وزیر رفاه: مدیرعامل تامین اجتماعی فردا مشخص می شود

علی ربیعی،‌ وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی از تعیین مدیرعامل تامین اجتماعی تا در روز چهارشنبه ۶ شهریور ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ربیعی امروز در حاشیه همایش ملی تبیین مفهوم اعتدال که در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت برگزار شد در پاسخ به سوال خبرآنلاین درباره تعیین مدیرعامل تامین اجتماعی گفت: فردا هیات امنای تامین اجتماعی جلسه دارند و در آن نسبت به تعیین مدیرعامل تامین اقدام می شود. حکم مدیرعامل را فردا صادر می کنیم.

او همچین درباره درباره تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی، شستا و سازمان بازنشستگی تامین اجتماعی هم گفت: تحقیق و تفحص از نظر قانونی در وظیفه و اختیار نمایندگان مجلس است و ما از استقبال می کنیم. تمامی مدیرانی که در این مجموعه مورد تحقیق و تفحص قرار می گیرند همکاری می کنند.

۴۷۴۷

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 310295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک رفیق قدیمی IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
    3 0
    تامین اجتماعی و بدون مرتضویی عجب
  • یک شرکتی منطقه ویژه عسلویه IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
    5 0
    ای بابا.مسئولین کار از همه چی میگن جز تبدیل وضعیت ما شرکتی ها.با چه زبونی بگیم ما رو هم مثل مابقی همکارانمون تبدیل وضعیت کنید و از ظلمی که به ما شده جلوگیری کنید.مدرک میخواین؟برین از تامین اجتماعی عسلویه استعلام کنید و ببنید که پیمانکار حراست منطقه ویژه برای مرداد و شهریور سال گذشته برای پرسنل این مجموعه حداقل بیمه رو به بیمه گزار پرداخت کرده ولی در فیش حقوقی کل حق بیمه کسر شده و آخرش هم کسی این مشکل رو حل نکرد و به همین راحتی سابقه بیمه ما بخاطر سود پیمانکار به باد رفت.از دولت جدید میخوایم ما رو هم تبدیل وضعیت کنه.به خدا درست نیست همکاران ما یکی درمیون تبدیل وضعیت شدن