رییس مجلس امروز هم در چندین نوبت نسبت به تجمع نمایندگان در اطراف رییس جمهور تذکر داد.

به گزارش خبرآنلاین، دومین روز از جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی حسن روحانی در صحن علنی مجلس از صبح امروز آغاز شد.
محمدعلی نجفی وزیر آموزش و پرورش اولین وزیر پیشنهادی بود که در اظهاراتی برنامه‌های خود را برای نمایندگان تشریح و به اظهارات مخالفان پاسخ داد. بعد از وی موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی ارتباطات به بیان سخن پرداختند و محمود واعظی وزیر پیشنهادی نیز برنامه‌های خود را تشریح و از خود دفاع کرد.

حضور حسن روحانی در ساعات اولیه صحن علنی مجلس اما باز هم با تجمع نمایندگان در اطراف وی همراه شد تا آنجا که علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در چندین نوبت خواستار پراکنده شدن وکلای ملت از اطراف رییس دولت و نشستن بر صندلی‌های خود شد.

روز گذشته نیز لاریجانی در دفعات مکرر به نمایندگان خواستار حضور آنها در جایگاه خود شده بود. احمد توکلی نیز در تذکری از رییس مجلس خواسته بود به جای خواهش کردن از نمایندگان برخوردهای قانونی را اعمال کند.(ایـنــجـــا)

لاریجانی همچنین به مزاح به نمایندگان تجمع کنندگان در اطراف حجت الاسلام روحانی گفت: من نگران جان آقای رییس جمهور هستم با این تعداد افرادی که اطراف ایشان جمع شدند، نفس هم نمی‌توانند بکشند.

رییس مجلس همچنین در زمانی که غلامرضا کاتب نماینده گرمسار در موافقت با وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات سخن می گفت اظهار داشت: بیش از زمانی که داشتید صحبت کردید اگر در زمان غصبی صحبت کنید نتیجه عکس خواهد داشت!
/27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 308051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمود IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    آقای لاریجانی لطفا مزاح رو کنار بزارید و جدی برخورد کنید!اگر شما و همکارانتان در کارتان جدی بودید دولت قبلی قبل از رفتنش ارز مرجع رو حذف نمیکرد کالای اساسی رو خرید میکرد 5 بار در تلویزیون دروغ بار ملت نمیکرد!
    • بهنام IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      میلیون تا لایک
    • مهدي IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      رئيس مجلس در برابر قدرت بسيار زيادي كه رئيس جمهور طبق قانون دارد، اختيارات زيادي ندارد و مهم ترين كاري كه مي تواند انجام دهد تذكر دادن است وقتي هم كه مجلس وارد فاز هاي جدي تري مثل سوال از رئيس جمهور و استيضاح وزيران شد، همه ديديم كه نه تنها باعث اصلاح رفتار احمدي ن‍ژاد نشد بلكه باعث شد لجاجت او بيشتر هم بشود.خلاصه اينكه احمدي نژاد اين اواخر معضلي بود كه هيچ راه حلي براي درمانش وجود نداشت.
    • ایرانی IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      7 2
      مهدی جان ! راه حل برای درمانش بود اما بهردلیل، اما گمان میکردند با کنار گذاشتن دومین مقام کشور، ممکن است ارامش مملکت بهم بخورد. وگرنه با آن همه فلاکتی که برای آبرو و اقتصاد کشور بع بار ارود، کاری نداشت که رای عدم کفایت و عزل بدهند.
  • رستمی آتدره IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    کاشکی یاد میگرفتیم مثل دوبرادر باهم رفتار کنیم حرفهای هم رو بشنویم و دوستانه قضاوت کنیم خواه بپذیریم خواه نپذیریم دیگه توهین و تحقیر چرا دوستان؟ دنیا ارزش نداره انسانیت و اخلاق و آخرت و آرامش رو فدای بداخلاقی کنیم. بیایید باهم مهربون باشیم. مطمئن باشیم صد سال دیگه هیچ کدوم در این دنیا نمی مونیم و همه زیر خروارها خاک هستیم. بیاییم قضاوتهامون بر مبنای عقل و دین و انسانیت باشه نه حب و بغض های کور و نسنجیده دنیا هزاران سال قبل شکل گرفته و شاید هزاران سالبعد هم بمونه این ماییم که فرصت زیستنمون خیلی محدوده و شاید فردا در این عالم خاکی نباشیم پس چه خوب که اخلاق و انسانیت را سرمایه این راه سازیم. انصاف داشتن بخصوص در عالم سیاست دشوار است
    • بی نام IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      9 2
      برو آقا شما حالت خیلی خوشه ...اینارو بما نگو به دولتمردان این کشور بگو کا فرصت زندگی رو از ما گرفتن
  • بی نام A1 ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    10 1
    آدم یاد احمدی نژاد میفته که همینطور همینطور نماینده دورش میریخت!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    5 30
    lمتاسفم از این آقایی که میفرمایند احمدی نژاد معضلی بود کاش تمامی طرفداران احمدی نژاد همگی به اینترنت دسترسی داشتندتا با احترام جوابشو میدادند.
    • مهدي IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      8 3
      اگر دقت كنيد گفتم اين اواخر به معضل تبديل شده بود نگفتم از بيخ و بن و از اول يك مشكل و معضل بود.من خودم هم هشت سال پيش به احمدي نژاد راي دادم البته از سر ناچاري ولي باور كنيد اين اواخر وضعيت رفتارهاي احمدي ن‍ژاد به گونه اي بود كه آدم احساس ميكرد همه دلسوزان نظام دست به دست هم دادند تا مراقب احمدي نژاد باشند كه اين روزهاي آخر كمتر خرابكاري و اشتباه بكنه و اعصاب همه رو به هم بريزه و فضاي كشور را متشنج بكنه تا دوره مسئوليتش تموم بشه.
  • بی نام A1 ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    11 1
    خود شیرین.