۰ نفر
۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۲
مسئول فروش نفت ایران تغییر کرد

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با صدور حکمی محسن قمصری را به عنوان مدیر امور بین الملل این شرکت منصوب کرد.

احمد قلعه بانی در این حکم، خطاب به قمصری آورده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت «مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران» منصوب می شوید. موارد ذیل از حیطه وظایف آن مدیریت و مورد تاکید است.

تعامل با شرکت های ملی و بین الملل موثر در بازار نفت، تعامل موثر با مدیران ستادی و مدیران عامل شرکتهای تابعه، استفاده از نیروهای مجرب و متخصص در انجام مذاکرات بین المللی، ارائه برنامه و استراتژی مشخص و مدون در خصوص نقش شرکت ملی نفت ایران در بازارهای بین المللی، ارائه شیوه های جدید در خصوص صادرات هرچه بیشتر نفت خام و فرآورده های نفتی.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و همکاری صمیمانه مدیران و پرسنل آن مدیریت در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

احمد قلعه بانی همچنین در نامه ای خطاب به سید محمدعلی خطیبی طباطبایی، آورده است: با عنایت به درخواست بازنشستگی جنابعالی، بدینوسیله از زحمات و خدمات ارزنده شما در طول مدت مدیریت امور بین الملل تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند متعال موفقیت روزافزونتان را در کلیه مراحل زندگی آرزومندم.

3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 309223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • كارمند شركت پتروشيمي در عسلويه IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    46 0
    من در جريان كامل موضوع سواپ و ... نيستم اما به عنوان يك نيروي با 11 سال سابقه كار كه 9 سال آن در عسلويه بوده است بگويم كه در 8 سال اخير با دارا بودن بالاترين درآمدهاي نفتي تاريخ ايران. چطور هنوز يك فاز پارس جنوبي در اين دولت نهم ودهم آغاز نشده و پايان نيافته است؟! سوال دوم اينكه چطور شخصي به وزارت تخصص ترين وزارتخانه اين كشور منصوب مي شود كه حتي يك روز نيز در صنعت نفت نبوده اند و حتي ابتدايي ترين واژگان صنعت نفت كشور مثل عدد اكتان و ... را نمي دانند؟!
  • بی نام A1 ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    40 3
    یواش یواش صب کن چی چی رو باز نشستگی ایشون مسئول فروش نفت بودن اولا یک تحقیقی در مورد اموال شخصی و ثانیا تحقیق در مورد نحوه فروش نفت و اینکه به کی فروخته بکنند بعدا بازنشستگی لطفا چاپ بفرمائید که صواب داره چون پای بیت المال مردم در میان است