یک پرسش از آن ها که به سمت رئیس جمهور کفش پرتاب کردند

حتما شما هم شنیده اید که عده ای در بدو ورود آقای روحانی به مام وطن در اعتراض به گفت و گوی تلفنی رئیس جمهور آمریکا با ایشان، شعارهایی سر دادند و ظاهرا لنگه کفشی هم به سوی آقای روحانی پرتاب کردند.

اعتراض به یک مقام عالی رتبه اجرایی نه تنها ایرادی ندارد که نشانی است از بلوغ سیاسی یک ملت و گواهی بر مردم سالاری. اما همان معیاری که به معترضان حق می دهد به سوی رئیس جمهوری که با هجده میلیون رای، ریاست قوه مجریه را به عهده گرفته است لنگه کفش پرتاب کنند به ما هم حق می دهد دست کم یک پرسش را طرح کنیم. پرسشی که نه پاسخ به آن، بلکه تامل درآن می تواند نتایج جالبی در پی داشته باشد. این روزها هم صهیونیست ها خیلی ناراحت هستند و هم عده ای از دوستان مدعی ارزشمداری ما. نمی خواهم از این حرف نتیجه بگیرم که خدای نکرده این دوستان با صهیونیست ها غایتی مشترک دارند. ممکن است هرکسی در طول زندگی اش از سر اتفاق با دشمن خود هم موضع شود، این موضوع لزوما به معنای هم داستانی و هم دلی با دشمن نیست اما وقتی این موضوع چندبار تکرار می شود بد نیست آدمیزاد کمی با خودش فکر کند که کجای کارش ایراد دارد که  شادی و ناراحتی او و کسی که مدعی دشمنی با اوست هم زمان می شود. 

 

کد خبر 315123

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 359
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    براي پاسخ به اين سوال ر.ک. به سرمقاله کيهان
    • بی نام IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      آيا نيروي انتظامي كسي را كه كفش پرتاب كرده دستگير كرده است،مگر توهين به رييس جمهور جرم نيست؟
    • بی نام IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      ايضا" رجوع كنيد به حلقه پرتو و رجانيوز خصوصا" حمله كنندگان به لاريجاني، رئيس محترم مجلس!!! و ...
    • بی نام A1 ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      لعنت بر آنهایی که ایران را ویرانه می خواهند.آنهایی که نانشان در تحریم و منزوی بودن کشورمان تامین است
    • بی نام IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      من هم يك سوال ميپرسم: چرا سال 88 يه عده اي همگام با دشمنان نظام و همراه با اونها با نظام مخالفت كردند و حتي در اين 88 سال شديدترين انتقادات و مخالفتها رو با رييس جمهور كردند حالا كه خودشون پيروز شدند دوست ندارند كسي باهاشون مخالفت كنه!!!
    • بی نام A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      این قضیه را می شود از سمت دیگر هم تحلیل کرد اینکه اوباما نباید فرصت تعامل با روحانی را از دست بدهد زیرا در صورت ناامیدی مردم دوباره این تندروها خواهند بود که افسار کار را در دست خواهند گرفت و این یک اولتیماتوم بریا آمریکاست تا از فرصت پیش آمده استفاده کندو
    • بی نام IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      88 سال قربان!!!!!؟؟؟؟ مخالفت كن كسي جلوتو نگرفته اما ادب داشته باش توي همون سال 88 وقتي به مردم گفتيد خس و خاشاك كسي با كفش بهتون حمله كرد؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      در جواب دوست بی نام پنجم اگر این قیاس درست بود که برادر پرتاب کننده تا این ساعت بلایی در راه کهریزک سرش اومده بود
    • فریبرز A1 ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      چیزی که عوض داره گله نداره !!!! قابل توجه اونهایی که چهار سال گذشته با اون اختلاف رأی زیاد رییس جمهور منتخب را قبول نداشته و همچون سروصدا و آبروریزی به پا کردند .
    • بی نام EU ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      بعنوان یه طرفدار دکتر احمدی نژاد از این حرکت افراطی و دورازعقل یه مشت متحجر کوته بین،ابراز انزجار میکنم.و به دوستان طرفدار آقای روحانی رییس جمهور محترم هم عرض میکنم هرانچه برای خود میپسندید برای دیگران هم بپسندید.دکتر احمدی نژاد سه سال هرچی توهین بود بهش شد.از کیهان و رجانیوز بگیر تا سایت های معلوم الحال مثل انتخاب و فرارو!توهین به رییس جمهور زشت است،خواه احمدی نژاد باشد خواه روحانی.
    • بی نام IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      فريبرز جان نشون دادي كه لازمه مطابق فرمايش اديبانه زعيمتون آب رو بريزي اونجائيكه مي سوزه!!! البته ما كه مي دونيم اين داستانها از ناحيه چه كساني اداره مي شود!!! اما همين كه برق اميد شادي رو توي چشم آحاد مردم مي بينيم برامون كافيه و بازم مي گيم "روحاني مچكريم"
    • بی نام A1 ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      396 9
      باید از سوی مجلس کمیته حقیقت یاب تشکیل بشه .
    • روسیه(ترکمتنچای)+ عراق جنگ 8 ساله IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      یه سوال اساسی دارم. آقایون افراطی چرا الان با عراق که هشت سال با ما جنگید دوست هستند؟ عراقی که در خوزستان به ناموس ایرانی تجاوز کردند!!!! چرا با روسیه که سرزمینهای ایران رو به اسم خودش زده دوست هستند؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!! برید و کمی فکر کنین و دست از این هوچی بازیها دست بردارید
    • بی نام A1 ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      448 8
      وهابی ها ی سعودی را نگفتی که الان چه تیتری زدن از خوشحالی . خیلی دلشان خنک شد ما داریم در شبکه هاب عربی میبینیم . دست شان میرسید پای این فردی که لنگ کفش پرت کرده را طلا میگرفتند
    • بی نام IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      272 6
      آقا فریبرز عوض چی دقیقا گله نداره؟ کی تو این 8 سال به احمدی نژاد کفش پرت کرد که عوض داشته باشه؟ هر چی دلش خواست نامید این مردم رو. آبروی کشور رو برد. پول رو بی ارزش کرد. کسی بهش کفش پرت کرد؟ انصاف هم خوب چیزی تازه 8 هفته نگذشته از تحلیف روحانی .
    • اسی IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      235 5
      از کی تا حالا این افراد کفش پاشون میکنن ؟! لابد این کفشی رو که پاش کرده براش بزرگ بوده از پاش دراومده و گرنه جرات میخواد این کارها . ما 88 تیها هر چی که بودیم احترام رو فراموش نمیکردیم . برای ما ایران مهم بوده و هست .
    • مهربان توسی A1 ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      175 2
      موافقم تندروها اهل منطق نیستند و کدورت جناحی و توهین وتهمت به اصلاح طلبان را میخواهند
    • بی نام A1 ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      248 2
      عزیز من خیلی ها نون مرگ بر آمریکا رو میخورن به فکر مملکت که نیستن حالا هم منافعشون رو تو خطر میبینن و کفش پرت میکنن بیچاره ها
    • بی نام A1 ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      156 2
      کمیته حقیقت یاب؟ دلتون خوشه ها کلا هر کاری که به ضرر آحاد مردم باشه افتخار ملی و بالعکسش جرم محسوب میشه دیدم میگما
    • بی نام IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      مرگ بر روسیه
    • بی نام A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      241 2
      آیا برای تجمع مجوز از وزارت کشور گرفتن؟
    • صدای جوانان IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      223 7
      زماني كه احمدي نژاد از نيويورك برميگشت اخبار ساعت 14 شبكه يك تا نيم ساعت خبر و تحليل پخش ميكرد ولي براي روحاني فوقش 10 دقيقه شد
    • صلاحدوست A1 ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      197 5
      رجوع کنید به حقوق بگیران روسیه در ایران.
    • بی نام IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      لنگه كفش ،لنگه راست بوده ياچپ؟
    • بی نام A1 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      234 2
      اونی که کفش پرتاب می کنه شاید می خواد تا نعل به پاش بکوبن
    • محسن IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      90 3
      والا پرتاب کفش رو نمیدونم، ولی میدونم رقصیدن یک پیرزن در مقابل رییس جمهور سابق (که نمیگم اسمش احمدی نژادِ!!!) جرم بود و باهاش برخورد شد.
    • بی نام GB ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      121 5
      (در جواب كسي كه گفته::"توهين به رئيس جمهوري جرم نيست؟") بستگي به رئيس جمهورش داره
    • عباس A1 ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      خبرآنلاین جان این کارها اشکال داره؟؟مگه توزمان احمدی نژادبه سمتش گوجه پرتاب نکردند؟؟حالاچی شده که ناراحت شدی؟؟؟یادتونه چه ها که به احمدی نژادنگقتیدالان بایدنتیجه شو ببینید
    • کرمانشاهی A1 ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      50 2
      البته از نظر نیروی همیشه در صحنه ی انتظامی ، مصادیق بارزتر و مجرمانه تری هم برای "إعمال قانون" هست: مثل سرعت بیش از 110 کیلومتر در جاده و .... !!!
    • مرتضی IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      8 69
      جالبه این همه توهین به رئیس جمهور قبلی توهین نبود حالا اعتراض به ایشون توهین هست ؟ البته کفش پرتاب کردن کار درستی نیست چه به اون قبلی چه به ایشون
    • بهزاد A1 ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      46 1
      سوالو باید از کسی پرسید که از حداقل قوه ی تعقل برخورداره در غیر این صورت آب در هاون کوبیدنه!
    • مهسا A1 ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      67 6
      خطاب به اون دوستی که در مورد سال 88 نظر گذاشتند باید بگم که در اون سال کسی از طرفداران موسوی به احمدی نژاد کفش پرتاب نکرد برعکس این رییس جمهور محترم شما بود که اونها را خس و خاشاک خطاب میکرد.واقعا متوجه نیستید که هیچ کس با نفس مخالفت و اعتراض مشکلی نداره؟ درود بر آن کسی که گفت ادب مرد به ز دولت اوست!!!!
    • امیر DE ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      34 1
      شرم برآنهایی باد که بعد از برهم زدن نطق رییس مجلس کلی سروصدا کردند و آن مسئله را به وزارت کشور و اطلاعات بردند ولی هم اکنون ساکت هستند .حالا متوجه شدید این قضیه از کجا آب می خورد؟
    • بی نام IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      53 3
      طالبان در همه جا ریشه دارد
    • مصطفی A1 ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      28 1
      برید دنبال خس و خاشاکای دانشگاه تهران ، اونجا پیداشون میکنید یه مشت ***** که فقط دنبال حاشیه سازی تو جو مخالف حودشونن
    • رضا A1 ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      8 70
      اسی جان شما احترام رو فراموش نکردید؟ما که اون سطل آشغالهایی که آتیش می زدید اون عابر بانکهایی که خرد می کردید رو یادمون نمی ره.حالا یکی یه لنگه کفش پرت کرده.دمش گرررم.شیر مادرش حلالش
    • مسعود A1 ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      45 3
      چند تا فيلم مي خواي برات بزار م كه ببيني اوني كه سطل آشغال آتيش مي زد و بقول شما عابر بانك ميشكوند كي بوده آقا رضاي عزيز
    • وحید A1 ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
      10 1
      درود بر ایران-درود بر حامیان صلح و مخالفان فقر انسان ها-درود بر تو ای روحانی که به فکر ما فقیر فقرا هستی.-امیدوارم ایران را ایران کنی.
    • بی نام IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
      4 2
      درود بر سفیر محبت
  • بی نام A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    کسانی که کفش پرتاب کردند دشمن ایران هستند
    • بی نام IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      احتمالا از دوستان اسرائیل هستند
    • سعید A1 ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      386 5
      از این نظر دشمن ایران و آینده ایرانی هستند که بدروغ نشون دادند که مخالفت مردمی با رابطه ایران با آمریکا وجود داره
    • بی نام A1 ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      281 2
      رجوع کنید به "ایران قربانی تروریست(اسرائیل)" و"خوشروئی با ایران در تضاد با منافع اسرائیل"امروز با کفش ترور میکنند فردا با....
    • ستايش IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      254 5
      نيروي انتظامي بايد پيگيري كنند شايد اونها از نيروهاي رژيم صهيونستي بودن كه كفش پرتاپ كردن
    • امین A1 ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      188 5
      اسرائیل ناراحته اونی که کفش هم پرتاب کرده ناراحته ، جالب شد ، به حرکتی که کردی فکر کن ، به دوستات هم بگو بالا رفتن از دیوار جرمه چه خونه باشه چه سفارت .
    • ایرانی A1 ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      106 5
      دشمن که تکلیفش معلومه اما چرا هر جایی که دارن خراب کاری میکنن فوری میگن دانشجوی بسیجی ؟
    • میراحمد A1 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      البته اگه این گفتگوی تلفنی دقیقه90 را از سر دورویی و فرار از انتظارات برآورده نشده مردم ترتیب داده باشه کمش هم بوده
    • خسرو IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      4 27
      رایم روحانی بوده و هست ولی میر احمد بد نگفته ها.
    • محسن IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      25 4
      اینا دقیقاً در مقابل فرمان رهبری ایستادن. مجازات نشن، باید به عدالت مملکت شک کرد!
    • آرش شمالی IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
      2 1
      البته عرب پرستن
  • ایرانی A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    444 5
    جانا سخن ار دل ما میگویی.
    • بی نام A1 ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      13 2
      واقعا خدا رو شکر که دشمنانی احمق داریم که اینگونه خودشون و منافعشون رو همگام با اسرائیل می بینند...حالا واقعا میشه این ها رو شناخت....دورد بر روحانی که اینگونه دشنمانش رو رسوا میکند
  • مهران م A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    407 3
    افرین،سوال جالبی است، جدا" چه فرقی بین رژیم صهیونیستی و این گروه وجود دارد که هردو از تعامل خوب ملت ،دولت و رهبری با جامعه جهانی از جمله امریکا و غرب ناراحتند. به نظرم این گروه از همین سایت رجاء نیوز به سرعت از رهبری و دولت و ملت ایران پوزش بخواهند تا جامعه جهانی از جمله امریکا صدایشان را بشنود وگرنه اظهارات اقای روحانی مبنی بر شنیدن صدای واحد از واشنگتن فقط یک حرف بی اساس مینماید امیدوارم
    • بی نام IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      حالا چي شده بعضي ها مخالف اسراييل شدن؟!!!!!
  • بی نام A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    483 7
    تندروها همه مثه همن!!!!!!
    • بی نام IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      328 7
      موافقم در سوريه سر ميبرن ، چون ميتونن ، ... اينجا كفش پرت ميكنن چون نميتونن !!!
    • بی نام EU ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      240 5
      این تندرو های متحجر، براشون فرقی نداره؛ رییس جمهور احمدی نژاد باشد یا روحانی. مهم نانی هست که از این راه بدست می آورند
    • بی نام IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      يعني اونايي كه سال 88 ايران را به آتش كشيدند تندرو نبودند حالا يك نفر كه كفش پرتاب كرده تندرو هست؟!!!! عجب رويي دارن بعضي ها.
    • بی نام IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      207 9
      واقعا" فكر مي كني سال 88 "ايران به آتش كشيده شد" پس چه قدرتي داشتند؟؟؟ شما كه سه سوته چشم فتنه رو كور كرده بودين!!! اين مملكت مال مردمشه و خوارج نامحرم!!!!
    • بی نام A1 ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      44 2
      جناب بی نام منظورت از اونایی که ایران رو به آتش کشیدن کی ها بوده ؟ مردم معترض که راهپیمایی سکوت کردند توی فیلمها هست که کی ها شیشه ماشین ها رو با باتوم می شکستند و مردم رو با زنجیر می زدند ، نکنه منظورت هموناست
  • بهمن IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    389 3
    اینها کمترین هزینه ای است که برای برقراری اعتدال و خرد ؛ بایستی پرداخت گردد .
    • بی نام IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      خرد؟!!!!!!!
  • بی نام A1 ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    350 1
    قربونت برم مگه این افراد دنبال منافع ملی هستند که این سوال را می‏پرسی، منافع شخصی ایجاب میکنه
    • بی نام IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      217 2
      کسی که کفش پرت کرده ؛ خودشو از علی اکبر ولایتی بالاتر داره مشاور عالی رهبری
  • بی نام A1 ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    273 0
    هردو گروه (هم صهیونیست ها هم اینا)افراطی هستند ولی مسئولان باید جلوی این رفتارهای شنیع و بی ادبانه رو بگیره !حالا من ی سوال دارم! چرا این گروه کاری میکنه که هم منفور ملت بشن هم اینکه با این رفتارشون آدم ناخودآگاه یاد صهیونیستها میفته؟ نه واقعا چرا؟دوست دارن که با صهیونیستها مقایسه بشن؟ پس چرا داعیه پیروی از رهبری دارن؟
    • غلام IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      61 1
      وچود این آدمها لازمه نباید توسط مسئولان از صحنه حذف بشن وگرنه ممکنه دشمنهای داخلی ملت از یاد هممون برن
  • بی نام JO ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    350 2
    چون پرتاب کنندگان کفش و صهیونیستها دارای منافع مشترک هستند.
  • بی نام DE ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    332 3
    رجانیوز به دلیل ایجاد تفرقه باید پاسخگو باشه!! عملا در اخرین خبرش رئیس جمهور رو تهدید کرد
  • بی نام JO ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    332 1
    من تو کشور عربی زندگی می کنم، اینجا خیلیها که از تحت فشار بودن ایران خوشحال بودند، کپ کردند و حرف نمی زنند، دوستان ازرشمدار! داخلی هم دقیق همین رفتار را دارند.
  • بیژن A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    اینها همون گروهی هستن که به سخنرانی آقای لاریجانی در قم حمله کردن اینا منافعشون در تحریم بیشتر ایران و همسو با اسرائیل و دیگر دشمنان نظام هستند که مخالف برقراری رابطه ایران و آمریکا هستند
  • بی نام A1 ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    240 2
    جالبه یکی از ادعاهای این افراد اینه آمریکا بعد از انقلاب به شاه پناه داد!!! کلی مدارک و مستندات هست که آمریکا شاه رو از کشورش بیرون کرد و واسه همینم بود شاه به مصر رفت
  • بی نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    272 3
    اینها کسانی هستند که از این گرونیها و اوضاع قیمت دلار سود میکنند وگرنه هیچ تو جیه دیگری نمیمونه !
  • آرمان US ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    274 1
    اینهایی که کفش پرت میکنن همان خوارجند. همانطور که حضرت علی (ع) را شهید کردند اگر جلوی این افراد گرفته نشود حتی شاید بخواهند رهبرمحبوب و رئیس جمهور عزیزمان را هم شهید کنند مرگ بر خوارج درود بر روحانی
  • محمد سلمانی A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    182 1
    آیا به نظر شما عقلانی است که کسی را که مورد عنایت رهبری بوده و تمام رفتارش هماهنگ با نظام صورت گرفته اینچنین تخریب شخصیت کنیم. روحانی بدون شک با اشرافی که بر منافع و مصالح ملی و نظام دارد. بهترین انتخابها و عملکرد را در سفر خود نیویورک داشت. روحانی بدون خسارت و ایجاد هزینه برای نظام جمهوری اسلامی پیام جمهوری اسلامی ایران را به جهان رساند.
  • بی نام EU ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    269 1
    اگر راست میگند به سمت 4 تا از مدیران فاسد این شرکت و آن شرکت ، کفش پرتاب کنند .
    • بی نام IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      228 3
      اینها گماشته شدگان همان افراد فاسدند .
    • بی نام IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      197 2
      کفش را از همین مدیران فاسد گرفته اند.
  • بی نام US ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    164 7
    توهین به احمدی نژاد جرم است نه رییس جمهور.
    • بی نام EU ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      برادر عزیز،سه سال تمام حتی خود کیهان و رجانیوز به احمدی نژاد توهین میکردن.احمدی نژاد و مشایی بخاطر همین ارتباط با امریکا،فحش وتوهین شنیدند. احمدی نژاد، کاریکاتورش صفحه اول روزنامه اصلاح طلب به طور مسخزه امیز کشیده شد،احمدی نژاد روزنامه شرق را رفع توقیف کرد.توهین به ریی جمهور زشت است.چه احمدی نژاد باشد،چه روحانی. این افراد معلوم الحال فراطی و متحجر،سنخیتی با طرفداران دکتر احمدی نژاد ندارند.
    • فرهنگی IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      135 6
      باید در جواب 15:26:35 بگم که احمدی نژاد مردم رو خس و خاشاک خوند اما روحانی این اجازه رو به خودش نمیده که حتی به مخالفینش توهین کنه.
    • بی نام EU ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      آقای فرهنگی: چرا 4 سال است سعی در این دارید این حرف را تحریف کنید؟؟؟احمدی نژاد گفت: 40 میلیون رای دهنده همه عزیزند،همه محترم هستند"دولت خادم انهاست.40 میلیون شرکت کننده در انتخابات همه باهم برادریم،دولت نوکرانهاست.حالا چارتا خس وخاشاک این وسط کاری میکنند،بدانند در اقیانوس زلال 40 میلیون نفری جایی ندارند.........چرا شما سعی دارید اینو توهین به خود تلقی کنید؟رای دهنده ها به جناب اقای موسوی و همینطور کروبی،برای دکتر احمدی نژاد محترم بود و هست.آیا شما خودتان را برابر با کسی میدانید که حتی در انتخابات شرکت نکرده و فقط قصد برهم زدن آسایش مردم رو داره؟؟؟
  • رضا ل A1 ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    112 4
    بدون هیچ دلیلی ...
    • بی نام A1 ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      111 2
      ادب مرد به از دولت اوست.
  • شهرزاد IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    194 6
    من خودم به روحانی رای ندادم و صد سال هم به ایشون رای نمیدم . اما از رابطه با آمریکا موافقم لنگه کفش پرت کنا یک عده آدم شکم سیر هستند
  • بی نام IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    189 4
    مرگ بر ضد انتخاب مردم
    • بی نام IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      9 227
      100 درصد منهاي 50.7 درصد عدد خيلي بزرگي ميشه تا به حال به اين موضوع فكر كرده بودي؟
    • انصاف IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      واقعا مرگ بر ضد انتخاب مردم حال این انتخاب مربوط به سال 88 باشد یا سال 92 مرگ برهرکس با انتخاب مردم ضدیت داشته باشد
    • بی نام EU ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      132 2
      شما خیلی از کسانی که رای نداند را هم به همین 50.07 درصد اضافه کنی خیلی می شه می دونی؟
    • بی نام IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      134 5
      جالبه هی میگین 50و یک درصد!! تا حالا به اون مغزتون فشار اوردید که 27درصد رای ندادند و اکثر اون 27درصد افرادی بودند که در انتخابات قبلی به موسوی رای داده بودند پس فکر نکنید که شما 49 درصد جامعه هستید
    • بی نام A1 ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      59 3
      دست بردارید از این حرفهای خنده دار بروید ببینید چند میلیون به شما رای دادن چند میلیون به روحانی چند میلیون در انتخابات شرکت نکردن فقط تعداد شرکت نکرده ها در انتخابات از شما بیشتره اصلا کاری به طرفدارای روحانی هم نداریم (به قول اقای غرضی 55 میلیون حق رای داشتن ...) 5 میلیونی هم ایرانی خارج کشور داریم من حساب نمیکنم خودت حساب کن ببین در چه اقلیتی هستی رای های ادمهایی مثل محسن رضایی هم مال شما اونم بریز به حساب خودتون ارای باطله هم مال شما برو حساب کن
    • امیر NL ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      64 2
      این دسته از افراد فقط 4 ملیونن که رایشون و به صندوق جلیلی رختن و الان دارن میسوزن متاسفانه قدرت این 4 ملیون بر کل کشور میچربه 50.7 درصد بعلاوه اونایی که رای ندادن بعلاوه اونایی که از این شرایط اقتصادی رازی نیستن خیلی میشن
    • بابک A1 ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      15 0
      خواهشا در هیچ موردی از شعار مرده باد استفاده نفرمایید!
    • هفت IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
      3 0
      اسلام رو با شعار مرگ بر "...." خراب کردید ، بهترین دین خدا فقط و فقط رو اخلاق پایه گذاری شده
  • بی نام IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    138 4
    من که میگم هر کی از این رابطه ناراضی هست همان نفوذیان هستند... اینانند که به ملت و کشور ما خیانت کرده و می کنند و خواهند کرد...
  • بی نام IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    168 1
    دارند به نفع دلالان ارز وطلا کار میکنند که تو این شرایط بیش ترین سود رو اونا میبرند
  • سيدمجيد A1 ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    125 2
    زياد جدي نگيريد. در بسياري از كشورهايي كه با آمريكا دوست هستند هم به هنگام سفر رئيس جمهور آمريكا، عده اي مخالف او هستند و تظاهرات ميكنند ولي انچه كه براي ما مهمه اينه كه تندروهاي افراطي هيچگاه در كنار مردم كشور نبودند و هميشه با جنگ طلبي خود را منتفع و مردم را متضرر كرده و ميكنند وگرنه كيست كه در جهان از صلح و آرامش استقبال نكنه؟ بجز منفعت طلبان. در آمريكا هم سازندگان اسلحه و هم پيمانان اسرائيل با روابط با ايران مخالفند در ايران هم طرفداران روسيه و توده اي هاي قديم و افراط گران با نام انقلاب به انقلاب و ايران ضربه ميزنند. كساني كه داعيه حمايت از رهبري دارند ولي مخالف دستورات و سخنان صريح رهبر عمل ميكنند. ديگه جايي در بين مردم ندارند...ما پيروزيم..
  • آرمان US ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    125 1
    اسرائیل از سیاست های روحانی ناراحت است. عده ای تندرو هم از سیاست های روحانی ناراحتند. شاید این تندرو ها یار و دوست دار اسرائیلند!!! شاید هم آنقدر از خود بی خود شده اند که دارند با نظر هبری و رئیس جمهوری که مورد عنایت رهبر است مخالفت میکنند!! اینها دشمن واقعی ایرن، ملت، و دشمن اسلام و ولایت فقیه iهستند. اینها منافقند. مرگ بر منافق ....درود بر ایران درود بر روحانی ...
  • بی نام A1 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    149 2
    تفلکی ها یک سال دیر به فرودگاه امدند کفششون به مستحقش نرسید. قابل توجه نیروهای امنیتی: اگر سال قبل انقدر نیروهای امنیتی آزادی می دادند که بشه به رییس جمهور کفش پرتاپ کرد فرودگاه انبار کفش لنگه به لنگه می شد.
  • بی نام IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    114 1
    صبح داشت دلار ارزون میشد با این کار اینها دوباره رفت بالا . هزینه کاهش ارزش پول ملی رو اینها می دن
  • علی IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    123 3
    مرگ بر خوارج - اینها مثل اینکه نمیدونن مردم تحت چه فشاری هستند . خودشون مفت میخورن نمیدونن ما چه میکشیم .
  • بی نام IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    91 4
    اوف! عجب حرفي زدي آقاي موسوي! البته اينا سوال موال سرشون نميشه!
  • بی نام A1 ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    66 1
    این کارا اوج درماندگی و رذالت این افراد رو می رسونه؛ اینا بدونن دیگه ملت اجازه خرابکاری و حماقت و جولان دادن به امثال اینا رو نمی ده، تا حالا هم به اندازه یه قرن خرابکاری کردن؛ دیگه حناشون واسه اکثریت مطلق ملت رنگی نداره
  • فرهاد A1 ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    9 129
    حرفتون کاملا منطقی و من هم کاملا قبول دارم آقای نویسنده.. من خودم بی نهایت از رابطه با آمریکا خوشحالم. اما یه سوال.. سال 88 هم این سوال رو از خودتون پرسیدید که چرا صهیونیست داره از فتنه گرا و مردمی که کف خیابون شعار میدادن حمایت میکنه؟ منطقی جواب بدید لطفا
    • آرش A1 ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      78 7
      مغلطه نکن آقا فرهاد. اگه یادداشت رو خوب خونده باشین نویسنده گفته که گاهی اوقات پیش می آد که آدم با موضع دشمنش از سر اتفاق همسو میشه و این به خودی خود ایرادی نداره اما این دوستان به ظاهر ارزشی عمریه که با شادی دشمن شاد می شن و از غصه دار بودنشون، غصه دار. البته من هم از فتنه گرا بیزارم اما تعریفم با شما از فتنه گر یه خورده فرق داره.
    • آراد IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      66 3
      اونموقع هم آمریکا خوشحال بود وهم اسراییل اما حالا آمریکا دست دوستی به ملت ایران درازکرده واسراییل ازاین موقعیت بسیار دلخوره....
    • بی نام IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      82 3
      فرهاد جان هر وقت شما جواب داديد كه حركتهاي پوپوليستي مثل انكار هولوكاست چه آثار تخريبي در جامعه ما داشت؟؟؟ ما هم بهتر مي تونيم با شما تعامل كنيم!!! راستي به نظر شما اسرائيل در اين 8 سال كه انواع و اقسام فشارهاي ظالمانه تحريمها روي مردم ايران وارد شد بيشتر سود كرد يا الان؟؟؟؟ منطقي جواب بدهيد لطفا"!!!!
    • فرهاد A1 ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      22 86
      من مغلطه نمیکنم شما جواب ندادید درست.. چرا صهیونیست از حوادث 88 حمایت میکرد؟ سوال به همین راحتی! بی نام 15:33 من خودم قبول دارم انکار هولوکاست مخرب بود و گفتنش لزومی نداشت من خودم حالم از اینایی که تو استقبال از روحانی اون کارا رو کردن به هم میخوره من خودم عشق کردم دیشب شنیدم تلی هم حرفیدن با هم.. من نه افراطی های اونور رو قبول دارم نه اینور.. اگه کار امروز افراطیون رو محکوم میکنم آشوب های 88 هم همینطور.. هردو فقط مخربه واسه کشور.. زنده باد اعتدال مرگ بر صهیونیست و افراطی
    • بی نام IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      69 2
      فرهادجان من ناشناس 15:33 هستم بازهم نشد جواب منطقي ندادي كه آيا اسرائيل اين هشت سال منافعش تضمين شد يا حالا؟ و اصولا" آيا تاييد كردن يا محكوم كردن اسرائيل در مورد هر موضوعي براي شما ملاك هست يا خير؟ يا كلا" اظهارات آمريكا و انگليس و ... هر وقت به نفع شما باشد مفيد بوده و از آن بهره برداري مي كنيد و هر وقت مفيد نباشد چماقي است بر سر ديگران!!! در مورد حمايت اسرائيل از به اصطلاح شما آشوبهاي 88 نيز نيازمند بررسي حقوقي تخلفات هر دو طرف ماجرا و دادن امكان برابر به هردو سوي ماجراي براي پاسخگويي است!!! راستي فكر نمي كني استناد به افكار و آراي دشمني مثل اسرائيل كمي ماكياوليستي است؟؟؟
    • بی نام IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      41 3
      عجله نکن واقعیت ای سال 88 هم یه روز رو میشه که چه جور با پول بیت المال بقول حجاریان تدلیس سیستماتیک انجام دادند و......
  • بی نام A1 ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    67 2
    اقدام این افراد پشت پا زدن به تدبیر و راهبرد رهبر معظم یعنی همان "نرمش قهرمانانه" است واقعا که این افراد با این رفتارهایشان خون به دل رهبری کردند.
  • تبريزي IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    86 1
    اينان نان به نرخ روزخواران و جيره بگيران و نوچه هاي تندروها هستند كه اين چنين بي شرمي مي كنند.
  • اميد A1 ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    69 5
    احتمال داره اين كار عوامل اسراييل باشه
  • hossein IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    9 15
    همه تون راست میگید.
  • بی نام A1 ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    50 3
    و قرآن چه زیبا می فرماید: "وعباد الرحمن الذين يمشون على الأرض هونا وإذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما" و بندگان (واقعى خداى) رحمان كسانى‏اند كه بر (روى) زمين با آرامش و فروتنى راه مى‏روند، و چون نادانان آنها را (به گفتار ناروا) طرف خطاب قرار دهند آنها سلام (سخنى مسالمت‏آميز و دور از خشونت) گويند.
  • vajid IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    44 4
    مملکت ساختن بخدا......................
  • بی نام IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    70 4
    وزارت اطلاعات باید رسیدگی کنه و نتایج رو به مردم گزارش کنه
  • a IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    250 4
    لعنت بر آنهایی که ایران را ویرانه می خواهند.آنهایی که نانشان در تحریم و منزوی بودن کشورمان تامین است لعنت بر آنهایی که ایران را ویرانه می خواهند.آنهایی که نانشان در تحریم و منزوی بودن کشورمان تامین است لعنت بر آنهایی که ایران را ویرانه می خواهند.آنهایی که نانشان در تحریم و منزوی بودن کشورمان تامین است لعنت بر آنهایی که ایران را ویرانه می خواهند.آنهایی که نانشان در تحریم و منزوی بودن کشورمان تامین است لعنت بر آنهایی که ایران را ویرانه می خواهند.آنهایی که نانشان در تحریم و منزوی بودن کشورمان تامین است
    • ممد A1 ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      35 2
      بشمار
  • بی نام IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    89 2
    با سلام اون کسی که لنگه کفش پرت کرده دوست و یار صهیونیستها است باید حتما دستگیر بشه تا حالیش بشه
  • بی نام DE ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    72 1
    شاید هم اون کسی که کفش پرتاب کرده کنترلش دست کسانی هستش که تو ساختمان "لادن" واقع در خیابان جردن هستند باشه.....
    • بی نام EU ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      15 57
      دوست عزیز: این تندروها،ربطی به احمدی نژاد ندارن......اینا از... و بقیه رفقا خط میگیرن.سر اعتقادات تحجرشون،سایه احمدی نژاد رو با گلوله میزنند! احمدی نژاد و روحانی، دشمن مردم نیستند؛؛؛؛دشمن مردم ...
  • هادی A1 ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    80 2
    کور شود چشم آنکه نتواند دید... روحانی مچکریم
  • افشین IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    18 35
    باسلام ودرودبی پایان به روح بزگ حضرت امام خمینی (ره)ورهبر بزرگ انقلاب اسلامی ایران ماهمیشه پیرو نظام مقدس ومطیع امرمقام معظم رهبری هستیم بی شک هرچه رااین بزرگوارومسئولین محترم نظام تشخیص دهندبه مصلحت نظام وانقلاب است بی شک این پیروزی نیزبرگ زرین دیگری برافتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهدبود
  • ایرانی EU ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    85 7
    مرگ بر همان 100 نفر مخالف که یکیشون هم کفش پرت کرده... مرگ
    • بی نام DE ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      25 15
      وای به روزی که مملکت بیفته دست همچون شمایی ...!! نمیدونم اون 100 نفر کی بودند و چی گفتند .... پرتاب کفش رو هم به شدت محکوم میکنم احتمالا در مورد مذاکره و الخخخ هم تفاوت دیدگاه دارم با شما ... حالا اگر روزی برای بیان این تفاوت دیدگاه رفتم به استقبال رئیس جمهور شما مرگ نثارم میکنید ..... خب بکنید ،، خیالی نیست فقط خواهشا بعدش پز بعضی چیزا رو ندین!! والسلام
  • خ A1 ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    66 1
    چند نکته جالب درباره روزنه های رابطه امریکا و ایران : 1) دکتر روحانی طی این چند روز برخلاف سیاست های 8 سال قبل نگفت "رژیم صهیونستی" و گفت : اسرائیل ! 2) شب گذشته اوباما برای اولین بار طی این دهه از نام "republic islamic of iran : جمهوری اسلامی ایران " استفاده کرد ! 3) صدا وسیمای ایران بعد از 8 سال که تصویر سران آمریکای را برفکی میکرد ، امروز تصویر سخنرانی اوباما را برفکی نکرد ! 4) تماس اوباما اینقدر برایشان مهم بوده که از لحظه برقراری تماس عکس گرفتند وفوری منتشر کردند !!
  • تنها A1 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    60 1
    و ما شما را امتی میانه رو و معتدل قرار دادیم. قرآن کریم
  • سي A1 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    73 1
    لعنت بركسي كه لنگه كفش پرت كرد و به تمام مردم ايران كه رئيس جمهور را انتخاب كردند بي احترامي كرد بايد از طريق قانوني برخورد شود فكر ميكند كه روحاني بوش است تقليد شده از ان بايد برخورد كنند ...اين ها از جون مردم چه ميخواهند دارند ميبينند كه مردم نان ندارند شب بخورند خوششان ميايد كه هميشه جنگ وتحريم باشه از اخزت نميترسند . درود بر روحاني انتظار ما ملاقات حضوري با اوباما بود حتي بخاطر مردم وشكستن تحريم ها .اميدوارم اين خصومت ها به همين زودي برطرف بشود
    • بی نام A1 ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      54 1
      آمین گوها بکوبن مثبتو
  • اسکندر A1 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    74 2
    اونهایی که به سمت رییس جمهور یک مملکت کفش پرتاب کرده اند همانهایی هستند که میلونها سکه ودلار انبار کرده وبه امید تحریم بیشتر ایران وبه طبع ان افزایش نرخ طلا ودلا درپی سودجویی هرچه بیشتر ورانت خواری هستند مسلم است که بابهبود رابطه ایران وغرب این آقایون متحمل ضرر وزیان خواهند شدبنابراین با هزینه کردن از شهدای عزیز وشعارهای انقلاب (کاری که همیشه میکرده اند)میخواهند جلوضرروزیان خودرابگیرندبه نظرمن اینها سرسوزنی هم به اصل ولایت فقیه معتقدنیستندوگرنه پرواضح است که تماس تلفنی روحانی با رییس جمهرامریکا مطمئنا با هماهنگی نظام انجام شده است.
  • از تهران A1 ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    51 1
    اینا از همان گروهی هستند که از اوضاع نابسامان تحریم و عدم رابطه حق دلالی تو بازار ایران میگیرند و نونشون در آب گل آلوده و حالا منافعشون به خطر افتاده... لطفا نمایش دهید
  • تندرو DE ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    6 47
    بعضیا به بعضیای دیگه مث من میگن تندرو (!!) خب خیالی نیست ... از نظر من تندرو (!!) پرتاب کفش به سمت رئیس جمهور صرف نظر از نظر شخصی بنده درباره مذاکره و تماس تلفنی و الخخخ شدیدا محکوم ..... رفقای تندرو هم همین نظرو دارند :دی
  • بی نام A1 ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    56 3
    پرتاب كننده كفش صهيونيستي بوده بايد اعدامش كنند.
    • بی نام IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      21 1
      آره ولی ما به مخالفان نادان هم احترام میگذاریم و این رو میگذاریم به حساب نادانی
  • بی نام IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    85 2
    آقا جان اينها هماناني هستند كه به سفارت انگليس حمله كردند و اين بدبختي ها را سر ملت در آوردند
    • بی نام IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      6 68
      شما معتقدین ملت ایران در حال حاضر بدبخت تشریف دارند و دلیل این رو هم حمله به سفارت انگلیس و اقدامات مشابه میدونید .... یعنی اینکه که کلا ما بدبختیم بخاطر اینکه رابطمون قطع شده با انگلیس و آمریکا درسته ؟ صرف نظر از اینکه بدبختی و خوشبختی رو در چی بدونیم و با پذیرش فرضی اینکه ما الان تهههه بدبختی هستیم (!) باید یه سوال ازتون بپرسم ... احیانا اون وقتا که رابطه داشتیم با اینا در چه وضعیتی بودیم ؟ میگم این انگلیس که دارین میگین همون انگلیس که یه دور کل دنیا رو شخم زده با چکمه های استعمارش و خون امثال رئیس علی دلواری ها و میرزا کوچک خان ها و چند میلیون آدم که ظاهرا هوطن من و شما بودند رو تو شیشه کرده ست یا اینکه من تندرو هستم و شعور و توان درک مسائل رو ندارم؟
    • بی نام IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      2 20
      معنی کامنت بالام هم این نیست که با حمله به سفارت انگلیس موافقم یا کلا مخالف رابطه با دنیا هستم و الخخخ ........... بذارید به حساب تندرو (!!) بودنم :دی
  • بی نام IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    32 5
    من به ایشان حق می دهم ایشان احمدی نژادشان ارزوست . یکم حق بدین بابا
    • بی نام EU ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      6 39
      عزیزجان در کامنتت خدا رو هم درنظر بگیر،همین تندروهای متحجر مگر کم دل احمدی نژاد رو خون کردند؟
    • بی نام IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      10 2
      مگر قضیه این آدم های متحجر و جناب مشایی رو یادت نیست این آدم های متحجر احمدی نژاد و روحانی سرشون نمیشه و فقط دلبسته منافع خودشون هستن
  • بی نام A1 ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    56 0
    شکم سیر از شکم گرسنه خبر ندارد
  • علی IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    31 2
    کسی که کفش پرتاب کرده به اندازه همان کفش ارزش دارد. ضرب المثل می گوید(داشتن هزاران دوست کم است، وداشتن یک دشمن زیاد)یا شعر آسایش دوگیتی تفسیر این دوحرف است بادوستان lمروت،بادشمنان مدار -به والله من بعنوان یک ایرانی هم به رهبرم افتخار می کنم هم به رئیس جمهور روحانی
  • سید سعید احمدی A1 ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    53 2
    روحانی روحانی حمایتت می کنیم.
  • محمد IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    42 2
    میزان رای ملت است.
  • علیرضا A1 ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    34 0
    عدده ایی در کشور از این شلوغی و دعوا ها و تحریم ها نان می خورند و حالا با شفاف سازی و روابط بین المللی کجا کاسبی کنند آمریکا بد است مگر عراق به ما حمله نکرد امروز دوست است چه شده است ؟
  • sadegh A1 ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    30 2
    وای بر ملتی كه نتوانند نظر خود را با مذاكره بیان كنند و حق خود را بدست آورند . آنها به چه رو چنین می كنند .
  • بی نام A1 ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    39 2
    مغز فندقی ها
  • بی نام IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    40 4
    ما اصلاح طلب ها همیشه گفتیم درود بر مخالف
  • بی نام A1 ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    27 1
    بعضی ها که با کوته فکری میخوان مملکت رو به باد بدن اخه ...جان کشور ما مردمی هست مردم ما خواهان رابطه با آمریکا هستن پس ...
  • ارموند IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    49 1
    من تعجب می کنم جرا این هشت سال بدبختی که ما کشیدیم رو بعضیها درس نمی گیرند.سری به بیمارستانهای خاص بزنید ببینید بر اثر تحریم / کودکان جه دردی می کشند.///دست بکشید از این کینه ها
    • بی نام IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      3 22
      قربان آدم چیز فهم .......... اونوقت غیر از بی تدبیری برخی مسئولین عامل اصلی این تو بیمارستان بودن ها و الخخخ کیه ؟؟ همونا که همی الان قند تو دل برخی آب میشه برا رابطه باشون .... همونا که همین یه عده اونا رو تهههه انسانیت و شرف و تمامی صفات نیکوی تاریخ بشر میدونند ..! اونخخ دلیل این دشمنی های طرف مقابل با ما چیه ؟؟ امیدوارم جزو دسته یی نباشین که میگن اونا که با دشمنی ندارن چون واقعا متاسفم میشم ...! / ما دید تاریخی تمدنی داریم به این قضایا ... بد نیست شمام سعی کنید یکبار ، فقط یکبار همچی دیدی داشته باشید! در ضمن بدبختی ما که 8 سال نبود .... شمارو نمیدونم ... کلا بعضی نظرات اینوری یا اونوری اعصاب بحث نمیذاره واس آدم ...... بیخیال!!! یاحق
    • بی نام IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      2 1
      شمایی که خیلی ادعات میشه از اینکه سیاست میدونی و دشمن شناسی، میدونی "قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل" یعنی چی؟؟... میفهمی دنیــا رو بـر ضـد مــا مـتـحــد کردن تو این 8 سال یعنی چی؟؟ ...میفهمی تحریم های یکجانبه و چند جانبه عملا چه معنی داره و اینکه تحریم ها فقط کاغذپاره نیستن؟؟ چون اونا هم به اون مسخرگی که ما فکر کردیم نیستن؟؟...می فهمی همون کشورهایی که دعوتشون کردید اجلاس و واسشون ماشین خریدید و مملکت رو چند روز تعطیل کردید بخاطرشون چند درصد اقتصاد دنیا دستشونه؟و همون برزیل و...کشورهای دوست و برادر چه نقشی توی قطعنامه هایی که برضد ما تصویب شد داشتن؟..دنیـا بر ضد ماست..و ما نه تنها هیچ دفاعی نکردیم بدتر بهانه هم دستشون دادیم!، کار رو به یه جا رسوندید که مجبـورید ساکت بمونید حالا حالاها
  • مهدی A1 ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    63 2
    تندرو! عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر
    • بی نام IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      5 25
      تندرو هستم 23 ساله از تهران ..... از پرتاب کفش خیلی عصبانیم همونطور که از برخی مسائل دیگه عصبانیم مثل خوش بینی ها ، زود باوری ها ، ضعف حافظه تاریخی برخی بدل های روشنفکری (بهتر بگم شبه روشنفکر !! از تندروی اینوری و اونوری برخی ... از وقاحت برخی که خودشون رو تهههه آزادی بیان و انسانیت میدونند ولی به حداقل ها هم پابند نیستند ولی با نهایت وقاحت بازم شعارشون رو میدند ... از عصبانیت از ساندیسی خوندن رایم تو 88 به احمدی نزاد تا ناراحتی و عصبانیتم از برخی ندانم کاری های همون دولت احمدی نژاد .... عصبانی از بلایی که دوره قاجار و پهلوی سر فرهنگ مردمم آوردند ( توسط همین کت و شلوارهای پوش های قاتل کراوات زن غرب مدرن ) تا توهم دونستن این صدمات عظیم تاریخی توسط برخی شبه روشنفکر های جوگیر داخلی
    • بی نام A1 ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      10 0
      آقا مهدي نبايد به كسي توهين كرد تندروها هم بايد بتونن حرفشون رو بزنند(همونطور كه ميبينيم دارن ميزنن!) ولي بعدش بايد سجده ي شكر به جا بيارن به خاطراينكه هم تونستن عقيده شون رو بيان كنن هم از دانشگاه اخراج نشن(من اسمشو ميذارم شهروند ِ درجه يك) لطفا منتشر كنيد كامل
    • بی نام IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      4 0
      از دانشگاه اخراج نشـن؟؟! شما بگو هم خوش بحالشون که با سهمیه برن دانشگاه برن سر کار و...
  • ناشناس IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    43 2
    احتمالا" این عده از طرفداران اسرائیل هستند که اینقدر ناراحت شدند
  • یک ایرانی IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    5 54
    این روزها بجای حل مشکلات گرانی های افسار گریخته ، مسئولین ما مشغول حل مشکلات فیس بوک و دیگر مسائل شدن من سیاست احمدی نژاد در خارج کشور قبول نداشتم اما در داخل کشور عملکرد وی و وزرا ی او بهتر از روحانی بود و ندارم اما فکر می کنم کشور داره به دوران هاشمی رفسنجانی برمیگرده دوباره شعار های بی عمل و سیاست های لاک پشتی من حدس میزنم روحانی و فسنجانی دوباره طوری عمل کنن که احمدی نژاد بشه ناجی ملت!!!! اره دچاره توهم نشیم برادر
    • تو ایرانی نیستی IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      34 4
      حتما حتما حتما به یک روانپزشک مراجعه کن. اوضاعت خیلی خیلی خیلی خرابه. شما اولا برادر من نیستی . دوما شما اگر پای حرفهای جناب آقای دکتر ظریف عزیز در فیس بوک مینشستی یا از همین سایت ها که منتشر میکردن دنبال میکردی میفهمیدی که بصورت خستگی ناپذیر در حال کار و تلاش بی وقفه هستن و عملکرد اونها خیلی از دوستان شما بهتر بود که خانوادگی واسه خرید میرفتن آمریکا و جوابگوی هیچکسی هم نبودن و با اظهارات زشت و سخیف و دور از شان ملت ایران باعث تحریم و انزوای ایران شدند ، روحانی و ظریف و تیم همراهش خیلی عالی عمل کردند. درود بر اونها. برای روحانی جون هم میدم چون انسان بزرگی است.
    • ممد IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      6 0
      حتما تو هم اونجا بودی کفش که سهله موشک هم پرتاب میکردی؟ !!!! متاسفم برات
    • بی نام IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      6 2
      مشـکلات داخلی وخارجی رو همون احمدی نژادی که نـاجی ملت خطاب کردی بوجود اورد،وگرنه ماکه داشتیم زندگیمون رومیکردیم، چرا خودت رو به خواب زدی؟؟!!! درآمدی که دولت احمدی نژاد داشت رو هیچ دولتی نداشت اما با شوخی و خنده و جوک گفتن و گفتن همه چی آرومه ما چقد خوشبختیم تو مصاحبه های تلوزیونی واقعا شما فکر کردید خوشبختیم نه؟ فقط یه بارش رو که اوباما میخواست مشکلات رو حل کنه گفت ما نمیدونیم تو ایران باید با کی حرف بزنیم؟احمدی نژادی که میگفت امریکا نمیزاره اوباما رئیس بشه حتی اگه رای هم بیاره،گرفت به شوخی وخنده که ما اینقدرپیچیده ایم که اینا نفهمیدن!! روحانی تو این چندماه کلی شفاف سازی کرد واسه دنیا...حالا اونا منتظرن بعد اعتمادسازی، تحریم ها و قطعنامه های کاغذ پاره رو کمتر کنن،شما غـر نزنید دیگه خواهشااا
  • شهروز IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    62 4
    اگه کامنتا رو نگاه کنی می بینید اکثریت بالای مردم ایران موافق رابطه با امریکان!پس اونایی که لنگه کفش دستشونه از این مملکت بزنن بیرون و بیشتر از این ایران رو خراب نکنن!!
    • بی نام IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      9 70
      توهم زدي بدجور. پس اگر اينجوره شما برو سايت رجا نيوز و فارس تو اونجا فكر ميكني اكثر ملت ايران مخالف روحاني هستند.
    • من A1 ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      5 47
      لطفا بزارید برخی حرف ها گفته نشود ما که می دانیم این نظرات مثبت و منفی چطور به وجود می ایند بگم بگم کافی است تعداد نظر دهندگان را تقسیم بر مجوع مثبت منفی ها کنید یک رقم خیلی پایین در می اید طبق اصل لانه کبوتر باید از انبوه این مثبت منفی ده ها تعداد بسیار زیادی از این تعداد نظردهندگان در این سایت می بود که خوب نیست یعنی خبر انلاین شماهم اره ضمنا مردم ایران به اعتدال رای دادند خبر نداشتند که اقای ظریفی در کار است که با نانسی کلوسی دل قلوه به هم غرض می دهند و به نیابت از طرف مورخان زندانی اروپایی و مردم ایران قرار است هولوکاست خیالی تایید شود ملت بیچاره این اقای از الان با حمایت اسراییل و امریکا ایستاده تا فاتحه انقلاب و استقلال شما را بخواند
    • بی نام EU ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      46 2
      تو که سنگ رجا نیوز و فارس رو به سینه میزنی؛این دو تا سایت اگه ذره ای جرات داشتند با نظر مردم روبرو شن؛مثل خبرانلاین برای کامنتهاشون امکان مثبت و منفی دادن رو فراهم میکردند یعنی واقعا تاحالا نشده از خودت بپرسی چرا این سایتهای تندرو هیچ کدوم اجازه نمیدن کاربرها به نظرات مثبت و منفی بدن؟!فکر میکنم دلیلش واضحه و هر بچه ای هم میتونه بفهمه موندم چرا تو متوجه نمیشی!!خدا رو شاهد میگیرم که تو هر دو سایت رحا نیوز و فارس بنده به عنوان مخالف در نهایت ادب و احترام کامنت گذاشتم؛فارس که هیچ گاه چاپ نکرد رجا نیوز هم بعد از چندین بار کامنت گذاشتن پیام داد که اگه به نوشتن کامنتهایی با این مضامین ادامه بدید ای پی شما رو بلاک میکنیم!!به خدا قسم که کوچکترین توهینی هم تو کامنتهام نبود و فقط مخالفت کرده بودم!!
    • بابک IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      15 0
      آخه پسر خوب، رجا نیوز که نظر رو انتخاب میکنه و مثبت و منفی هم نمیذاره. اگه جرات داشت این کارو می کرد اونوقت میدید که نظر مردم راجع به این پستش چیه
    • بی نام IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      1 1
      اکـثـریت به این چیزا نیست ، اکـثریـت فـقــط بـا بـرگــزاری رفــرانـدوم مـشـخــص می شــه!.... برطبق اصل 59 قانون اساسی بهتره برای رابطه با امریکا و انگلیس همه پرسی برگزار بشه تا همچین آدم های افراطی توی نظر اکثریت مردم حل بشن و معلوم بشه جایگاهشون کجاست و به خودشون جرات ندن توی هر مساله ای دخالت کنن.......میزان رای ملــت است......گرچه الان مساله آمریکا نیست، مساله هسته ایه و رفع نگرانی دنیا از فعالیت هسته ای ایران و ثابت کردن صلح آمیز بودن اون
  • محمد IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    44 1
    با سلام به نظر من کسانی که همیشه تنش آفرین هستند عده خاصی هستند که اصلاً نه میدونن احمدی نژاد کیه نه میدونن روحانی کیه و نه میدونن برای چی این کار را میکنند تنها چیزی که میدونن اینکه فلان جا باید برن شعار بدن حالا فرقی نمیکنه احمدی نژاد باشه یا لاریجانی یا روحانی (یه جور آدم آهنی میشه گفت که بهشون برنامه میدن)
  • بی نام IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    28 2
    واقعا جای تاسف داره که اینطور برخورد میشه و رفتار میکنن مثلا ما ادم هستیم
  • بی نام A1 ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    37 1
    باید یک کمپین علیه این کاسبان تحریم ها ایجاد بشه و چندتا خبرگزاری هم به صورت هماهنگ راجع به روابط ایران و آمریکا و سخنرانی روحانی نظر سنجی بگذارند تا این افراد در جامعه منزوی بشن و بفهمن تعدادشون نسبت به بقیه اندازه سرسوزن هم نیست / البته خیلی از این افراد هم از جایی دیگه جیره میگیرن براشون هم فرقی نمیکنه کجا برن و چی بگن اصل کاریا انحرافیا هستند و همونایی که ماشین رو با مرجع وارد میکردن و آزاد میفروختن
    • بی نام IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      1 0
      "این حق مسلمه مــردمه که بـرای سرنوشت خودشون تصمیم بگیرن"چون این مردم عادی هستن که دارن سیبل این تحـریـم ها و خشـونت ها میشن نه دولت و نه نمایندگان مجلس نه نارمک نشین ها و افراطی ها... قانون این حق رو به مردم داده که توی یه همه پرسی ازشون نظرخواهی بشه، احتیاج به کمپین و نظرسنجی سایت ها هم نیست! ...اونطور دنیا هم میبینه راه اینا از رای مردم جداست و منزوی میشن...حتی میشه هرچند سال این همه پرسی تکرار شه و مجدد نظرخواهی بشه از مردم!... دمکراسی و جمهوری یعنی همین!!! کی میشه ما این انتخابات رو تو ایران داشته باشیم؟!
  • بی نام IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    51 3
    روحانی مچکریم
  • بی نام IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    56 4
    آدم و یاد شعبان بی مخ میندازن. ما کی از دست اینا خلاص بشیم
  • بی نام IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    46 3
    اگه یه مقدار فهم و شعور داشته باشید و به نظرات مردم دقت کنید میبینید دوره افراطی گری و تعصبات تمام شده است و امیدوارم مملکت ما هیچ گاه بدست این اصول گرایان افراطی نیافتد که هشت سال مملکت ما را به قهقرا بردند
  • بی نام A1 ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    56 5
    فکر کنم اینایی که کفش پرتاب کردن خس و خاشاکن
    • من A1 ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      2 65
      لازم شود نارنجک هم پرتاب می کنیم
    • بی نام IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      12 1
      نارنجک رو پرت کنید اونجاتون که میسوزه
  • بی نام US ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    28 1
    وقتى نماينده رهبرى براى استقبال روحانى رفته حتما از عملكرد ايشان راضى بوده اند. بپرسيد حالا شما سر پيازيد يا ته پياز كه مخالفت مى كنيد؟ خبر اين واقعيت بزرگيه، بچاپ.
  • سردار EU ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    14 2
    سلام اون كسي كه كفش پرت كرده تف سربالا انداخته اشتباه كرده. درباره روابط با آمريكا هم به مردم كوچه و بازار ربطي نداره اين كار و بايد به سياسيون سپرد.خيالتون راحت مملكت رهبر تيز هوشي داره. در ضمن سوال شما فقط يك مغالطه ساده است اگر دقت كنيد .
  • حسین A1 ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    13 1
    با سلام و خدا قوت خدمت ریاست محترم جمهور و همراهان دیپلمات ایشان خدا را شکر که آقای روحانی از سوی رهبر عزیزمان اختیار تام داشتند ما پاسداری از ارزشهای نظام را اصل می دانیم و از اصول کوتاه نمی آییم شاید شروع مذاکرات باعث شود ما اصولمان را به آمریکا تفهیم کنیم ریاست محترم جمهور خداقوت
  • بی نام.... IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    4 21
    اولا توهین به ریاست جمهوری محکومه دوما نمیدونم ایناییکه الان دم از این میزنن که معترضین و زنندگان کفش به رای ها توهین کرده یا به یه مقام مسوول توهین کرده توهیناشون به آقای احمدی نژاد توهین به رای دهندگان ایشون نبود توهین به مقام مسوول نبود.ضمنا اگه نمیدونن بدونن اقای احمدی نژاد اگه اشتباهاتی ام داشت که مطمئنا خیلی کمتر از دوران اصلاحاات بود تو دشمنی با صهیونیستا تک بود وشایدم غرب و آمریکا واسه همین باش اونقدر بد بودنو سایه شا حاضر بودن با تیر بزنن اینا تو مواضعشون میشه فهمید.
  • kh A1 ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    22 0
    باید ترسید از کسی که ادعای ولایت مداری دارد و از خود حضرت آقا هم عبور میکند
  • محمد A1 ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    2 26
    اگه یه خورده فهم و شعور بود نه این حادثه اتفاق می افتاد نه فتنه 88 چون حفتش ابتر و و بیهوده است زمان اصو لگرایی به سررسیده زمان اصلاح طلبان مجددا آغاز شده و کار نیمه تمام باید به اتمام رسیده . جناب اقای اوباما به گلزار شهدا خوش امدید فرش قرمز براتون مهیاس خوش امدید !!!!!
  • محمدی A1 ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    20 0
    اگه این خوارج افراطی را زندان کنند همه چی درست میشه .من کاری به امریکا ندارم .ما هم تراز امریکا هستیم نه پائین تر .ولی دوران دوران گیجیو سر گیجگی گذشته
  • رامین IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    23 3
    هاسمی خاتمی مجکریم
  • بي نام IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    18 2
    كساني كه به طرف رييس جمهور محترم كفش پرتاب كرده اند، همانهايي هستند كه مانع سخراني رييس مجلس در قم شدند. اين گروه كساني هستند كه منافع ملي ما با منافع آنها در تناقض است.
  • ایرانی IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    13 0
    در شهر ما یک مثل معروفی است که به افراد نادان میگویند:الهی که آدم دانا و فهمیده ای شوی ،اگر نشدی حداقل به نصیحت دانایان گوش دهی و اگر این را هم نکردی الهی که محو و نابود شوی تا همگان از دستت راحت شوند
  • مسعود از شهرضا A1 ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    20 3
    اینا خسته نشدند از این کاراشون؟آخه آدم هم انقدر مغز فندوقی!دست بردارید از سر این مملکت.دیدیم این تفکر مسخره شماها 8سال چیکار کرد با ملت.آقای روحانی هرکی عقل تو کلش باشه طرفدار شماست پس خواهشا به این سبک مغزها اعتنا نکنید وبه همین روند ادامه بدید.مگه میشه با تمام دنیا قهر بود؟نتیجشو ندیدید؟ایول روحانی ایول ظریف جونییه!
  • بهرام A1 ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    22 2
    من خیلی دوست داشتم تو این 4 سال یکی مردی کنه یه کفش به احمدی نژاد بزنه ولی امروز به حماقت خودم پی بردم ... چون فهمیدم مخالفان احمدی نژاد چه تفاوتی با مخالفان روحانی دارند
  • مهدي IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    4 36
    كمي تعقل كنيد همه ايهايي كه تو فرودگاه شعار دادن دانشجويان دانشگاههاي تهران وشريف بودن اينها نخبه هاي اين مملكتن ...چرا به اين فكر نميكنيد شايد اينها چيزي را متوجه هستن كه بقيه ....... من طرفداري نميكنم حرفم اينه ضد مصالح مملكت حركت كردن خيانته ....چه فتنه 88 باشه يا چه..
    • مسعود A1 ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      24 3
      خیلی خوشحالیم که معنی دانشگاه شریف رو بهمون نشون دادید،یعنی اینها همونهایی هستند که نزاشتن احمدی نژاد بیاد تو دانشگاهشون؟؟؟قبل از اینکه دروغ بنویسی کمی هم فکر کن،میشه کمی هم منطقی باشید.
    • بی نام A1 ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      24 2
      اینا همونهایی همستند که از این راه نون می خورند.. اینم یه جور دلالی هست برای ترقی کردن پله های موفقیت از ظریق رانت .. اما اون ممه رولولو برد
  • محسن A1 ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    13 12
    داداش 4 سال پیش هم موضع و رفتار بعضی ها با صهیونیست ها یکی بودا، شادی هاشون هم یکی، اتفاقا غم هاشون هم یکی بود اون موقع کجا بودین شما؟ جسارتا صهیونیست ها تازه الان برای شما تبدیل به دشمن شدن؟ سال 88 یادمون نرفته که موضع چه کسانی با صهیونیست ها یکی بودا!!!!!!
  • بی نام IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    9 19
    ایا این کار ضد امنیت ملی نیست چرا فقط وقت اقای احمدی نزاد حرفی می زد کسی حق نداشت برخلاف او نقدی بکند وگرنه سر از اوین در می اورد اقای صادق لاریجانی باید جوابگو باشند
    • بی نام IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      19 3
      بميرم كه الا تو اين 8 سال كسي از احمدي نژاد انتقاد نكرد!
  • محمد A1 ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    4 43
    دشمن ما آمریکاست که الان خوشحال است و ما سبب خوشحال شدنش شده ایم
  • وطن پرست A1 ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    24 2
    فکر کنم انیشتین این جمله رو گفته: "جهان سوم جاییست که در آن هر کس بخواهد مملکتش را آباد کند، خانه اش را ویران می کنند و هر کس بخواهد خانه اش را آباد کند باید مملکتش را ویران کند" بخش دوم این جمله مصداق کسی است که کفش پرتاب کرده و امثال اونه
  • بی نام IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    14 1
    متاسفانه اگر مجلس در قرائدت کامل عوامل و مجریان حادیه 22 بهمن قم و حمله به لاریجانی به بهانه مصحلت ماماشات نمی کرد و تقاضای اشد مجازات را می کرد امروز این حادثه تکرار نمی شد . روحانی باید بطور جدی از وزارت اطلاعات بخواهد سریعا این عوامل اشوب برپا کن سریعا شناسایی دستگیر و قوه قضاییه بدون هیچگونه ترحمی با انها و اربابشان برخورد کند تا ریشه این فتنه گری ها در این کشور خشکید شود
  • بی نام A1 ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    17 2
    واقعا ملت باید تکلیف این افراد را برای همیشه مشخص کند بنده هم پیشنهاد میکنم اول از همین افراد شروع شود چون امریکا کنسولگری هم برای صدور ویزا دایر کنه باز این ادمها میرن اخلال میکنن ریشه این ادمها باید در جامعه ما برای همیشه خشکانده شود. از تسخیر سفارت انگلیس بسیاری از ادمها مسافران دانشجوها ضرر کردند باید اواره کشورهای دیگه بشن برای گرفتن ویزا به نظر من همه کسانی که ضرر مالی داده اندباید علیه افرادی که سفارت انگلیس را اشغال کرده اندشکایت کنند و تقاضای دریافت غرامت کنند تا حالشون جا بیاد
  • پیمان A1 ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    2 30
    امام فرمود : انها که خواب امریکا را میبینند خدا بیدارشان کند باشد که این شیطان بزرگ را بشناسیم "سناتورهای آمریکایی به دنبال تشدید تحریم‌های ایران" تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۴ - تابناک "اوباما: در فرآیند همکاری با ایران ارتباط تنگاتنگی با اسرائیل خواهیم داشت" 92/07/06 - 11:47- فارس "اظهارات روحانی با اعتماد به دولت آمریکا در تناقض است"92/07/06 - 15:24 - فارس "پیشرفت کشور در گرو کوتاه آمدن از ارزش‌ها و آرمان‌ها نیست"جمعه, 5 مهر 1392 21:12- نیمروز "مذاکره با امریکا تجربه خوبی برای پایان رویاهاست" شنبه, 6 مهر 1392 11:02 - نیمروز
  • عاطف A1 ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    25 2
    واقعا که؟؟؟آخه از امیرالمومنین یالاتریم که با دشمنانش اینقد ملایم بودن.به حضرت امیر قسم فقط مردم گناه دارن.تا کی تحریم.
    • بی نام IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      9 4
      حضرت امیر به وقتش شدیدا با دشمنانشون مقابله میکردند حرف نصفه نیمه و آبکی نزنید لطفا ..... بله مردم گناه دارن .... کی مارو تحریم کرده و چرا ؟؟؟؟؟ ما چه کنیم ؟؟؟ مسئولین چقد مقصرن ؟ راه حل این مشکل چیه ؟ و ..........
  • علی IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    3 9
    کاش در تمام اتفاقات 15 سال اخیر این پرسش مطرح میشد و در آینده هم بشود... و فقط به حالا و اعتراض این عده محدود نشود، والی اونوقت خدای ناکرده به ذهن مخاطب خطور میکنه نگارنده یا طیف مطبوعش مغذضانه قلم میزنند.
  • محسن A1 ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    29 7
    برای اولین بار موضع تند رو ها و اسراییل یکی شد
  • جواد A1 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    4 20
    با سلام واقعاً شما فکر می کنید که آمریکا چه هدفی را از رابطه با ایران دنبال میکنه ؟ آمریکایی که هرجا آشوب و فتنه ای هست اونم هست. آمریکایی که از زمانی که پاشو گذاشت تو این کشور تا الانی که پاش از این کشور کوتاه هست جز ضربه زدن به ما و حفظ به اصطلاح منافع خودش هدفی نداره. مطمئناً از ما خوشش نمیاد چون ذات بد نیکو نگردد زانکه بنیادش بد است. پس اینقدر دم از رابطه با کسی که به خون ما تشنه است نزنید. اینطوری بعداً می فهمید که چقدر نادون بودید. هر چند که اگه کمی فکر کنید الان هم میشه فهمید!!!!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    19 2
    انهایی که مخالف نرمش هستند بدانند که شیعه در بدترین شرایط تاریخی چند دهه اخیر قرار دارد و شاید بدست تکفیری ها نسل کشی گردد الان حفظ اسلام راستین که همان روش اهل بیت ع هست جزو واجیات اصلی است و بقیه فرعی نگذارید که مخالفان شیعه از نصرانیها کمک بگیرند انهایی که سطح نگری دارند ضد روحانی موضع نگیرند باید بعضی وقت ها واقعا نرمش قهرمانانه داشت درود بر رهبر فرزانه انقلاب
    • بی نام IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      12 1
      خدا پدرت را بيامرزه شما ظاهرا با اينجور آدم ها سروكار نداشته ايد
  • من A1 ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    2 45
    دیروز منافقین را قتل عام کردند امروز انصار حزب الله را افراطی نامیده ضرب و شتم کردند فردا هم نوبت شماهاست که به نام تروریست و القاعده سرتان بمب بریزند بعد همین اقای خندان با مشت اهنین کوچکترین مخالفت را سرکوب می کند از عراق افغانستان فلسطین و سوریه و لیبی و مصر عبرت بگیرید یادتان نیست چه دل قلوه ای مبارک و کلینتون به هم می دادند و همه جهانیان مردم مصر را تحسین می کردند و نماینده اعتدال اسلامی میدانستند ولی حالا چه انتقام ان چند تا شیپیش صهیونیستی که در جنگ شش روزه کشته شده اند را به وحشیانه ترین شکل از مردم مسلمان مصر گرفتند الان هم نوبت شما هاست بیدار بشو ایرانی قبل از اینکه به زمان شاه ملعون برگردی بیدار شو هم وطن بیداری درد به ز خواب و ننگ
    • ehsan IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      21 1
      پس چطور عراق شده برادر ما اونا که به ناموس ما تجاوز کردن . یعنی انگلیس و روسیه کمتر از آمریکا به سر آوردن . داداش من دست بردارید بذارید مردم نفس بکشن 8 سال شما بودید ما هیچی نتونستیم بگیم حالا شما بشینید کنار اگه نتیجش بد بود اون موقع بیا هرچی دلت خواست بگو . خبر جان ابن کیو دیگه بچاپ .
  • ضد طالبان IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    35 2
    یکی به اینها بگه عراق که بمب شیمیایی زد الان شده دوست و برادر! تماس تلفنی زده تو غیرتتون؟ وقتی عراقیها در جنگ به زنان جنوبی تعرض کردن به کردستان بمب شیمیایی زدند، مصلحت بود به کسی که به ناموست تعرض کرده دست دوستی بدی با غیرت؟ ولی دکتر رو حانی برای نجات ایران از تحریم حق نداره؟
  • بی نام IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    12 39
    آقا اینقدر از اسراییل بد نگید یهو دیدید فردا با اونا هم پیمان شدیم ! هولوکاست که خدا رو شکر قبول کردیم با بقیه اش هم مثل کشورهای منطقه کنار می یاییم و خلاص
    • بی نام IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      5 3
      فلسطین هم هم پیمان بشه با اسرائیل ما نمی شیم...
  • ایرانی A1 ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    30 2
    وزارت اطلاعات محترم لطفا این حادثاه راپی گیری و مراتب نتایج را به ملت غزیز ایران گزارش دهید. ایران
  • بی نام IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    31 1
    یه سوال هم من دارم اگه لنگه کفش به سمت احمدی نژاد پرتاب میشد با طرف چه می کردن؟
  • بی نام IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    29 2
    باید قبول کرد بعضی آقایون با صهیونیستها دستشون تو یه کاسه هست.قبلا که سوابقی داشتند تو صحبتهاشون
  • مهران IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    23 5
    مرگ بر اسراییل و نیز طرفدارای اسراییل
  • رضا IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    33 0
    آی افرادی که کفش پرتاب می کنید!! آیا به فاسدان اقتصادی و همچنین افرادی که چوب لای چرخ معیشت مردم می گذارند نیز کفش پرتاب می کنید... دشمنان اصلی در داخل کشور خودمان زندگی می کنند اگر جرأت دارید با آن ها مقابله کنید..
  • ممد RS ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    40 3
    رهبری... روحانی... حمایتت می کنیم. لعنت بر افراطیها
  • خدا A1 ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    9 148
    ...مرگ بر اوباما......مرگ بر اوباما......مرگ بر اوباما......مرگ بر اوباما......مرگ بر اوباما......مرگ بر اوباما......مرگ بر اوباما......مرگ بر اوباما......مرگ بر اوباما......مرگ بر اوباما......مرگ بر اوباما......مرگ بر اوباما......مرگ بر اوباما......مرگ بر اوباما......مرگ بر اوباما......مرگ بر اوباما......مرگ بر اوباما......مرگ بر اوباما......مرگ بر اوباما......مرگ بر اوباما......مرگ بر اوباما......مرگ بر اوباما......مرگ بر اوباما......مرگ بر اوباما......مرگ بر اوباما......مرگ بر اوباما......مرگ بر اوباما......مرگ بر اوباما......مرگ بر اوباما......مرگ بر اوباما......مرگ بر اوباما......مرگ بر اوباما......مرگ بر اوباما......مرگ بر اوباما......مرگ بر اوباما...
    • بنده خدا A1 ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      75 2
      خداااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! عجب موجودات عجیب الخلقه ای هستین شماها که ادعای خدایی تا نابودی ملت ها و انسانها کشانده شماها را... درود بر صلح و آشتی و دوستی فراگیر جهانی تا ابد.
    • بی نام US ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      48 4
      به خودت مى گى خدا؟؟؟؟ مؤسس فرقه بابيه هم يه ديوانه شيزوفرنى بود كه به خودش مى گفت خدا! اعدامش كردند.
    • بی نام A1 ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      42 1
      روانی..
    • بینام RS ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      28 3
      آخه بنده خدا ، اگه همین اوباما و امریکا نبود که تو الان اینترنت نداشتی بیای بش فحش بدی ! الان باید گوسفنداتا میچروندی !
    • بی نام IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      25 1
      مرگ بر خودت که عاشق کشتار و ادم کشی و جنگی ...
    • بی نام IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      22 1
      جنگلی
    • بی نام IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      12 0
      عقب افتاده فکری!!!
  • بی نام IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    4 55
    بگو ببینم این شیطان بزرگ که شما ازش دم می زنید همان کسی نیست که از صهیونیست حمایت می کند صورت مساله را پاک کردن کار درستی نیست 13 آبان نزدیک است
    • بی نام IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      17 0
      شرکت اینتل هم از صهیونیست حمایت میکنه . پردازنده کامپیوترت چیه؟
    • بهزاد A1 ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      18 0
      که چی؟؟؟؟؟ لابد قراره از دیوار یه سفارت دیگه بالا برین!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    11 5
    درباره اون صد نفر و حرفایی که زدند و کارایی که کردند هنوز چیزی نمیدونم اما ........... اساسا اعتراض به رئیس جمهور کار غلطی نیست .... پرتاب کفش به سمت رئیس جمهور حرکتی بود احمقانه و بشدت محکوم ...... پرتاب کفش به سمت رئیس جمهور از طرف یک نفر به معنی زیر سوال بردن تمام مخالفین نیست ....
  • حقبقت A1 ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    33 1
    بیکار بودی ؟ حالا باید پابرهنه تا استانبول بری . برو سکه و دلار ها را بفروشو خلاص . تا کی می خوای جیره خوره اینو آن باشی ؟
  • بی نام IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    18 4
    این دارو دسته ناراحت و مخالف کلا 2 دسته هستند1: اونایی که دوس دارن مملکت عقب افتاده و بی در و پیکر باشه، مثل این چند دهه اخیر! و اینجوری خیلی راحت دارن شاهانه زندگی میکنن بدون کمترین زحمتی!! 2: اونایی که آگاهی سیاسی بسیار اندکی دارن و اصلا به مغزشون مجال فک کردن رو نمیدن! و فقط ی سری حرفای عجیب راجع به دشمنی و دشمن تراشی و توهم دشمنی با غرب رو مث عقاید دینی باور کردن و فک می کنن خدای ناکرده با عدول از این خط فکری میبرنشون جهنم!!!!!!! خب اینا هم تقصیری ندارنا!! مشکل جای دیگس!اما اون دسته اول فعلا لجشون بیشتر در اومده! پس دوستان زیاد واسه نظرات این دوستان اعصاب خودتونو خورد نکنین
  • saeed A1 ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    36 2
    من به محسن رضایی رای دادم..اما این توهین به روحانیت و مقام رئیس جمهور هستش...و حضرت آقا از حاج حسن حمایت کرده....و به گفته امام ره :زمانی میشه با امریکا خوب شد که امریکا ادم شود...شاید ادم شدن...پس بسم الله..دوستان لایک یادتون نره..
  • payaam IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    42 2
    آفرین به حسن روحانی و اوباما .. هر دو بسیار با شخصیت ظاهر شدن
  • یه ایرانی IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    39 1
    اونهای که کفش پرت کردن شکمشون سیره تا حالا کارشون به بیمارستان و هزینه ای سرسام آور بیمارستان نکشیده، و نمیدونن یکی با حقوق 500 هزار تومان در ماه چی جوری باید خرج زن و بچه رو با این تورم بده و انگار اینا در جزیره ای در داخل کشور زندگی میکنن که خبری از این مشکلات نیست احتمالا باید اینجوری باشه چون اگه ذره ای از حس ایران دوستی داشته باشند علت این مذاکرات آقای روحانی و ظریف رو درک میکردن.
  • بی نام IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    36 2
    درود بر روحانی .
  • امین A1 ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    24 3
    این آقایون حساس و کفن پوش این چند ساله کجا بودن؟!!!! وقتی هاله نور دیده شد وقتی عزت ایرانی اسلامی توی امریکا لگد مال شد وقتی منافع ملی و اقتصادیمون نابود شد واقعا کجا بودین؟ شما برای رضایت کی کف خیابونایین؟! شما تعبیرتون از دین چیه؟! فصل الخطاب شما کیه؟! شما به چی پایبندین؟! فقط ظاهرالصلاح بودن کافیه؟! رفتار شعبان بی مخیتون نشونه چیه؟!
  • ستاره IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    11 4
    تعادل داشته باشین دوس داشته آزادی دیگه آقای روحانی آزاده اون طرفم آزاده
  • بی نام A1 ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    19 1
    مخالفین دوستی ایران و امریکا اسراییل منافقین سلطنت طلبان خارج نشین و کلا ضدانقلاب ها هستند حالا افراطیون داخلی صف خودشان را معلوم کنند
  • بی نام IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    24 2
    اتفاقا خوب شد میگن دنداني را كه فاسده بايد كشيد هرچی زودتر بهتر مردم ایران بزرگ هم این دندان فاسد آدم های متحجر را به زباله دان تاریخ خواهد فرستاد
  • محمدعلی IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    27 1
    دوستان،فتنه گران واقعی این نگون بختان هستند که با عربده کشی سعی در اختلال در نظم عمومی دارند.
  • رزمنده دوران دفاع مقدس A1 ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    25 1
    سلام ،از این حرکت بسیار متاثر شدم ، در شرایطی که اکثریت مردم از گفتگوی سازنده خوشحال هستند و امیدوار، این حرکتها از سوی عده ای اندکی که متاسفانه از سوی افراد افراطی و تندرو که الان منافع آنها بخطر افتاده هدایت میشود ، پیدا کردن این افراد کار ساده ای است برای سیستم امنیتی کشور ،که امیدوارم پیگیری شود و این افراد باید بدانند که جناب اقای روحانی ریئس جمهور منتخب ایران است و سوی رهبری هم برای این مذاکرات مجوز گرفته است . در ضمن برای پیدا کردت این گروه فکری کار سختی نیست افرادی مثل گروه فکری الله کرم قبلا تهدید به کفن پوشی کرده بودند وگفته بودند که اگر مطابق میلشان رفتار نشود اردوکشی خیابانی میکنند
  • مسعود A1 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    26 3
    حالا فهمیدین چرا روحانی با اوباما دیدار نکرد؟!
  • بی نام A1 ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    29 2
    تو رو به امام حسین اینها رو به حساب ما اصولگرایان نگذارید
    • بی نام IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      10 8
      پس به حساب کی بگذاریم. فعلا که هر چی فتنه و آتشه اصولگرایان بپا می کنند. از نمایندگان اصولگرا در مجلس گرفته که شروع کننده هستند تا ...
  • سعید A1 ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    18 1
    کم کم دارم عاشقت میشم سید جان.
  • علی US ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    20 2
    عزیزان الان آمریکاییها با موضع احترام برخورد میکنند اونا خودشون هم میدونند ایران کشور چند سال پیش نیست الان ایران کشوری قدرتمند در منطقه تبدیل شده و خودشون هم به این نتیجه رسیدن که باید با ایران به توافق برسند چون راه دیگری ندارند..دولت تدبیر و امید هم به نحو احسن طبق فرمایشات آقا داره کار رو پیش میبره و ملت هم پشت رهبر و دولت هست.به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی که نمیتونند موفقیت ایران عزیز رو ببینند.
  • بی نام IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    39 1
    هر وقت حمله کنندگان به سفارت انگلیس دستگیر شدن اینم دستگیر میشه
  • ممد RS ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    11 1
    به خدا این سیاست رو هم این افراطیها از روسیه به ارث بردن.. آخه روسیه هم منافع خودشو تو خطر میبینه وقتی ایران بخواد با آمریکا ارتباط داشته باشه... به صراحت بگم این افراطیها خودفروخته هستن... اخه اصلا یعنی چی که به سوی نماینده مردم کفش پرتاب بکنن... اولش گفتن اسراییل ناراحته بعدش دیدم روسیه هم از این ارتباط ناراحته... الانم باید به چشم خودمون باید ببینیم که یه عده ای خودفروخته و افراطی هم ناراحت هستن.
  • حمزه A1 ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    17 3
    جالب تو دانشگاه که به احمدی نژاد کفش زدند، دانشجو رو بدبخت کردن. اینجا چون بچه های بسیج هستند کسی کاریشون نداره. خدا حفظشون کنه که مایه ... نظامند
  • بی نام A1 ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    14 1
    این روزها هم صهیونیست ها خیلی ناراحت هستند و هم عده ای از دوستان مدعی ارزشمداری ما. بسیار عالی گفتی ممنون
  • بابک IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    18 1
    اشکالی نداره اینایی که جمع شدن اعتراض کردند حرفشون رو بزنند ولی بشینند فحششون رو هم بخورند
  • امین IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    20 2
    این گروهها رابطه تنگاتنگی با رژیم اسراییل دارن.باید اونا رو اعدام کرد
  • nima A1 ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    20 1
    چرا همیشه کسانی هستند که نمی خوان مردم کمی خوش باشن . چرا همیشه ساز مخالفت می زنند مگر چه اشکالی داره که کسی که ما سالها با اون درگیر بودیم از در صلح در آییم . همیشه صلح و آشتی بهتر از جنگ و کینه است.چرا عراق که 8سال بااون درگیر بودیم و به خاک و ناموس ما حمله کرده بود صلح کردیم و حالا هرچه پول ملت است در عراق خرج میشه ولی آمریکا که اقتصاد ما مستقیم به اون بستگی داره نباید رابطه داشته باشیم . مگر صلح چه ایرادی دارد. ؟؟؟؟؟/
  • بی نام A1 ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    22 2
    در سال٨٨ به گفته شهردا تهران ٣ ميليون نفر در ٢٥ بهمن راهپيمايي سكوت كردن و به احدي از جمله كسي كه دو روز قبلش اونها رو خس و خاشاك ناميد توحين نكردن، ولي امروز ٦٠ نفر زننده ترين حركات كه فقط مشابهش رو تو سوريه ميشه پيدا كرد نثار رييس جمهور محبوب كردن، كمي انصاف و عقلانيت از جانب اون افرادي كه تعدادشون هم همونطور كه از منفي ها بر مياد يحتمل از انگشتان دست تجاوز نميكنه شايد بد نباشه
    • رضا A1 ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      2 13
      البته اون سه میلیون نفر چند روز بعد ریختن خیابون تا دلت بخواد سطل آشغال آتیش زدن.روز عاشورا هم پرچم امام حسین رو آتیش زدن .اینا رو هم بگو
  • بی نام CH ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    5 39
    نویسنده محترم! نظر شما در مورد کسانی که عکس احمدی نژاد را آتیش زدند چیست؟
    • بی نام A1 ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      19 3
      کار بسیار خوبی کردند چون اون احمدی نژادتون زندگی ما رو به آتش کشید یه عکس که چیزی نیست ما منتظر انتقام طبیعت از ایشونیم
  • hasn A1 ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    16 3
    دمت گرم عجب سوالي!!!!!!
  • پارسا IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    26 1
    من نمی دونم این چه احترامی به مقام ارشد کشور است مگه ایشون قبل از رفتن با مقام رهبری ملاقات نکردند،مگه آقای ولایتی نیومد استقبالشون اگر ایرادی هم باشه که از همون طریق تذکر میدن من فکر میکنم معترضین و پرتاب کننده کفش مثل کشورهای همسایه مانند روسیه،ترکیه،امارات و... با گفتگو ی ایران وامریکا منافعشون به خطر میفته که اعتراض میکنند ما یادمون نرفته زمان پذیرش قطعنامه هم یک سری کاسه از آش داغتر معترض بودندچون منافعشون به خطر افتاده بود
  • علیرضا- خ A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    13 21
    مرگ بر اسراییل و حامیانش !!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    22 8
    برای نویسنده مقاله بسیارمتاسفم که پرتاب کفش رادردین ومذهب ما نشان بلوغ سیاسی وغیره میداند.نویسنده محترم دردین اسلام ومذهب شیعه ادب وقار صبر احترام و......نشان تمامی بلوغهاست نه پرتاب کفش
  • قاسم A1 ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    27 1
    آقای روحانی همانگونه که بارها تاکید کردند با مسئولان نظام مقدس هماهنگی لازم را داشته و اگر کسانی که این اقامات احمقانه را برای حمایت از رهبری میکنند بدانند که رهبر معظم انقلاب بعید است از این گونه رفتارهای دل شاد شوند آقای روحانی و تیم همراه وی عاقل تر از آن هستند که مثل بعضی از گروههای خودسر اقام نابخردانه انجام دهند بنده از جانب آن احمق از رئیس جمهور محترم عذر خواسته و از ایشان تشکر و خسته نباشید عرض میکنم
  • تورج A1 ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    32 1
    اگر طرفدارهای احمدی نبودن 80 سال حصر در خانه میخوردن این ملت دارن چوب شعور سیاسی چه کسانی رو میخورن ما آخر نگرفتیم
  • بی نام A1 ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    96 3
    من بسيجيم. حمله به رئيس جمهور را شديدا محكوم ميكنم افراد مذكور بايد نقره داغ بشن مگه مملكت بي قانون كه اينطوري وحشي بازي در ميارن
    • بی نام IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      12 3
      پشتشون به یه جاهایی گرمه. ببینید بعدش با اتوبوس کجا رفتند! از وزیر کشور روحانی میخواهیم حداقل اونی که به ماشین کوبیده و اونی که کفش پرتاب کرده رو دستگیر و مجازات کنه.
  • بی نام IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 13
    نه پرتاب لنگه کفش اهمیتی داشت و نه استقبال مردم از روحانی. چرا که نه مذاکره ای صورت خواهد گرفت و نه روابط رو به بهبود خواهد رفت. اما متاسفانه مردم ایران همیشه دچار شور و هیجانهای ناشی از بی فکری می شود.
    • بی نام IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      4 0
      اولا مذاکره ای با آمریکا درکار نبود.... بحث بر سر مسائل هسته ای بود نه رابطه با آمریکا... اما مردم از اینکه دیواری که این چند سال دور خودمون کشیده بودیم و منزوی بودیم، حتی بقیه کشورها پیغام رسون ما شده بودن ولی الان اون دیوار برداشته شد و خودمون مستقیم با دنیا حرف میزنیم و تبادل نظر میکنیم خوشحالن! همین....حالا هرکی کفش پرت کنه قدر جلبک هم نمی فهمه، و ضد منافع و امنیت ملی داره قدم برمیداره
  • عاشق ایران و مردمان دلیر و شجاعش IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    6 0
    سلام من به رئیس جمهور محترم که با غیرت و مردانگی کاری کرد که ایران همیشه سرافراز و جاوید بماند و مشت محکمی به دهان کسانی که ادعای مسلمانی و ایرانی بودن میزنند وقتی که اوباما در سخنانش و در پی آن تماس تلفنی به جناب آقای روحانی خواستار دوستی با ایران است و میخواهد از مواضع خود علیه ایران کوتاه بیاید و وقتی که جناب آقای روحانی با سخنان و کارهای خود دشمنان ما در مقابلش سر فرود بیاورند و ایشان در پی آرامش دادن به مردم و فرار از جنگ و دشمنی با دیگر کشورها هستند و این که میدانند که مردم ما در آن 8 سال جنگ چه سختیها و دوریها و از دست دادن عزیزانشان کشیدن و اینکه در این مدت که تحریم بودیم مردم پیش از پیش سختی کشیدن خودم و خانواده ام از ایشان حمایت میکنیم و کمال تشکر را از ایشان داریم .
  • بی نام IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    3 3
    8 سال رمضان یه بار هم شعبان 8 سال شما همصدا با صهیوننیست ها بودید!
  • فلاح A1 ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    11 0
    اينا تندرو هايي هستند كه فقط خودشون را حق ميدونن و پاش افتاده و بخاطر به كرسي نشوندن حرفاشون جووناي ما را كشتن
  • رضا IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    11 0
    خدا ازشون نگذره اوناییی که رفتن به روحانی بی احترامی کردن. من به روحانی رای ندادم ولی الان خیلی پشیمونم کاششششششششش رای می دادم. هرچی باشه روحانی به فکر مردم هست و دوست نداره مردم در تنگنا باشند همانطور که امام علی (ع) قبل از خودش به فکر مردم بود که نکنه حقی از مردم گرفته شه.... خدا خیرت بده....
  • محمد IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    14 0
    آقا پدرم دراومد تا رسیدم آخر .... وای چقدر دل مردم پره... راستش فقط میخاستم بگم «روحانی مچکریم»... همین!
  • بی نام IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    7 0
    سخت است نماز بخاني تا بدانند تو مسلماني ولي نسبت به کسی بی احترامی بکنی کسی نماینده شیعه و عالم دینی ومسلمین باشه این چه جور رفتار يه من نميدونم جز دوگانگی ارزشیغ
  • کیست که از ضرر مردم سود می برد IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    8 0
    من هم سوال دارم! دوستان خواننده ! کیست که از تحت فشار بودن ملت ایران خوشحاله؟ کیست که از گرانی اجناس خوشحاله ؟ کیست که نانش را در آب گل آلود میبیند؟ کیست که اینگونه کفش به سمت منادی صلح می زند؟ حضرت علی (ع) شبه این کلمات را می گوید و در آخر می فرماید : منافق! کسی که دم از ما می زند ولی از ما نیست! امروز من بیدارتر شدم روحانی مچکریم.
  • بی نام IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    6 0
    دوستان ببینید حاج حسن بااین کارش از جنگی که میتونس هم منطقه رو هم دنیا رو به نابودی بکشه جلوگیری کرد بعدشم من بعنوان یک بازاری واقعا دارم میبنم که ملت تو فشاره حالا ما بجای تشویق رییس جمهور بیاییم کفش پرتاب کنیم به نظر من کار احمقانه اییه ما باید حمایتش کنیم تا کی میخواییم همه رو دشمن خودمون بدونیم یه روزم مارو میزنن دمار از روزگارمون در میارن پس زنده باذ ایران وایرانی زنده باد حسن وجواد
  • دال IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    10 0
    بهت قول مى دم كفشش ساخت قم بوده انهم بابرند پرتو رسا
  • حمید A1 ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    11 1
    با سلام خدمت دوستان عزیز باید عرض کنم با وجوداینکه من به آقای روحانی رای ندادم ولی الان از ته دل از ایشان خوشم می اید و اینکه عده ای کفش به سمت رییس جمهور پرتاب کنند کار غلطی می دانم ضمنا در جریان باشید در هشت سال گذشته چقدر عزت ایران اسلامی بالا رفته که دشمن 35 ساله ما خودشان در خواست مذاکره مینمایند
  • عاشق ایران و شهدا EU ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    6 0
    وقتی به تاریخ می نگریم میبینیم که حضرت رسول الله مذاکرات و تواقات بسیاری با دشمنانشان مثل مذاکره با مشرکین مکه من جمله ابوسفیان , یهودیان مدینه و دیگر افراد و گروهها یا مذاکره و صحبت مولا علی ( ع) با متعصب ترین و خشنترین دشمنشان یعنی خوارج یا صلح امام حسن(ع) با معاویه و مذاکره آقا امام حسین (ع) در گرماگرم جنگ کربلا با عمر سعد ملعون.پس دوستان اصل مذاکره با دشمنان در سیره بزرگان دینی ما دیده می شود.حالا نتایج و چگونگی مذاکرات بحث دیگری است که حتما باید منافع کشور در نظر گرفته شود و اگر کسی از منافع کشور عدول کرد حتما با او برخورد شود.امیدوارم مسئولین و مردم عزیز کشورمان در این باره دچار افراط و تفریط نشوند و به آقای روحانی فرصت بدهند تا انشاالله به برکت خون پاک شهدا کشور عزیزمان سربلند باشد.
  • بی نام FI ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    14 0
    بالاخره دکان برخی رانت خواران و دلالان ممکنه بسته بشه!
  • علی A1 ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    12 0
    فقط میتونم شماره روانپزشک بدم برا اونایی که کفش پرتاب میکنند........
  • saeed A1 ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    11 0
    اونا همون گرونی رو میخوان. ایشالله کم کم از بین میرن. روحانی پشتت هستیم مثل مرد
  • مجید استقلالی 444 IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    12 2
    درود برصلح ایران و آمریکا . اساسا ما بخاطر رابطه با آمریکا و دنیا و تنش زدایی به روحانی رای دادیم .
  • محمد IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    9 1
    من هم سئوالی از سردار احمدی مقدم دارم. شما که میدانستید که خیابان توسط چند نفر انسان مومن نمازخوان بسته شده است چرا ماشین رییس جمهوری به این سمت هدایت شد. سئوال دیگر. آیا اینها همان دانشجویانی بودن که سفارت انگلستان را اشغال کردند؟ به نظر می رسد که ملت ایران گروگان چند نفر جوان دستور بگیر خودسر شده است.
  • علیرضا A1 ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    11 0
    واقعا این کامنتها وپاسخها خیلی مفهوم داره
  • بی نام IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    13 2
    آقایی که جریان 88 رو توضیح دادی باید به خدمتتون عرض کنم که این دو تا رئیس جمهور با هم خیلی فرق دارن قدرت دست آمریکاست ما مجبوریم با اونا رابطه داشته باشیم نه مثل آقای x که فقط با جیبوتی و کنیا و بقیه کشور های آفریقایی رابطه داشت
  • رضا A1 ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    4 19
    شما چرا سال 88 این سوالها رو نپرسیدی؟اون سال که رئیس جمهور 24 میلیون رای داشت
  • بی نام IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    10 0
    استنشاق عطر خوب آزادی بالنگه کفش هم امکان پذیر است...
  • محسن SE ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    10 0
    مشکله فهمیدنش ولی اونایی که از تحولات اخیر دلخورن می تونن یا از منافقین باشن یا گروههای خودجوش یا مریدان روزنامه ...
  • abbasjoulaei IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    14 0
    واقعا جای تاسف است که دنیا به احترام رئیس جمهور ما از جای خود برمی خیزند وبرای ملاقات حضوری صف می کشند ولی چند نفر دست نشانده و بی اندیش کاری می کنند که بی تدبیری و بی عقلی شایسته آن هاست. همه از مذاکره تلقنی که خود اوباما برقرار کرد ابراز خوشحالی کردند ولی چند نفر به ظاهر دوست دار نظام کار زشتی انجام می دهند. کسی که اختیار تام از رهبری داره ایرادی ازش نمی شه گرفت. شیخ دیپلمات خمایتت می کنیم.
  • علی A1 ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    11 0
    پس اون گارد حفاظت کارش چیه اونجا ؟؟؟
  • bnb IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    39 0
    لعنت بر آنهایی که ایران را ویرانه می خواهند.آنهایی که نانشان در تحریم و منزوی بودن کشورمان تامین است لعنت بر آنهایی که ایران را ویرانه می خواهند.آنهایی که نانشان در تحریم و منزوی بودن کشورمان تامین است لعنت بر آنهایی که ایران را ویرانه می خواهند.آنهایی که نانشان در تحریم و منزوی بودن کشورمان تامین است لعنت بر آنهایی که ایران را ویرانه می خواهند.آنهایی که نانشان در تحریم و منزوی بودن کشورمان تامین است لعنت بر آنهایی که ایران را ویرانه می خواهند.آنهایی که نانشان در تحریم و منزوی بودن کشورمان تامین است
  • کاوه A1 ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    23 0
    جدیدا مدشده روی این اوباش نام دانشجو میگذارن هممون میدونیم این متحجرها به کجاوابسته هستند حیف نام دانشجو که روی اینهاست حیف دانشگاه که با وروداینها کثیف میشه ----اگه چهارتاتارموی دختری بیرون میبود دلاورهای !!!نیروی انتظامی برخورد میکردن اماالان خودشون رو .......افسوس افسوس افسوس
  • بی نام IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    17 0
    آدم بی ادبی نیستم... ولی واقعا خاک بر سر اون عقب افتاده ای که به سوی رییس جمهور عزیز ما لنگه کفش پرتاب کرد... واقعا لعنت به هر چی آدم افراطی و تند رو هست!!!!
  • بی نام IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    17 0
    این ها از جنس همان افرادی هستند که در یک اقدام غیر معقولانه به سفارت انگلیس ریختند!!! بینش سیاسی در حد جلبک دریایی!!!
  • بی نام IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    19 1
    یکی از دوستان در مراسم بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی در ژاپن شرکت کرده بود و شاهد حضور آمریکایی ها بوده .اونجا از ژاپنیها پرسیده بود شما چطور غیرتتون اجازه می ده با آمریکا که این جنایت ها را با شما کرده دوست باشید و حتی اونا را تو این مراسم دعوت کردید جواب اونا این بود :اولا ما نمی تونیم تو رویداد تاریخی گیر کنیم و به ضرر نسل جدید و پیشرفت مملکتمون کار کنیم دوما ما این ماجرا را طوری هدایت می کنیم که خود آمریکایی ها بیان و اون چیزهایی را که خراب کردند درست کنن سوما اونا را هر سال دعوت می کنیم تا بیشتر شرمنده شون کنیم .....تواین سی سال چند نسل را به خاطر این حرفا از بین بردیم و از سرمایه جونی جمعیت خودمون چطور استفاده کردیم خواهشن بس کنید و یکم سر عقل بیاین.
  • بی نام IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    18 0
    هر دوره ای شعبان بی مخ های خودشو داره
  • بی نام A1 ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    13 0
    البته عزیزان اینگونه حرکات در تمام دنیا در مقابل تصمیمات دولت ها اتفاق افتاده مهم این که اقای روحانی انچه برای منفعت ایران ومردم است انجام دهد
  • امین EU ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    16 1
    همینطور که آقای اوباما گفتن بهترین سلاح برای ازبین بردن افراطیون وتندروها صلح است واقعا سخن زیبا وبجایی بود.این دسته افراد همیشه مانع پیشرفت در جوامع خصوصا درکشورما بوده وهستند..
  • مهران . ت A1 ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    13 0
    در مجلس هم طرحی بود که "عناصر خودسر" یا " لباس شخصی ها " ، حال به هر نامی که خودشان برای خودشان انتخاب می کنند برخورد شود. اینها همان ها نبودند؟!
    • بی نام IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      6 0
      ماشالله پرونده شون سیاهه سیاست....حمله و پرتاب کفش به رئیس جمهور... حمله به خوابگاه های دانشجویی( فقط یکیش خوابگاه طرشت بود که قالیباف و نیروهاش هم حریفشون نشدن!) .... حادثه قم برای رئیس مجلس.... تعرض به سفارت انگلیس بعد از تصمیم مجلس.... توهین به نوه امام در مراسم ارتحال.... ترور سعید حجاریان و... من که میگم اینا همونایی هستن که ندا و سهراب ها رو هم کشتن، و روشون زیاد بشه کودتـا هم میتونن بکنن!!!!.... حالا هی ازشون "استفاده ابزاری" کنید و بهشون رو بدید که بـتــــازن
  • مهران . ت A1 ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    17 0
    این کارشان و آن کارشان(سفارت انگلیس و ...) حکایت سنگی است که یک ... در چاه می اندازد و ... .
    • بی نام IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      3 1
      دقیقاااااا......... 500 روز گروگان گیری دیپلمات های آمریکایی هم داستان همون یه دیوانه - سنگ - چاه و هزارتا عاقله
  • بهلول IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    1 27
    خوش به حال ما که چنین ادمهای تحلیلگری مثل این اقا عبدالجواد داریم عزیز جون از کجا فهمیدی که صهیونیستها واقعا ناراحتند ؟ با این تحلیلهای اب دوغ خیاری شما حتما نتیجه باید گرفت شما با انها ارتباط داری . خواهش میکنم دیگه تحلیل ننویس وبرو تواین مجله های بچگانه یه شغلی واسه خودت دست وپا کن
    • بی نام A1 ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      13 0
      جناب نابغه! سایت بولتن نیوز وهابی ها و سلفی ها را هم به صهیونیست ها اضافه کرده. به جای فحش دادن و لنگه کفش پرتاب کردن اگر کمی اخبار را دنبال کنی بد نیست.
  • مهدی IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    8 1
    اقا این همه گفتیدمرگ بر امریکا چی شد امریکا نابود شد اقا ما که باج دازیم می دیم بذار با قدرتش بدیم نه هند چین و زیمباوه و گینه
  • بی نام A1 ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    9 3
    ای بابا فقط یه کفش به سمت رئیس جمهور پرتاب شده. کسی که بد حجاب نبوده که مصلحت به خطر بیافته.
  • فاطمه A1 ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    11 2
    برا اونی که کفش برتاب کرده متاسفم.باید مجازات شه؟سال 88 بی جهت چقد دانشجوی بدبخت ستاره دار شدن و الان نمی تونن ادامه تحصیل بدن از جمله داداش من که داره میره امریکا.که چی ؟یه نخبه از دست رفت...باید با این مخالفا مانند مخالفها 88 برخورد شه
  • بی نام A1 ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    17 6
    آنهایی که کفش پرتاب کرده اند زیاد انتظار نداشته باشید چون خود شان سهمیه ای هستند و مدرک شان پنجم ابتدایی.
    • میمز IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      0 4
      اولا آنها نبودن و یک نفر بوده ... ثانیا یعنی شما تههه تههه آزادی بیان و ابراز عقیده هستین ... یعنی تهششش هاااا برای شونصدمین بار پرتاب کفش رو محکوم میکنم .... ولی پرتاب کفش توسط یک نفر کل معترضین رو زیرسوال نمیبره ! ........ تو این قضیه تنها چیزی که از 2 طرف داره مورد اعتراض قرار میگیره همین پرتاب کفش! در ضمن اینا ه دیدی اونجا بودن برخیشون دانشجوهای شریف و تهران بودن و سهمیه ای هم نبودند ....... سهمیه ای بودن هم ضعف خاصی نیست البته ... آدمی صعیف که شرف و توان فذا شدن برا دفاع از مملکتش رو نداره ( پی نوشت: با سهمیه مخالفم ولی .... )
    • فلانی IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      2 1
      توهین زشت و دور از ادبه حالا از سوی هرکسی به هر شکل و هر جایی پس اگر کسی به شما و تفکراتتون توهین کرد بی شک اون فرد بی ادب و اعمالش دور از شور و شعور ایرانی اسلامی هست و اگر شما هم قشر دیگه ای رو به استهزا گرفتید در پاسخ به حرف اون شخص، بدونید که هیچ فرقی با اون انسان بی ادب ندارید
  • بی نام A1 ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    9 0
    واقعا اینها دارند بزرگترین خدمت را به اسراییل میکنند
  • بهزاد A1 ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 17
    جان ها به فدای احمدی نژاد
  • بی نام US ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    10 0
    درودبه شرف روحانی واقعابا این تیم دیپلماتیک قوی خودبه اندازه ختی بیشتراز8سال دستاوردداشت
  • بی نام IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    4 1
    چه بازتابی داشته!!!!.... سی ان ان رو هم دیدم در موردش نوشته...چه میشه گفت؟چکار میشه کرد؟؟ روزی که به بوش کفش پرت کردن تو ایران این حرکت شد حرکت ارزشی.... فردا همین آقا کلی پست و مقام هم میگیره... اینجا ایرانه
  • بی نام EU ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    9 3
    همه مارابطه باآمریکارامی خواهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم.
  • رضا IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    10 0
    اينها كه كفش پرت مي كنند مزدور همونهايي هستند كه منافعشون تو رابطه با امريكا به خطر افتاده
  • رضا A1 ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 12
    وقتی امریکا دینتون گرفت بهتون هیچی نداد میفهمید ما تا الان ایستادهایم یکشبه ابروی ایران را نبرید این یک توهین به من ایرانی که به خاطر هیچ با امریکا مذاکره کنند
    • بی نام IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      7 1
      حالا تحریم آمریکا هیچی....قطعنامه های سازمان ملل رو شما نمی بینی نه؟؟ واقعا فکر می کنی این قطعنامه ها کاغذپاره است و اونا خودشون رو مسخره کردن؟؟؟؟....نخیر!.... 30 سال دشمنی با دنـیـا بس نیست؟؟ ...اصلا بحث رابطه با آمریکا نیست، بحث مساله هسته ایه... دارن میگن ما به حق شما احترام میزاریم، اعتماد نداریم اعتماد سازی و شفاف سازی کنید، تا به عنوان حسن نیت ما هم بخشی از تحریم ها برداشته بشه... این دعوا داره؟؟؟این کفش پرت کردن داره؟؟.... ایران که میگه فعالیت ما صلح آمیزه چرا هنوز سایت " فردو " رو به روی بازرسان سازمان ملل باز نکرده؟ اینهمه مذاکره تو این سفر واسه همین بود
    • بی نام IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      5 3
      من فکر میکنم این بحث ها از اونجایی شروع شد که یه نفر یه سنگی انداخت تو چــاه و گفت قطار هسته ای ایران تـرمـز بریده!!! و یا "اسرائیل باید از روی زمین محـو بشـه" اینا همه تاوان همون جمله هاست که هزار بار هر سال که رفت اونجا ازش پرسیدن شما این حرف رو زدید منظورتون چی بود؟؟...یه حرفایی و کلمه هایی هست که شاید واسه ما یه منظور و معنی داشته باشه اما موقع ترجمه شدن اون منظور یه جور دیگه تو زبان اونا معنی میشه...اونا فکر میکنن ایران یاغیــه و دنبال بمب اتم برای نابودی اسرائیله!! برای همین حساس شدن...ما هم که فردو رو بستیم روشون بدتر شدن
    • بی نام IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      4 0
      خوبی آقای روحانی اینه که هم زبـان بلده و توی انگلیس تحصیل کرده حقوقه... و اینکه معتدلـه و افراطی نیست.... پس مطمئنا سنگی تو چاه نمی اندازه که هزار تا عاقل نتونن درش بیارن! .... شماها در مقابل خواست و قدرت و اراده نظام و مردم مــحــو خــواهــیــد شــد انـشــالله!
  • بی نام A1 ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    10 0
    مرگ بر تندروها
  • بی نام IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    2 6
    "اعتراض به یک مقام عالی رتبه اجرایی نه تنها ایرادی ندارد که نشانی است از بلوغ سیاسی یک ملت و گواهی بر مردم سالاری" نفرمایید آقا اعتراض فرق دارد با پرتاب لنگه کفش بعدشم جناب روحانی غیر از ریاست جمهوری "آخوند" هستند. این کار فوق العاده زشت است .نمی فهمم چرا تایید کردید. بعدشم اگر رئیس جمهور خوب کار کرد بازم باید اعتراض کنیم تا به قول شما "بلوغ سیاسی" مون رو نشون بدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به عنوان کسی که به روحانی رای ندادم و از انتخابش هم خوشحال نشدم این مطلب رو نوشتم یا علی
  • بی نام IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    8 0
    فقط ميتونم بگم كه متاسفم براي كساني كه دوست دارند ملت بزرگ ايران با اين همه قابليت ها و معادن غني در فقر و بدبختي زندگي كنند و خسته نباشيد ميگم به آقاي رئيس جمهور و هئيت همراه
  • دلارباز IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    13 0
    رابطه حمله به روحانی و دلار : کوبیدن به شیشه 3030 تومان پرتاب کفش 3150 تومان تجمع اعتراضی 3500 کفن پوشی 4000
    • بی نام IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      8 0
      احسنت
  • شهرام IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    10 0
    خدا لعنتش کنه بعضی ها واقعا مریض اند این جور ادما به خودشون هم رحم نمیکنند
  • مهدی IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    9 1
    راست میگن این دنیا دار مکافاته به قول رئیس جمهورشون فقط عده ای خس وخاشاکند مهم نیست نظرشون
  • ایرانی IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    9 0
    وقتی خودمان ازحرکتهای این چنینی برای به اصطلاح دشمنانمان حمایت کنیم وباذوق شوق توبوق کنیم ویک ضدارزش رابه حرکتی ارزشی تبدیل کنیم بایدهم توقع داشته باشیم که این روزهاروببینیم .توی همین دین خودمون اومده انچه برای خودنمیپسندی برای دیگران نپسند .ماایرانیم وسردمدارفرهنگی کهن نمیدونم چرابرخی اینقدرازاصل خوددورند.این کارها باهرعلت فقط دشمن شادکن است.
  • بی نام IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 6
    البته تحرک ایشان در مسیر خارج شدن از این معظل تورم و فلاکت است. و در عین حال میتوان حرکت نرمش خفتبارانه انرا نامید.
  • مهران A1 ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    6 0
    این پرسش نیست! این نوشته تا مغز استخوان این عزیزان نفوذ میکند و ذات حرمله شان را برملا ... ببر بی باک درود ، لطفا ممیزی نشه!
  • سعید US ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    5 1
    برای رسیدن به حق مردم باید به خاطرش بعضی چیزها را فدا کرد و بعضی مسائل را تحمل کرد. روحانی مچـــــــــــــــــــکریم.
  • بی نام IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    9 0
    واقعا باید خجالت بکشیم کل دنیا این حرکت زشت رو دید واسه همینه که ارزش پاسپورت ایرانی انقدر پایینه و همه جا بهمون میگن تروریست.مرگ بر امریکا؟چرا مرگ بر عراق نه؟به دخترای مدرسه ای تجاوز کردن جوونامونو کشتن یادتون رفته؟شماها که پولتون تو مرگ بر امریکاس حق دارین.یه سر به بیمارستانا بزنین میفهمین مردم چه زجری می کشن از این کینه و تحریم. سخت است فهماندن چیزی به کسی که برای نفهمیدن ان پول میگیرد... حقمونه که از گرسنگی بمیریم
  • ایرانی A1 ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
    5 0
    ارتجاع دشمن انسانیت مذهب و تمدن است. دشمنان داخلیو بشناسید اقایان ظاهر صلاح . یا اینکه باید مردم اقایان ظاهر صلاح رو بشناسند.
  • محسن A1 ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
    7 0
    شب پره گر وصل افتاب نخواهد ...از رونق افتاب هيچ نكاهد....درود بر اعتدال
  • بی نام A1 ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
    2 19
    در زمان خاتمی واحمدی هم پرتاب کفش صورت گرفت با این تفاوت که در زمان خاتمی وروحانی این کار افراط گرایی حساب می شود ولی در زمان احمدی کار پسندیده حساب شد چرا؟چون که احمدی با مافیای قدرت دستش یکی نبود
  • اعظم A1 ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
    14 1
    احتمالاً اين كسي كه كفش پرتاب كرده دنبال مطرح شدن بوده حالا هر كسي براي خودش شيوه خاصي داره !
  • اشکنان A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
    0 1
    عزیز من شما می گویید 18 میلیون رای خوب آنهایی که آمدند به کف خیابان وآنهمه رای مردم را به حساب هیچ گذاشتند شما چرات اون روز حرفی نزدی حالا یکی آمده کفش پرتاب کرده که من فکر یم کنم این تئوری یکی از همان اصلاح طلبان برای ایجاد موج تابو شکنی از حذف مرگ بر آمریکا باشد.مسئولان باید هوشیار باشند که خودسری ها همیشه در یک مسئله کوچک نیست گاه وقتی ریشه در اهداف بلندی دارد.
  • بی نام IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
    3 0
    اینایی که الان دم از دشمنی و این چیزا می زنن تو تاریخ ایران چه قبل و چه بعد از انقلاب مگر اسکندر اون همه جنایتی که عراقی ها و صدام در حق ما انجام دادن رو انجام داده باشه دیگه کسی رو نداریم...خون شهدا وقتی میلیون میلیون دلار به جیب عراقی ها می ریزیم و همه صادراتمون رو با قیمت خیلی پایین بهشون پیشکش می کنیم به جوش نمیاد چرا؟ ما تو خانواده مون 7-8 تا خانواده شهید و جانباز داریم تو درجه اول ها هیچ کس از ارتباط با آمریکا یقه چاک نکرده... به نظرم اگر ارتباط با هر کشوری با احترام و عزت باشه چرا که نه مگه اینکه نفع یک عده در ادامه داشتن دشمنی ها باشه
  • بی نام A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
    3 0
    روحانی جون یارانشو قطع کن ببین بعد چیکار میکنه...........
  • ناشناس IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
    6 0
    درود بر روحانی و لعنت بر آنهایی که وحشی گری را برای خود پیشه و جنگلی بودن را به مردم نسبت میدهند و دوست دارند ایران به زمان ملخ خورهای زمان عربی بازگشته و آب سرد را حرام سگ ایران میدانند و نان خود را از اینگونه اعمال وحشیانه نشان داده و خود را ایرانی مینامند کسانی که با هزار تومان دست به این اعمال میزنند رییس جمهوری که پیام صلح و معرفت ایرانیان را ارمغان برای کشورهای غربی و شرقی میبرند و بسیاری از مقامات بلند پایه جهانی خواستار دیدار با نماینده محبوب ایران روحانی میباشند و کسی که به چنین عمل شنیعی دست زده همان مخالفان عزت ایران وایرانی هستند ما یک صدا به امید خدا به ایران و روحانی رای داده و پشتوانه او هستیم جمعی از ورزشکاران مردمی
    • مهسا IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
      0 0
      سلام واقعا خیلی خوب گفتین. حق با شماست. این آدما که کارای وحشیانه میکنن مردم با غیرت و با شرف ایران نیستن.... یه عده مفت خورن که بخاطر صلح با آمریکا خشمگینن.
  • بی نام IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
    9 2
    آقا زیاد به افراطیون گیر ندید آنها هم مدافع منافع شون هستند گناه که نکردند
  • میثم20 IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
    16 0
    پرتاپ لنگه کفش به نماینده مردم ایران یعنی توهین به مردم ایران یعنی دوست داشتن فقر وفحشا یعنی تکیه بر جاهلیت و توهین به عقلانیت
  • بی نام IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
    2 0
    واقعا متاسفم یعنی یه چیزایی باید بگم به اون آدم که میدونم اینجا فیلتر میشه پس تو دلم لعنتش میکنم.....
  • مسعود A1 ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
    0 1
    اگر كفش پرت نميكرد ما و سما چگونه ساعتها وقتي را كه بايد با خانواده يا مطالعه يا... حالا بايد بشنيم و عقايد يكديگر و ناسزا گفتن و... بياييد و منطق داشته باشيم مگر توي خانواده شما همه يك طور فكر ميكنند اگر راست ميگيد اول از خودت شروع كن كه چرا با برادرت هم عقيده نيستي. دادش بيخيال فكر اين باشيد كه چطور ميشود همسو و همصدا و يكرنگ باشيم و پشتيبان مقام معظم رهبري باشيم كه وظيفه شرعي همه احاد ملت ميباشد. در نهايت هيچ گلگى هم نيست چون فقط به وظيفه مان عمل مرديم . ياعلي
  • soroosh IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
    3 0
    من يه سوال از اين آقا دارم, مي‌خواستم ببينم چقدر بابت اينكار از نتانياهو پول گرفته كه وطن, ملت و اقتدار ملي مملكت مادريش را بفروشد, ظاهرا اسرائيل دارد پولهاي زيادي بين لباس شخصي هاي تندرو تقسيم مي‌كند. خداوند به دكتر روحاني و همكارانش توانايي و عزت عطا كند كه از بدو ورود ايشان به صحنه انتخابات دستاوردهاي خوبي به بركت قدومشان نصيب ملت گرديده و دلهايشان را شاد كرده است. با آرزوي موفقيت روزافزون.
  • بی نام A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
    3 0
    با بهبود روابط ایران با دنیا ، دکان بعضیها تخته و نون بعضیها آجر مشود.
  • علی IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
    1 4
    دوست عزیز ! اول ثابت کنید پرتابی صورت گرفته بعد تحلیل وپرسشگری کنید
  • بی نام A1 ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
    3 0
    زمان زمان صلح واشتی است این حرکتها نشان از به خطر افتادن منافع شخصی شان است که همیشه جو را متشنج میخوان چه خون دلها که 8سال گذشته مردم عزیزمان خوردندخدا ازشون نگذرد که اخر فشارش بر اقشار ضعیف جامعه است با ارزوی موفقیت به رییس جمهور محترم ورو سفیدی در محضر باریتعالی
  • بی نام IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
    1 1
    بنظر من این نه کار فتنه گران سال88 بوده و نه کار گره های مختلف از اصلا..... تا به اخر این کاره گروهی است که با ایران دشمنی دارن.
  • حسين A1 ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
    2 2
    اولا خوبه عربها اين كارو كردن تا ماازشون ياد بگيريم! دوم اينكه من مطمئنم كه كفش پرتاب شده دزدي بوده!! چرا كه اين حضرات هيچوقت از جيب خودشون هزينه نميكنن.تجربه سي ساله نشون ميده هميشه دستشون تو جيب مردم بوده واين كارا رو كردن!
  • سحر A1 ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
    1 1
    متاسفانه مردم ما عادت کردند یک نفر رو در شرایط سخت تنها بگذارند چند سال پیش وفتی احمدی نژاد در مورد انرژی هسته ای صحبت ککردن همه شروع کردن شعار بدن انرژی هسته ای حق مصلم ماست ولی وقتی تحریم ها شروع شد احمدی نژاد اه اه شد وروحانی به به
  • بی نام IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    1 5
    مرگ بر آمریکا.
    • بی نام A1 ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
      3 0
      مرگ بر افراطی
    • يه ايراني IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
      0 0
      مرگ بركسانيكه دوست ندارند مردم خوش باشند مرگ بركساني كه دنبال حاشيه هستند مرگ بر كساني كه خون مردم تو شيشه كردن درود بر روحاني درود بر صلح دوستي
  • محسن A1 ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    این حرف راست که لینگه کفش برتاب شده
  • میرزا IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    1 0
    سوگند میخورم الان این کفش پرت کنها با رییسشان آقای کیهانچی دارن به ریش هیجده میلیون میخندند
  • مجيد A1 ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    1 0
    با سلام به تمامی هم میهنان لازم سیاست انگلیسی ها را یاد آور بشم که میگن تفرقه بنداز و حکومت کن خوبه بار رفتارهای غلطمان اب تو اسیاب رقبا (از استفاده کلمه دشمن پرهیز کنیم که ما با کسی دشمنی نداریم و فقط طالب حقمان هستیم !!!) نریزیم و تمرکز دولت ودولتمردان را برای حل مشکلات داخلی بهم نزنیم حداقل برای یک بار دیگه ارائ 98 درصدی اول انقلاب را تجربه کنیم وبه فرمایشات رهبرمان لبیک بگیم و از مجادله و خودسری و حمایت از کسی که الان در راس دولت نیست به نفع رقبا پرهیز کنیم ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم جناب روحانی مثل همیشه عالمانه برای پیشبرد منافع ملی جهاد کن

آخرین اخبار