انتشار آثار فرهنگی محرم از سوی مؤسسه هنر و ادبیات هلال

مؤسسه هنر و ادبیات هلال در راستای هدف ترویج اشعار و مراثی مناسب بر مبانی دینی شیعه در دهه اول محرم اشعار، نوحه و مقتل را به صورت روزانه روی اپلیکیشن رادیو اینترنتی هلال قرار می دهد.

به گزارش خبرآنلاین به نقلاز پایگاه اطلاع رسانی هلال، مؤسسه هنر و ادبیات هلال در راستای هدف عالی ترویج اشعار و مراثی مناسب و منطبق بر مبانی دینی شیعه ،بعداز چاپ هفت دوره کامل ازآثار استاد سازگار و دیگر اساتیدعرصه ادبیات مذهبی، طراحی و اجرای سایت مدایح (www.madayeh.com) را در پیش گرفت که تمام کتب منتشره مؤسسه در آن سایت قابل دسترسی و استفاده می باشد. پس از آن با راه اندازی تلفن گویای هلال که شامل بهترین اشعار در تمام مناسبتهای سال و ارائه همزمان شعر از طریق دستگاه نمابر است، گامی در جهت تغذیه فکری و فرهنگی فضاهای مذهبی برداشت.

همچنین کتاب جیبی «پیام محراب» که هرماه تعداد١٠ هزار جلد از آن در بیش از٤٠٠ نقطه از کشور توزیع می گردد، به ٦٠ شماره رسیده است که در اختیار روحانیون گرامی قرار می گیرد.

این کتاب به منظور بیان در زمان بین الصلاتین تهیه شده است لذابرای هر وعده نماز جماعت به صورت تقویم روزانه و با توجه به مناسبتهای روز مسئله شرعی و روایت کوتاه و مناسب ارائه می دهد.سایت پیام محراب نیز برای استفاده هرچه بیشتر عزیزان از مطالب کتب پیام محراب راه اندازی شده است(www.payammehrab.com)

با توجه به سرعت پیشرفت ابزارهای مورداستفاده برای ارتباط سریعتر و اطلاع رسانی وسیعتر، مؤسسه هنر و ادبیات هلال در آخرین فعالیت خود اپلیکیشن رادیو اینترنتی هلال را برای سیستمهای تبلت وگوشیهای هوشمند اندروید وios طراحی واجرا نموده است که در دهه اول محرم با توجه به نیاز امروز جامعه شعر، نوحه و مقتل به صورت روزانه و متناسب با موضوع روز روی اپ تقدیم مداحان و علاقه مندان خواهد شد.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 320691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =