فارس نوشت:

عضو شورای اسلامی شهر تهران مزیت قالیباف نسبت به محسن هاشمی را تجربه هشت سال مدیریت شهری دانست و تاکید کرد انتخاب شهردار به دور از گرایش‌های سیاسی صورت گرفته است.

احمد دنیامالی امروز پس از جلسه شورای شهر برای انتخاب شهردار در جمع خبرنگاران گفت: همه ما ۳۱ نفر در مصاحبه های مختلف اشاره کردیم که بحث شورای شهر و موضوع مدیریت شهری به هیچ عنوان بحث سیاسی نیست. بنابراین از ابتدا همه دوستان سعی کردند که این را مورد ملاحظه قرار بدهند و به نظرم در انتخاب شهردار، هیچ رفتار سیاسی صورت نگرفت.

وی ادامه داد: طبیعتا این رفتار نشانگر آن است که همه دوستان به مصلحت شهر و مصالح مردم توجه ویژه دارند ضمن اینکه ما از لحاظ مدیریتی هیچ نگرانی نسبت به هر دو فردی که به مرحله نهایی رسیده بودند، نداشتیم، زیرا هر دو از توانایی های خوبی بهره‌مند هستند. اما به هر حال یکی از عزیزان می توانست رای بیاورد.

دنیامالی مزیت قالیباف نسبت به محسن هاشمی را چنین توصیف کرد: تنها برجستگی که می توانیم بگوییم آقای قالیباف نسبت به آقای هاشمی دارد، تجربه هشت سال مدیریت شهری است. البته آقای هاشمی هم توانایی های خاص خود را دارد.

وی درباره شایعاتی مبنی بر اینکه به قالیباف رای داده، گفت: از کجا می دانید من به چه کسی رای داده ام در حالی که آرا مخفی است؟

دنیا مالی تصریح کرد: مگر قرار است هر کسی با لیست اصلاح طلبان به شورا آمد، به کاندیدای آنها رای بدهد؟

این عضو شورای شهر در پایان گفت: فکر می کنم شرایط استفاده از آقای هاشمی در یکی از سمت های مدیریتی زیرمجموعه شهرداری کاملا وجود دارد و ما حتما این پیشنهاد را به قالیباف می دهیم. اگر آقای هاشمی قبول مسئولیت کند که به نظرم این اتفاق می افتد، این یک افتخار بزرگ برای شورا و شهر تهران است.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 312124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 63
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    پ ن پ!!! طرفداران اصلاحات به شما رای دادن که برید به رقیب رای بدید! اینم روش بدی نیست، خودتو تو لیست یکی جا بده بعد که گلیمتو از آب کشیدی بیرون به رقیبش رای بده! آقای دنیامالی به این میگن....!
    • بی نام IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      عزیزم چرا حرص میخوری شما؟ برعکسش هم هست.نمونه میخوای؟آقای مطهری نماینده فهیم مجلس که همیشه اسمش تو لیست اصولگرایانه.امــــــــــا.ایشون فقط کافیه که بفهمن دفاع سمت چپ تیم ملی بوسنی هرزگوین هم طرفدار اصلاحاته.اونوقت ازش حمایت میکنن .عوضش صبح تا شب اصولگرایان رو میکوبند.حرص نخور برادر.همه جا از این موارد داریم.
    • مرتضی A1 ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      آقای بی نام اولا مطهری اصولگرایان رو نمی کوبه بلکه افراطیون اونها رو میکوبه! دوما تو انتخابات اخیر ایشون تو لیست اصولگرایان نبودن و خودشون لیست مستقل صدای ملت رو ارائه کرده بودن. سوما ایشون خیلی طرفدار اصلاح طلبان نیستن بلکه فقط سعی می کنن انصاف رو در مورد اونها رعایت کنن
    • دولت آبادی IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      عزیزم ! . خودتو به اون راه نزن . مطهری نماینده مستقله که اطولگرایان برای کسب وجهه اسم اونو تو لیست خودشون میارند . نشون به اون نشون که تو انتخابات اخیر دو گروه از اصولگرایان همزمان اسم مطهری رو تو لیست خودشون آوردند . خود مطهری هم در مصاحبه که از او دیدم یکبار به این موضوع اشاره کرد که مخالفتی با این کار ندارم ولی وامدار کسی نیستم . یعنی هر جایی لازم باشه از حق دفاع میکنم . اصولاً محبوبیت مطهری بین همه مردم بابت همین مستقل بودن ایشونه . پس این دو نفر رو با هم مقایسه نکن که ظلم آشکار به مطهریه . این کار دنیامالی دقیقاً مصداق یه ضرب و المثل که نمیشه اینجا گفت . البته نیت خیر ایشون به یاد مردم میمونه !!!
    • بی نام IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      182 6
      آقای دنیامالی وخانم الهه راستگو از لیست اصلاح طلبان به قالیباف رای دادند که قطعا کاسه ای زیر نیم کاسه هست
    • علی IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      183 9
      جناب دنیامالی ...من در انتخابات به شما رای دادم و الان به پاس این کار زشت ، رایمو پس می گیرم ....رای من برای شما حرامه .....
    • ارشد IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      17 75
      برادر عزيزم جناب دنيامالي بعد از يه دوره موفق در سازمان بنادر و كشتيراني در زماني كه اصولگرايان سكان امور را بدست گرفتند بازنشسته شد و توسط آقاي قاليباف بعنوان معاون شهرداري مشغول شد ، يعني يه اصولگراي شيش دنگ يه اصلاح طلب رو بعنوان معاون انتخاب كرد، حالا من فكر نميكنم اگر ايشان به قاليباف راي داده به نظرمن اشكالي نيست، من خودم رو متمايل به اصلاح طالبا مي دونم ولي از انصاف دور نشيم ، بنده كارمند قراردادي سلزمان بنادر هستم ، دوره آقاي دنيا مالي هم نبودم ولي تمامي كارمنان سازمان از ايشون به نيكي ياد مي كنند و پشت سزش دعا مي كنند من همچين چيزيرو در ارگانهاي ديگه نديدم، شما اگر ديديد بگيد.
    • بی نام A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      8 23
      ببنید دوستان به نظر من اقای دنیامالی بین دو دوست قابل و شایسته میبایست یک انتخاب می کرد و قبول کنید خیلی سخته شما اقای قالیباف با عملکرد قابل قبول را با هشت سال سابقه مدیریت شهری به اقای هاشمی ترجیح دهید . مگر اینکه ملاحظات حزبی و سیاسی وارد کار شوند.لازم به ذکر است اگر اقای قالیباف انتخاب نمی شدند کلا از مدیریت شهری حدف میشدند ولی اکنون تهران از مدیریت توامان اقایان هاشمی و قالیباف بهره مند خواهد شد.فکر میکنم با وجود نگرش افرادی چون دنیامالی شایسته سالاری بر احساسات غلبه خواهد نمود.
    • مهدی IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      6 76
      محسن هاشمی از مدیریت چی میفهمه؟؟؟واسه مترو تو اون همه سال چی کار کرد؟؟؟ باز حداقل قالیباف 8 سال تجربه کرده و 2زار مرد عمل هست ولو با گاز انبر !!!
  • بی نام IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    شما میتونی به هرکی میخوای رای بدی آقای دنیا مالی اما دور بعد هم مردم به افرادی که صداقت دارن رای میدن
  • علیرضا IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    چشم برای دور بعد حتما شما را بیاد خواهیم داشت
    • بی نام IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      2 1
      مردم ما جوگیرترین مردم دنیا هستن.مطمین باش دم انتخابات یه سری کارا میکنن که خودت میای اینجا وبه به وچه چه براش میکنی برا همینه که تو دنیا حزب هان که رای دارن نه فرد که اگه فردی از حزب سلیقه ای کار کرد باهاش برخورد میشه حالا این ما واین شما.تازه به گذشته نه جندان دور نگاه بنداز میفهمی که مرده بادهای دیروز زنده باد شدن هر چند انسان قابل تعقیره.ولی نه اینطور دیگه.البته دستور هم دستوره ها
  • بی نام A1 ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    220 8
    وقتی آقایانی که یک سر سوزن کار حزبی انجام نداده اند و تجربه حزبی بودن را ندارند می آیند و از اعتماد مردم سواستفاده می کنند و سران اصلاحات نیز بدون شناخت به صرف کلام آنها ایشان را در لیست قرار می دهند توقع بیش از این هم نمی شود داشت که انتخاب حزب را به جریان سیاسی ناشایست تعبیر نمایند و به راحتی تصمیم شخصی خود را فراتر از انتخاب حزب یا همان مردمی که بدون شناخت به منش اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و صداقت شان رای داده اند بدانند و این امر را ناشایست پندارند. واقعا برای امثال این برادرمان تاسف می خورم
  • بی نام A1 ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    مگر قرار است هر کسی با لیست اصلاح طلبان به شورا آمد، به کاندیدای آنها رای بدهد؟ واقعا از اون جمله هاست!!!!!!
  • بی نام A1 ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    202 7
    میخواد بگه اون یه دونه رای مرحله دوم که نتیجه رو مشخص کرد مال ایشون بود.
  • بی نام A1 ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    شما اگر تو لیست اصلاحات نبودی میتونستی انتخاب شی؟ از این لیست استفاده کردی اومدی تو شورا بعدش میزنی زیرش؟؟!!!
  • رادی IS ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    223 9
    از اصلاح طلبها بی سیاست تر در سیاست ندیدم.طرف رو گذاشتن توی لیستشون بعد به کاندیدای طرف مقابل رای داده تازه طلبکار هم هست که مگر من توی لیست آنها بودم باید به کاندیدای آنها رای بدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!تازه جالب اینکه خودش هم معترف بوده که کاندیدای اصلاح طلبها هم بسیارقوی وکارآمد بود.
    • بی نام IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      61 1
      این طلبکاره به اصلاح طلبان چه مربوط آخه! سفته که نمی تونستند بگیرند ازش! با اون رد صلاحیتهای گسترده هم که نمی شد لیست رو به طور کامل از آدمهای مورد اطمینان و ... پر کرد. به هر حال، من این آدم رو نخواهم بخشید! امیدوارم این تجربه در روزهای حساس تر پیش رو به کار مردم دموکراسی خواه کشورم بیاید.
    • بی نام IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      52 1
      من فک میکنم باید بررسی بشه که چرا به قالباف رای داده این بررسی جلوی خیلی از اشتباهات آینده رو میگیره
  • رضا IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    2 19
    وقتی احزاب با سازماندهی و پشتوانه مدون فکری وجود ندارند نبایستی با گروه بندیهای ظاهری کشور را از خدمات آدمهای شایسته و امنحان پس داده محروم کرد. تنها نگرانی از سوء استفاده کردن افراد دور وبر این آدمها است که خطر این موضوع برای همه کاندیداها یوجود دارد. من کاملا با آقای دنیا مالی که خودشان هم در سازمان بنادر مدیر شایسته ای بودند موافقم
  • علی IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    68 1
    کلا این جمله دنیا مالی میتونه کاندیدای جایزه طنز سال باشه !!!!!!!!
  • بی نام A1 ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    58 1
    الهه راستگو هم به قالیباف رای داده,ایشونم توی لیست اصلاح طلبا بوده,در ضمن اون رای ممتنع مرحله اول متعلق به عباس شیبانی بوده و جالب اینکه رضازاده به هاشمی رای داده!
    • بی نام IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      3 12
      آخه تو ازكجاميدوني ؟ چرا الكي جو درست ميكني ؟
  • بی نام IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    59 1
    بنده اسم شما رو هم نشنیده بودم. صرفا رای دادم به شما تا در راستای منافعی که فکر میکردم گروهی که شما تحت لیست آن قرار دارد به خوبی تشخیص میدهد، به شما رای دادم که ای کاش نمیدادم.
  • احسان A1 ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    28 2
    حالا نوبت اصولگراهاست که با رای اعتماد به سه وزیر باقیمانده دولت کار را تکمیل کنند.
  • رضايي A1 ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    82 2
    خيانت در. امانت كردي بعد. با افتخار عنوان هم ميكني؟؟!!!! اصلاحات هميشه چوب سادگيشو بايد بخوره.... اخه اگه تو ليست اصلاح طلبان نبودي كه الان جات اينجا نبود
  • سيد A1 ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    63 3
    نميدانم چرا شما مرا ياد انگشت و انگشتر ابوموسي اشعري انداختيد من قطعاً سر پل صراط رايم را از شما مطالبه خواهم كرد
    • بی نام IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      2 27
      نه بابا ..برو خدا شفات بده رای من رای من شایسته سالاری رو میخوای قربانی سیاسی کاری کنه که فردا جواب تو رو بده !!
  • بی نام EU ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    26 1
    واقعا كه لذت برديم...!
  • بی نام A1 ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    60 1
    متاسفم که آدمهی مثل شما در کشورم در راس امور قرار می گیرند شمایی که اساسا" با مفهوم تحزب و کار حزبی بیگانه ای و درک درستی از این مسئله نداری!
  • بی نام A1 ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    59 0
    آره ، قرار نیست هر کی تو تیم رئال بازی میکنه به خودشون گل نزنه!!
    • ساره A1 ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      2 0
      آفرین مثال خوبی زدی
  • بی نام TR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    60 2
    یعنی قراره قالیباف بخاطر تجربه تا ۱۰۰ سال دیگه شهردار بمونه؟ کیف میکنم وزیر کشور حکم قالیباف رو امضا نکنه ... شهردار بودن فقط ساخت پل و تونل نیست که!
    • علیزاده IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      0 10
      بی انصافیه محض از ماست که برماست
    • امیر IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      0 12
      این همه فضای سبز پردیس های سینمایی دریاچه بی ارتی مترو حمل ونقل واقعا امثال شما لیاقتشون اینه که شهردارهای قبلی شهردارشان باشند آقای محسن هاشمی چند سال مدیر مترو بوده مترو تو زمان کدام شهردار این همه توسع پیدا کرد من نه اصول گراها رو قبول دارم نه اصلاح طلبها رو همه به نفع خودشونند یک عده هم دنبالشون فقط انصاف داشته باشید
  • حمید A1 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    38 2
    فکر کردی اینجا خارجه... اینجا اصل بر تخصص و تجربه نیست که! اول باید ببینی وامدار کی هستی!
  • شادی IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    63 1
    آقای دنیا مالی شما نماینده من هستین .در رای گیری ها نظر انتخاب کنندگان باید بر نظر شخصیتان مقدم باشد. اگر غیر از این باشه که فردا نماینده ایران در سازمان ملل هم علیه ایران رای بده بگه انتخایات آزاد بود و من نظر شخصی خودم را دادم!
  • مجید استقلالی 444 IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    52 4
    کاش هاشمی شهردار میشد حیف شد
  • هومن US ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    74 0
    آقایون اصلاح اصلاح طلب باید جواب بدن که چطور کسی رو لیستشون قرار دادن که الفبای کار تشکیلاتی رو نمی دونه....
  • كيوان IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    51 0
    واقعا جواب آقاي دنيا مالي يعني ...
  • ایلیا GB ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    61 0
    عجب رو دستی خوردن اینهایی که به ایشون رای دادند . ( خبر چاپ کن )
  • بی نام IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    75 1
    اقای دنیامالی اسمت خوب توذهنم میمونه برااینده شمابه اصلاحات خیانت کردی
    • ali A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      3 31
      شما که هنوز از هیچ چیز خبر نداری اظهار نظر نکن....آقای دنیا مالی توی لیست هر دو جناح بودن.....هر کسی که به غیر اصلاح طلب ها رای نده میشه خیانت کار.......به خدا شما بزرگترین دشمنان دموکراسی هستید...
  • بی نام IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    86 3
    وقتی اصلاح طلبان یک اصلاح طلب شناسنامه دار مثل آقای اصغرزاده رو تو لیست قرار نمی دهند و حتی لیستشان را بدون هادی ساعی ورزشکار اصلاح طلبی که بی هیچ چشم داشتی در تمام مراحل در کنار اصلاحات است تکمیل می کنند و به جای آنها اصلاح طلبان بدلی را قرار می دهند، حالا بیایند تحویل بگیرند! دنیامالی علنا داره می گه با لیست اصلاح طلبان اومده که به کاندید اصولگرایان رای بده و اصلا تعهدی نداره که به جریانی که از اون رای گرفته وفادار باشه! خبرآنلاین تو رو خدا چاپ کن تا شاید مسئولین چینش لیست اصلاح طلبان کمی خجالت بکشن.
    • بی نام IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      9 22
      اصغرزاده همونه که شورای اول رو به آشوب کشید.
  • یاور A1 ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    20 0
    دموکراسی شکننده یا شبه دموکراسی یا دموکراسی ناقص کشورهای در حال توسعه همیشه همینطور ه اما تجربه اینچنین در دراز مدت خیلی مفیده
  • بی نام IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    20 1
    خوب همین جوریه که کار حزبی در ایران جواب نمی ده اگر هر دو خوب بودند که شما موظفی به کاندید لیست و حزب خودت رای بدی اگر هم حزب و دسته اشتباه می کنند باید اعلام کنی
  • ناشناس A1 ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    35 1
    وقتی تبر به جنگل آمد درختان فریاد زدند : نگاه کنید دسته اش از جنس ماست !!!!!!!
  • اسماعیل A1 ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    4 9
    با سلام من درست متوجه نمیشم که دوستان چه منظوری از این مباحثات دارن تو کشوری که هنوز تعریف درستی از حزب سیاسی نشده و کلا سیاست مدیران ارشد ادرات و مسولین اجرایی با اومدن یک دولت عوض میشه تا زمانی که دولت قبلی بود همه با اون بودن و در دولت جدید گردش به این سمت شد همه برگشتن به این سمت یعنی چه.دوستان مشکل ما تو این مملکت این هست که هنوز تعریف درستی از حزب نداریم و اصطلاحات عجیب غریبی هم ابداع میکنیم مثلا اصولگرای نزدیک به اصلاح طلبان. در ثانی در جهان سیاست همیشه بده و بستان هست این یک اصل هست البته در کشور ما این اصل خیلی فرق میکنه.تو کشور ما هرگز نمیشه با سیاست حزبی پیش رفت چون هنوز هضم این مسئله برای افراد سیاسی کشور خیلی مشکل هست و از اون گذشته سیاسیون ایرانی همیشه با جریان روزحرکت میکنند
  • بی نام IR ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    39 1
    واقعا برای آقای دنیامالی متأسفم , خود بنده به خاطر اینکه آقای دنیامالی که از اخراج شدگان شهرداری قالیباف بودند , چون تو لیست اصلاح طلبان و شناخته شده بودند رای دادم . البته مردم تهران با رای 700000 تایی به آقای قالیباف نشان دادند که چقدر تمایل به شهرداری ایشان دارند.
  • رضا IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    2 42
    واقعا دلم میسوزه به حال کسایی که منتظر امدن اقای هاشمی بودن(آخی)دلم کباب شد
  • شویلاشت A1 ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    4 44
    فقط دکتر قالیباف شایستگی شهردار تهران و داره و بس . افرین بر این انتخاب
  • بی نام A1 ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    33 0
    آقای دنیامالی شما تو لیست اصلاح طلبان بودی و به همین علت به شما رای دادیم. و انتظار داشتیم طبق هماهنگی و همسویی اصلاح طلبان رای بدی. اتفاقاً تو لیست اصلاح طلبان ذکر شده بود محسن هاشمی شهردار پیشنهادی هست. حالا که زیر آبی رفتی بدان کار شما عین غش در معامله است و رای ما رو باید پس بدی.
  • رامین IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    27 1
    من هم به عنوان یکی از طرفداران اصلاحات از مردم پوزش می طلبم که به دنیا مالی رای دادم تا با یک رای حساس خودم باعث تغییراتی در تاریخ آینده ایران بشود و..... و سعی می کنم در آینده امثال مالی را در هنگام رای دادن فراموش نکنم شهراداری ظریفیت زیادی داشت تا اصلاحات را در جامعه نهادینه کنه مثل سرای محله و شواریاری و فضای شهری و ..... حیف شد
  • بی نام A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    1 23
    ببنید دوستان اقای دنیامالی با این انتخاب ما بین دو دوست ان فرد شایسته تر را با توجه به سابقه مدیریت قوی تر انتخاب نمودند و به این ترتیب از مدیریت هردو عزیز اقایان هاشمی و قالیباف بهره مند خواهیم بود.زیرا اگر اقای قالیباف انتخاب نمی شدند قطعا از مدیریت شهری حدف می شدند.
  • سرخ رو A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    55 2
    خانم راستگو و آقای دنیا مالی شما به رای مردم و شهروندان تهرانی بی اعتنایی کردید یادتان باشد ما به اصلاحطلبان رای دادیم
  • مهدی A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    17 0
    خوب این خیلی بد که خودش اعتراف میکنه با لیست اصلاح طلبا اومده ولی هیچ تعهدی به کار تشکیلاتی نداره. باید توی انتخابات مجلس دقت کنن.
  • بی نام A1 ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    25 1
    واقعن این اظهار نظر آقای دنیامالی شاهکاره! یعنی منی که از میون هزاران تا کاندیدا بدون اینکه قبلن اسم ایشونو شنیده باشم به ایشون رای دادم، واسه این رای دادم که برن نظر شخصیشونو بدن؟ کسانی که اسم ایشونو تو لیست گذاشتن و ما به اعتماد اونا به این لیست رای دادیم، باید پاسخگو باشن واقعن.
  • بی نام A1 ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    0 12
    آقای دنیامالی فقط توی لیست اصلاح طلبا نبودن ، توی فهرست قاليباف هم برای شورای شهر بودن ، پس نمیشه بهشون خرده ای گرفت اون موقع که رای میدادید می تونستید به این نکات هم دقت کنید
  • بی نام A1 ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    10 13
    مگه 24 خرداد آقای خاتمی و در نتیجه مردم یک اعتدالگرا ( روحانی) رو به یک اصلاح طلب (عارف) ترجیح ندادند؟ حالا هم دنیا مالی یک اصولگرا را به یک میانه رو ترجیح داده.اشکالش چیه؟!! تازه اینجا اصلاح طلبی هم در کار نبوده! اما 24 خرداد یک اصلاح طلب حذف شده
  • بی نام IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    0 0
    بله البته كه بايد طبق ليست راي بدهيد.
  • بی نام IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    2 0
    من شخصا با اینکه گرایش به اصلاح طلبان دارم به دلایلی علاقه مند نبودم که آقای هاشمی شهردار شوند و انتخاب ایشان از سوی اصلاح طلبان در شرایط کنونی نادرست می دانستم ولی فکر می کنم که وقتی شما از لیست اصلاح طلبان در انتخابات رای می آورید می بایستی با تصمیم گروهی حزب خود حرکت کنید مخصوصا که خود را از اصلاح طلبان میدانید که معتقد به تحزب و کار حزبی هستند! شمایی که مقدمات کار حزبی را نمی دانید بهتر است در کار های حزبی شرکت نکنید و اسمتان در لیست های حزبی نباشد!
  • محمد IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    0 1
    از راستگو جز راستی انتظاری نیست! رای خانم راستگو از نظر امت حزب الله ایران اقدامی عقلانی و منطقی و به دور از تعصبات حزبی بوده زیرا عملکرد بسیار روشن و جهادی دکتر قالیباف در شهرداری تهران مورد تایید و وثوق اکثریت می باشد؛ اگر منظور از اصلاح طلبی خشک نظری و لجاجت بازی غیرمنطقی و دیکتاتوری باشد باید اعضای آگاه و عدالتگرای این حزب در ماندن و یا ساختار این حزب تجدید نظر کنند!