آیت الله سید کاظم نورمفیدی امام جمعه گرگان در جریان دیدار با محمد علی نجفی خطاب به وی گفت:به جنابعالی یک اظهار تاسف و یک ابراز تبریک بدهکاریم.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری آیت الله نور مفیدی با اشاره به مقطع رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی دولت یازدهم خاطرنشان کرد:معلمان در مراجعاتی که داشتند بهترین گزینه برای وزارت آموزش و پرورش را دکتر نجفی می دانستند.
او با ابراز تاسف از عدم رای اعتماد مجلس به دکتر نجفی به عنوان وزیر پشنهادی آموزش و پرورش دولت یازدهم افزود:وزارت آموزش و پرورش از همه وزارتخانه ها حساس تر است .
امام جمعه گرگان با بیان اینکه تربیت آیندگان بر عهده آموزش و پرورش است خطاب به رییس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد:مسئولیت جنابعالی در میراث فرهنگی و پرداختن به مواریث فرهنگی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.
آیت الله نورمفیدی در ادامه با تاکید براهمیت گردشگری در اقتصاد کشورخواستار توجه به گردشگری به عنوان کلید توسعه استان شد.

ایران یک موزه است
رییس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره بین المللی اقوام ایران زمین در استان گلستان از ایران به عنوان موزه ای از تنوع فرهنگی،زیستی،طبیعی،گویش، زبان، همدلی و شور و نشاط یاد کرد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری محمد علی نجفی افزود:تنوع فرهنگی ایران به نحو بسیار زیبا و در سطحی وسیع در هفتمین جشنواره بین المللی اقوام ایران زمین استان گلستان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.
معاون رییس جمهور افزود:کمتر کشوری می تواند با اتکا به هنرمندی و تنوع اقوام خود چنین جشنواره باشکوهی را برگزار کند و این از بزرگترین نقاط قوت ماست که در عین تنوع زیستی، بومی، گویش، زبان ،اقوام،سنن و خرده فرهنگها ،از یکپارچگی، انسجام و همدلی در این سطح برخورداریم.
نجفی خاطرنشان کرد:ایران به تمام معنی یک موزه است؛موزه ای از تنوع فرهنگی، زیستی،طبیعی؛موزه ای از تنوع زبان و گویش و موزه ای از همدلی،شور و نشاط و عشق و ما باید به این ملت و کشور افتخار کنیم.
رییس سازمان میراث فرهنگی یاد آور شد:در حالی که بسیاری از کشور ها تلاش می کنند انواع گردشگری طبیعی،اجتماعی،سلامت و... را با استفاده از راهکارهای فنی و تکنولوژیک ایجاد کنند ایران از این مواهب به شکل بکر و طبیعی برخوردار است و ما باید تلاش کنیم این جذابیتها و امکانات ملی را در معرض دید همگان قرار دهیم و آنها را به میهمانی میزبانان ایرانی دعوت کنیم .
او با اشاره به جذابیتهای متنوع گردشگری استان گلستان تاکید کرد:اگر در حوزه گردشگری داخلی و خارجی این استان برنامه ریزی درست و اصولی صورت بگیرد ما شاهد رونق زندگی اقتصادی و اجتماعی و تحول استان خواهیم بود.
معاون رییس جمهور با بیان اینکه گلستان بیشتر معبر گردشگران است گفت:باید قابلیتها و جذابیتهای استان به گونه ای معرفی شود که گردشگران گلستان را یک مقصد گردشگری بدانند و برای اقامت چند روزه در آن ترغیب شوند.
4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 316017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    افرين به امام جمعه گرگان كه دغدغه عموم مردم رو ميبينه و از گفتن حرفهاى تكرارى و تكليفى خوددارى ميكنه
  • سام A1 ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    10 0
    دکتر نجفی از لایق ترین مدیران کشور هستند
  • بی نام US ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    9 1
    آیت الله نور مفیدی یکی از روحانیون اصلاح طلبه که فرد بسیار روشن و متشخصیه
  • مراد IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    0 1
    تبریک و تاسفش کو نکنه رایانه من خراب شد و قسمتی از متن بالا نیومده
  • م رعیت IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    7 1
    آیت الله نورمفیدی ستاره درخشان استان گرگان است. همواره موضعگیریهای سیاسی ایشان نماد آزادگی و روشنفکری دینی بوده است. عمرشان مستدام باد.