رئیس اسبق دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی میهمان کافه خبر/ سوال شما چیست؟

عباس شاکری، رئیس اسبق دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی به زودی میهمان کافه خبر خواهد بود.

عباس شاکری قرار است در کافه خبر به بررسی اولویت های اقتصادی دولت یازدهم و ارزیابی راهکار تک نرخی کردن ارز و مهار تورم و نقدینگی بپردازد.

شما کاربران خبرآنلاین می توانید پرسش خود را از شاکری که دارای کرسی استادی اقتصادکلان در دانشگاه علامه طباطبایی است، با درج نظر در انتهای همین خبر مطرح کنید.

/31221

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 309808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    11 0
    از دانشجویان علامه بودم که سال 90 فارغ التحصیل شدم ایشان خ خ خ خ خ خ خ مورد احترام همه دانشجویان بودند و هستند و از نظر علمی در سطح بسیار بالایی قرار دارند و دوران مدیریت ایشان دانشکده خ خ خوب بوده هرچن که به دوران ما نرسید و سال ورود من تموم شد اما تا 2 سال هنوز آثار مدیریت ایشون در فضا و سطح دانشکده مشهود بود. دکتر همیشه پاینده یاشی.
  • صادق A1 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    4 0
    با توجه به تحریم ها چه سیاست هایی را در مورد نرخ ارز و تخصیص ارز توصیه می‌کنید؟
  • بیخیال ماشو A1 ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    3 0
    باتوجه به اینکه ریشه تمامی مشکلات اقتصادی ما در پرنفوذبودن قانونی و ایجاد فضای باز برای سو استفاده گران می باشد.شما کدام را پیشنهاد میکنید کمیته بررسی و نظارت بر قانون و اجرای قانون برای شفافیت اقتصاد و ایجاد فضای امن؟یا کمیته بررسی و نظارت بر عملکرد فعالان اقتصادی با همین قانون؟ به نظر شما استاد گرامی جدا از بحث دشمنی برخی کشورها علت عقب ماندگی اقتصادی ما ریشه در فساد اقتصادی دارد یا عوامل خارجی؟ به نظر شما علت اینکه بیشتر مردم ایران راحت طلب شده و به جای کسب وکار دنبال کارهای واسطه ی می باشند چیست و مشکل این همه اشفتگی در بازار و عدم استقبال از وعده های دولت چیست؟ (از منظر داخلی) علت این همه تغییر در اجرای قوانین اقتصادی با روی کار امدن فرد جدید چیست ایا کمیته نظارتی در کار نیست؟
  • ارز IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    3 0
    آیا تک نرخی کردن ارز هم به نفع دولت و هم به نفع مردم نیست؟ و آیا افزایش هر روزه نرخ ارز برای درآمد دولت اثر مثبت داره؟