فانی در مراسم شروع سال تحصیلی: امید را در بین دانش آموزان ایجاد می کنیم

سال تحصیلی جدید امروز با حضور سرپرست آموزش و پرورش در دبستان شاهد دخترانه حضرت فاطمه زهرا( س) در اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز جشن شکوفه‌ها برای یک میلیون و 300 هزار دانش‌آموز کلاس اولی‌ و جشن غنچه‌ها برای بیش از 500 هزار نوآموز پیش دبستانی برگزار شد.
در این مراسم نمادین، علی‌اصغر فانی سرپرست آموزش و پرورش گفت: امسال شادمانی، بازی و فعالیت‌های فوق‌ برنامه را نسبت به سال‌های قبل در مدارس توسعه می دهیم تا دانش آموزان علاوه بر درس تفریح هم داشته باشند.
وی با بیان اینکه به گفته‌ رئیس‌جمهور باید در مردم و دانش‌آموزان امید تقویت شود افزود: قصد داریم با ایجاد شادی و فعالیت‌های فوق برنامه امید را در بین دانش‌آموزان ایجاد کنیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تمام دست‌اندرکاران مدارس آماده هستند تا در خدمت دانش‌آموزان باشند خطاب به دانش‌آموزان گفت: قدر عمر خود را بدانید و در جهت کسب علم تلاش کنید. ما نیز تلاش می‌کنیم تعلیم و تربیت اسلامی را برای آینده‌سازان ایران اسلامی در مدارس فراهم کنیم.

فانی ادامه داد: امیدوارم شما عزیزان که فرزندان این ملت و امید مقام معظم رهبری و ایران اسلامی هستید در مدارس به سمتی تربیت شوید که ایران در دنیا و منطقه طی سال‌های آینده سرآمد شود امروز تمام مسئولان کشور به شما امید بسته‌اند و همانگونه که امام خمینی فرمودند ابتدایی اولویت است، دانشگاه زیر است.

وی بیان کرد: از خانواده‌ها می‌خواهیم تا ارتباطشان را با مدرسه قطع نکنند و به ما در تربیت فرزندانشان کمک کنند.


47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 314121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دلال مرکزی IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    5 1
    با چی امید را در دل دانش اموزان روشن میکنید؟ دفتر مشق 100 برگی .... ریالی؟ سرانه هر دانش اموز در سال 9000 تومان ؟( که تازه سالهای قبل هم پرداخت نشده است) کلا" بگم تمام مدارس دولتی را خود مردم تامین نیکنند نه دولت اسم دولتی را باید از روی آن بردارند و بگزارند فقط مردمی، مالیتهای مردم کجا هزینه میشود؟
  • بی نام EU ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    3 0
    در حال حاضرافزایش امید به تحصیل مهمترین رکن آموزش و پرورش هستش.انصافا دکتر فانی ضعف فعلی نظام آموزش رو خیلی سریع پیدا کردند.تبریک به ایشون
  • معلم IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    2 1
    بله اقاي فاني باور كرديم . وقتي هنوز اضافه كار اردبهشت و خرداد سال تحصيلي قبل معلمان بدبخت را پرداخت نكرده ايد ،حرف زدن از تحول فقط براي دل خوش كردن خودتان بكار مي رود . براي اولين بار است كه سال تحصيلي جديد اغاز ميشه در حالي كه هنوز اضافه كار سال قبل باقي مونده. راستي چرا فقط اضافه كار معلم پرداختش سخت هست؟
  • بی نام IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 1
    با سلام کسی از ابلاغ بخشنامه افزایش مرخصی زایمان خبری داره؟چرا در بعضی از استانها ابلاغ شده و در برخی از استانها نه؟ سایر سازمانها این بخشنامه را اجرا کرده اند اما آموزش و پرورش هنوز اجرا نکرده، علی الخصوص استان مازندران.اگر در استانی این بخشنامه اجرایی شده در همین سایت اطلاع دهید.
  • اولیا ی دانش آموز IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    2 0
    باسلام اقای فانی من یکی از اولیاهای دانش آموزان بدبخت وزلزله زده اذربایجانشرقی هستم در یکی از شهرستانهای ارسباران زندگی می کنیم اموزش دراین منطقه در حد تفریح برای معلمان غیر بومی هست واکثر خانواده ها بچه هایشان را در شهر های اطراف ویاجهت استفاده از سهمیه منطقه 3 در شهرستان ثبت نام می کنن ولی اموزش وکلاسشان رادر تبریزمی گذرانند ودونوبت امتحان را به شهر برمی گردانند خودشان هم یا مسئولند یا مدیر وگرداننده ؛ بااین توضیح سایر خانواده ها چه کنند وچگونه امیدوارباشند ؟ خواهش میکنم پاسخ دهید .
  • فرهنگی IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    1 0
    سلام دعا(خدایا تو هم پارتی ما باش تا بتونم از آموزش و پرورش به دانشکده فنی و حرفه ای انتقال یابم)