۰ نفر
۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۲

ایسنا نوشت:

وزیر بهداشت بر لزوم استفاده از ظرفیت جامعه پرستاری کشور در کنار دیگر گروه‌های پزشکی جهت تحقق اهداف نظام سلامت تاکید کرد.

دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی گفت: بسیار علاقه‌مندیم از جامعه حدود 200 هزار نفری پرستاری در برنامه‌های جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استفاده کنیم.

وی افزود: ظرفیت جامعه پرستاری کشور را برای انجام ماموریت‌های نظام سلامت یک فرصت می‌دانیم و قطعا با همکاری سازمان نظام پرستاری کشور تعریف‌های جدیدی را خواهیم داشت تا از این فرصت ارزشمند استفاده کنیم.

وزیر بهداشت در پاسخ به این سوال که آیا مصوبات مهم جامعه پرستاری از جمله تعرفه گذاری خدمات پرستاری نیز تا زمان بررسی مجدد از سوی دولت لغو شده است، گفت: موارد و مصوباتی که در دولت مورد بحث قرار می گیرد و یا لغو می‌شود قطعا از نوع توجه به حقوق مردم نیست چرا که این دولت تمام موارد و مصوبات مرتبط با حقوق مردم را حمایت و از آن استقبال می‌کند.

وی گفت: جزییات موارد و مصوباتی که ممکن است در هر حوزه‌ای مورد بررسی قرار گرفته یا لغو شود را مطلع خواهید شد و یا از طریق وزرای اقتصادی به اطلاع مردم می رسد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 310614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شسیب A1 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
    7 0
    بابا این وزارت اول بهداشت هس بعد درمان به بهداشت اهمیت بدین
  • پرستار بوشهری IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
    13 0
    آقای وزیر لطفا یک پیگیری جدی در خصوص شرایط پرستارها انجام دهید این زحمت کشان درمان به شدت در حال تلاش جهت بهبودی حال بیمار هستند اما از سوی مسئولان کمتر مورد توجه قرار می گیرند اگر یک بازرس مخفی به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر بفرستید مشاهده خواهد کرد که پرستاران با شیفت های زیاد و ساعت کاری زیاد در ماه جبران کمبودهای بیمارستان را می کنند اما مدیر پرستاری هر روز شرایط را برای پرداخت اضافه کار، کارانه سخت تر می کند حالا قانون گذاشته که باید در ماه 5 تا شیفت شب و 3 تا دو شیفت داشته باشی تا بتونی کارانه کامل را بگیری. ما پرستاران در حال ضربه خوردن شدید روحی، جسمی، روانی هستیم خواهش می کنم رسیدگی کنید
    • مجید IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      0 1
      من که چشمم آب نمیخوره از دست این قشر مغـــرور پزشک کاری برای رفاه حال پرستارا بربیاد. وزیر بهداشت هم یه پزشکه. مسلماً کاری که به ضرر قشر پزشکا باشه انجام نمیشه این در حالیه که وضعیت پرستارا فقط باید با کم توقــعی پزشکان بهتر میشه.
  • ali IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
    10 0
    لطفاآقای دکترهاشمی دستورالعملهای نسنجیده دکترطریقت منفرد در2ماه اخیررالغونمایید
  • یغما A1 ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
    11 1
    خانشالله به این قشر زحمتکش وهمه اقشار زحمت کش جامعه کمک بشه