مروری بر مهمترین اخبار حوادث امروز شنبه 4 آبان 1392

دو نفر از اتباع افغانستان که در تهران اقدام به زورگیری، قتل و آدم‌ربایی می‌کردند، به دام افتادند.
به گزارش فارس، روز بیست و چهارم اسفندماه گذشته فردی با مراجعه به کلانتری 172 حضرت عبدالعظیم به مأموران اعلام کرد که خودرو شخصی‌اش به شیوه زورگیری و توسط دو نفر به نام‌های مشخص مورد سرقت قرار گرفته است.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع زورگیری و به دستور مقام قضایی مجتمع قضایی دادسرای شهر ری، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
مالباخته که پس از چندین روز بستری شدن در بیمارستان و انجام اقدامات درمانی، ترخیص و اقدام به طرح شکایت کرده بود، با حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: از حدود یک سال پیش با فردی به نام قاسم از تبعه افغانستان، در خصوص خرید و فروش ضایعات آهن آلات ارتباط کاری پیدا کردم.
روز هفتم اسفند، قاسم با من تماس گرفت و مدعی شد که مقداری ضایعات آهن آلات دارد و به این بهانه از من درخواست کرد تا برای فروش ضایعات به منطقه خلازیر رفته و یکی از دوستانش به نام سخی که همانند قاسم از افاغنه ساکن منطقه شورآباد است را به عنوان کارگر، به محل ضایعات آهن ببرم.
مالباخته در ادامه اظهاراتش، در خصوص نحوه زورگیری و سرقت خودرو شخصی اش به کارآگاهان گفت: پس از سوار کردن سخی و با راهنمایی او، به منطقه‌ای متروکه در حوالی بهشت زهرا رفتیم که ناگهان سخی از زیر لباسش چاقوی بلندی را خارج و با من درگیر شد.
در حالیکه از ماشین پیاده و با سخی درگیر شده بودم، قاسم نیز با یک اسلحه کمری به ماشین نزدیک شد که با دیدن اسلحه، تسلیم شدم؛ آنها مرا به عقب ماشین برده و در آنجا قاسم با چکش آهنی چند ضربه محکم به سرم کوبید که بیهوش شدم و زمانیکه به هوش آمدم، خود را در بیمارستان مشاهده کردم.
همزمان با رسیدگی در پرونده زورگیری، پرونده‌ای با موضوع آدم ربایی تشکیل و به دستور مقام قضایی دادسرای شهر ری و جهت انجام تحقیقات، این پرونده نیز در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
شاکی پرونده آدم ربایی، پس از حضور در اداره یازدهم به کاراگاهان گفت: روز چهارم تیرماه سال 92 فردی به نام قاسم با من تماس گرفت و در قبال آزادی برادرم به نام هادی 26 ساله درخواست مبلغ 40 میلیون تومان وجه نقد کرده است.
با آغاز تحقیقات در پرونده آدم ربایی، کارآگاهان پایگاه نهم اطلاع پیدا کردند که متهم پرونده آدم ربایی (قاسم) همان متهم اصلی پرونده زورگیری در حال رسیدگی در پایگاه آنهاست.
بلافاصله کارآگاهان با تجمیع اطلاعات بدست آمده درخصوص قاسم و سخی به تحقیقات گسترده در منطقه شورآباد پرداخته و سرانجام روز دوازدهم تیرماه موفق به دستگیری سخی25 ساله به عنوان یکی از متهمان پرونده زورگیری شدند که در اظهاراتش صراحتاً به زورگیری از مالباخته و مشارکت در آدم ربایی اعتراف کرد.
با دستگیری سخی و آغاز تحقیقات در خصوص پرونده آدم ربایی، وی صراحتا به مشارکت در آدم ربایی اعتراف و عنوان کرد که پس از ارتکاب آدم ربایی و ربودن هادی، به همراه قاسم اقدام به کشتن گروگان (هادی) کرده و جسد وی را در داخل یک چاه مجتمع در حال ساخت واقع در منطقه شهر ری پنهان کرده‌اند.
با توجه به اعترافات سخی و کشف جسد در داخل یک چاه، پرونده با موضوع قتل عمد تشکیل و به دستور دادرس شعبه 103 دادگاه کهریزک، ادامه تحقیقات جهت دستگیری متهم اصلی پرونده در دستور کار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
با آغاز رسیدگی به پرونده جنایت در اداره دهم، کارآگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که قاسم پس از اطلاع از دستگیری سخی، تهران را به مکان نامشخصی در مناطق مرزی شرق کشور ترک کرده است.
همزمان با آغاز تحقیقات جهت دستگیری قاسم، کارآگاهان با پرونده جنایت مشابه دیگری در منطقه حسن آباد روبرو شدند که طی آن یک زن 60 ساله (تبعه افغانستان) به شیوه‌ای مشابه همانند پرونده زورگیری و قتل عمد هادی که هر دو قربانی مورد اصابت جسم سخت از ناحیه پشت سر قرار گرفته بودند، به علت اصابت ضربات جسم سخت به ناحیه پشت سر، در داخل یک گاوداری به قتل رسیده بود.
برابر اطلاعات پرونده جنایت دوم، در ساعت 21:30 روز چهارم بهمن سال گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی وقوع یک فقره قتل به کلانتری 176 حسن آباد اعلام که با حضور مأموران در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد خانم 60 ساله‌ای از ناحیه سر مصدوم و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده و حسب اظهارات خانواده‌اش، مبلغ 8 میلیون تومان نیز از محل سکونت این خانم 60 ساله واقع در اتاق سرایه داری (محل زندگی مقتوله) سرقت شده است.
با توجه به شباهت‌ها در نوع جنایت‌ها (اصابت جسم سخت به ناحیه پشت سر) و ضمن هماهنگی با دادرس دادگاه بخش فشافویه، این پرونده نیز در اختیار اداره دهم قرار گرفت.
با انجام تحقیقات میدانی از همسایگان و پسر مقتوله مشخص شد که ساعتی قبل از وقوع جنایت، فردی به نام قاسم که به فرزند مقتوله بدهکار بوده، جهت پرداخت بدهی‌اش به محل جنایت مراجعه داشته است؛ پسر مقتوله نیز در خصوص قاسم به کارآگاهان گفت: قاسم از دوستان صمیمی من است و طی تماس تلفنی مادرم متوجه شدم که پس از پرداخت بدهی‌اش منزل ما را ترک کرده است.
خانمی از همسایگان نیز به کارآگاهان گفت: زمان قتل جوان ناشناسی را دیدم که از منزل مقتوله خارج شده و در صورت مشاهده می‌توانم او را شناسایی کنم.
با توجه به اظهارات تعدادی از همسایگان، تصویر قاسم به آنها نشان داده شد و بلافاصله قاسم به عنوان جوان ناشناس مورد شناسایی قرار گرفت.
در شرایطی که متهم اصلی پرونده (قاسم) پس از ارتکاب دو جنایت و دستگیری سخی از تهران متواری شده بود، کارآگاهان اداره دهم در ادامه تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که وی پس از چندین ماه متواری شدن به کشور افغانستان مجددا و به تازگی، از طریق مرزهای غیرقانونی به ایران بازگشته و در حال حاضر در شهرستان تیران از توابع استان اصفهان، در یک کارخانه سنگ بری مشغول به کار شده است.
با شناسایی مخفیگاه قاسم 25 ساله، کارآگاهان اداره دهم با اخذ نیابت قضایی به شهرستان تیران اعزام و سرانجام قاسم نیز روز بیست و پنجم مهرماه دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.
با آغاز تحقیقات، قاسم که پس از مواجهه حضوری با شاکی پرونده زورگیری و سخی چاره‌ای جز اعتراف نداشت، به قتل هادی و زورگیری سواری اعتراف کرد.
قاسم به ارتکاب جنایت دوم (قتل مقتوله) نیز اعتراف و به کارآگاهان گفت: پسر مقتوله (مجتبی) یکی از دوستان نزدیک من است و حتی شب پیش از جنایت، من به عنوان میهمان در خانه مقتوله بودم؛ از حدود یک سال پیش، من مبلغ 5 میلیون تومان به مجتبی بدهکار بودم تا اینکه در روز جنایت طلب مجتبی را به مادرش داده و از گاوداری خارج شدم.
در زمان خارج شدن از گاوداری متوجه شدم که غیر از مادر مجتبی شخص دیگری در داخل گاوداری حضور ندارد؛ به همین علت، مجدداً به گاوداری برگشته و پس از پوشاندن صورت خود ابتدا مادر مجتبی را با زدن ضربه‌ای به پشت سر بیهوش کردم اما زمانیکه در حین سرقت به هوش آمد، تصمیم به کشتن وی گرفتم و چند ضربه محکم به پشت سرش زدم که این بار باعث مرگ وی شد.
پس از سرقت مبلغ 8 میلیون تومان وجه نقد داخل خانه از گاوداری متواری شده و به افغانستان فرار کردم اما پس از تمام شدن پول‌ها مجدداً به ایران برگشتم و همراه سخی اقدام به آدم ربایی و کشتن یکی از دوستانم به نام هادی کردم.

قاسم و سخی، 2 زورگیر و قاتل افغانی
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعترافات متهمان به ارتکاب جرایم مختلف زورگیری، آدم ربایی و ارتکاب دو فقره جنایت و احتمال ارتکاب سایر جرایم، دستور انتشار تصاویر آنها از سوی مقام قضایی صادر شده است؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهمان شدند درخواست می‌شود تا جهت پیگیری شکایات خود به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند.

 

انفجار یک واحد مسکونی در رودسر
محمد محمدی، معاون سیاسی فرماندار رودسر از انفجار یک واحد مسکونی به دلیل نشت گاز و مجروح شدن چهار دانشجوی دختر در این شهرستان خبر داد و به فارس گفت: یک واحد مسکونی که چهار دختر دانشجوی پیام نور رودسر در آن سکونت داشتند، صبح امروز در این شهر منجر شد.
وی با بیان اینکه چهار دانشجوی مذکور به شدت مجروح شدند، افزود: عوامل امداد و نجات و آتش‌نشانی بلافاصله پس از انفجار در محل حادثه حاضر شدند و مصدومان را به بیمارستان شهید انصاری منتقل کردند.
محمدی به اعزام مجروحان حادثه به مرکز استان اشاره کرد و گفت: مجروحان با چهار آمبولانس به صورت جداگانه به رشت انتقال داده شدند.
معاون سیاسی فرماندار رودسر سوختگی دو دانشجو را شدید توصیف کرد و افزود: سوختگی یک دانشجو 20 درصد اعلام شده ضمن اینکه دانشجوی دیگر به صورت سرپایی مداوا شده است.
وی مکان وقوع حادثه را خیابان ساحلی رامدشت در یک واحد استیجاری اعلام کرد و گفت: پریسا پوخام، فاطمه نیک‌نام، شراره زمینی و صحیفه منصوری از مجروحان حادثه مذکور هستند.

 

2کشته ومجروح در انفجار و آتش سوزی کارخانه قیر
گرم شدن بیش از اندازه سبب انفجار  و آتش سوزی مخزن قیر کارخانه قیر شد که با تلاش آتش نشانان شعله های حریق مهار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، درمورخ 02/08/92 ساعت 23:39 دقیقه به سامانه 125 خبر از وقوع انفجار و آتش سوزی در کارخانه قیر در کیلومتر5 جاده اهواز-خرمشهر داده شد.
بلافاصله از دو ایستگاه خودروهای اطفاءحریق و امداد و نجات به محل مذکور اعزام شدند. آتش نشانان با ورود به محوطه کارگاه با شعله های فراوان آتش که در حال سرایت به سایر مخازن سوخت و قیر بود مواجه شدند. آتش نشانان سریعاً همزمان با ایمن سازی محل حادثه ضمن خاموش کردن حریق از مخزن شعله ورشده از سرایت آن به سایر مخازن و تجهیزات کارگاه جلوگیری به عمل آوردند.
در این حادثه متأسفانه یک نفر از پرسنل کارخانه به طرز دلخراشی کشته و یک نفر با درصد بالایی سوختگی مجروح شد که توسط عوامل 115 جهت مداوا به بیمارستان منتقل شد.
عملیات اطفاء و پاکسازی 4ساعت به طول انجامید.
در این عملیات 15مأمور آتش نشان به همراه 5 خودروی اطفاء حریق شرکت داشتند. علت انفجار از سوی کارشناسان گرم شدن بیش از اندازه مخزن قیر گزارش شده است.

 

سرقت پسر 10ساله از پدرش
رئیس پلیس فتای استان یزد گفت: پسر10 ساله از روی کنجکاوی و برای سرگرمی اقدام به برداشت غیرمجاز بیش از 12 میلیون ریال از حساب پدرش کرده بود.
به گزارش ایسنا، سرهنگ حسن‌رضایی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت شخصی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حسابش پرونده‌ای در دادسرای ویژه جرایم رایانه‌ای تشکیل و برای ادامه تحقیقات به پلیس فتای استان ارجاع و با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله در دستور رسیدگی قرار گرفت.
مالباخته در اظهارات اولیه خود بیان داشت مدتی پیش برای سرگرمی فرزند 10ساله خود به یکی از سایت‌های سرگرمی وارد شده و تعدای سکه بازی از طریق کارت بانکی خریداری کردم و پس از این ماجرا فهمیدم مبلغ 12 میلیون و900 هزار ریال از حسابم بصورت غیرمجاز برداشت شده است.
مأموران به فرزند 10ساله وی مشکوک و طی صحبت‌هایی که با وی انجام دادند، فرزند شاکی به خرید سکه بازی اعتراف کرد.
فرزند مالباخته در ادامه صحبت‌های خود گفت که بعد از اینکه پدرم سکه بازی را با استفاده از کارت‌بانکی خود برایم خریداری کرد، برای ادامه بازی به شکل اقدامات پدر، اقدام به خرید سکه بازی کردم.
هویت شخص ایجاد کننده سایت شناسایی و با کسب مجوز قضایی به پلیس فتا احضار شد و در بازجویی‌های فنی مدارکی را مبنی بر قانونی‌بودن سایت ارائه کرد.

 

ادعای بیمار روانی برای فرار از مجازات قصاص
مرد جنایتکار که صاحب کارش را در تصادف عمدی به قتل رسانده بود در جلسه دادگاه سعی کرد خود را بیمار روانی نشان دهد.
به گزارش مهر، در این پرونده، بهرام 31 ساله متهم است که در تاریخ 26 تیرماه سال گذشته صاحب کار خود به نام جواد را در یک تصادف عمدی به قتل رسانده است.
متهم پس از دستگیری در بازجویی های اولیه اعتراف کرد به خاطر اعتیاد به مواد مخدر و اختلافات مالی با مقتول، جواد را در مقابل خانه اش با خودرو زیر گرفته است.
بهرام در ادامه با طرح ادعاهای واهی سعی کرد خود را بیمار روانی نشان دهد که این موضوع از سوی متخصصان پزشکی قانونی رد شد.
صبح روز شنبه متهم به قتل در شعبه 113 دادگاه کیفری و به ریاست قاضی اصغرزاده پای میز محاکمه قرار گرفت که با سکوت در برابر پرسش های دادگاه سعی کرد همچنان خود را یک بیمار روانی نشان دهد.
بهرام تنها در دفاع از خود گفت: من به دلیل ناراحتی اعصاب مدتی در کردستان تحت درمان قرار داشتم. زمانی که قاضی از وی پرسید چه سالی در بیمارستان بستری بودی در پاسخ گفت سال 1342 بستری بودم و این در حالی بود که متهم متولد 1361 می باشد.
در ادامه متهم در برابر پرسشهای قضات سکوت کرد و گفت هیچ دفاعی از خود ندارم. سپس وکیل متهم در جایگاه قرار گرفت که در دفاع از موکلش گفت پدر و مادر موکل من از هم جدا شده و خود بهرام نیز به خاطر اختلافاتی که با همسرش داشت از یکدیگر جدا شدند. او برای حل مشکلاتش مدتی را به همدان می رود که در آنجا به مواد مخدر اعتیاد پیدا می کند. مقتول که صاحب کار متهم در مغازه آرایشگاه بود وقتی متوجه ماجرا می شود بهرام را به تهران کشانده و او را برای ترک به کلینیک معرفی می کند. روز حادثه موکلم مقتول را به خانه اش رسانده و در مقابل خانه بر اثر مصرف قرص های متادون دست به این کار می زند.
پس از دفاعیات وکیل متهم و آخرین دفاعیات خود بهرام ، قضات دادگاه برای تصمیم گیری در این رابطه وارد شور شدند.

 

محاکمه چوبدار دره پونک به اتهام قتل مرد معتاد
مرد چوبدار که قاچاقچیان را از حضور پلیس در دره پونک با خبر می کرد به اتهام قتل فرد معتادی پای میز محاکمه قرار گرفت.
به گزارش مهر، در این پرونده هادی 23 ساله، سابقه دار، متهم به قتل محمد معروف به معمار است. جسد محمد 20 اردیبهشت سال 88 در دره پونک کشف شد که پزشکی قانونی علت مرگ او را اصابت جسم سخت به سرش اعلام کرد.
در ادامه مشخص شد مقتول برای تهیه مواد مخدر به دره پونک می آمد که در این محل مدتی بود با چند نفر از قاچاقچیان اختلاف پیدا کرده بود. در ادامه تحقیقات مرد سابقه داری به نام هادی شناسایی و تحت بازجویی قرار گرفت که در تمام مراحل بازجویی منکر اتهام قتل شد. بازپرس پرونده نیز با توجه به دلایل موجود علیه هادی، برای او کیفرخواست صادر کرد و پرونده برای محاکمه به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.
صبح روز شنبه متهم به قتل به ریاست قاضی عزیزمحمدی پای میز محاکمه قرار گرفت که در ابتدای این جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست برای هادی تقاضای مجازات قانونی کرد. سپس اولیای دم در جایگاه قرار گرفته و خواستار قصاص قاتل فرزندشان شدند.
برادر مقتول در شکایت خود گفت محمد به موادمخدر اعتیاد داشت و هر از گاهی برای تهیه مواد به دره پونک می رفت. یک روز او به من گفت چند نفر در آنجا وی را کتک می زنند به همین خاطر همراه محمد به دره پونک رفته و برادرم، هادی را به عنوان ضارب خود به من نشان داد.
رئیس دادگاه سپس با تفهیم اتهام به هادی از او خواست به دفاع از خود بپردازد.
پسر جوان که در پرونده خود سابقه سرقت و حمل سلاح دارد با رد اتهامش، گفت: من در دره پونک چوبدار بودم یعنی بالای دره می ایستادم و به معتادان اجازه می دادم برای تهیه مواد به پایین دره بروند و اگر مأموری را در آن محل می دیدم به قاچاقچیان خبر می دادم. یک روز از یک افغانی گوشی تلفن همراهی گرفتم که بعد مشخص شد سرقتی است و به خاطر آن دستگیر شدم. 45 روز مانده بود که از ندامتگاه آزاد شوم که مأموران سراغم آمده و مرا به اداره آگاهی بردند. در آنجا متوجه شدم مرا به اتهام قتل محمد دستگیر کرده اند. در ابتدا منکر آشنایی با محمد شده اما بعد اعتراف کردم که او را در دره پونک دیده اما هیچ وقت مرتکب قتلش نشدم.
پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

 

اعلام آخرین بررسی بیماری دانشجویان دانشگاه شیراز/ مسمویت غذایی دانشجویان تأیید شد
معاون دانشجویی دانشگاه شیراز گفت: معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز علت مسمومیت 150 نفر از دانشجویان خوابگاهی شیراز را مسمومیت غذایی اعلام کرد.
دکتر غلامرضا رخشنده رو در خصوص مشخص شدن نتیجه مسمویت ۱۵۰ نفر از دانشجویان خوابگاهی دانشگاه شیراز به مهر گفت: براساس اعلام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز پس بررسی های صورت گرفته در مورد بیماران، علائم کلینیکی نشانگر مسمومیت غذایی بوده است.
با توجه به عدم دسترسی به مواد غذایی مصرفی دانشجویان در روزهای قبل از بروز بیماری و اعلام مصرف انواع مواد غذایی توسط دانشجویان، دانشگاه علوم پزشکی شیراز غذای خاصی را عامل مسمویت اعلام نکرده است.
خوشبختانه طی روزهای گذشته هیچ مورد جدیدی رخ نداده و همه امور تحت کنترل دانشگاه است.
هفته سوم مهرماه سال جاری خبری مبنی بر مسمومیت ۱۵۰ نفر ازدانشجویان خوابگاههای ۳ تا ۱۴ ارم دانشگاه شیراز پس از مصرف خوراک سوسیس که سلف سرویس دانشگاه برای آنها درنظر گرفته بود، مطرح شد که به دنبال آن سروکار این دانشجویان به بیمارستان کشیده شد. بیشتر این دانشجویان در بیمارستان شهید فقیهی بستری و تحت درمان قرار گرفتند.
بعد از این اتفاق بررسی علل مسمویت توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز آغاز شد ولی با گذشت یکی دو هفته از وقوع ماجرا علت مشخص اعلام نشده بود که براساس آخرین اعلام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز علت مسمومیت دانشجویان، مسمومیت غذایی عنوان شده ولی با توجه به مصرف انواع غذا توسط دانشجویان نوع غذای خاصی برای مسمومیت مشخص نشده ولی مسمومیت غذایی تأیید شده است.

 

مرگ کارگر 36 ساله در حادثه سقوط از طبقه پنجم
جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی به مهر گفت: کارگر 36 ساله براثر سقوط از طبقه پنجم ساختمان در حال ساخت جانش را از دست داد.
ساعت 10:43 دیروز جمعه سقوط کارگر ساختمان از ارتفاع به سازمان آتش نشانی اعلام شد. بلافاصله مأموران ایستگاه 97 به محل حادثه در خیابان گیلان شرقی پاسداران اعزام شدند. با حضور آتش نشانان مشخص شد کارگر جوانی حین کار در یک ساختمان 7 طبقه در حال ساخت از طبقه پنجم سقوط کرده است.
آتش نشانان بی درنگ این فرد را از محوطه کارگاه خارج و در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند. در معاینات اولیه مشخص شد کارگر 36 ساله ایرانی به علت شدت جراحات جانش را از دست داده است.
به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی این عملیات ساعت 12:12 به پایان رسید.
45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 319306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرمان A1 ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    42 3
    تو رو خدا جان هر کی دوست دارین این افغانی هارو دیپورت کنید .. چند روز پیش هم خودم به عینه دیدم در خیابان فرشته تهران 4 افغانی یکی از هوطنامون رو بشدت کتک زدن و با ماشین فرار کردن!!!!!!!!
  • ز A1 ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    43 10
    امیدوارم همه ی افغانیا از ایران اخراج بشن
    • بی نام GB ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
      0 0
      موافقم.این جماعت بسیار پر رو شده اند.از طرفی با این وضع بیکاری اگر به استانهای مرزی سری بزنید حتی کارگری ساختمان هم برای جوینده گان کار نیست.اگر کاری هست بهتر از برای هموطنان خودمان باشد
  • بی نام IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    23 1
    تو اون مورد قتل معتاده، جریان مال سال 88 هستش و تازه داره رسیدگی میشه، چرا انقدر طول میکشه؟ اگر قوه قضائیه نیرو کم داره خوب این همه جوون بیکار، استخدام کنید، روند کاری سریع تر بشه. مجازات که سریعتر باشه هم جلوی انتقام گیری شخصی گرفته میشه و هم اثر هشداری و پیشگیری از جرم بیشتری داره.
  • بی نام A1 ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    17 1
    یک سوال فنی،در خبر اول چرا وقنی طرف تو بیمارستان بود پلیس اقدامی نکرد ممکن بود تو این چند روز متهمان کسی دی ر را به قتل برسانند
  • بی نام IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    24 3
    این افغانها را در ملا عام اعدام کنید.