فارس نوشت:

رئیس شورای رقابت با اشاره به جلسه عصر امروز این شورا گفت: در این جلسه مقرر شد وزارت صنعت، قیمت‌گذاری خودروها را بررسی کند و در صورتی که قیمت خودرویی خارج از دستورالعمل شورای رقابت تعیین شده، خودروساز خاطی به ما معرفی شود.

جمشید پژویان اظهار داشت: در جلسه امروز شورای رقابت، وزیر صنعت و همچنین وزیر مسکن به دلیل طولانی شدن جلسه هیئت دولت حضور نیافتند، ولی آقای صالحی نیا معاون اقتصادی و تولید وزیر صنعت در این جلسه شرکت کرد.

وی با بیان اینکه قیمت‌گذاری خودرو با ارز آزاد منتفی است، ادامه داد: در جلسه امروز مقرر شد قیمت‌گذاری خودرو همچنان بر اساس دستورالعمل شورای رقابت صورت گیرد و تا زمانی که پارامترهای این دستورالعمل تغییر نکند، تغییر قیمتی در مورد خودروها اتفاق نیفتد.

وی تصریح کرد: بر این اساس در صورتی که قیمت خودرویی خارج از دستورالعمل شورای رقابت تعیین شود، این قیمت غیرقانونی خواهد بود و از وزارت صنعت خواستیم تا بر عملکرد خودروسازان در این بخش نظارت کند.

پژویان اظهار داشت: از وزارت صنعت خواستیم تا در صورت تخلف خودروسازان از دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو، آنها را به شورای رقابت معرفی کند تا با آنها برخورد کنیم.

وی با بیان اینکه فعلاً دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو بر اساس همان پارامترهای قبلی برقرار است، گفت: با توجه به اینکه وزارت صنعت اطلاعات مربوط به قیمت خودروها را در اختیار دارد، قرار شد تا نظارت بر قیمت‌گذاری خودروها به طور دقیق‌تر توسط وزارت صنعت صورت گیرد.

رئیس شورای رقابت در پاسخ به این سئوال که آیا در جلسه امروز بحثی در مورد تجدید نظر در پارامترهای قیمت‌گذاری خودرو صورت گرفت؟ نیز گفت: بحثی در این مورد مطرح نشد.

وی در پایان با بیان اینکه جلسه هفته آینده شورای رقابت به دلیل تعطیلی، برگزار نمی‌شود، افزود: ممکن است در صورت تمایل وزیر صنعت، جلسه بعدی شورای رقابت با حضور وی برگزار شود.

3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 321280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    6 17
    من یه سوال دارم؟ همه چی تو این مملکت 4 برابر شده چرا شما گیر دادید به ماشین؟؟؟!!!
  • احمد US ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    13 0
    همه اش دروغه ... از اخر هم کار خودشون رو میکنن و فقط مردم بد بخت متضرر بی فکری یکسری از خدا بیخبر میشن. جالب اینکه از آخر هم با هزار تا منت یک قیمت معین میکنن!!!
  • صبور A1 ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    8 1
    این اقای پژویان چرا نسبت به قراردادهای بی فایده و پر ضررش برای کشور خصوصا طرح تحول به هیچ کجا و هیچ کس پاسخگو نیست و تنها برای کل کشور تصمیم میگیره یعنی دولت تعطیل و مجلس سواد بررسی نداره یا اقتصاد دان عاقل و با شعور تو کشور نیست ؟؟؟؟ فکر میکنه همه مزرا نوکرش هستن این اقا از دماغ فیل افتاده ؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا باید تاسف خورد به حال این کشور بدبخت
  • م ! IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    16 0
    دوباره ابن بابا شروع کرد به فیلم بازی کردن... ما نخوایم از ما دفاع کنن کیو باید ببینیم..!؟
  • بی نام A1 ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    11 0
    چه فرقی برای مصرف کننده داره شما که قیمت رو کم نمیکنید .
  • بی نام A1 ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    10 0
    مسخره کردین ملت رو!
  • ع هومن A1 ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    4 4
    آقا ارزونی نخواستیم همین قیمت ها بمونه ثبات داشته باشه حداقل خوبه
  • بی نام IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    7 0
    از اون روز رفتارش تو مناظره دیدم بدجور از چشمم افتاده....................خودم سانسور کردم خبرآنلاین زحمت نیفته
  • بی نام IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
    13 0
    تا ببينيم برادر نعنت زاده چه ميگويد ؟
    • بی نام IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
      6 0
      خواهش ميكنم منتشر كنيد خبر آنلاين - آقاي پژويان اين همه داد و فرياد ميكنند و خودشون رو خسته ميكنند يعني به ايشان ثابت نشده كه اين دوسال هرچي بيشتر سعي كرده اند كمتر نتيجه گرفته اند؟ خودروسازان براي حرف ايشان ارزشي قايل نيستند. ايشان در پايان سال فرمودند برخورد جدي ميكنيم با خودروسازان متخلف و بايد مابه التفاوت دريافتي به مشتريان برگردادنده شود ولي 9 ماه از سال گذشت و خبري نيست. حالا كه ايشان ميگويند برخورد جدي ميكنيم من بعنوان مشتري ايران خودرو خندم ميگيره . چون 9 ماه از سال رفت و تره هم خورد نميكنند براي دستورات ايشان . نميدونم چه اصراري هست كه بازم بيان و خودشون رو جلو بندازند. برادر من شوراي رفاقت هم كاري نميتواند بكند . خواهشا چيزي نگين كه قيمت ها همين كه هست بمونه. خواهشا چاپ كنيد
  • بی نام A1 ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
    13 0
    پژویان حرفا به نفع مردمه عمل هاش برای خودروسازا. اه اه
  • مرتضی جعفری پور A1 ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    2 0
    ما که بیکار شدیم رفت پی کارش خدا به بقیه کارگرها رحم کنه