۰ نفر
۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶
توضیحات گمرک درباره یک پرونده سنگین

پس از اظهارات سخنگوی قوه قضاییه در رابطه با پرونده سنگین گمرک بوشهر، گمرک جمهوری اسلامی ایران توضیحاتی مطرح کرد.

سخنگوی محترم قوه قضاییه روز دوشنبه مورخ 6 آبان ماه 1392 و در پنجاه و چهارمین نشست خبری به پرونده ای بسیار سنگین برای گمرک اشاره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در تشریح جزئیات پرونده سنگین گمرک اینگونه اظهار نظر کرده است که تعدادی زیادی از افراد دستگیر شده و تعدادی نیز با قرار وثیقه آزاد شده اند.

گمرک جمهوری اسلامی ایران در راستای شفاف سازی بیشتر ضمن تشکر از جدیت قوه قضاییه در پیگیری این پرونده، خود را موظف به ارائه توضیحاتی در این زمینه می داند.

براین اساس ذکر این نکته ضروری است که تخلفات صورت گرفته در حوزه امور مالی گمرکات استان بوشهر مربوط به سنوات 86 تا 91 بوده و پس از استقرار مدیریت جدید گمرک جمهوری اسلامی ایران با بررسی های بعمل آمده نسبت به جابجایی مسئولان گمرک استان بوشهر و تعقیب قضایی متخلفان در مراجع قضایی و هیئت رسیدگی به تخلفات اداری اقدام لازم را به عمل آورده است.

گمرک جمهوری اسلامی ایران در راستای احقاق حقوق مردم از قوه قضاییه درخواست می کند با جدیت و دقت همیشگی به این پرونده رسیدگی نموده و برخود واجب می داند در دوره جدید فعالیت های خود، هم راستا با اهداف دولت تدبیرو امید ، شفافیت ، دقت و صداقت لازم را در رسیدگی به تخلفات ادوار گذشته به خرج دهد.

لازم به ذکر است با توجه اینکه تحقیقات قضایی در این زمینه در حال انجام است،گمرک جمهوری اسلامی ایران از بیان جزییات بیشتر در این خصوص معذور بوده و انشاء ا... پس از رسیدگی مراجع قضایی گزارش نهایی و تکمیلی جهت اطلاع مردم شریف ایران را اعلام خواهد نمود. 

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 319915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =