ایسنا نوشت:

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از منتفی شدن طرح ساخت مرکز تجارت جهانی در کنار بوستان ولایت خبر داد و گفت: به این طرح انتقاداتی وارد شد که دیگر مرکز تجارت جهhنی نخواهد بود و در حال بازنگری است.

علیرضا جاوید در خصوص توافقات صورت گرفته درباره تملک زندان اوین گفت: زندان قصر تملک و به باغ موزه تبدیل شد و در مورد زندان اوین هم مذاکراتش با قوه قضاییه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مذاکرات در مورد این زندان در مرحله مقدمات است و باید پیگیری شود، گفت: سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری در حال مذاکره با سازمان زندان‌ها برای امکان‌سنجی است و یک تفاهم اولیه حاصل شده اما نیاز به بررسی و تکمیل دارد.

ساخت مرکز تجارت جهانی در بوستان ولایت منتفی شد
جاوید همچنین در مورد فاز دوم بوستان ولایت و اجرای طرح مرکز تجارت جهانی که پیش از این شهردار تهران و معاونانش در مورد آن صحبت کرده بودند، گفت: فاز دوم این مجموعه در حال طراحی است و با توجه به وسعت زیادی که این مجموعه دارد در حال بررسی طرحی جدید هستیم و طرح قبلی مربوط به ایجاد مرکز تجارت جهانی در این مجموعه منتفی شده است.

47301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 318986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
    9 13
    زنده باد قالی باف
  • وای IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
    13 0
    فکر کن اگر جای کنونی زندان اوین تبدیل به یک فضای سبز بزرگ بشه. یک پارک بزرگ و کلی درخت و گل و گیاه. یک جایی که تمام گردش‌گرانی که به تهران می‌آیند به آنجا بروند و از آرامش و سبزی آن بهره ببرند.
  • محمد A1 ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
    2 0
    لطفا شهرداری کرج هم برای انتقال زندانهای گوهردشت و قزل حصار و زندان کچویی و ندامتگاه مرکزی کرج به استان های دور افتاده و بیابونها اقدام کنه.مخصوصا زندان گوهردشت و قزل حصار. .. 1 زندان بیشتر لازم نیست ...هرچی زندانیه مربوط به مواد مخدر و خطرناکه تو کشور که نباید بیارن اینجا... بجای این زندانها پارک و فرهنگ سرا احداث کنن....اقدام فوری!
  • یاسی A1 ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
    1 3
    پیشناهادی که من در ارتباط با پارک ولایت دارم اینست که اگر بجای ایجاد پارک یا ساخت مرکز تجاری آن محل بعنوان سیتی سنتر تهران یعنی مرکزی که همه سازمانها وادارات دولتی به آن مکان منتقل میشد ( با توجه به زیر ساختهایی که دارد )کلی از مشکلات تهران حل میشد مضاف بر اینکه منطقه جنوب تهران نیز متحول میگردید من حتی طرح کامل آن را نیز تهیه نموده ام که اگر کارشناسان شهرداری مایل باشند حاظربه ارائه آن هستم