۰ نفر
۹ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۱

فارس نوشت:

بازار ارز و سکه امروز با روند کاهشی متأثر از کاهش قیمت اونس طلای جهانی و دلار آغاز شد.

کاهش قیمت انواع سکه متأثر از کاهش اونس جهانی طلا که با 12 دلار کاهش به 1 هزار و 333 دلار و نرخ دلار  با 10 تومان کاهش نسبت به روز گذشته به 3 هزار تومان رسید، بود.

براساس این گزارش، قیمت هر سکه بهار آزادی امروز با 10 هزار تومان کاهش به 960 هزار تومان، هر سکه امامی با 9هزار و 500 تومان کاهش به 960 هزار و 500 تومان، نیم‌سکه با 3 هزار تومان کاهش به 492 هزار تومان و ربع‌سکه هم با 3 هزار تومان کاهش به 292 هزار تومان رسیده است.

سکه گرمی نیز با هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته 194 هزار تومان در تهران به فروش می‌رسد. همچنین یک گرم طلای 18 عیار هم نسبت به روز گذشته کاهش هزار تومانی را تجربه کرده و به قیمت 98 هزار و 340 تومان به فروش می‌رود.

نرخ یورو نیز نسبت به روز گذشته 20 تومان کاهش داشته و به قیمت 4 هزار و 120 تومان رسیده است.

3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 320158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میلاد IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    114 0
    سلام میتونم از شما خواهش کنم درباره کم فروشی اینترنت مخابرات استان قم گزارشی بنویسید و پیگیری کنید؟ اینترنت میفروشن با پهنای باند 2 مگ ولی وقتی ساعت میشه 1 با شروع رایگان شدن, سرعت اینترنت رو میشه 30 کیلوبایت .... یعنی یک دهم چیزی که باید باشد. لطفا این کم فروشی رو پیگیری کنید.
    • پوریا IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
      71 0
      دوست عزیز فقط قم نیست ما تو مازندران هم همین مشکل رو داریم . فکر میکنم باقی استان هام همین جوری باشه
    • بی نام IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
      4 0
      من بحث دفاع ندارم ... اما شما احتمالا تعاریفی که در قراردادتون اومده رو نخوندید ... سرعت اینترنت و در کل انتقال اطلاعات کامپیوتری در همه جای دنیا به صورت معمول بر اساس بیت سنجیده میشه نه بایت (هر بایت 8 بیت است) ... یعنی شما وقتی 2 مگ (مگابیت) میگیرید در واقع دارید اینترنتی با سرعت دانلود 256 کیلوبایت میگیرید ... در بسیاری از کشورهای دنیا و علی الخصوص ایران اینترنت به صورت share یا اشتراکی عرضه میشود و نه dedicate یا اختصاصی ... ضریب اشتراک در قراردهای مختلف متفاوت است و دلیل این کار هم به خاطر آن است که مشترکین به طور معمول در همه لحظات از اینترنت استفاده نمیکنند و برای همین به جای پرداخت پول اختصاصی آن را با چند نفر دیگر شریک میشوند ...
    • بی نام A1 ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
      1 0
      ماهم قم نیستیم ولی این مشکل وداریم چند جا امتحان کردم
    • بی نام IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
      0 0
      بر اساس مصوبه جلسه ۱۵۲ کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات ضریب اشتراک باید 1 به 8 باشد یعنی شما اینترنت خود را با 8 نفر شریک هستید ... التبه بعضی از سرویس دهندگان با توجه به امکانات خود در جاهای مختلف گاها این ضریب را تا 1 به 4 کاهش میدهند ... بر همین اساس با توجه به آن که در شب اینترنت رایگان است اکثر افراد صفی از دانلودهای خود را در آن قرار میدهند که با این اتفاق سرعت شما که باید 256 کیلوبایت باشد(که البته معمولا شرکتها بالاتر از این سرعت را ارائه میدهند ، زیرا که سود فروش حجم اضافه بیشتر است) با تقسیم بر 8 به عدد 32 میرسد که دقیقا عددی است که شما عنوان کردید البته عدد 95% را هم به عنوان (کیو اس) یا کیفیت خدمات در آن ضرب کنید تا به عدد واقعی برسید ... موفق باشید
    • بی نام A1 ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
      0 0
      همه جا همینطوریه دوست عزیز مسئولی نیست که رسیدگی کنه!
  • بی نام A1 ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    42 0
    جدول بزنید بهتر نیست ایا؟!!
  • محمد رضا A1 ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    13 0
    شرکت مبین نت قیمتا رو زیاد کرده و دقیقا ساعت 2:10 مودم قطع و وصل میشه و سرعت اینترنت من که 1mb میشه 128 kb
  • بی نام A1 ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    0 0
    این کاهش سرعت اینترنت های شبانه مختص اینها که شماها نام بردید نیست صبا نت هم به همین صورت هست ودر تهران شبانه ساعت 2 بهبعد سرعت یک چهارم میشه و در سایتش اعلام کرده هرکاربری نمیخواد افت سرعت پیدا کنه از حجم روزانش استفاده کنه.
  • هومن IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    0 0
    دزدی که از دیوار بالارفتن نیست!
  • بی نام IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
    0 0
    دلیل اینکه علاقه ای ندارید اینکه احد پول دلار و یورو شود به عوض ریال چیست و چه کسی پاسخگوی کاهش ارزش پول ملی است و چرا تاکنون این فرد یا سازمانش تحت پیگرد قرار نگرفته اند؟
  • حامد A1 ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
    1 0
    دوستان عزیزم فقط در قم و مازندران این طوری نیست در مشهد هم همین طوری است فکر کنم دزدی سراسری باشه ولی باید موضوع پیگیری بشه هر چند میدونیم تاثیری نداره