۰ نفر
۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵
پاسخ ضیاءالدین دری به یک یادداشت

ضیاءالدین دری معتقد است که سال‌هاست خودش را از قضایای خانه سینما کنار کشیده و طی دوسال گذشته کوچکترین موضع گیری له یا علیه هیچکدام از طرفین دعوا نداشته‌است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کارگردان سریال کلاه پهلوی پس از انتشار یادداشتی در بخش وبلاگ نخبگان خبرآنلاین (اینجا)، یادداشتی را در اختیار ما قرار داده و در آن تاکید کرده که «حضور افراد در هر تجمعی زمانی معتبر است که شخصا حضور داشته باشند و هیچکس حق ندارد به جای دیگران اعلان حضور نماید، مگر آنکه نمایندگی کتبی از شخص غایب داشته باشد.«

او در این یادداشت به مسائل خانه سینما هم اشاره کرده و آورده:«شخصا فردی تابع محض و دنباله رو نبوده و نیستم و حداقل در چنین دعواهایی دوست ندارم تا دیگران به جای من حرف بزنند و یا نظر بدهند. در عین حال به عنوان یک عضو سینمای ایران، چه موافق و چه مخالف باشم. نهایتا با اکثریت هم رای خواهم بود. زیرا نمی‌خواهم در جنگ و ستیزی عبث وقت تلف نمایم.یا با ابراز نظراتم هر دو طرف را برنجانم.»

متن کامل این یادداشت را می‌توانید (اینجا  )بخوانید.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 310968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود US ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    4 1
    من متوجه نشدم. آقای کثیران اول یادداشتشان نوشته اند: «فهرست های پیش رو عیناً از اخبار خبرگزاری ها و روزنامه ها جمع آوری شده است و برای ثبت در حافظه تاریخی سینما دوستان و سینماگران، مرور می شود.» بعد جناب دری می گوید می خواهد از ایشان شکایت کند؟ ظاهرا بایستی از خبرگزاری ها و روزنامه هایی که اسم ایشان را آورده بودند شکایت کنند.