سرخط اخبار مهم مصر/ادعای اخوان‌المسلمین درباره کشته شدگان

مهمترین سر خط اخبار مصر را از نظر می گذرانید.

- منابع خبری مختلف مصری آمار تلفات درگیری‌های صبح امروز قاهره را به شدت ضد و نقیض اعلام می‌کنند. هم اکنون منابع خبری وابسته به جماعت اخوان المسلمین مصر شمار تلفات درگیری های صبح امروز تاکنون را بیش از 500 کشته و صدها زخمی اعلام می کنند این درحالی است که منابع رسمی بیمارستانی دولت مصر شمار کشته ها را تنها دو نفر اعلام می کنند.

- یک تانک ارتش مصر در قاهره منهدم شد. گروه های هوادار جماعت اخوان المسلمین مصر به اتفاق گروه های هوادار رئیس جمهوری مصر موفق به منهدم کردن یک دستگاه تانک ارتش مصر در قاهره شدند.

- گروهی از رهبران جماعت اخوان المسلمین بازداشت شدند. ارتش مصر از بازداشت شماری از رهبران جماعت اخوان المسلمین تحت تعقیب دستگاه قضایی مصر در میادین "النهضه" و "رابعه العدویه" قاهره خبر داد.

- 200 فرد مسلح در میدان رابعه العدویه و النهضه در قاهره دستگیر شدند. منابع امنیتی مصر اعلام کردند در جریان پاکسازی دو میدان رابعه العدویه و النهضه قاهره، محل تجمع هواداران رئیس جمهور مخلوع این کشور 200 نفر را به جرم حمل سلاح سرد و گرم دستگیر کردند.

- اخوان‌المسلمین زنان و کودکان را سپر انسانی قرار داده‌اند. وزیر کشور مصر باصدور بیانیه‌ای از تلاش گروه‌های هوادار محمد مرسی رئیس جمهوری مخلوع مصر و برخی از هواداران جماعت اخوان المسلمین برای استفاده از زنان و کودکان به عنوان سپر انسانی خبر داد.

- هواداران مرسی میدان مصطفی محمود را پایگاه خود کردند. هواداران محمد مرسی رئیس جمهوری مخلوع مصر به اتفاق هواداران جماعت اخوان المسلمین مصر بعد از از دست دادن پایگاه های خود در میادین النهضه و رابعه العدویه میدان مصطفی محمود را به عنوان پایگاه جایگزین برای خود برگزیدند.

- نا آرامی های قاهره به شهر اسکندریه کشیده شد. بعد از شروع عملیات ارتش مصر برای پاکسازی میادین تحصن در شهر قاهره پایتخت مصر هم اکنون این نا آرامی ها به شهر اسکندریه هم کشیده شده است.

- ارتش مصرعملیات پاکسازی میدان رابعه العدویه را آغاز کرد. ارتش مصر بعد از پاکسازی کامل میدان النهضه در قاهره هم اکنون عملیات پاکسازی میدان رابعه العدویه را آغاز کرده است.

- ارتش مصر در میادین تحصن مقادیر سلاح و مهمات نظامی کشف کرد. ارتش مصر در جستجوی چادرهای گروه های هوادار محمد مرسی رئیس جمهوری مخلوع مصر در دو میدان النهضه و رابعه العدویه مقادیر بسیار زیادی مهمات و تسلیحات جنگی کشف کرد.

- هواداران مرسی پمپ بنزین رابعه العدویه را منفجر کردند. گروه هایی از هواداران رئیس جمهوری مخلوع مصر در اعتراض به حمله ارتش به میدان رابعه العدویه پمپ بنزین این میدان را منفجر کردند.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 308275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =