۰ نفر
۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۱

ایبنا گزارش داد: انتشارات شادان در نظر دارد رمانی را با محوریت زندگی احمدرضا عابدزاده ملقب به عقاب آسیا، دروازه‌بان به یادماندنی پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران منتشر کند.

فرشید رزاقی، مدیر روابط ‌عمومی انتشارات شادان با اعلام این خبر اظهار کرد:‌ انتشار رمان‌هایی با محوریت زندگی بازیکنان به یادماندنی فوتبال ایران از مهمترین برنامه‌هایی است که در سال جاری آن را دنبال می‌کنیم. احمدرضا عابدزاده، دروازه‌بان به یادماندنی فوتبال ایران و آسیا هم یکی از چهره‌هایی است که مورد توجه داستان‌نویسان کشورمان قرار گرفته است. ما در آینده نه چندان دور رمانی را منتشر خواهیم کرد که گریزی به زندگی پر فراز و نشیب این چهره نام‌آشنای فوتبال کشورمان داشته باشد.

رزاقی در پاسخ به این پرسش که «چرا انتشارات شادان نام نویسنده این رمان را اعلام نمی‌کند؟»‌ گفت: به لحاظ حرفه‌ای از فاش کردن نام نویسنده این اثر معذوریم اما به یقین هنگامی که توافقات اولیه بین ناشر و نویسنده اثر انجام شود، نام مولف این رمان را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.

احمدرضا عابدزاده متولد 4 خرداد 1345 در آبادان، دروازه‌بان اسبق تیم ملی‌ فوتبال ایران و تیم‌های استقلال و پرسپولیس است. وی با درخشش در تیم تام اصفهان به تیم ملی فوتبال کشورمان راه یافت. تیم ملی ایران با درخشش فوق‌العاده‌ این بازیکن در دیدار برگشت پلی‌آف انتخابی جام جهانی 1998 استرالیا را در ملبورن با نتیجه دو بر دو متوقف کرد و مسافر فرانسه شد. عابدزاده در این رویداد جهانی بازوبند کاپیتانی تیم ملی ایران را بر بازو بست. وی سال 1370 همراه استقلال موفق به فتح جام باشگاه‌های آسیا شد و همان سال عنوان قهرمانی بازی‌های آسیایی پکن را همراه تیم ملی ایران به دست آورد. این بازیکن به یادماندنی 78 بار در چارچوب دروازه تیم ملی کشورمان قرار گرفت و 52 بار دروازه‌اش در تیم ملی باز شد. احمدرضا عابدزاده 23 دی‌ماه 1384 در دیدار دوستانه پرسپولیس و بایرن مونیخ برای همیشه از مستطیل سبز خداحافظی کرد.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 308968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    11 28
    استقلالی هستش
    • قهرمان دسته 3 !! A1 ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
      18 2
      تو رو خدا نخندونمون !!!!
    • بی نام A1 ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
      2 10
      بيشتر جامها و قهرمانيها رو توي استقلال داشته ..... حالا اينا چي ميگن ؟؟؟؟؟!!!!!
  • یک رفیق قدیمی IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    7 3
    فعلا که در آمریکا صفا میکنه
  • امیر A1 ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    18 1
    بهترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران.
  • بی نام IR ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    7 1
    دوست داشتنی ترین فوتبالیست ایرا ن