تسنیم نوشت:

عبدالرضا رحمانی فضلی در مراسم تودیع و معارفه استاندار گیلان با تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر اظهار کرد: امیدواریم وظایف وعمل‌‌های خود را در چارچوب اعتقادات دینی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه امروز توفیق پیدا کردیم در استان گیلان باشیم، افزود: چندمین بار است که در جایگاه‌های مختلف به گیلان سفر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه دولت نیز با رویکرد و نگاهی نو وارد عرصه شده است، خاطرنشان کرد: مردم امروز به گفتمان تدبیر و امید رای دادند و انتظار تغییر و تحول را در حوزه‌های مدیریت کشور دارند.

وزیر کشور با بیان اینکه در چندین استان به نظر خودم نیازی به تغییر نداشتیم، گفت: ائمه جمعه، نمایندگان و مردم تقاضا داشتند که تغییراتی ایجاد شود و تغییرات استانداران پاسخ به خواست مردم است.

وی افزود: تغییرات نشان‌دهنده رفع و ناتوانی مدیران گذشته نیست و بنده در 31 استان که در 16 استان آن استاندار تعیین شده، حضور خواهم داشت و استانداران را معارفه می‌کنم و طبیعی است که گلایه‌هایی هم وجود داشته باشد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه گفتمان نجفی گفتمان اعتدال است، اظهار کرد: در انتصاب استاندار گیلان کمترین زحمت را متحمل شدیم.

رحمانی فضلی با تقدیر از نمایندگان مجلس گیلان تصریح کرد: تعامل نمایندگان، نماینده ولی فقیه و استاندار در استان‌ها سبب رشد و شکوفایی است.

وی با تاکید برگفتمان اعتدال دولت تدبیر و امید، گفت: در انتخاب استانداران شایسته‌سالاری لحاظ شده و استانداران وام‌دار هیچ جریان و شخصی نیستند.

219295

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 317941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • saba IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    6 2
    یعنی چی اقا . ما به خاطر اصلاحات رای دادیم باید دولت وامدار اصلاحات باشه مگه عضو حزبی نبودن افتخاره. احمدینژادم که همش میگفت من مستقلم و حزب یعنی چی کاش میفهمیدید عضو حزبی بودن و در نهایت به خاطر کارهای انجام شده مورد قضاوت قرار گرفتن یه رکن توسعه یافتگی محسوب میشه نه هی دم از حزبی نبودن و از سر پاسخگویی بعدها فرار کردن.
  • ن IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    7 0
    استاندار گیلان کیست؟
  • مهدی IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 1
    راجع به استان فارس فکر میکنم معاون سابق استاندار اصلاحات بیاید و استاندار بشود از اعتدال خیلی دور شدیم.مطمین باشید استان را بدجوری بهم میریزند . مثل همیشه صدای مارا خفه کن خبر آنلاین معتدل
  • بی نام IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    نجار استاندار کرمان را بردارید.ایشان باعث عقب افتادگی جنوب استان پهناور کرمان شده است.
  • چگوارا A1 ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    0 0
    عجالتا که جریان به اصطلاح "اعتدال" از همه "خاص" تره!