روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

استاندار کرمانشاه طی اظهارات عجیبی درخصوص ضرورت ایجاد فاصله طبقاتی در جامعه، گفت: نباید انتظار داشت یک پول‌دار در کنار یک کارمند زندگی کند!

حجت‌الله دمیاد در جلسه بررسی وضعیت بافت فرسوده شهر کرمانشاه که با حضور معاون بنیاد مستضعفان کشور برگزار شد، افزود: باید دهکده‌ای برای متمولان و سرمایه‌داران شهر در نظر گرفته شود تا افراد متمکن در صورت درخواست یک خانه فراخ در آن جا داشته باشند و بنیاد مستضعفان در این مورد مطالعه کند و هزینه این کار را از خود افراد بگیرد تا برجستگان کرمانشاه از شهر فرار نکنند!

وی خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم یک فرد پول‌دار با درآمد زیاد در کنار یک کارمند زندگی کند!

/2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 314281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 142
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امید IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    اگه به گوش اقای روحانی برسه تکلیفتو مشخص میکنه و یه حکم جدید بهت ابلاغ میشه اون موقع میفهمی چی کاره ای
    • بی نام A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
      25 6
      مگه دروغ میگه؟ ملت شده گشنگی هم بکشند و قسط وام بدن و پول مردم رو بخورند واسه پز و کلاسش میرن بالا شهر خونه می گیرند که یه بار با جماعت به قول خودشون دهاتی و بی فرهنگ که منظورشون همون قشر متوسط به پایینه روبرو نشند.
    • بی نام A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
      13 3
      این حرف درستی است در تمام دنیا هم به همین شکل است ادمهای پول دار اگر در مناطق خاص و متناسب با ثروتشان نتوانند زندگی کنند از شهر یا ان کشور میروند این حرف توهینی به کارمندان نیست
    • بی نام A1 ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
      47 12
      در واقع اعتقاد قلبی تمام مسئولین کشور رو گفته و روحانی هم همینه. حالا روی ظاهر با هم تعارف می کنند.
    • حامد مالمیر IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
      18 4
      احسنت
    • بچه شیراز EU ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
      6 1
      چه چیزا والا ما خونمون جای معمولی شهر هست همسایگی خودمون کسانی هستند که به میلیارد پول نمیگن نه بالا شهر رفتن نه نه ماشین 200 میلونی سوارن
    • بی نام A1 ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
      1 1
      هیچ وقت نمیشه همه را به یک سطح رساند. به قول دکتر زیباکلام: اصلا اگر قرار بود که همه در یک سطح زندگی کنند، خدا خودش به آدم ها استعداد مساوی میداد. وقتی خدا به همه استعداد مساوی نداده، خب معلومه که برخی جلو می افتند.
  • بی نام A1 ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    شاخص:«ما باید کوشش کنیم که اخلاق کاخ‏نشینی را از این ملت بزداییم...دولت ما یک دولت کاخ‏نشین نیست. آن روزی که دولت ما توجه به کاخ پیدا کرد، آن روز است که باید ما فاتحۀ دولت و ملت را بخوانیم» امام خمینی/ صحیفۀ نور / جلد 17/ تاریخ: 01/01/1362
    • بی نام IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
      117 9
      یه جمله خیلی خوب امام به نظر من این بود که گفته بودند بدتر از خود کاخ نشینی این خلق و خوی کاخ نشینی است.که این مسئول علاوه بر کاخ نشینی اون خلق و خوی رو هم داره.
  • علی IT ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    83 7
    آدم یاد فیلمهای تخیلی میوفته
    • بی نام IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
      4 0
      آدم ياد فيلم تايتانيك ميفته با اين تفاوت كه ما(يعني اينا) كلي ادعاي مسلماني و انساندوستي داريم !!!!!
  • علی A1 ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    ما کارمند ها و کارمند زاده ها هم خیلی حال نمی کنیم در کنار بعضی پولدار های نو کیسه و تازه به دوران رسیده زندگی کنیم. من پدرم سی سال در آموزش و پرورش خدمت کرد و حالا هم از مال دنیا چیز زیادی نداره ولی آروزم اینه که تو زندگیم بتونم حداقل بخشی از انسانیت و معرفتش رو داشته باشم
    • بی نام A1 ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
      357 4
      زنده باد مرام پدرت که جامعه به فرهنگیان و معلمان فرهیخته و متعهد افتخار میکنه . . . این کلمه "بعضی" که به کار بردی خیلی بجا بود .
    • سین شین A1 ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
      238 3
      دمت گرم خیلی با کامنتت حال کردم شرایطمون کاملا یکسان
    • بی نام A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
      226 4
      خدا پدرتو و راهشو برای تو و همه انسانهایی که میدونند معرفت چیه حفظ کنه! مطمئن باش ارزش اون چیزی که تو دنبالشی بهتر از پولیه که معلوم نیست از کجا میاد! البته بی احترامی نمیکنم به پولدارهایی که پولشون در راه خدا خرج شده و میشه!
    • رحیمی IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
      123 3
      احسنت.
    • کامران A1 ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
      اگر این آقا این حرف رو هم نمیزد بازهم شاهد بالای شهر و پایین شهر بودیم ، پس بهتره خودمونو نزنیم به اونن راه
    • بی نام IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
      71 4
      احتمالا از دید این آقایون قشر ضعیف ، فقط کارمندان هستند در صورتی که وضع کارگران بسیار بسیار بد تر است کاش این اقای استاندار رو میشد اخراج کرد با اعتراضات مردمی
    • يكتا IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
      20 0
      از نظر ايشون ما كارمندا بايد بريم بميريم لابد... منم با علي آقا موافقم و اصلا حال نميكنم با اين پولداراي تازه به دوران رسيده كه دنيا و اخرتشون رو تو پول ميبينن زندگي كنم. از همينجا دست پدر زحمتكشم رو ميبوسم و افتخار ميكنم كه كارمند و كارمند زاده هستم. تا كور شود هر آنكه نتواند ديد...
    • بی نام EU ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
      3 5
      دست آقای استاندار درد نکنه .خسته شدیم از بس وسط این بچه کارمندا چرخیدیم یه جای درست به ما بدید
  • بی نام A1 ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    حالا کیهان میاد سراغت ;)
    • بی نام A1 ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
      مطمئن باش كيهان سراغ اينجور آدما نميره مگه اينكه براي تسويه حساب سياسي باشه. اول بايد گرايش سياسي اين جناب رو فهميد.
    • بی نام A1 ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
      51 18
      گرایشش که معلومه داداش ! پایان خدمتش هم بزودی فرا خواهد رسید ! با حظور این چنین افرادی بود که فاصله ی طبقاتی جامعه اینجور لجام گسیخته افزایش پیدا کرد
    • بی نام A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
      77 14
      استاندار منصوب احمدی نژاده. کیهان سراغش نمیاد! نتایج شعار ساده زیستی و مهرورزی!
    • بی نام IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
      45 19
      گرايشش راست افراطي است
  • ایراندوست A1 ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    8 17
    بنده فکر نمی کنم این حرف را زده باشد چون این حرف هیچ منطقی پشت ان نیست
  • بی نام IR ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    29 37
    دست دولت تدبیر و امید درد نکند با این استاندار آوردنش.
    • بی نام A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
      16 1
      شما حالت خوبه؟! این آقا که مال دوره احمدی نزاده به زودی هم برمیگرده سرجای اصلیش
    • بی نام IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
      2 0
      برادر عزيز اين استاندار سوغاتي دولت مهر هستش؟ دولت محمود جون
  • بی نام A1 ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    19 0
    اطمینان دارید که این سخنان رو یه شخص مسوول در ایران گفته ؟خیلی عجیبه .طرف مثل اینکه تو توهمه .
  • بهزاد IR ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    22 0
    وافعاً که جای تاسف است این چنین صحبتی از کسی که دم از مسلمانی می زند نه شاید ایشان تازه به دوران رسیده و سفره نان دیده که چنین حرفی را بیاتن کرده اند واقعاًیک عمر نشستن در کنار کسانی که ساده زندگی میکنند می ارزد به این نوکیسه ها
  • بهمن A1 ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    30 0
    باز خدا پدرومادر این بنده خدا را بیامرزد که رک و راست واقعیت را به زبان میاورد . بقیه آقایون همیشه دوپهلو و ریاکارانه صحبت می کنند و عملشان با حرفشان زمین تا آسمان فرق می کند .
  • رضا IR ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    36 3
    چه عجب بالاخره یکی بزبان امد واعتراف کردکه درمملکت اسلامی هم فاصله طبقاتی وجود داره.
  • احمد A1 ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    16 2
    اقای استاندار پولدارها چه چیزشان فرق میکند خودشان مشگل دارند حضرت امام خمینی فرمدند کاخی ساخته نمیشود مگر کوخی ویران شود اینها خوناشامان این جامعه هستند که شما حمایتشان میکنید نکند........
  • محمد A1 ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    17 2
    باسلام متاسفم براي طرزفكرتان اگرزمان علي بودي حتما الان بركنارميشدي
  • امید A1 ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    22 0
    این اساسش درسته ولی درایران اکثرپولدارها(منهای زحمت کشیده ها وپولدارهای واقعی وانسان) تازه به دوران رسیده اندوفرهنگشان ازکارمندهاهم پائین تراست.
  • بهزاد IR ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    7 0
    خوب دیگه از کجا هم شروع کرده پس یهو بیا تو مدارسم دانش اموزای زرنگ و تنبلو جدا کن بنداز تو کلاسای مجزا جطوره هان!؟ خواهشا چطوره بهش برسونید جون من . درسته خودش به این چیزا واقفه میگم شاید الان ندونه که باید این کارو کرد!
  • امير IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    8 0
    واقعا بايدتاسف خوردبراي تفكر چنين مسئولي............
  • علی A1 ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    69 1
    آقای استاندارمحترم خسته نباشید نمی دانم شما کارمند هستید یا پولدار وکجا زندگی می کنید ؟ ولی همینقدر میدانم که بهتراست زحمت بکشید یک شهرک برای کارمندان مفلس درست کنید که آقایون پولدارها راحت زندگی کنند0
  • من IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    37 1
    شاید خودش متمول است راستی مازندران و گلستان هم جای خوبی برای سرمایه داران است اقای استاندار
  • علی 8 IR ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    42 14
    پولدار پولشو از کجا آورده؟؟؟؟ حقیقت تلخیست...
    • بی نام IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
      16 1
      من یه بی پولم ولی اینجور نگاه شماست که باعث بدبختیه جامعه شده و سرمایه دارهارو فراری میده به اماراتو کشور های دیگه!!! اگه این نگاه ها نباشه میشه امید به ساخت کارخونه و تولید داشت و اینم باید گفت از ازل تا ابد اختلاف طبقاتی وجود داره و اون حسرته که زندگی افرادو تلخ میکنه
  • پرهام IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    43 3
    متاسفم واسه این طرز فکرت........
  • مهدي A1 ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    38 0
    ماشاالله، ماشاالله انتظار دارن كرمانشاه پيشرفت هم بكنه با اين نظرات ناب .......
  • ناشر IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    65 1
    داستان معروف زمان پیامبر یادم آمد که در مسجد فقیری وارد شد کنار پولدار نشست و پولدار خودش را جمع و جور کرد پیامبر فهمید و پرسید آیا ترسیدی از فقر او به تو بچسبد و ......آخرش برگشتیم به دوران جاهلیت ... ای داد وبیداد....... ای داد و بیداد ......
  • بی نام IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    12 0
    بنده خدا فکر کنم دلش شور افتاده که تا چند روز دیگه مهمان استانداری نیست میخاد خودشو بیاد ماندنی کنه.
  • شهروند کرمانشاهی IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    20 0
    جناب اقای دمیاد شما بجای این فداکاریاتون به فکر اشتغال ما جوانای این استان باشید بهتر نیست؟
  • بی نام A1 ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    12 1
    در جمعی که پیامبر حضور داشت شخص فقیری کنار فرد ثروتمندی نشست. مرد ثروتمند خودش را کنار کشید.پیامبر ناراحت شد و به او فرمود: ترسیدی از فقر او چیزی به تو برسد یا از ثروت تو چیزی به او؟؟ آنمرد فراوان عذر خواست و نیمی از ثروتش را به مرد فقیر بخشید.
  • کرمانشاهی IR ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    21 0
    اتفاقا مشکل پولدار ها زندگی در کنار کارمندها فقیر نیست . مشکل هم پولدارها و هم کارمندها کلا زندگی کردن است
  • کارمند A1 ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    25 0
    درجملات بالابه اندازه ده دفتر مطلب نهفته است خوشم آمد که کسی پیدا شد مارا هم درک کرد. (کارمند)
  • بی نام A1 ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    50 0
    چقدر این حرفتون اقای استاندار زشت بود لازم نبود شما بفرمائید اساسا کارمندان زحمتکش جامعه اکثرا تحصیلکرده هم هستند نمی تونند توی محلاتی که افراد بازاری و دلالهای مسکن و دلالهای دلارو اینها زندگی می کنند زندگی کنن خودتونو ناراحت نکنید اصلا حقوق 600000 تومنی یک فوق لیسانس اجازه نمیده بایک به قول شما متمول زندگی کنه . بفرمائید بهشت برین براشون بسازین
  • بی نام A1 ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    47 0
    خود آقا کارمند هست یا .... این هم انتخاب اصولگرایان و احمدی نژاد
    • بی نام IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
      15 1
      جناب استاندار کارمند پولدار هستند! البته از صدقه سر رانتهای خدادادی!!!
  • سعید IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    30 0
    بافت قدیمی کرمانشاه ثروت بزرگ این شهر است. خانه های زیبا و قدیمی در حال خراب شدن و تبدیل شدن به آپارتمانهای زشت و بی قواره هستند که فقط سود آن به جیب بساز و بفروش ها می رود. و فقط باعث زشتی شهر، از بین رفتن هویت شهر و شلوغی و ترافیک سنگین می شود. در تمام دنیا بافت قدیمی را حفظ می کنند نه اینکه به نام بافت فرسوده خراب کنند. بزرگترین متهم در این تخریب شهرداریها هستند که این تخریبها را برای خود محل دارآمد می دانند و در مرحله بعد خود مردم کرمانشاه که ارزش این ثروت شهر خودشلن را نمی دانند.
  • بی نام A1 ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    24 1
    احتمالا خودش پولداره که خونه ی آنچنانی میخواد والا ما کارمندا باهمین چندرغاز .............................
  • محمد IR ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    32 0
    بنام خدا راست گفته بوی کباب خونشون واستخر وسونا کوزی و.... مارو اذیت می کنه
  • بی نام A1 ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    11 6
    به جاي پولدار بايد ميگفت تحصيلات عالي بجاي كارمندم بقال و راننده و ...
  • علی IR ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    27 0
    آقای استاندار شما خودت جزو کدوم گروهی؟
  • بی نام IR ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    29 0
    یک زمانی شعارمیدادیم برابری برادری حکومت عدل علی وبااین شعار هابانا برابری می جنگیدیم
  • ساکت غوغا IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    28 72
    برای دولت آقای روحانی متاسفم که استانداریکی ازمناطق محروم وجنگ زده کشورچنین دیدگاهی داردوتدبیر امورمسلمین به این قبیل اشخاص سپرده می شودکه مغایرنظرحضرت امام(ره)مبنی براینکه کوخ نشینان ولی نعمتان ما هستند!
    • رضا IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
      26 1
      لازم نکرده شما فورأ واسه آقای روحانی تأسف بخورید. مگه آقای روحانی این بابا رو انتصاب کرده؟؟؟ برو به حال اونی تأسف بخور که از این قبیل استاندارهارو اتنخاب کرد. چند وقت دیگه مهلت بدی تموم استاندارا عوض میشن. همه میدونن این جور اظهارنظرها از طرف امثال شما علتش برخی مسائل دیگه ست نه دلسوزی برای ملت.
    • بی نام A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
      65 0
      جناب ساکت غوغا ایشون استاندار احمدی نژاد هستش که هنوز عوض نشده و بزودی عوض خواهد شد
  • عبدالله A1 ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    27 0
    بهتر است این آقا سوره مبارکه عبس را بخواند و تاریخ را در مورد استانداران امیر المومنین علیه السلام مطالعه کند و از این حرف به درگاه خدا استغفار نماید
  • حمیدرضا از کرمانشاه IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    44 2
    برای خودم واقعا متاسفم که همچین ادمی استاندار شهر من است. من از طرف ایشان از همه عذر خواهی میکنم.
    • بی نام A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
      21 0
      چرا عزیزم ما مردم کرمانشاه متاسف باشیم اونیکه این چنین افرادیرو استاندار منصوب کرده باید متاسف باشه برای انتخابش
  • نورا IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    27 0
    فکر میکنم نیازی به درست کردن شهرک جدید نیست. پولدارها خودشون همیشه بهترین منطقه از هر شهری رو پیدا میکنن. ولی باید دید چه عواملی یکی رو پولدار میکنه یکی رو کارمند یکی رو فقیر...
  • خورشید A1 ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    26 0
    واقعا برای شما متاسفم آقای یه اصطلاح استاندار.همین جمله کافی است که نشانگر طرز فکر شما باشد . افکار شما حتی برای تربیت فرزندان خودتان هم خطرناک است .
  • بی نام IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    18 0
    خدا وکیلی طرز تفکر رو ببین . حتما فردا پیشنهاد میده که تو خیابونا یه خط ویژه هم براشون درست کنن که یه وقت خدا نکرده اذیت نشن این پولدارا.
  • بی نام IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    12 0
    وقتي استااندار اينتوري فكر كنه وأي به حال بقيه مديران،،، فقط تأسف مي خورم به حال أين آقاى استادار مع هنود در دوران جاهليت فكر مي كنه،،،!!!!!
  • پیمان IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    14 0
    پس اونایی که کارمند نیستند چی؟
  • amir IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    41 2
    این آقا خودش یه روستا زاده و البته توهین به روستایی ها نشود ایشان تازه به دوران رسیده تشریف دارن.
    • بی نام IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
      1 0
      میگی توهین به روستایی ها نباشه ولی هست...وقتی میگی ایشون خودش روستازاده هست لحن کاملا تحقیر امیز داره
  • مجتبی IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    23 10
    بعضی وقتا ما عادت ندارم با حقیقت کنار بیاییم اولا هر ثروتمندی نوکیسه و تازه به دوران رسیده نیست ثانیا همسایگی دو طبقه مالی و حتی اجتماعی برای هر یک , بار هزینه ای خاصی رو متحمل میکند. هم برای طبقه متمول و مخصوصا برای طبقه متوسط. بهتر نیست بجای حساسیت به آنچه نداربم ، مانند دیگر کشوررها از آنچه داریم لذت ببریم؟
  • بی نام IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    20 1
    به نظرم حرف رستی زده وضعیت کارمندان اینقدر بد شده که چنین حرفی از اساندار زیاد هم بعید نیست
  • محمد A1 ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    19 0
    جناب آقاي استاندار: خود شما جزء كدام طبقه اي؟ نكنه شما هم حسابي پولدار ي و خجالت مي كشي در كنار كارمندانتون زندگي كني؟
  • كارمند A1 ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    21 2
    من يه كارمند هستم نه يه پولدار يه حقيقتي وجود داره و اونم اينه كه در شهرستانها يه مشكلي وجود داره به اين صورت كه نخبگان علمي فرهنگي و اقتصادي از يه حدي كه فراتر مي‌رن انگيزة موندن در شهرستانهاي كوچك رو از دست ميدن به سمت شهرهاي بزرگ و در مرحله بعد تهران و نهايتا خارج از كشور مهاجرت مي‌كنند. بنده با ادبيات اين آقاي استاندار مخالفم اما اعتقاد دارم مديران بايد با فراهم آوردن شرايط مناسب براي حفظ اين سرمايه‌ها براي شهر و استان خود تلاش كنند اما نه با تبعيض، تحقير يا باج‌دهي بلكه با ايجاد انگيزه‌ها و مشوق‌هاي مناسب
  • بی نام IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    3 0
    خوب اقای استاندار راست گفته چون حقوق ومزایا کارکنان مخصوصا کسانی که مدرک پایین وپست پایین دارند بسیار پایین است
  • حسن A1 ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    9 2
    واقعا نوکسیه اینها که خبر ما کارمندا را ندارنئ
  • بی نام A1 ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    34 1
    آخه کی اینارو استاندار میکنه خب بگو مردم فقیر یه دفعه برن بمیرن دیگه به جای اینکه کاری کنید فاصله طبقاتی برداشته بشه کاری میکنید فاصله ایجاد بشه!!!!!!!!!!! واقعا که لعنت خدا بر شما باد
    • بی نام A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
      10 1
      نه . مردم فقیر وظیفشون پولدار تر کردن پولدارهاست و باید زنده بمونن .
  • بی نام IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    9 2
    اصل موضوع را نگرفتي عزيز برادر آن بتده خدا مي داند وقتي يك شهر از افراد پولدار خالي شود يعني نبود سرمايه وكار آفريني در يك شهر براي مثال همين شهر كرمانشاه وقتي در خيابان هاي شهر حركت مي كني 4 تا كرمانشاهي نمي بيني اصلا فكر كردي علت آن چيست خالي شدن شهر از افراد پولدار وكارآفرين يعني بيكاري وتشديد فقر شما به شهر هايي مثل تبريز و اصفهان سري بزنيد بد نيست اين اعتبار يك شهر نيست كه شما فقر را در گوشه گوشه آن ببيني دين اسلام هم هيچ وقت اين را نخواسته حال اگر به شكلي اين افراد را تشويق به ماندن در يك شهر كرد همانگونه كه در تمام كشورها با عنوانين مختلف سعي در جذب آنها دارند
  • كامران IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    8 4
    دوستان برداشت سطحي نكنيد از اين حرف استاندار محترم. واقعا بهترين پيشنهاد را داده و بايد در كل كشور اجرا شود. من خودم كارمند هستم و اين پيشنهاد را نه توهين به خود و نه توهين به هيچ كارمندي مي دانم بلكه بهترين پيشنهاد از بعد اجتماعي در جامعه است. امروزه تمام پولداران و ثرمايه داران بزرگ در شهرستان ها براي زندگي بهتر يا به تهران مي روند يا به خارج از كشور. و أن پولي را كه مي توانند در شهر خود خرج كنند به كشوري ديگه برده و انجا بكار مي برند چون شرايط زندگي بهتري دارند. اين را بدانيم پولدارها هر چقدر هم فكر مردم باشند به همان اندازه هم فكر خودشان هستند و اين امري طبيعي است
  • امین A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    7 0
    احتمالا"این آقا بامدیران بنیادمستضعفان محشور میشه.
  • بی نام IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    13 0
    آقای استاندار، بالا شهر و پایین شهر توی تهران بعد از پهلوی بوجود اومد وگرنه توی تهران قدیم با وجود اختلاف طبقاتی وحشتناک، ارک همایونی روبروی مسجد شاه و بازار بود، اونطرفش کاخ، یه ذره این طرف تر سنگلج ، یه کم پایین تر چاله میدون و.... . همه مردم از دارا و ندار نزدیک هم بودن و از درد هم و دار وندار هم باخبر. البته شاه و طبقه اعیان و اشراف برای خودشون کاخ ها ییلاقی و شکارگاه و... هم داشتن اما توی شهر در کنار بقیه بودن.
  • بی نام IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    12 0
    از بازرسی کل کشور درخواست میکنیم که دارایی این استاندار و خانواده محترم ایشان را قبل و بعد از استان دار شدن برسی نمایند که آیا با میزان حقوق دریافتی مطابقت دارد یا خیر
  • بی نام A1 ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    11 0
    همین امروز باید عزل بشه
  • ارتين A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    8 1
    اين والي (استاندار فعلي)را سريعا" تعويض نماييد.وشخص معتدل بر مسند كرمانشاهان بگماريد
  • بی نام IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    8 0
    پس بنابه گفته این مرد ! زین پس نباید یک مسئول رده بالا یا دلال مسکن و خودرو و قاچاقچی با یک بازنشسته تامین اجتماعی یا فرهنگی یا یک مهندس و دکتر بیکار(که امروزه بخش وسیعی از جامعه را شامل میشوند)در یک محل زندگی کنند!متاسفانه وقتی افراد بیسواد مثل ایشان صاحب منصب شود همین میشود که آن فرموده پیامبر(ص) را اصلا نخوانده که بین مسلمان فقیر و دارا هیچ فرقی نیست و هیچ انسانی به سبب شغل و پول و رنگ و نژاد و زبان بر دیگری برتری ندارد که اگر اینگونه بود بلال را به عنوان موذن انتخاب نمیکرد.
  • بی نام IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    2 1
    چرا کامنتهای من که بر طبق قوانین ارسال نظره تایید نمیشن؟
  • ناشناس A1 ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    3 0
    ضمن تشكر از شما همكاران محترم خبرنگار كه اينقدر زحمت مي كشيد و مطالب خواندني در سايت خود قرار ميدهيد ما كه شرمنده شما هستيم
  • محسن IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    9 0
    امام علي (ع) : هيچ ثروتي انباشته نميشود مگر آنكه حق ضعيفي پايمال گردد.
  • بی نام A1 ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    3 0
    اميدواريم همه كارمندا هم قدرت خريدشون بالا بره
  • بی نام A1 ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    8 0
    مثلا خونه اش كنار خونه يك كارمند باشه چي ميشه؟ بي پوليش به اون سرايت مي كنه؟ نكنه قيافه كارمند و زن و بچه اش را مي بينه عذاب وجدانش درد مي كنه؟ پولدار هم پولدار هاي قديم
  • بی نام EU ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    9 0
    سیاست های اشتباه و رانت خواری سبب این همه فاصله طبقاتی شده. تازه آقا جیبش از پول ملت پره حرف زیادی هم میزنه
  • ساره A1 ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    9 0
    آقای استاندار سال 57 انقلاب شده هاااااااااااا.....شما چند سالته؟!!!
  • بی نام A1 ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    8 0
    از آقای روحانی انتظار داریم استانداران دولت قبلی را در سریعترین زمان ممکن از کار برکنار کنند. به وزیر کشور هیچ امیدی نداریم
  • بهروز سزاوار IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    8 0
    دولت کلاشو بالاتر بزاره یه کارمند فوق لسانس خیلی کمتر از یک دهم یک بنگاه دار و دلال درآمد داره
  • فاضل IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    6 0
    می گن حقیقت تلخه با این نظرات معلوم شد واقعا تلخه
  • ناش ناس A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    5 0
    خوي كأخ نشيني إفرادي كه تا ديروز مدعي بود ند كه أرباب ورعيتي فراموش شده امروز اين است.
  • حسین ج IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    2 2
    اینه افنخاری دیگر برای کلیددار که درب شهرکهای متمولین را باز میکند
  • بی نام A1 ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    7 0
    همه كارمندا كه فقير نيستن كه! تازه شرايط جوري شده كه اين حرف تا حدي درسته!
  • بی نام IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    12 0
    یه زمانی می گفتن طرف کارمنده .... ببین به چه روزی افتادیم این همه درس بخون بدبختی بکش حرف هم بشنو ...
  • اهوازی IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    6 1
    این آقا می بایست می دانست که هر حقیقتی را نمی شود گفت زیرا ایشان استاندار هستند ما در تمام شهرهایمان مناطقی داریم به اسم بالا شهر که هم از لحاظ امکانات از بقیه شهر بالاترند هم شهرداری ها اماکانات ویژه در آنها دایر کرده و هم محل اسکان مدیران استانی و شهری در آنجا است
  • علی م EU ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    0 0
    دوستان منظور اون بنده خدا توهین به اقشار مستضعف نبوده.خب اگه کسی داره چرا به فراخور موقعیتش زندگی نکنه
  • امین A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    11 2
    اگه سی سال کارمند بودیم ولی حداقل پوله حلال اوردیم برای خانوادمون......خیلی از پولدار ها با پوله حروم سرمایه دار شدن ...
  • بی نام A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    13 0
    من خودم بچه كرمانشاه هستم اما متاسفانه سالهاست به دليل طرز فكر همين مسولين ودراين شهر وعدم ايجاد مشاغل مختلف اوارهي شهرهاي ديگر.براي امرار معاش هستم
  • رضا از شيراز A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    8 12
    فكر كنم به جاي اين كه با اين حرف استاندار احساسي و كليشه اي برخورد كنيم، كمي هم منطقي باشيم...... شما را رجوع ميدهم به فصلي از كتاب گلستان سعدي با عنوان "جدال سعدي با مدعي در بيان توانگري و درويشي" كه نشان ميدهد نياز يك جامعه به افراد متمول و مولد كار به اندازه ديگر افراد ضروري است، حال اگر نظر استاندار بر اين باشد كه با احداث يك شهرك مدرن در كرمانشاه، از كوچ ثروتمندان شهر به ديگر شهرهاي بزرگ و يا تهران جلوگيري شود، بنظر ايده معقولي ميرسد، ....... ما هميشه از سرمايه گذاري خارجي در شهرمان استقبال ميكنيم اما سرمايه داران خودي را با تنگ نظري فراري ميدهيم، كلام آخر اينكه در شيراز بيش از يك دهه است كه چنين شهركي احداث (شهرك صدرا، مجتمع پرديس و گلبهار و ....) و با استقبال زيادي مواجه شده است
  • بی نام A1 ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    11 1
    این استاندار باید عوض شود.
  • بی نام A1 ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    13 0
    پس برای چی انقلاب کردیم ما که نمیخواستیم فقط جای پولدارها عوض بشه.
  • بی نام IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    12 5
    هرچند تلخ باشه حرفش درسته.
    • بی نام IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
      2 0
      منم كارمندم ولي خوب واقعيته. يكي كه بي ام دبليو سوار ميشه ، ترجيح ميده با كسي هم سطحه خودش باشه.
  • بی نام A1 ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    7 0
    درستش اينست كه مسئوليني كه اسلامي بودن جمهوري اسلامي را فراموش مي كنند و چنين افكار و افاضاتي دارند بايد فورا از خدمات دولتي براي هميشه بركنار بشوند.
  • بی نام A1 ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    8 2
    تجربه ثابت کرده معمولا آبی از دست پولدارا واسه دیگران نمیچکه
  • بی نام IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    16 0
    هیچ میدونید اتفاقا خیلی از پولدارهای الان از شغل آزاد شروع نکردن!!!!
  • بی نام IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    6 0
    ماشاالله احسنت آقای نماینده با این تدبیرت همه مشکلات شهرت حل کردی .
  • بی نام IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    6 0
    نکنه اسم دهکده رو *سی شکر *بذاری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ویدا IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    14 2
    جانم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بعد میخوام بدونم حضرت علی(ع) که فرمودند هیچ وقت ثروت انبوهی درجایی جمع آوری نشود مگر ان که حق بسیاری از مردم پایمال شده را خطاب به چه کسانی فرمودند؟جناب استاندار؟!!!!!!
  • علی IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    4 0
    اگر واقع بین باشیم با تمام تلخی ولی کاملا حرف منطقی و درستیه
  • امین A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    1 0
    باید قبول کرد که درست می گه واقعیت کاخ نشینی رو میشه تو بالا شهر تهران دید حداقلبا این کار می شه جلوی خارج شدن سرمایه داران و پول های هنگفت و از استان گرفت
  • بی نام IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    2 0
    اخ این زودتر عوض شه ما کرمانشاهییان یک استاندار بومی میخواهیم
  • مصطفی A1 ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    3 1
    چرا خودمونو به خواب زدیم؟ حرف ایشان کاملا درست و منطقیه. اگه سرمایه دار جایی تو رفاه نباشه اونجا نمیمونه. اگه سرمایه داری نباشه، کی میخواد به قشر ضعیف کار بده؟ کار از آسمون که نمیاد. سرمایه داره که کار ایجاد میکنه. این تفکر که همه در یک سطح باشند از پایه غلطه، هرکی بیشتر تلاش کنه و فکرش بهتر کار کنه باید بهتر زندگی کنه.
  • كارمند IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    0 0
    انسان بودن ربطي به پول ندارد ، كسي كه انسان باشد خودشو از ديگر انسانها متفاوت و جدا نمي بينه.
  • بی نام IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    0 0
    چه عقلي داره اين استاندار
  • کوخ نشین A1 ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    0 0
    هیچ کاخی ساخته نمی شود مگر کوخی ویران شود. امام علی
  • کمال A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    4 1
    منهم معتقدم که قشر پولدار بایستی از طبقه کارمند و کارگر جدا شود چون قشر حقوق بگیر بمراتب شرافتمند تر از شیادانی است که از طریق دوز وکلک و ریا صاحب ثروت شده اند بنا برین نباید انسانیت قشر حقوق بگیر لکه دار شود
  • محمدازدهلران IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    5 1
    خواهشامثل قرون وسطا تصميم نگيريداين حرف اقاي استاندار مال قرنهاپيشه كه فاصله طبقاتي بود الان بايدبه علم اون ادم توجه كرد ممكنه اون ادم پولدار درحد اين كارمند علمش كمترباشه حالا چي حالاماهم ميگيم يك دهكده براي ادمهائي باعلم بزاريد
  • مسلمان A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    0 12
    وقتی وزیر خارجه هولوکاست تایید کنه از استاندار چه انتظاری داریم بازگشت به سخنان ظریف که گفته بود مردی که هولوکاست را انکار می کرد رفته
    • سارا1 A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
      1 0
      هولوکاست موردیه که در تاریخ اتفاق افتاده ما نمیتونیم بگیم جون کار بدیه پس نفی بشه یکم درست فکر کینم
  • مهدی A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    4 0
    به نظر من اصلا اینجور ادمها نباید پست دولتی داشته باشند در ثانی اگه طرز فکر یک استاندار این باشه با این حساب فاتحه ما کارمندان خونده است .
  • فري IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    10 1
    من يك كرمانشاهي هستم واقعا از اين حرف شرمنده شدم پشت اين صحبتها عدم درك و تحليل نهفته است حالا ميفهمم اين استان چرا رشد و پيشرفت نداره از بس مسيولين خوب نداشته است وا اسفا .
  • جلال IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    7 2
    پولدار هایی که با عرق و زحمت دیگران به پول رسیدند و فرزندانشان که درون پر قو بزرگ شدند بخواهند با پائین دستان زندگی کنند برایشان کسر شعن است . آنها یک درجه از انسانیت بالاترند افت دارد پیش ما بشین و برخواست داشته باشند !
  • بی نام IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    0 0
    وای به روزی که بگند نمک
  • بی نام IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    0 1
    اتفاقا" این آدمها پست بالاتر میگیرن میگی نه نگاه کن
  • کرمانشاهی IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    9 4
    ایشون استاندار احمدی نژاد هستش که هنوز عوض نشده و بزودی عوض خواهد شد
  • عبدالله IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    3 2
    حالا تو دوست داری تو کنار کدامشام زندگی کنی
  • گمنام A1 ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    1 0
    میگن یک دیوانه سنگی را می اندازه تو چاه که صد یا هزاران عاقل نمی تونن کاری کنن
  • بی نام A1 ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    1 0
    من بعنوان یک کرد ( کرماشانی) از عمق دلم متاسفم که والی شهری که بیش از 2500 سال قدمت تاریخی و مدنیت دارد یک همچین آدمی باشد که حتی صحبت کردنش هم انسانی نیست.
  • حسنی A1 ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    1 2
    حرف بدی نزده واقعیتو گفته ما نباید سرمایه رو از جامعه فراری بدیم ثروت های همین سرمایه دارها باعث رونق اقتصادی میشه این که بد نیست
  • بی نام IR ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    2 0
    ای کاش من هم یک گاو داشتم می فروختم وبالا شهر نشین می شدم یاپارتی داشتم تا تویک دارودسته ای جام می دادندولی ......
  • بی نام A1 ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    1 0
    استاندار یه جایی واسه تفریح می خواد آفرین به چنین تفکری
  • امین A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    1 0
    نظرات همیشه متفاوت بوده حرفی که ایشان زده چیز عجیبی نیس همه جای دنیا همینه توی ایرانم اینطوریه وگرنه که شمال شهر و جنوب شهر بوجود نمیومد(تهران) حالا یکی از مسئولین شهامت داشته و اینو عنوان کرده
  • بی نام A1 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    1 0
    از دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست...............................