها ملک اون کسبه نیست بلکه محل تردد عمومی است!!
  • امیر IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    2 2
    به نظر من این مدل طرح ها باید از خیلی وقت پیش اجرا می شد ، سیستم نوین شهرسازی بر این مبناست که انگیزه ی استفاده از خودرو شخصی را کم کرد و گرنه به هیچ عنوان نمی توان مشکل آلودگی را حل کرد . یکی از کارهایی که در این ضمینه میشه انجام داد ،همین طرح است.
  • ميثم A1 ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    4 2
    به نظر من كه واقعن اين طرح بيشتر به يك شوخي شبيهه يعني آقايون مي خوان خيابان وليعصر و شريعتي را مسدود كنند. آقايون بهتره بجاي نشستن در اتاق كارشون و به وجود آوردن طرح حاي خلق الساعه فقط يك روز ميان هفته به ميدان تجريش و كوچه هاي اطرافش برن تا متوجه بشن كه همين الان هم اين كوچه ها گنجايش اينهمه ماشين رو نداره چه برسه به اينكه بخوان فاصله تجريش تا قدس رو مسدود كنن
  • میثم A1 ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    1 0
    خوب بود آقای قالیباف این چند روز آخر شهرداریشون از انجام دادن پروژه های جدید خودداری کنند. (بنظر نمیاد خودشون هم مایل به ادامه کار توو شهرداری باشن) اینتوری پولهایی که قرار خرج یه پروژه بصورت نصفه کاره بشه و شهردار بعدی دوباره درموردشون تصمیم بگیره، توو پروژه هایی صرف میشه که الان مردم بخاطر تموم نشدنشون توو زحمت افتادن و معلوم نیس تو دوره بعدی چه تصمیمی درموردشون گرفته شه.
  • علی ستایش A1 ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    4 1
    هم میهنی که میفرمائید "نظر شما کاملا غیر کارشناسی است" مگر من ادعای کارشناس بودن داشته ام؟بحث اینه برادر من که بستن یک خیابان بسیار شلوغ بدون اینکه مسیر جایگزینی داشته باشه کاملا غلطه.کدوم خیابان قراره بار ترافیکی سنگین این خیابان رو بکشه؟ آقایی که میفرمائید منزل ما در پیاده راه 17 شهریوره و راضی هستم! بنده هم اتفاقا در همین پیاده راه هستم و ناراضی.نه نمایشگاه دارم و نه حتی خودرو و نه موتور!ولی برای رسیدن به خونه مجبورم بعد از ساعتها کار 20 دقیقه پیاده روی کنم! لابد این هم ناشی از تفکر مسئولان در سلامت شهروندانه! وقتی که با بستن یک خیابان با اهداف زیبایی که در ذهن متوهمانه برخی افراده ترافیک چند خیابان مجاورش تا 200 برابر بیشتر می شود و دود و دم هم به مراتب بیشتر دیگه دم از کدوم سلامت میزنید
  • علی IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    7 4
    د ﺗﻤﺎﻡ ﺧﯿﺎﺑﺎﻧﻬﺎﯼ ﺍﺻﻠﯽ ﻣﯿﺒﺎﯾﺴﺖ ﺍﻭﻟﻮﯾﺖ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺧﻄﻮﻁ ﻭﯾﮋﻩ ﻭﺑﯽ ﺍﺭ ﺗﯿ ﻭﻋﻤﻮﻣﯽ ﺑﺪﻫﯿﻢ ﻭ ﻣﺮﺩﻡ ﭘﺲ ﺍﺯ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺳﺮﻭﯾﺲ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺍﺯ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﻭ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎﯾ ﮔﺰﺍﻑ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻭﺳﯿﻠﻪ ﺷﺨﺼﯿ ﻭﻓﻘﺪﺍﻥ ﭘﺎﺭﮐﯿﻨﮓ ﻭ ﺭﺍﻩ ﺑﻨﺪﺍﻥ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺣﻤﻟ ﻭ ﻧﻘﻞ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﺗﻮﺟﯿﻪ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ شد
  • ایرانی IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    3 0
    با سلام در این وضعیت کمبود بودجه خواهشمندیم طرحهای نابخردانه را انجام ندهید کسبه پولدار چکاره اند مردم بینوا سکنه ساکن در آنجا چه گناهی دارند که درکوجه و معابر و درب دایما پارک مزاحم ماشین دارند آقایان یک خیابان قدیمی و با آبرو هست برای گردشگران و مهمان هایمان خواهشمندیم مانند خیابان ولی عصر ش نکنید یا لااقل طرح و نقشه اش را به مناظره و نمایش بگذارید و از عقل جمعی مردم نیز استفاده کنید هرسری یک عقلی دارد و گرنه طرح زیرگذر زدن مانند زیرگذر نواب و نشست خیابان ها است مگراثباتش به صورت ماکت وارایه نقشه آن .

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین