بازدید شبانه رییس کل گمرک از فرودگاه امام/ تاکید کرباسیان بر ارائه تسهیلات مطلوب به مسافران

مسعود کرباسیان رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران شب گذشته در بازدید از گمرک فرودگاه امام (ره) بر ارائه تسهیلات به مسافران تاکید کرد.

مسعود کرباسیان، رییس کل گمرک در دیداری سر زده در ساعت های واپسین شب گذشته از گمرک فرودگاه امام خمینی ( ره ) دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کرباسیان در این بازدید بر ارائه تسهیلات مطلوب تر به مسافران و خدمت گیرندگان تاکید کرد و گفت: « باید فرآیند تردد مسافران در فرودگاه امام ( ره ) مطلوب تر صورت گیرد و در این ارتباط تسهیلات و خدمات مطلوب تر به مسافران و خدمت گیرندگان ارائه شود. »  

او ادامه داد: « تسهیل و تسریع در انجام تشریفات گمرکی کالا های همراه مسافران ضمن اعمال دقیق قوانین و مقررات مربوط باید مورد توجه قرار گیرد. »

گفتنی است این بازدید سرزده که به مدت 2 ساعت به طول انجامید، با بازدید رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران از بخش های مختلف گمرک فرودگاه امام ( ره) همراه بود.

تعامل با سازمان های همجوار برای سرعت بخشیدن به امور مسافران، بهره گیری از ابزار های پیشرفته و الکترونیکی جهت اقدامات کنترلی مطلوب و بهره گیری از مدیریت ریسک اصلی ترین مواردی بود که رییس کل گمرک در این بازدید سر زده برآنها تاکید کرد. 

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 313580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسافر IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
    44 5
    من٢ شب پيش از دوبي برگشتم . براي مصرف خودم ٢ تاقوطي پودر مكمل ورزشي آوردم، مأمورين گمركي فرودگاه برخورد بسيار بدي داشتن!!! طوريكه انگار قاچاقچي شناسايي كردن!!!!!! ارزش اون ٢ قوطي روي هم ٤٠٠ درهمم نميشد!! واقعن جاي تاسف داره!
    • بی نام FI ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
      12 27
      در اینجا بحث مجوزهای بهداشتی آن مطرح است و نه ارزش آن !
  • بی نام AE ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
    7 0
    کاش صبح زود یک سری بزنن اونجا .چون اکثر پروازهای اروپا صبحه انقدر شلوغه که نگو از همون اول که وارد میشی یه صف طویل تشکیل شده که تازه میخوان وارد سالن بشن همین طور صف تحویل چمدان و صف چک گذرنامه که باید وارد سالن ترانزیت بشن اکثر مردم اضطراب دارن که جا نمونن و همین باعث عصبانیت و درگیری لفظی میشه بین مردم . یه امکاناتی در نظر نگرفتن که در مواقع شلوغی به کار مردم رسیدگی بشه
  • حسام + 10 A1 ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
    5 0
    ای کاش دکتر آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی هم بازدید شبانه‌ای از فرودگاه امام داشته باشد و از وضعیت نابسامان و نواقص مهمترین مبدأ ورودی کشور آگاه می‌‌شد.
  • رضا CA ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
    6 1
    پيشنهاد مي كنم يك بار كارمن دان گمرك فرودگاه أمام را بفرستيد خارجه ببينند چه رفتار قانونمند و همراه با احترامي با مسافرين مي شود.البته سرمشق قراردهند . همچنين لطفا مانند ٨ سال پيش اين از زير دستگاه رد كردن چمدان إجباري همه مسافرين ورودي را حذف و به صورت رندوم بگرديد. به خدا هيچ جاي دنيا چمدان مسافرين ورودي را ١٠٠ درصد از زير دستگاه ايكس ري رد نمي كنند
  • بی نام US ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
    9 0
    این چه جور سرزده ایه که این همه خبرنگار جمع شدند ؟
  • بی نام IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    8 1
    ما چند وقت پیش از سفر اروپا بر می گشتیم چند تا شکلات خریده بودیم که ظاهرا توشون مقداری الکل بود که با نبودش یکی بود.ماموران گمرک ضمن کشف این چند شکلات اقدام به له کردن آنها زیر پای خود کردند.واقعا که ما چقدر عقب مانده هستیم.
  • بی نام FR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    3 0
    باسلام ، بهتر است ایشان یک سری به گمرک شهریار و جاده کرج بزنند و از نزدیک ببینند چه دلالیهای کلانی در آنجا صورت می گیرد .هر باجه نرخی دارد .یک بنده خدائی درسش تمام شده بود و پس از اخذ دکتری راهی ایران شده بود .این بنده خدا بعد از اینکه بارهایش را بوسیله وسایل زمینی فرستاده بود به وی رسیدن بار را خبر داده بودند از آنجائی که در شهرستان بود یک نیسان گرفته و راهی تهران شده بود .بعد از سه روز علافی در گمرگ اتفاقی او را دیدم می گفت این نیسان را یک روزه با راننده از شهرستان کرایه کردم حالا سه روز است که ما مجبوریم به مسافرخانه برویم و از صبح تا ظهر هم جلوی این باجه ها اسیریم یکی از از چاق کنها را صدا زدم و مبلغی به دادیم همه کارها در عرض یک ساعت حل شد