ایسنا نوشت:

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که برگزاری مسابقه فوتبال احتمالی بین ایران و آمریکا در راستای تمایل واشنگتن به مذاکره مستقیم با تهران است.

بنا به گزارش خبرگزاری نوستی ماری هارف گفت: ما همواره گفته‌ایم که به مذاکرات و گفت‌وگوهای مستقیم با ایرانیان تمایل داریم و چه جایی برای این کار بهتر از زمین فوتبال؟

نیل بوت، سخنگوی فدراسیون فوتبال آمریکا تایید نکرده است که آیا آمریکایی‌ها درباره‌ برگزاری یک مسابقه‌ احتمالی با مقامات فوتبال ایران گفت‌و گو کردند یا خیر.
/29220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 316660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
    7 1
    جان کری خیلی با حالا
  • سانمیک IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
    7 1
    ما ایران هم همه آماده مذاکره سازنده با دنیا هستیم. ما ایرانی ها با تمام کشورهایی که سرزمینشان متعلق به خودشان باشد تعامل میکنیم. درود بر جان کری که خیلی باحاله
    • بی نام IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
      5 2
      آيا به ما چه مربوطة كه سرزمين امريكا مال سرخپوست هاست! يا كانادا را انگليسي ها غصب كرده اند يا فلسطين را دسيسه بازان حرفه اي غرب توي قيلوله اعراب صاحاب شده ان يا بحرين را از ايران دزديدند و سر دادند توي آغوش شيخ نشين ها يا آذربايجان را واداشته اند هفتاد سال روسي بلغور كند و بگه نظامي از اول ترك بوده! ما به همه اين چيزا كار داريم اما بموقع اش؛ اول بايد مذاكرة كنيم تا دنيا پنبه را از گوشش بيرون بياورد و بشنود كه ايران كي هست و چه كرده و به كجا ميخواد بره كشوري كه صاحب تمدن بزرگ هزاره اول بوده و اكنون نيز أولين قدرت منطقه اي است حرفش را بايد در جمع بزرگان مطرح كند نه در گوشي با سلطان عمان ! بعد كه دنيا را واداشتيم به ما احترام بگذارد در موضع داوري بايد جانب مظلوم را گرفت نه ظالم را.