جدیدترین اثر آیت​الله جوادی آملی منتشرشد

فارس نوشت: مدیر مرکز بین‌المللی نشر اسراء از انتشار کتاب «فرهنگ‌نامه حج‌ و عمره» حضرت آیت‌الله جوادی آملی خبر داد.

مصطفی امرائی، مدیر مرکز بین‌المللی نشر اسراء درباره تازه‌ترین اثر منتشر شده این انتشارات، بیان داشت: کتاب ارزشمند «فرهنگ‌نامه حج و عمره» بر گرفته از آثار بیانی و بنانی حضرت آیت الله جوادی آملی منتشر شد و روانه بازار نشر شد.

وی اضافه کرد: قطعاً تاکنون کتب فراوانی از باب مناسک حج و اعمال آن از سوی اندیشمندان و فقهای جهان اسلام به رشته تألیف درآمده است تا بر اساس آن فرد محرم از مبانی دستورات فقهی و اسلامی آن آگاهی کامل پیدا کند.

امرائی ادامه داد: شناخت معرفتی از اعمال، تاریخچه و جغرافیای موجود در آداب حج و عمره مفرده، موضوعی گمشده در تألیفات بود که پژوهشگران مرتبط با آثار حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی در کتاب «فرهنگ‌نامه حج و عمره» سعی داشته، ابعاد معرفتی حج و عمره را در باب 133 موضوع به رشته تحریر درآورده و زمینه‌های آشنایی آسان دین‌ پژوهان به ویژه دانشجویان نسل جوان را به تاریخ و اعمال و اسرار چنین فریضه با اهمیتی فراهم کند.

وی افزود: کتاب ارزشمند «فرهنگ‌نامه حج و عمره» اثر آیت‌الله جوادی آملی در 368 صفحه در قطع وزیری و با قیمت 9500 تومان منتشر و به مخاطبان این عرصه،‌ارائه شده است.

6060

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 315709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
    12 0
    جناب آیت‌الله جوادی آملی کثیر الخیر و از نافعین به مسلمین است،کتاب مفاتيح‌الحيات ایشان خیلی پرمغز بود.حیف که از خطبه های ایشان در نماز جمعه محروم شدیم.خداوند به ایشان طول عمر با عزت دهد.