تسنیم نوشت:

مقامات قضایی لبنان اعلام کردند که هویت یکی از عوامل حمله انتحاری مرگبار در نزدیکی ساختمان سفارت ایران در بیروت شناسایی شده است.

به گزارش دیلی‌استار، "صقر صقر" دادستان نظامی لبنان اظهار داشت: بمب‌گذاران انتحاری که اواسط این هفته به ساختمان سفارت ایران حمله کرده و دستکم 25 نفر را شهید کردند، به مدت یک شب در یک هتل گران‌ قیمت ساکن بودند. هویت یکی از این بمب‌گذاران شناسایی شده که فلسطینی است و تحقیقات برای شناسایی نفر دوم ادامه دارد. ماموران اداره اطلاعات ارتش دو کارت شناسایی لبنانی را مصادره کرده‌اند که هر دوی این کارت‌ها جعلی است.

این مقام قضایی لبنان همچنین گفت که هنوز در رابطه با این پرونده کسی دستگیر نشده است. صقر خاطر نشان کرد: تحقیقات بر روی شناسایی کسانی که پشتیبانی لجستیکی از طریق اسکان آنها در هتل و تهیه مواد منفجره برای بمب‌گذاران فراهم آورده‌اند متمرکز است.

بر اساس این گزارش، ارتش لبنان حکم بازداشتی برای یک نفر صادر و اعلام کرده که این مرد به اتهام جنایت نامشخص تحت تقیب است. اما شبکه المنار، تلویزیون وابسته به حزب‌الله گزارش داد که این مرد با بمب‌گذاری‌های روز سه شنبه در نزدیکی سفارت ایران مرتبط است.

روز سه شنبه انفجار دو بمب جداگانه در مقابل سفارت ایران در بیروت منجر به شهادت دستکم 25 نفر و زخمی شدن بیش از 150 نفر شد. یک گروه موسوم به " گردان عبد‌الله عزام"  وابسته به القاعده مسئولیت این حملات تروریستی را به عهده گرفته است.

این اقدام تروریستی با محکومیت گروه‌‌ها و احزاب مختلف داخلی لبنان و کشورهای خارجی مواجه شده است.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 323786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 176
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    تحویل بگیرن بعضی ها
    • میثم IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      59 4
      من یکبار تو قطر برای گرفتن ویزا کارم به یه فلسطینی گیر کرد گفت به خاطر اینکه ایرانی هستی کارتو راه نمیندازم
    • ایرانی IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      50 3
      الان یه عده میگن خب اینکه یه فلسطینی این کارو بکنه نباید به پای همه فلسطین گذاشت . خب این درست ولی پس چرا یه آمریکایی از این کارها میکنه به پای تمام جهان غرب و جهان عرب می ذارید ؟؟
    • هادی IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      میخوام زمینو گاززززز بگیرم.30 سال پیش هم اینا به سفارتمون تو لندن حمله کردنند!!!
    • آریــــــا A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      خدایا شکرت... یه سری آدم از حالا به فکر روز قدس سال آینده باشن...:))
    • رضا A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      واقعا حمايت از گروه سني و وهابي حماس اشتباه محض است. اين يك واقعيت است كه سني و شيعه و مخصوصا وهابي و شيعه تا ابد دشمن هستند. شيعه فقط بايد از شيعيان حمايت كنه. مثه حزب الله. هميشه تو جنگ هايي كه بااسراييل داشته ضربات سختي به اسراييل زده و هميشه از مردم ايران حمايت كرده. چند روز پيش هم نصرالله از ظريف حمايت كرد.
    • آراد آریا A1 ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      من برای یک دوره عکاسی به لبنان رفته بودم... اما چیزی که برام خیلی مشهود بود..نفرت فلسطینی ها(مقیم بیروت ) از ما ایرانیاس... من واقعا نمیدونم دولت ما چرا اینقدر از این عربا دفاع میکنه... نمیخوام بگم اسرائیل خوبه ها نه اصلا خیلیم نامرد و بی شرف هستن، اما عربا هم هم خیلی پست تشریف دارن....
    • بی نام IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      1 15
      تو سوریه هم مخالفان از کشورهای مختلف هستند اونوقت شماها میگید اون کشورها بد هستند؟!!! منطقتون منو کشته.
    • بی نام IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل
    • ما IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      قربون دهنت آریا جان
    • بی نام IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      1 11
      اتفاقا دقیقا میخواستم به همین موضوع اشاره بکنم که به نظر من این اعلام هویت تروریست به درک واصل شده میتواند دو سویه باشد هم انها در کمترین زمان یک نفر را شناسائی کردند هم ایرانیها بدانند که فلسطینی که از ان دفاع میکنید اینگونه افراد دارد فراموش نکنیم که ما هم در کشور مان مسعود رجوی داشتیم از هر جنایتکاری در همه ادوار پیدایش زمین جنایتکار تر اتفاقا خوب هم تحویل گرفتیم زنده باد فلسطین مرگ بر تروریست
    • بی نام A1 ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      1 10
      همه رو به یک چوب نرونید لطفا چون طرف فلسطینیه پس باید با فلسطین دشمن باشیم؟؟ کی گفته وهابی و سنی یکیه ؟ جند جلد کتاب فقط علمای سنی در رد فرقه ی وهابیت نوشتن ؟ ما با سنی ها دشمنی نداریم که هیچ دوست هم هستیم اما با وهابیت دشمن خونی هستیم. هرجا دیدین یه نفر به خودش بمب وصل می کنه تا شیعه ها رو بکشه بدونین اون وهابیه. فرقی هم نمی کنه که اهل کدوم کشور باشه.
    • بی نام A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      0 26
      دوست عزیز حواست باشه «سنی ها» نه که اگر شما پیرو رهبر کبیر انقلابید باید بدانید که ایشان این دو را بازوی اسلام معرفی کردند و گفتند سنی و شیعه با هم برادرند به علاوه این که همان طور که توی شیعیان عناصر افراطی هست در سنی ها هم هست آن چه مهم است جدا کردن صف این دو از هم است پس ما به همه سنی ها برادریم و سنی ها هم با ما خوی برادرانه دارند الا عده قلیلی که الان به واسطه تجهیز بعضی کشورهای عربی جنگ ظلبی می کنند
    • بی نام IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      10 0
      خیلی دنیای نامردی شده با پول خودمون، خودمون رو میکشن. بودجه بهشون میدیم بمب بسازن خودمون رو بزنن
    • علي A1 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      5 2
      جناب آريا، عرب و غير عرب نداريم. ما تو ايران هم عرب داريم و بسيار هم محترم هستند برادرجان. لطفا كار را به نژادپرستي نكشانيد. ما در عرصه‌ي سياست‌خارجي اشتباهات محيرالعقول داريم؛ همين! آخه ما كجا و دفاع از يك عده سني ناصبي كجا؟! به هر حال اين‌ها ما را اصلا به رسميت نمي‌شناسند؛ آن‌وقت ما مي‌آييم اين همه خسارت و هزينه را به كشور و ملت تحميل مي‌كنيم به خاطر دفاع از يك مشت دشمن خوني! اين شگفت‌انگيز است؛ بسيار شگفت‌انگيز!
    • بی نام IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      10 0
      آقا من هم در زمان سفر حج فلسطینی هایی رو دیدم که به مراتب بیشتر از سعودی ها علاقه مند بودند سر ما رو از تنمون جدا کنند....این رییس تشکیلات خودگردان بود که چند سال پیش بعد از استفاده از قدرت نظامی ایران برای جواب به حمله ی اسراییل گفت که:"ما همچون سپاه یزید بر سپاه حسین پیروز شدیم."....
    • ایمان A1 ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      3 5
      الان مثلا بمب گذارای شهید های عزیز هسته ای که ایرانی بود یعنی کل ملت ایران بد هستن؟ یا این که در سیستان یه عده سلفی و وهابی(که ایرانی هستند) که مردم بیگناه رو شهید کردند یعنی کل ملت ایران بد هستند؟ اول از همه یاد بگیرید تا چیزی کامل مشخص شده نظرات غیر منصفانه ندید بعدشم از کجا معلوم دسیسه ای چیزی نباشه خوبه کسی هم دستگیر نشده دوستان با شنیدن یک کلمه ....!! این همه انفجار تو لبنان رخ میده همشم هم واسه اختلاف انداختن ناامید کردن طرفین از هم هست. بعدشم بر فرض این که اصلا طرف فلسطینی هم باشه چه ربطی به کل مردم اونجا داره؟ چه ربطی به حماس داره وقتی هنوز چیزی مشخص نیست(گرچه این گروه جواب خوبی ها ایران رو نداده)؟ یعنی چند تا وهابی و سلفی نخاله و مغز خشک تو هر ملت اسلامی پیدا نمیشه؟؟؟
    • عماد GB ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      6 0
      لعنت بر نمک نشناسان...
    • حاجی NL ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      6 0
      فلسطینیه حمله میکنه به سفارت ایران ایرانیارو کشته، از اونور فرانسویا مانع توافق شدن همونطور که تنها کشوری بودن که آماده حمله به سوریه بودن الانم هوس حمله به ایران رو دارن اونوقت این دوست خودجوش ما میگه مرگ بر آمریکا! کی میخوان از تحجر و خشک مغزی بیرون بیان ببینن کیا در عمل ضد ایران و ایرانی هستن الان؟
    • بی نام A1 ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      9 1
      زمان جنگ هم همین فلسطینی ها دوشادوش برادران عربشون با ما می جنگیدند
    • بی نام A1 ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      0 3
      رضا جان درسته شیعه و سنی با هم تفاوت دارن و البته مشکلاتی هم هست اما این به معنای دشمنی نیست. من دوستان سنی کمی ندارم و با هم درس میخونیم، بحث می کنیم و حتی گاهی با هم جدل داریم اما بعدش دوباره میگیم و میخندیم. مسئله اینه که هیچ مطلقی وجود نداره نمیتونیم بگیم تا ابد، تا همیشه، فلان گروه با اون یکی گروه مشکل داره... مطلق بودن آدمو بسته می کنه
    • بی نام IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      3 0
      خدایا عقلی به ما عطا کن که بتونیم دوست و دشمن رو بشناسیم
    • بی نام A1 ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      1 1
      دوست عزیز آقا رضا گذاشتن وهابی و سنی کنار همدیگه فقط میتونه یک اشتباه نابخردانه باشه با همچین نظراتی فقظ میتونیم بذر نفرت رو در دل هم وطنهای سنی مذهب بکاریم من تو شهری زنزگی میکنم که شیعه وسنی کنار هم زندگی میکنن 2تا دوست صمیمی دارم و هردو سنی مذهب نه باهم دشمن بودیم ونه هستیم و نه خواهیم بود خواهشا دوستان با اظهارات نپخته و نسنجیده باعث به وجود آمدن اختلافات مذهبی نشن
    • بی نام A1 ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      3 9
      مرگ بر آمریکا
    • بی نام EU ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      2 6
      این که یه فلسطینی که با طرز تفکر تکفیری بیاد بمب گذاری بکنه باعث نمی شه مخالفت ما با اسرائیل تموم بشه. این که ما با اسرائیل مخالفیم به خاطر مبانی کثیف اون ها است نه صرفا طرفداری از فلسطین.
    • بی نام A1 ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      3 3
      آقا رضا حزب الله از ایران دفاع کرده؟ بعد اون وقت کی دقیقا؟ این دلارهای نفتی ایران که از حزب الله دفاع میکنه پولهایی که بایه باید خرج سیستان بلوچستان کردستان ورزقان .... بشه پولهایی که باید بخاری بشن واسه مدرسه هایی مثل شین آباد که یه عده طفل معصوم تا آخر عمر اینقدر زجر نکشن راستی از وقتی هم حزب الله از ظریف دفاع کرد کل معادلات دنیا رو به هم ریخته حالا دیگه دنیا ظریف تحویل میگیره فقط به خاطره گل روی حسن نصرالله وگرنه که تا حالا ظریف رو کسی تو دنیا دیپلمات به حساب نمیاورد تحویلش نمیگرفتن قراره کلی امتیازات جدید تو این دوره مذاکرات بهمون بدن به خاطره این وزنه تاثیر گزار بین المللی که پشتمون ایستاد!!!!!!!!!
    • شیعه مولا علی A1 ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      4 1
      چرا ما از این فلسطینیانی که یک از میدانهای شهرشون به نام ابن ملجم مرادی لعنت الله علیه میباشد حمایت میکنیم . به خداوند بزرگ قسم که باید در اون دنیا جوابگو باشیم....
    • زهرا A1 ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      2 3
      این معنیش اینه که همه ی فلسطینی ها این گونه هستن؟خجالت بکشید منتظر یه تلنگرید تا زود برید تو جبهه ی اسراییل!
    • بی نام A1 ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      0 0
      گل گفتی! باید این واقعه ها برای ما درس عبرت شود!
    • 008 IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      11 26
      این دوستان که با این خبر همچین خوشحال شدن و دارن فلسطینو میکوبن یادشون نره کسی که دانشمند هسته ایمونو رو ترور کرد یه ایرانی بود اون موقع هم درباره همه ایرانیا اینجوری قضاوت میکردین تازه درباره درستی خبر بخاطر پیچیدگی اطلاعاتیش بحث نمیکنم در ضمن وابسته به القاده است که بعضیا تو سوریه بهشون میگفتن انقلابی
  • بی نام IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    1 7
    مسلما این یه نفره و نمیشه طرز تفکر احمقانه ش رو ارجاع داد به کل ملت فلسطین ولی همین یه نفر چقدر باید یابو باشه کل اسرائیل خاک کشورش رو گرفته و داره هموطناش رو میکشه بعد این میاد بمب میبنده به خودش به قصد سفارت ایران یه مشت شیعه و سنی لبنانی رو میکشه. جدا داستان زندگی این .... باید فیلم بشه
  • بی نام IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    549 3
    از کسایی ضربه خوردیم که سی ساله داریم همه جوره ازشون حمایت میکنیم . فکر کنم یه تجدید نظر باید بکنیم ...
    • دولت آبادی IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      252 3
      علاوه بر تمام حمایتهای مالی که از زمان یاسر عرفات به اونها میشده کمکهای تسلیحاتی هم شده . جالبه که سازمان ملل و اتحادیه اروپا و آمریکا هم به اونا کمک مالی میکنند . آخه در محاصره هستند ! . تا به حال یه فلسطینی که سوء تغدیه داشته باشه ندیدم . همه تپل مپل هستند ! . ((در حقیقت فسطینی ها کاسبین جنگ و محاصره هستند )). تو خونه نشستند و همین جوری براشون کمک میرسه !!. من موندم اگه یه روزی وضع عادی بشه چه جوری میخواند خرج خودشونو در بیارند !!!!!
  • حامد ر A1 ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    11 0
    وقتی بعضی از این اعراب خون ایرانی به بدنشان تزریق نمی کنند اونم به خاطر اینکه تنفر دارند از ما...و ما هم تمامی ملت رو تحت تاثیر این افراد قرار دادیم با حمایت از آنها و تحریم خودمون بایدم حمله انتحاری به ما بکنند....خبر چاپ کن
  • مهران IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    7 1
    .... جانم فدای ایران
  • بی نام A1 ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    بازم حمایت از فلسطین، لبنان، تا کی باید این روند بی منطق و کورکورانه ادامه داشته باشه
    • بی نام IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      3 8
      اگر لبنان نبود که معلوم نبود الان اسراییل ما را با خاک یکسان کرده بود. یه کم بعضی از شما اصلاح طلبا فکر بکنید بد نیست.
  • بی نام A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    اينم از اينا.. بعضيها خودشون رو واسه فلسطين ميكشن، اونا هم اينجوري جواب ميدن،،،،،،، كلا عربها سر و ته يه كرباسن
    • اراک A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      کشورهای عرب ونه عرب زبانان هم میهن و خون گرم ما در ایران
  • محمد IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    به نظرم ایران نباید از گروه های فلسطینی حمایت کند البته حمایت از حزب الله برای فشار به اسراییل خوبه ولی بارها حماس و گروهای فلسطینی با اینکه در موضع نابودی قرار دارند علیه ما تحرکاتی داشتند مثل سوریه ...آیا به جز حزب الله گروه های فلسطینی انفجار بیروت رو محکوم کردند؟؟؟؟
    • بی نام IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      حزب الله شیعه ولبنانیه
  • بی نام US ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    فلسطین پیروز است -اسراییل نابود است.......
    • سورنا A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      تو فعلا از وی پی ان سوریه استفاده کن برادر نه از وی پی ان استکبار جهانی :))
    • بی نام A1 ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      1 1
      فعلا که نابودیش داره به ما می رسه
    • سروش A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      آمریکا هم مثل تهرون هوا بارونیه ؟؟؟
    • ::مسعود:: IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      1 0
      نظام ایران با دولت سراسر استکبار آمریکا مشکل داره که کوچکترین شکی هم توو جنایت هایی ک کردند وجود نداره، نه با خود مردم و خدماتی ک مردم زحمتکش آمریکا ارائه میدن.. بحثا رو با همدیگه قاطی نکن سورنا.. واقعیت ها روشن تر از روز هستش عزیزم.
    • ::مسعود:: IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      2 0
      ضمنا اینجا کسی راجع به آمریکا چیزی ننوشته.. مگه اینکه بخواید بگید از طرفداران اسرائیل هستید :)
  • بی نام DE ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    چند ماه پیش هم حماس در منطقه شیعه نشین بیروت بمبگذاری کردن و نزدیک به 40 نفر رو کشتن.وایبر اون کسانی که 33 سال پول ملت رو برای فلسطینی ها خرج کردن.
    • باقر واعظ وندي A1 ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      1 3
      و شماهاييكه خواب امريكا را مي بينيد و به انها بكوييد كه بيدار شوند و عصباني باشد امريكايي ها.
  • فردوسی IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    619 3
    این از این، آن هم از عزاداریشان برای صدام، شرکت در جنگ علیه ایران، نمک نشناسی سرانشان در مقابل الطاف ایران و...به قول بی نام : تحویل بگیرن بعضی ها
  • کیا A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    آنچه که ما از فلسطینی های ساکن کشورهای حاشیه خلیج فارس فهمیدیم اینه که به شدت از ایرانی ها متنفرن ........ نمیدونم چرا ما با کل دنیا به خاطر اونا در جنگیم......... داستان خالد مشعل رو یادتون هست ؟
    • محمد علی US ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      706 7
      هرگز فراموش نخواهیم کرد که حماس بعد از به درک واصل شدن صدام برای او مراسم سوگواری برگزار کرد...
    • بی نام GB ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      3 4
      می طلبه که ازشون پشتیبانی کنیم اینو میگن سیاست دوست عزیز
    • بی نام IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      دولت جدید به جای دنبال رابطه با کدخدا، رابطه با عربستان و کشورهای همسایه را در دستور کار قرار بده.
    • بی نام A1 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      4 3
      بی نام هفته بسیجت مبارکت باشه.یک منفی دودستی هدیه به تو.
    • بی نام IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      1 4
      بصیرت داشته باشید برادران،اینا دسیسه اسراییله برای اینکه از فلسطین حمایت نکنیم.
    • بی نام IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      1 1
      این آدما نمیخوان قضیه کدخدا رو بی خیال شن؟ آخه دروغگویی و پر رویی تا چه حد؟ روحانی گفت اتحادیه اروپا تصمیماتش رو با هماهنگی با کدخدایش یعنی آمریکا میگیرد پس بهتر است ما به جای مذاکره با اینها برویم با کدخدایشان مستقیم مذاکره کنیم! یعنی آمریکا کدخدای اروپایی هاست نه کدخدای ما یا دنیا. یه جور تیکه انداختن به عدم استقلال تصمیمات اروپایی ها در قضیه تحریمها علیه ایران بود. جلیلی این قضیه رو شروع کرد که روحانی رو متهم کرد به کدخدا دونستن امریکا و سر خم کردن جلوی کدخدا که واقعا یک دروغ بی شرمانه است و جالب اینکه هنوز به این دروغ واضح و بی شرمانه ادامه میدن
    • بی نام IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      1 0
      دولت ايران اگر رابطه با امريكا( به قول كاربرگرامى كدخدا) را برقرار كند بقيه موضوعات حل مى شود
    • بی نام A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      0 1
      قرار نیست تمام نظرات ایران وحماس با هم همخوانی داشته باشه.ما با صدام جنگیدیم ولی حماس آسیبی از صدام ندید که بخواهد خوشحال از مرگ صدام باشه،هر چند بحث در مورد سوگواری گرفتنشون یه بحث جداست. متاسفانه دوره ای که حتی دو کشور در قبال موضوعی ،کاملا هم نظر باشن تموم شده. اگر فقط به این موضوع توجه کنیم که تنها بدی فلسطینیها در حق ما همین یه ترور هستش،اصلا دلیل خوبی نیست که ما کل فلسطینیها رو دشمن خودمون بدونیم.تاکید میکنم :اگه همین یه موضوع باشه.شاید اون طرف تفکرات مستقلی داشته باشه. و در آخر هنوز تصاویر تشکر حماس از ایران به خاطرکمک در جنگ 8روزه که با 4زبان بود تو اینترنت موجوده.
  • بی نام IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    9 0
    بشکنه این دست که نمک نداره!
  • احمد IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    12 0
    باز هم از "مظلومیت" مردم فلسطین بگین! ضمنا این مردم "مظلوم" همانهایی هستند که برای صدام مجلس ختم گرفتن و از اسم جعلی و دروغین خلیج "ع ر ب ی" به جای خلیج همیشه "فارس" حمایت کردند. وای که چقدر این مردم "مظلوم" نمک نشناسن و بعضی هم در خواب دائمی
  • محمد A1 ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    94 6
    اندکی صبر سحر نزدیک است
  • بی نام A1 ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    164 6
    خسته نباشن!والا ما زور الکی میزنیم واسه اینا!
  • اریا A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    226 6
    فلسطینی؟؟؟؟؟؟چشممون روشن.....
    • احمد ت A1 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      1 1
      فکر میکنی فلسطینی واقعیش هم فرقی میکنه که میگی فلسطینی نما ؟!!
  • سعید A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    او یک فلسطینی نما بوده . :)))
    • بی نام A1 ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      0 1
      سعید جان تا کی میخواهیم خودمون رو گول بزنیم؟ عزاداری برای صدام، پشت پا زدنهای عرفات، رفتار خالد مشعل در سوریه و ... و حالا هم بمب گذاری. پدر جان منطقی باش.
    • بی نام GB ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      1 0
      به نظرت اونایی هم که موقع اعدام صدام دیوارهای فلسطین رو سیاه کردن، فلسطینی نما بودن؟
    • چوپان IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      2 0
      نه عزیزم اون نماد تفکر فلسطینی نسبت به ایران بود.. ما خودمونو برای کسایی داریم میکشیم که نه تنها احترامی برای ما قایل نیستن بلکه از ما نفرت دارن... یادتون نرفته که بعداز هلاکت صدام عزای عمومی تو فلسطین اعلام کردن...
    • کوروش IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      0 0
      فکر کنم ایرانی نما بوده!!
    • مهربونی A1 ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      0 0
      خخخ ...اینو خوب اومدی
    • ناشناس IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      17 0
      فلسطینی نما دیگه چه حرفیه این هم از شما در اومد؟ حتما" خالد مشعل واسماعیل هنیه هم فلسطینی نما هستند ، عقل وتدبیر چیز بدی نیست پول زبون بسته این مملکت رو نباید خرج اینها کرد ، اینا مثل گربه کور می مونند هرچی بهشون محبت کنی آخرجش چنگ میزنند تا چشاتو در بیارند
    • بی نام IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
      0 0
      خب حالا بابا! خواسته با استفاده از کلمه ی فلسطینی نما شوخی کنه...شماهم هی گیر میدین
  • بی نام IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    توصیه می کنم برای اینکه مشخص شود چند نفر از کسانی که اینجا کامنت داده اند و یا لایک کرده اند، از ارتش سایبری اسرائیل هستند یک "درود بر فلسطین" و یک "مرگ بر اسرائیل" بطور جداگانه بگذارید تا معلوم شود چه خبر است.
    • بی نام A1 ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      آره عمو... به قول خودت "ارتش سایبری اسراییل" (البته اگر وجود داشته باشه) هم میان اینجا به مرگ بر اسراییل رای منفی میدن! این رای های مثبت و منفی نظر واقعی مردمه.اگر با مردم واقعی در اتباط باشی نسبت واقعی رای های لمس می کنی.
    • ضد شعبون بی مخ ها A1 ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      3 0
      درود بر رفاه، درود بر کیفیت زندگی، درود بر آرامش درود بر ذکاوت، لعنت بر شعبون بی مخ ها
    • بی نام IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      1 0
      من این نظر رو تا حدودی قبول دارم وقتی در مورد امام حسین هم نظر میزاریم بعضیا میان و نظر منفی میدن که همین باعث تشکیک شدیدی میشه یادمون نره که تو خود کشور هم هستند افرادی که شدیدا دوست دارن ایران نابود بشه و همینا میشن ارتش سایبری اسرائیل!
    • علی A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      1 0
      آرمانای شماها خیلی جالبه ارتش سایبری اسراییل...دی
    • حاجی NL ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      1 0
      حتما در 24 خرداد 92 هم ارتش اسرائیل اومد در انتخابا رای داد که چنان نتیجه ای داشت!
    • امين IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      1 1
      اين بي نام اولي بدجور توهم توطعه داره ها .......
    • بی نام IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      1 0
      شما ها برين با اين توهماتتون خوش باشين. با شما باشه اين فلسطيني هم سرباز اسرايله. به چشم تو و امسالت دنيا فقط سياه و سفيده.
    • بی نام IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      2 0
      درود بر ایران
    • بی نام IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      1 1
      وقتی اینجور کامنت ها رو میبینم که واسه خودشون دشمن میسازن برره یادم میاد که رفتن از دشمن فرضی شکست خوردند!!! آخه ارتش سایبری اسراییل؟!!! کیییه؟ کییییه؟ کییییییییه؟ تو برو دکتر لطفا! (یعنی مهران مدیری دقیقا شماهارو نشون میده تو طنزهایش)
    • کورش IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      1 1
      نه درود بر فلسطین و نه مرگ بر اسرائیل بلکه مرگ بر کسی که هم وطنش را نمیشناسد و فکر میکند ارتش توهمی سایبری است
    • بی نام IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      0 0
      ببخشيد اينجا ايران است اين چه شعار هاى عجيبى است كه براى شناسايى ارتش سايبرى درخواست مى كنيد؟!!! عزيزم يك گشت در شهر بزنيد متوجه خواست اكثريت مى شويد . زنده باد ايران!
    • بی نام IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      1 0
      از منفیات میتونی بفهمی استاد
    • بی نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      0 0
      مشکل اینجاست که به همه چیز تک بعدی نگاه میکنی !
    • mr A1 ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      0 0
      ببین تو اول ارتش سایبری رو تعریف کن،یه چیزی یاد گرفتی،هویت طرف فلسطینی بوده،حتی اگه اسرائیلی ها بهش پولم داده باشن بازم نباید این کارو می کرد.
    • نیما DE ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      0 0
      آقا مقداد ! سلام.
    • علی A1 ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      0 0
      ای بابا چرا کسی نظری نمیزاره دوستمون الان فکر میکنن 69.999.999 نفر از ارتش سایبری اسراییلن حمایت کنید دوستمون رو...!!! دوست گرامی یک ذره فکر کن دوره این حرفا که مثلا آمریکا رو با کفش بزنید به پرچمش گذشته دیپلماسی حرف اول رو میزاره خبر جان لطف میکنی بزاری...;)
    • بی نام A1 ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      1 0
      بي نام اول. درود بر ايران.
    • علی A1 ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      24 0
      اینها نظر مردمه! متاسفانه شما سالهاست که اینها رو نمی بینید، به همین دلیل براتون عجیبه.
  • بی نام IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    323 3
    بازم ازفلسطین حمایت کنین بازم برین به این کشورهای عربی پول ما ها روبدین....... اخه تاکی...........
  • رامین A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    خواهشا بعضی ها که اندازه پروانه هم متوجه نمیشن با نظراتشون سطح علمی مخاطبان خبرآنلاین رو پایین نیارن!!! در این صورت منافقانی که در عراق هستند چون ایرانی هستند پس باید بگن ایرانی ها تروریست و.....
    • بی نام A1 ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      201 6
      یه عده قلیل خود را دانای کل دانسته وو دیگران را نادان رامین شما قد ارزنم متوجه نمیشی منافقان با ایران دشمنی دارن ولی مگه فلسطینیا با ما دشمنی دارن رزومه منافقین معلومه ولی فسلطینی ها که دوست هستن!!!!!!! منکر کمک های ایران که نمیشی سالها خودمون رو تو جنگ فرسایش با تمام دنیا به خاطر اینا قرار دادیم ولی سفارتمون تو لبتنان و لندن زدن . پنهانی با قطر توافق کردن و تو سوریه نگیدن بر خلاف مواضع ایران واسه صدام سوگواری کردن .
  • مهدي IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    همانطور كه در ايران افراطي هاي چپ يا راست وجود دارند در فلسطين هم افراطي هايي وجود دارند .. پس بيخودي بد فلسطيني ها را نگوييد ...
    • ادیب IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      1 0
      خیلی دوست دارم بدونم چرا انقد روی یک چیز غلط شما و امثال شما پا فشاری میکنید . نمیدونم انقد که دم از فلسطین میزنید به ایران هم اهمیت میدید؟؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      0 0
      مشکل اینجاست که تا به حال ما همیشه از همین به اصطلاح افراطی ها حمایت کردیم !
    • بی نام A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      2 0
      خبر نداري. اما نود درصد اونا از ايران و ايراني متنفرن. ناراحتي شون براي كشتن صدام رو يادت نيست؟!
  • بی نام A1 ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    کی بود می گفت کار اسراییله؟
    • ایمان A1 ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      3 5
      می خوای یه اسرائیلی مستقیم بیاد خودشو منفجر کنه...ای دل ساده...؟ :) شک نکن هر اختلافی تو منطقه باشه یه سرش عربستان و اسراییله، چون منافعشون تو درگیر بودن بقیه ملت های منطقه با هم هستش...
    • ::مسعود:: IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      3 1
      یعنی نمیتونه کار اسرائیل باشه؟؟؟؟! مگه خودت ندیدی دانشمند کشورتو یه ایرانی کشت و بعد از دستگیریش به آمریکایی بودن این سناریو اعتراف کرد؟ اینا رو که نمیتونید کتمان کنید. میتونید؟! خبرآنلاین محترم لطفا دیدگاه های همه رو ثبت کنید مادامیکه بی احترامی شکل نگرفته است.
    • بی نام A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      0 1
      صدا و سیما
  • علی IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    78 4
    ولی من تو یکی از خبرگزاری ها چیز دیگه ای دیدم حالا کدوم یکی درسته ؟ خبرآنلاین تایید کن تا شفاف سازی بشه
  • عاشق امام رضا IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    186 7
    افراطی نابود است.
  • بی نام A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    229 5
    ما داریم چوب اینارو میخوریم الان؟ واقعا شرم داره
    • بی نام A1 ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      0 1
      الان؟! سالهاست داريم ميخوريم. سالها
  • چوپان IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    365 4
    فلسطین اگه مستقل بشه مطمئن باشید رابطه ای با ایران نخواهد داشت اگر هم رابطه ای باشه از نوع عربستانی خواهد بود... قابل توجه آقایون...
    • تحویل بگیرین GB ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      1 0
      کاملا با این حرف موافقم. دمت گرم
  • عشق احمدی نژاد IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    خبر آنلاین واضح نظرتو بگو شاید خیلیا بهت کمک مالی کردن خجالت نکش میدونم نمیزاری ولی بخون
    • سیروان A1 ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      3 0
      عشق چی؟ :)))))))))))))))))))))))) خدایا منو بک راحت شم از دسته اینا
    • محسن GB ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      0 1
      خیلی هم واضح گفته. بیخود سخن پراکنی نکن
    • میثم IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      1 2
      دومیش هم یا لبنانیه یا فلسطینی!
    • بی نام A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      1 0
      عشق کسی رو داری که دیگه رفته!و اکثریت مطلق ملت از رفتنش سر از پا نمی شناسن و خیلی خوشحالن
    • بی نام A1 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      41 2
      ميخواستم جوابتو بدم ولي وقتي اسمت رو ديدم به اين نتيجه رسيدم كه ارزش پاسخگويي هم نداري...
    • بی نام IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      2 0
      تو برو فارسو بخون اینجا مردم میان خبر میخونن
  • بی نام A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    مرگ بر منافق های خودی:))
    • بی نام A1 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      0 0
      تعجب ميكني اره؟! :)))))
    • بی نام IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      0 1
      مرگ بر افراد نخودی و بی خودی
  • بی نام EU ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    1 1
    ما مساله ی فلسطین رو از بعد اسلامی پیگیری میکنیم در حالی که اعراب خواهان آزادی فلسطین به عنوان ارض العرب و بخشی از سرزمین های عربی و نه اسلامی هستن...
  • ایمان IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    1 1
    این هم نتیجه کمک به فلسطینی ها، این ها اگر کمی عقل داشتن برای سرزمین خودشون می جنگیدن نه اینکه مزدور کشورهای دیگه مانند عربستان شوند. آنها را باید به حال خود رها کرد. و یا حداقل حماس را حتما باید فراموش کرد.
  • محمد IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    2 0
    من یه آشنا دارم که تو دانشگاه آنکارای ترکیه درس میخونه ، میگه چند تا فلسطینی هم آنجا درس میخونن ، میگه وقتی من رو میبینن از من فاصله میگیرن و باهام حرف نمیزنن ، به رفقای ترکم گفته بودن که ایرانیا نجس هستند واسه همین نزدیکش نمیشیم
  • علي A1 ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    0 0
    جاداره از سياست هاي بعضي از مقامات در راستاي منفور سازي وجهه نظام اسلامي ايران در ميان مردم مسلمان تشكر ويژه كنم،خسته نباشيد كه از مال بيت المال خودمون براي خودمون دشمن تراشيدين،اما حرف انقلاب در سال ٥٧اين نبود،بلكه اتحاد و وحدت مسلمانان بود
  • محمد IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    2 1
    من شنیدم(ندیدم)که این عجم ها(اعراب غزه)خون اهدایی مردم عزیز ما(در شرایطی که خودمون به خون احتیاج داشتیم) رو میگیرن و به بیماراشون تزریق نمیکنن و نهایتا معدوم میکنن، فقط واسه شیعه و ایرانی بودنمون، تاسف می خورم از این همه تعصب بیجا
  • محسن GB ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    0 5
    نباید این موضوع را به حماس و مردم ستمدیده فلسطین ریط داد.
  • ح A1 ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    1 1
    خالد مشعل مزدور امارات وعربستان .خیانت کردی مشعل مردم ایران خیلی دقیق رسد میکنند.آرمان فلسطین رنگ باخته .زمان بهترین نظاره گر است. درضمن اسراییل دشمن شماره یک ایران است.
  • بی نام A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    1 0
    ما باید فقط به منافع ملی خود مان فکر کنیم و این همه سرمایه ملی و انرژی کشور راصرف این گروهها نکنیم
  • بی نام A1 ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    2 0
    ژانر اینایی که الان میان میگن " اون ها نماینده مردم فلسطین نبودند و مردم فلسطین عاشق ایران هستند " اونا همونایی هستند که وقتی تو عربستان و امارات و حتی عراق فقط از ما انگشت نگاری میکنند ...میگند " خب چه اشکالی داره ...ما هم میتونیم از اونا انگشتنگآری کنیم ..مهم اینه که مردم کشورهای عربی ما رو دوست دارند "
  • حمید IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    2 0
    ما هر چه از دنیا ضربه می خوردیم و ضرر می بینیم از صدقه سر این فلسطینه ؛بعد انها می ایند بمب گذاری میکنند.باز هم بگویید جانم فدای فلسطین.
  • بی نام A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    1 0
    حالا بازم سنگ این فلسطینی ها رو به سینه بزنید اینا خودشونم همچین دلشون واسه خودشون نمیسوزه...که اگه مسوخت الان وضعشون بعد60،70سال خیلی بهتر از اینا بود...
  • اردلان A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    2 0
    بخدا این پولایی ک صرف کمک ب حماس میشه حق ملته ماله بیت الماله..آهای آقایون رایلی ب اینا کمک کنید حرامه ... واس جنگیدن با اسرائیل هزارتا راه دیگه هس..بهتره از حزب الله حمایت شه ن سونیا و وهابیا
  • بی نام DE ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    0 0
    دوستان عزیز و گرامی ضمن احترام به احساسات پاک همگی شما امیدوارم که موقع اظهار نظر مراقب توهین به اقوام دوست داشتنی ایران باشید.قطعا منظور شما از سنی و عرب برادران و خواهران عزیز عرب و سنی ایران نیست اما زمانی که بدون قید و شرط به اعراب و اهل سنت توهین میکنید مستحضرید که دل بسیاری از هم میهنان خود را می شکنید.
  • ali IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    2 3
    خدايي عربا چشم ندارن ما ايراني ها روببينند ماهي خودمونو به اونا مي چسبونيم سرمونوكرديم زير برف ميگيم فلسطين سوريه
  • بی نام A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    2 1
    ببینید فردا شریعتمداری چگونه قضیه را ماست مالی خواهد کرد.
  • نوشین پهلوان A1 ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    1 1
    لابد کشتن ایرانی ها هم یکی از آرمان های مردم فلسطین است.آیا واقعا باز هم سال آینده باید روز قدس حرفی در جهت حمایت از فلسطین زده شود؟
  • شهروند FI ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    2 3
    القدس لنا!!
  • حقیقت گو A1 ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    2 2
    از دوستان تعجب می کنم! اولا اون ایرانی که در این حادثه کشته شد (رایزن فرهنگی رو میگم) مسلما نظرش با شما منطبق نبوده و نیست و مسلما طرفدار آرمان فلسطین و ضد اسراییل بوده. ثانیا مگه فلسطین و قدس برای یک گروه و دسته و ... است که حالا یکی یه غلطی کرد شما بخواهید کل مسئله را زیر سوال ببرید؟!! آیا شما دوست دارید ژاپنی ها به خاطر خلافکارهای ایرانی که در ژاپن کم هم نیستند ایرانیها را یک مشت تبهکار بدانند؟!! یا اگر یک ایرانی در یک گوشه دنیا کاری کرد آیا شما دوست دارید که در مورد کل مردم ایران همانطور قضاوت کنند؟!! پس اگر این را دوست ندارید خودتان هم درست رفتار کنید. در بین فلسطینی ها جاسوس اسرائیل هم پیدا میشود چه برسد به عضو القاعده و ... . پس بی جهت آرمان فلسطین و مظلومیت "مردم" آنرا زیر سوال نبرید
  • بی نام A1 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    5 0
    بازم روز قدس سال بعد برین برای فلسطین سینه چاک کنین از ماست که بر ماست!!
  • محمد A1 ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    3 1
    توی مراسم حج بایک فلسطینی بحث میکردم میگفت تمام بدبختی ما توفلسطین ازشما ایرانی هاست!!! ازحالا خودمو آماده روز قدس آینده کردم.....
  • بی نام IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    2 0
    من هم در سفر حج نفرتشون از ما ایرانی ها را دیدم. حتی همین سوریه ای ها از ما منتفرند دوستم از سفرش به سوریه تعریف می کرد.
  • بی نام IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    2 0
    اگه صدا و سیما این خبر رو بگه من اسمم رو عوض می کنم!
  • ::مسعود:: IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    1 1
    اغتشاشگر؛ هرکس و در هر نقطه از زمان و مکانی که باشه به شدّت محکوم هستش.. حالا چرا یه عدّه تا این حد ژست روشنفکری به خودشون گرفتن قابل تامّله!!! نظام ایران از فلسطینیا دفاع میکنه چون داره به مظلوم ظلم میشه، این کجاش واستون قابل درک نیست؟ یعنی قبول ندارید که یه عدّه ظالم اسرائیلی دارن تجاوز میکنند؟! هر چیزی به جای خودش باید بحث بشه. اینکه ی احمق فلسطینی اومده اونکارو کرده دلیل نمیشه کُل رو فراموش کنیم.اینجور نتیجه گیریها درست نیست ک ما بلافاصله بیاییم بگیم تحویل بگیرید!مثِ این میمونه ک من وارد ی روستا بشم ببینم نفر اوّلی نابیناس بعد نتیجه گیری بکنمو بگم پس احتمالا همشون کورند!! از مقدمه چینی اشتباه قطعا ب نتایج بد خواهیم رسید. در قضیه فلسطین یکی حقه یکی باطل ک همه چی مثل روز روشنه..
  • بی نام A1 ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    1 0
    الهی شکر دست اینها رو شد .
  • بی نام A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    1 0
    اونوقت مسوولين ما هي ميكفتن زيرنظر امريكا و ايناست. فقط بلدن كشور رو خوار و ذليل جلوه بدن و هركونه رابطه با امريكا رو تسليم قلمداد كنن. از خواب بيدار شيد و كمي هم بفكر مردم ايران باشيد. بسه امت امت بازي. كمي هم قلبتون براي ملت بزنه.
  • بی نام A1 ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    0 3
    ایرانی ضد ایران هم داریم. مگر ایرانیا نبودن که تو ایران جان هموطناشونو به تعداد زیاد گرفتن. یک فلسطینی هم می تونه بد باشه مگه همشون بدن؟ اون دختر 10 ساله که مامان باباشو از دست داده چه کار به سفارت ما داشته؟
  • خانوم مارپل IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    3 0
    ماها درست بشو نيستيم...اخبار تشييع رايزن فرهنگي رو تو تهران نشون ميدادملت با تمام وجود داد ميزنن مرگ بر آمريكا!آخه چه ربطي داره؟؟؟!!!!دلم ميخواست سرمو بكوبم به تلويزيون
  • بی نام A1 ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    1 0
    اونوقت نمايندكان.... مجلس مدام شعار ميدادن كار امريكا و استكبار و ايناست. سوسك هم به خنده ميافته از دست اينها!!
  • بی نام A1 ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    2 0
    ما مردم ايران از اسراييل خوشمون نمياد براي اينكه ادمكشه اما به فلسطين هم دلبستكي نداريم و تمام كرفتاريمون با دنيا باور كنيد بخاطر همين فلسطينه باور كنيد فقط همينه و بس. اخه فلسطين در طول تاريخ جه خدمتي به ايران كرده؟! اصلا به ما جه كه همش بخوايم بخاطر اونها خودمونو عذاب بديم و سالها وقت بذاريم براي اثبات حسن نيتمون به دنيا؟!
  • بی نام IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    2 0
    از فلسطینی هایی که در دفاع مقدس در جبهه صدام بودن بگین (در خاطرات رزمندگان هست)
  • ایرانی A1 ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    0 3
    در جواب اقا رضا باید بگم سنی و شیعه همه مسلمانیم و همانطور که رهبر فرزانه همیشه تاکید بر وحدت میان سنی ها و شیعه ها دارد ما نیز باید این را سر لوحه کار خود قرار دهیم دشمن کسی است که میان برادران و خواهران سنی و شیعه نفاق و تفرقه می اندازد و فقط و فقط به امید ایرانی اباد
  • بی نام A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    2 0
    . . . جانم فدای ایران
  • بی نام A1 ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    0 1
    آریا آراد جان چرا برا دوره عکاسی نرفتی لاس وگاس
  • حمید IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    2 0
    چرا هر کسی نظر مخالف بده میشه دشمن استکبار؟ یه سوال اگه این فرد امریکایی بود نمی گفتید ارتش امریکا استکبار جهانی بود؟ چندین برنامه نمیزاشتید بررسی کارشناسی نمیکردید؟ اونوقتم میگفتید یه عده تند رو تو امریکا هستند اینکارو کردند؟ یه عده معدود هستید واسه همه تصمیم میگرید
  • توحید RS ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    2 0
    حال خوبه تو لبنان بوده راستش رو گفتن کار کی بوده والا تو خود ایران بود بدون شک می گفتن کار آمریکا و استکبار جهانیه !
  • بی نام A1 ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    2 0
    تبعه كشور شماره يك مياد سفارت كشور شماره دو رو منفجر ميكنه. بعد يك كشور سوم مياد اون رو محكوم ميكنه. اونوقت مسوولين كشور دوم مدام قربون صدقه كشور يك ميرن اما عوضش از كشور سوم متنفرن و بخاطر كشور منفجر كننده شماره يك با همه جا سر دعوا دارن. خنده داره نه؟؟
  • مهربونی A1 ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    2 0
    این همه زحمت کشیدیم براشون....حالا میزنن رایزن ما رو ترور میکنن... اخه چرا ما باید غصه ی کشوری رو بخوریم که نمک نشناسن ؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    3 0
    يكي از اين گربه صفت هاي تروريست رو كه زخمي شده بود آورده بودن بيمارستان ميلاد براي مداوا، قرار شد خون بهش تزريق كنن، به زبون عربي ميگفت: خون شيعه نجسه، اين خون رو حق نداريد به بدن من تزريق كنيد! يه آمار بگيريد ببينيد از ميان اسير هاي عراقي در جنگ چند نفرشون فلسطيني بودن، فلسطيني هايي كه به قول خودشون براي شركت در جهاد قادصيه دوم عليه مجوسان شركت كردن، شما فكر ميكنيد چرا غرب به برنامه هسته اي صلح آميز ما گير داده؟ براي حمايت كور كورانه از همين اوباشه، وگرنه دنيا ميدونه ايران بيش از دو قرنه ( از زمان آغا محمد خان) به هيچ كشوري تعرض نكرده و در طي اين دو قرن همواره از خاك خودش دفاع كرده، مسئولين محترم، شما رو بخدا در سياستتون تجديد نظر كنيد، ديديد كه اين حماس با بشار اسد چه كرد؟(خبر آنلاين بچاپ)
  • بی نام A1 ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    10 30
    دوستان دقت کنید که حربه دشمن دقیقا اینجاست و برای اینکه رابطه بین دو کشور رو هر چند کشور طرف مقابل ضعیف و بی منفعت باشه اما بدلیل استراتژیک و نفع سیاسی برای کشور ثالثی منجمله عربستان و اسرائیل دارد دست به خرید آدم هایی می زنند که از کشور طرف مقابل ایران هستند تا بقولی با یک تیر چند نشان بزنند چرا که بعضا موارد بسیاری مشاهده شده که اسرائیلی ها جهت تفرقه بین فلسطینیها اکثر جاسوسان خود را از بین دشمن خود انتخاب میکند تا بیشترین ضربه را به حریف و عامل تفرقه افکنی در اردوگاه جبهه مقابل ایجاد کند پس ما باید هوشیار باشیم و نباید صرف اینکه خود فروخته مثلا فلسطینی در این بمب گذاری نقش داشته با رابطه ایرن و فلسطین خلط شود ... نمونه این مسئله اجیر شدن یک ایرانی برای ترور دانشمندان هسته ای توسط اسرائیل.
    • ابوذر A1 ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      0 0
      کلا آسمون ریسمون می بافین تا معادلات شما درست از آب در بیاد؟ این همه کشور مسلمون داریم چه خیری به ملت ما رسوندن از جمله فلسطین واقعا چه خیری؟
  • بی نام RU ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    9 2
    سلام من فقط میخواستم درخواست کنم نسخه موبایل سایتتون رو دوباره راه اندازی کنید از طریق گوشی دیگه نمیشه وارد سایت شما شد چون هم حجم مطالب بالاست هم صفخه اضافه باز میشه که صفحه اصلی میره ممنون
  • بی نام IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    38 1
    از کیهان خبری نیست
    • بی نام A1 ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      20 0
      رفته گل بچینه خخخخخ
  • من IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    10 35
    مرگ بر شاه :))
    • روح DE ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      28 0
      مرگ بر شاه آخه چه ربطی به موضوع داره نکنه فکر کردی داریم تو زمان شاه زندگی میکنیم
  • بی نام IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    46 0
    یادمه یه زمان ایرانی ها خون اهدا کرده بودن ولی اینا حاظر به قبولش نشده بودن... کل حرف هام رو در یک جمله خلاصه میکنم : چراغی که به خانه رواست , به مسجد حرام است اول کمک به وطن به کسی که تو این هوی سرد بی پناه و گشنه نمونه به کسی که واسه نون شب کلیه خودشو نفروشه واسه جوونی که بخاطر بیکاری معتاد یا مواد فروش نشه به مردم جنوب کشور که هنوز آب آشامیدنی درست ندارن اینها اولویته
  • بی نام IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    3 0
    نکته جالب این هست که صدا وسیما اسمی از فلسطین نیاورد و فقط گفت چند کشور عربی!!! فلسطین هم مقدس شدهو اصرار دارند بگن اسراییل بوده !!!
  • روح DE ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    19 1
    به نظر من بیان تعصب رو بزاریم کنار و ما انسان ها خودمون رو از لحاظ مذهبی جدا نکنیم.ما همه انسان هستیم و برخوردمون باید با همدیگر باید مثل یک انسان باشه حالا میخواد از هر قوم و مذهب و کشور باشه!و اون فلسطینی هم انسانیت رو گذاشته زیر پا چون یک انسان بالغ هیچ وقت راظی نمیشه تا همنوع خودش رو نیست کنه.
  • فیروز A1 ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    29 0
    ماها این عرب های شتر سواررو بنز سوار کردیم و برج نشین . خودمان دنبال براید و خونه 50متری می کردیم
    • پدرام A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
      0 0
      گل گفتی به خدا
  • ::مسعود:: IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    15 0
    چ خوب میشد ک خبرآنلاین عدالت را رعایت میکرد و نمیگذاشت دیدگاهی که برایش وقت صرف شده بدون تائید بماند. آن هم دیدگاهی که هیچگونه توهین،افترا و یا بی احترامی در آن شکل نگرفته است. خدایی هم هست..
  • بی نام IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    7 18
    مرگ بر اسراییل............... زنده باد ایران عزیز
  • معین IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    26 0
    توی جنگ تحمیلی هم کلی از اسیرایی که از عراقی ها گرفتیم، فلسطینی بودن! من یه جایی خوندم که فلسطینی ها گفته بودن: آقا اگه ما نخوایم ایرانی ها بهمون کمک کنن، کی رو باید ببینیم؟! حالا مسئولین ما همش واسه فلسطینیها بال بال بزنن!
  • ::مسعود:: IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    16 0
    تا صبح اینجا میشینم تا شاید نظرم ثبت شه خیلی بی انصافی خبر آنلاین، به خدا واگذارت کردم..
    • ::مسعود:: IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      11 0
      دیگه الان ثبت کردن دیدگاه هام ب دردی نمیخوره.. چند خط اومدم نوشتم حرف دلم رو زدم ولی پنجه کشیدی روو صورتم با این کارت.. اینکارو نکن.. لااقل اگه هم با میل شما همخونی نداره بذارید باشه تا مردممون همه نظرات رو ببینن. فوقش هزار و هفتصدتا منفی میخورم.. بذار باشه قربون شکلت..
  • بی نام IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
    2 0
    فلسطین مچکریم!!!
  • ئئئئئئئئئئ A1 ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
    0 0
    یه موقع واسشون خون فرستادیم پس فرستادن گفتن خون شیعه نجسه