معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از برنامه ریزی و افتتاح خطوط جدید مترو در تهران به زودی خبر داد. تشکری هاشمی گفت: خطوط جدید اتوبوس‌های تندرو در بزرگراه‌های امام علی(ع) و نیایش، فرودگاه مهرآباد تا میدان صادقیه و میدان ونک در آینده نزدیک راه اندازی می شود.

 

 

47233

 

کد خبر 318148

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 24
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین A1 ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    16 0
    شورای شهر محترم اگه شهرداری پول واسه خرید واگن مترو نداره این چند هزار اتوبوس رو برای این خطوط از کجا پولش رو میاره؟به جای اضافه کردن به جاده داخل شهری ،دارین کم میکنین؟راه به راه مجوز برج میدین ،ماشین های فرسوده رو اسقاط نمی کنین ،فقط مشکل واسه شهروندها اضافه می کنین ،کاش دوستان که فقط تا استانبول میرن و این طرح از اونجا یاد گرفتن از ماشین پیاده می شدن و میدیدن که این وسیله فقط در یک بزرگراه و اون هم بعد از احداث یک جاده و پل جدید احداث شد ،تازه همین بزرگراه بعضی جاهاش چهار تا لاین داره به اضافه brt.تازه دارن به سرعت مترو رو گسترش میدن و یه جاده و تونل زیر آب هم میزنن.یه جواب بدین هزینه brt از کجا میاد و کی خرج می کنه ولی مترو پول نداره؟
    • بی نام IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
      6 6
      اتفاقا طرح بسيار خوبيه،الن در بسياري از مسير ها احتياج به يك خط سريع،ارزان ،ايمن و مطمئن 24 ساعته هست من از دفتر كارم در ميدان ونك به خانه ام در سعادت آباد ميروم از وقتي كه با بي آر تي مروم و ماشينم را نميارم هم سريعتر و هم هزينه ي كمتري ميدهم تازه اعصابم هم سر رانندگي خورد نميشه،فقط اگر در نيايش يا يادگار هم بي آر تي بذاريد كه عالي ميشه
    • بی نام IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
      7 2
      قابل توجه كسانيكه ميگيد بي ار تي بده و ترافيك ايجاد ميكنه،در بيشتر كشورها اولويت با حمل و نقل عموميه و معابر شهري را به حمل و نقل عمومي ميدهند و كمتر كسي از ماشين شخصي استفاده ميكنه،شما به شهرهايي نظير ژاريس،لند،مادريد و اسلو و ...نگاه كنيد
    • بی نام IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
      2 20
      يعني چي،من كه به خاطر چند تا نداارر و بيچاره كه نمي تونم بيشتر تو ترافيك بمونم من كه 804 ميليون پول ندادم كه ماشين بخرم تو ترافيك بمونم كسي كه پول نداره ماشين بخره چرا واسش نصف خيابون را ميگيريد اون مشكل خودشه كسي كه نداره نداره
    • بی نام IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
      4 1
      بي ار تي طرح بسيار خوبيه اگر از خيابون ولي عصر يا انقلاب رد بشيد دقت كنيد كه جمعيتي كه هر 50 ،60 ماشين دارند جابجا مي كنند يه اندازه يك اتوبوس در حال عبور ميشه پس اين قدر بي خودي اين قدر از اين طرح اياد نگيريد
  • بی نام IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    32 26
    تو نیایش از شهران تا خیابان ولی عصر شدید لازم یعنی شدید ! بعدم برقی کردن پل های عابر !
    • مهندس عمران IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      4 2
      در ادامه ی صحبتم باید عرض کنم که علاوه بر نقض غرض که دلایل آن را بیان کردم از موارد لازم برای ایجاد بی ار تی شبکه ای از پایانه است تصور کنید از میدان رسالت به میدان صادقیه تصمیم به جابه جایی دید آیا بی ار تی رسالت کمکی به شما کرده است؟ تا مسیری را با ترافیک تشدید شده به دلیل بی ار تی اگر با خودرو قصد جابه جایی دارید و یا تا مسیری را با بی ار تی اما باقی مسیر را به دلیل نبود پایانه و اثرات کاهشی در انتقال خودرو با زحمات دچار خواهید شد. به عنوان شهروند استدعا دارم مقاله ای تحلیلی و فنی در این راستا تهیه شهر. تا با رسانه ای شدن این مساله از این اشتباه جلوگیری شود.
    • بی نام IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
      4 5
      قشنگ معلومه مثبتی ها بی ماشینن و افتضاح نیایش صبح ها و عصر ها رو خوب می دونن منفی ها تاکسی دار ها و خودرو های شخصیه ! یعنی اگه انصاف داشته باشید از سردار تا ولی عصر باید بی ار تی باشه راستی پله ها رو هم راست گفتی از وقتی سردارو بستن عبور عابرین خیلی سخته پل عابر سردارو برقی کنید عبور خیلی زیاده ازش
  • بی نام A1 ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    43 16
    همين يه نيايشو امام علي رو خراب نكرده بودن كه اونم ...
    • بی نام A1 ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      6 2
      اشتباهی منفی دادم
  • nas IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    10 7
    مسیر نیایش و آبشناسان واقعا نیازمند خط اتوبوسرانی سراسری می باشد. هر روز صبح خیل عظیم مسافران در کنار این بزرگراه منتظر ایستاده اند و بعد از ظهر هم همینطور. سرشب تراکم مسافران در ابتدای نیایش باعث راهبندان می شود و باعث تعجب است که تاکنون برای این مسیر مستقیم اتوبوس نگذاشته اند. حالا هم فقط وعده داده اند معلوم نیست تا کی انجام شود. در ضمن مسیر آبشناسان در محل تقاصع شهید ستاری فاقد روشنایی عمومی می باشد و پیگیری سال گذشته "خبر آنلاین" در مورد نصب روشنایی و قول مدیر محترم شرکت توزیع برق قدس تاکنون به مرحله اجرا نرسیده و بزرگراه کاملا تاریک می باشد. شهردار محترم هرچه چراغ روشنایی داشته در تونل نیایش نصب نموده و چیزی باقی نمانده...
  • علی DE ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    13 9
    اقا به خدا مردم گناه دارند.به اون کسی که میپرستید اینقدر اتوبان ها رو خراب نکنید.این بی ارتی هیچ ارتباطی با ارامش مردم نداره چرا که فقط باعث افزایش ترافیک و بار عصبی به مردم میشه.کلی سوخت مصرف میشه و کلی وقت هدر میره.اهداف بی ارتی مطمئنا چیزی غیر از خدمت به مردمه.بهتره بگیرم دسترسی سریع تر به برخی نقاط شهر! شما رو به خدا یک گزارش از ترافیک امام علی خصوصا بخش قدیمش که دارن یک لاینش رو حذف میکنن کار کنید.البته اتوبان های بعثت و بسیج و چمران و ... هم همچنین.این کار تنها ازار مردمه...
  • نکنید اینکارو A1 ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    8 4
    این خطوط بی آر تی اصلا طرح خوبی نبود و بجز ترافیک بیشتر هیچی چیزی به تهران اضافه نکرد.بجای اینکارا مترو رو بیشتر کنید تا مثل فرانسه تا جلوی در خونه ها هم مترو باشه.
  • بی نام DK ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    4 4
    جون هر کی دوست دارین به نیایش دست نزنین ، همینجوری صبح و بعد از ظهر یه ساعت تو ترافیکیم
  • مجید A1 ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    7 2
    شما رو به خدا برای نظر مردم هم ارزش قائل باشید،اول نظر سنجی کنید بعد این بلا رو سر بزرگراههای تهران بیاورید
  • بی نام IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    8 5
    اتفاقا خیلی هم خوب میشه و واقعا"هم نیاز هست الان که نیایش خط ویژه عمومی نداره هزاران تک سرنشین راحت توی خودروی خودشون نشسته اند و باعث ترافیک میشن وقتی خط بی آر تی باشه هرکس که تشخیص داد از وسیله عمومی استفاده می کنه و کسی هم که می خواهد از خودرو شخصی استفاده کنه کمی زودتر از خونش بزنه بیرون . همه جای دنیا وسیله نقلیه عمومی بصورت روزمره استفاده میشه و برای امور ظروری یا آخرهفته طرف از خودرو شخصی اش استفاده می کنه . من هم خودم و هم اخویم که دربزرگراه کردستان و بلوار اسفندیار شاغلیم راضی هستیم و خودروهایمان را نمی آوریم از خودم شروع کردم که طرف نگه برای دیگران لالایی می خوانم. بچه پولدار هم نیستم و یه آردی قراضه دارم!!
  • بی نام IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    6 4
    بنده نظرم رو به عنوان یک مهندس عمران بیان میکنم، هزینه های گزافی در مقایسه با ایجاد خیابان برای ایجاد آزادراه انجام میشود: نیایش از قسمت چمران به غرب تا بعد از ستاری یک آزاد راه تلقی میشود چرا که دسترسی هم ارتفاع ندارد، حال سوالی که ایجاد میشود چرا طرحی با هزینه ی گزاف ایجاد میشود سپس هرچه هزینه ی اضافه تر شده است با ایجاد بی ار تی و تبدیل شدن این آزاد راه به دلیل ایجاد گلوگاه های عبوری و کاهش تعداد عرض های عبوری به خیابان بی ثمر میشود. نکته ای که میشود به آن اشاره کرد این طرح مسلما به دلیل ایجاد گلوگاه ها حتی خط بی ار تی به معنای واقعی نخواهد داشت. پس با ایجاد این طرح خط بی ار تی به معنای واقعی نخواهیم داشت و از طرفی بنا به دلیل عرض شده کاهش حجم قابل انتقال بیشینه را به شدت خواهیم داشت،
  • مویدی IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    11 3
    نیایش بدون بی آر تی خودش مصیبت است حالا فکرش را بکنید که قرار باشد دو تا لاین آن را هم بخواهند به بی آر تی اختصاص بدهند چه خواهد شد.مشکل نیایش با بی آر تی حل نمی شود.ارایه دهندگان پیشنهاد هم قلیلی افراد هستند که هر روز در حاشیه این بزرگراه ایستاده اند برای تاکسی.نیایش از ساعت 6 و نیم صبح تا ساعت 9 صبح وضعیت خاصی دارد که بی آر تی حلش نمی کند بلکه پیچیده ترش خواهد کرد.نه؟ خواهید دید!،
  • سلام A1 ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    5 1
    اینجا جهان را باید از دریچه سوم بودن دید؛ میدونستید ایستگاه امام علی که تنها ایستگاه تقاطعی خط دو و سه مترو بود را از خط سه حذف کردند
  • اسمعیل IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    8 4
    نیایش به اندازه کافی تراقیک داره، لطفاً تعقل فرموده و دست از سر آن بر دارید و به جای ان لااقل یک خط مترو از غرب به شرق در بخش شمالی تهران بزنید
  • بی نام IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    6 5
    خطوط " بی آرتی " فقط خراب کردن بزرگراههای تهران رو بر عهده داره. تو رو خدا کسانی بیان طرح بدن که یکبار توی اون خیابونها رانندگی کرده باشن. میان اتوبان 3 بانده رو 2 باند میکنن که یک ماشین رد بشه و از این طرف کلی ترافیک ایجاد میکنن و سوخت هدر میره .
  • بی نام IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    2 2
    با قطع تعداد زیادی درخت در اتوبان رسالت بی آر تی راه اندازی شد.هر ساعتی از شبانه روز از مسیر پل سیدخندان عبور مکنید شاهد ترافیک سنگین هستید که خود اتوبوسها هم در اون گرفتار میشن.الان هرچی بی آر تی راه اندازی شده مسیر جنوب به شمال شهر تهران هستند از شرق به غرب هیچ خطی وجود نداره.
    • بی نام A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
      2 1
      یعنی به نظر شما خط تهرانپارس آزادی شرقی غربی نیست؟
  • nv IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    1 0
    با تشکر از سایت محترم "خبر آنلاین" با توجه به استقبال مردم شریف از موضوع این خبر و با توجه به اینکه پیگیری مکرر اهالی در مورد برقراری روشنایی عمومی بزرگراه شهید آبشناسان در محل تقاطع شهید ستاری که بدلیل اجرای عملیات عمرانی ساخت پل در تاریکی مطلق فرو رفته و پیگیری سال گذشته سایت شما و قول شرکت توزیع برق تاکنون انجام نگردیده و مشکلات عدیده ای که برای ساکنین فراهم نموده خواهشمند است یک بار دیگر موصوع را پیگیری نمایید و از مسیولان پاسخ بخواهید.

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین