واحد مرکزی خبر نوشت:

مطبوعات لبنان نوشتند خودرویی که مقابل سفارت ایران در بیروت منفجر شد در سوریه بمب گذاری شده بود.
به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، روزنامه السفیر لبنان نوشت خودروی بمب گذاری شده ای که در مقابل سفارت ایران در بیروت منفجر شد در منطقه یبرود در قلمون سوریه بمب گذاری شده و از طریق منطقه عرسال وارد لبنان شده بود.
این روزنامه افزود خرید و فروش این خودرو از طریق واسطه ای که اکنون در زندان رومی به سر می برد، صورت گرفته بود. السفیر به نقل از منابع امنیتی نوشت گروه موسوم به گردان های زیاد الجراح وابسته به القاعده در کمک به اجرای این عملیات نقش داشته است.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 324432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
    11 15
    فقط دلم میخواست تو امریکا آماده شده بود یا یه امریکایی تو ماجرا بود اونوقت عکس العمل ها رو میدیدیم!!!!! اما الان فقط تشکر می کنم از کشورهای دوست و برادر لبنان و سوریه و فلسطین...
    • حقیقت گو A1 ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
      13 4
      آخه آدم اینقدر پرت و پلا حرف نمی زنه آقای بی نام!!! مگه توی لبنان گروه های غرب گرا وجود ندارند؟!!! یعنی می خواهی بگی حزب الله لبنان سفارت ایران رو منفجر کرده؟!!!!!!! یا اون گروه های سلفی که از طرف عربستان و قطر و ترکیه و به طور غیر مستقیم از طرف آمریکا و اسرائیل حمایت می شن؟!!! سعد حریری که توی لبنانه مگه حالا ما ازش حمایت کردیم که انتظار داشته باشیم نمک نشناسی نکنه؟!! توی سوریه مگه فقط دوستان ما هستند؟!!! نخیر اتفاقا افراد دیگری هم هستند که شما ها می گفتید آزادی خواه هستند و برای دموکراسی دست به سلاح برده اند!!! بله همون ها الان سفارت ما رو منفجر کردند!!! چه ربطی به بشار اسد، حزب الله لبنان و مقاومت فلسطین که ما ازش حمایت می کنیم داره من که نفهمیدم!!!!
    • اریا A1 ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
      6 0
      شدیدا با نظرت موافقم