موافق وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت: نعمت زاده چسبیده به صنعت نیست از جنس صنعت است

محمدباقر شریعتی ، نماینده بهبهان در صحن علنی مجلس به دفاع از برنامه های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت پرداخت.

نماینده مدافع وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت اعتقاد دارد، برنامه های کاملی در این رابطه ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین شریعتی گفت: « برای آغاز فصلی نو در تاریخ ایران بهتر است سخنان مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ را نقشه راه قرار دهیم. افرادی کارآمد و کاردان هستند که آشنایی به وظایف حاکمیتی دارند. تصدی وزارت نیازمند بلوغ، پختگی و تجربه است که این موضوع در کابینه تدبیر و امید به خوبی لحاظ شده است. بسیاری از وزرای پیشنهادی دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که در ارائه دیدگاه های خود مشخصا از آن نام بردند. وزیر اقتصاد شرایط اقتصادی را متحول می کند. وزیر نفت به تایید کارشناسان بهترین هاست. همه وزرای کابینه از بهترین ها انتخاب شده اند. »

این نماینده مجلس ادامه داد: « فصل بندی دقیق آقای نعمت زاده نشان می دهد کار کارشناسی مناسب و لازم بر روی آن انجام شده است. فرصت های و تهدید ها به صورت واقع بینانه نشان داده شده است. نقطه قوت برنامه های اجرایی آقای مهندس نعمت زاده قابل اندازه گیری بودن آن است. آقای نعمت زاده انشاء ننوشته است بلکه برنامه ای ارائه داده که افقی در اختیار مجلس قرار داده است. »

شریعتی افزود: « نعمت زاده با برنامه اش نوید سیاست گذاری مدبرانه ای در امور تولید را داده است. چسبیده به صنعت نیست بلکه از جنس صنعت است. آسیب شناسی تولید را می شناسد.  

 

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 308349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =