ایسنا نوشت:

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک ساختمان 10 طبقه در حال ساخت واقع در سعادت‌آباد خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره گفت:‌ حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان 10 طبقه در حال ساخت به آدرس سعادت‌آباد در ساعت 21:52 دیشب‌ به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن آتش‌نشانان ایستگاه 58 و خودروی حامل تجهیزات تنفسی از سوی ستاد فرماندهی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل حادثه طبقه منفی1 این ساختمان 10 طبقه بود افزود: در این طبقه انباری به مساحت تقریبی 60 متر مربع مملو از مصالح، یونولیت، قوطی‌های رنگ، لوله‌پولیکا و ... قرار داشت که کاملا شعله‌ور شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به سرایت آتش به اطراف و قسمت‌های مجاور ساختمان افزود: آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود برای مهار و اطفای حریق را آغاز کرده و همزمان گروه دیگر نیز پنج کارگر افغان را که در معرض حریق قرار داشتند خارج کرده و به محل امن منتقل کردند.

ملکی از مصدومیت یکی از آتش‌نشانان در جریان این حادثه خبر داد و گفت: ‌این آتش‌نشان که از ناحیه کمر دچار آسیب‌دیدگی شده بود، به مراکز درمانی منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: عوامل آتش‌نشانی پس از اطفای کامل حریق و ایمن‌سازی محل در ساعت 23:45 به عملیات خود خاتمه دادند.
47282

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 320958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =