نماینده زاهدان: احتمال رای اعتماد مجلس به سلطانی فر زیاد است

کاشانی با اشاره به اعتماد زیاد دکتر روحانی رئیس جمهور به سلطانی فر و حمایت خوبی که در زمان معرفی وی به مجلس داشت گفت برنامه های وزیر پیشنهادی برای دو حوزه ورزش و جوانان مطلوب است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: «تصور می‌کنم سلطانی‌فر بتواند کارهای ماندگاری در این وزارتخانه صورت دهد.» این نماینده مجلس با یادآوری توان بالای مدیریتی وزیر پیشنهادی دولت یازدهم برای امور ورزش و جوانان گفت : «ایشان تجربه بسیار خوبی در سطح مدیریت کلان کشور دارد و با درایت و کاردانی خوبی که دارد می تواند مشکلات زیاد این دو حوزه را به خوبی مدیریت کند. طبق خبرهای که به دست من رسیده فدراسیونهای ورزشی هم از حضور ایشان بسیار استقبال کرده اند. به نظرم آقای سلطانی فر یک مدیر استراتژیک است و کارهای او در صورت حمایت دولت از برنامه هایش در ورزش ایران تحولی ایجاد می‌کند.»
وی در خصوص احتمال رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی دولت روحانی گفت : «فضای مجلس تا روز آخر چیزی را معلوم نمی‌کند ولی تصور می کنم احتمال رای اعتماد به ایشان زیاد است.» کاشانی درخصوص انتطاراتش از سلطانی فر در صورت تایید مجلس به عنوان وزیر ورزش و جوانان گفت : «با ایشان در مجلس هم صحبت کرده ام. مناطق محرومی مثل استان سیستان و بلوچستان که دارای پتانسیل زیادی برای ورزش است باید بیشتر مورد توجه دولت باشد. من پیشنهاد دادم این منطقه در لیگ یک تیم فوتبال داشته باشد. در دولت قبلی به من گفتند اسپانسر بیاور ! گفتم اگر پول داشتیم به حمایت دولت نیازی نبود. معتقدم دولت یازدهم باید از مناطق محرومی مثل ما حمایت بیشتری کند.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 308231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =