۰ نفر
۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۸

مهر نوشت:

هیئت وزیران بنا به پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، تصویب نامه شماره 176441/ت48702 مورخ 20 آذر 91 دولت دهم با موضوع طرح مهرآفرین و کلیه پیوست ها، اصلاحات و الحاقات بعدی آن را لغو کرد.

بر این اساس، اقداماتی که در دستگاه های اجرایی و استانداری ها حسب مورد، قبل از تاریخ ملغی الاثر شدن هر یک از بندهای تصویب نامه فوق و اصلاحات و الحاقات بعدی آن با توجه به نظرات رئیس مجلس و با رعایت قوانین و مقررات انجام شده است، با تشخیص معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور صحیح تلقی می شود.

همچنین با توجه به بند یکصد و 24 قانون بودجه سال 1392 کل کشور، هرگونه استخدام در دستگاه های اجرایی با رعایت ماده (44) قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره یک ماده (51) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین و مقررات مربوط صورت می گیرد. این مصوبه از سوی اسحاق جهانگیری؛ معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

بر اساس بند یکصد و 24 قانون بودجه سال 1392 کل کشور، از ابتدای سال 92 استخدام نیروی انسانی صرفا براساس ماده (51) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران و مواد ذیربط قانون مدیریت خدمات کشوری مجاز است و هرگونه استخدام مازاد بر آن تخلف و پرداخت هرگونه وجهی توسط هر دستگاه اجرایی برای جبران استخدام های غیرقانونی تصرف در اموال عمومی و موجب تعقیب قضائی مسئول دستگاه اجرایی است.

/3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 319097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا A1 ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
    2 0
    اونهایی که از شنیدن این خبر ناراحت شدن به دونید که خیلی ها به خاطر سیاستهای دولت دارن نابود میشن .4000 هزار کارگزار بیمه کشاورزی که از طریق صندوق بیمه کشاورزی امرار معاش میکردند الان بیکار شدن صندوق یمه کشاوری به خاطر کسری بودجه و عدم تامین اعتبار رغبتی به انجام و ادامه بیمه کشاورزان نداره و این وسط ما داریم له میشیم یکی به دادمون برسه
  • یک کارمنداموزش وپرورش IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
    7 1
    مهرافرین یعنی بی قانونی مهرافرین یعنی رابطه وپارتی داشتن مهرافرین یعنی استخذام های بدون ازمون مهرافرین یعنی تغییر وضعیت یکشبه نیروهای خدماتی به اموزگاری پیمانی مهرافرین یعنی سهمیه داشتن مدیران کل ومعاونان انها برای جذب نورچشمی ها وفامیل های دورونزدیک مهرافرین یعنی افتخارنمودن اقای حاج بابایی به ان ومجوز جذب ازمونهای بی ضابطه واستخدام های افرادباکمترازیک سال سابقه کاروتبدیل وضعیت انها به نیروی پیمانی مهرافرین یعنی بامدرک دیپلم واشپز بودن تبدیل به اموزگارمدارس شدن مهرافرین یعنی اجرای ان حتی باتوجه بهمخالفت مجلس
  • بی نام A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
    4 1
    آیا استخدام قراردادی در دستگاه های اجرایی هم شامل این قانون میشود؟ یعنی برای استخدام قراردادی هم باید آزمون انجام بشه؟ و اگر سیر استخدام قبل از این شروع شده بود چی؟ تمام مراحل 0 و از اول باید شروع بشه ؟ لطفا اگه کسی اطلاع داره بگه !
  • بی نام IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
    3 0
    اداره ما نورچشمی ها که تازه وارد هم بودند استخدام شدند. خبر بیا تحقیق کتابخانه ملی را می گویم
  • اصلاحیه خبر A1 ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
    0 0
    وی(نوبخت) همچنین درباره اقدامات برخی از دستگاه های اجرایی درخصوص بندهایی که رییس مجلس شورای اسلامی ایراد قانونی نگرفته بود، خاطرنشان کرد: دولت تدبیر وامید به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری اختیار داد تا ضمن بررسی این موارد، اقداماتی که در دستگاه های اجرایی و استانداری ها حسب مورد، قبل از تاریخ ملغی الاثر شدن هر یک از بندهای تصویب نامه فوق، اصلاحات و الحاقات بعدی آن که با رعایت قوانین و مقررات انجام شده است، با تشخیص این معاونت صحیح تلقی شود.
  • بی نام IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    0 1
    حالا تکلیف دستگاههایی که به استناد مصوبه فوق نسبت به تغییر چارت تشکیلاتی و ایجاد ادارات زیر مجوعه جدید و ارتقا پستهای سازمانی و....و.... اقدام نموده اند چه می شود با توجه به اینکه مصوبه فوق از ابندا با مخالفت مجلس و سایر مراجع نظارتی مواجه بود و تذکرهای مکرر جهت برخورد با اجرا کنندگان مصوبه فوق صادر می شد