محمد عباسی وزیر پیشین ورزش از اینکه رئیس جمهور در نطق 100 روزه اش گفته ورزشی ها سراسر قهرمانی به بار آوردند و خودش دوست ندارد مردم بگویند روحانی متشکریم ، خیلی راضی نیست.

 

رئیس جمهور رو به دوربین سخن می گوید . برای مردم از قهرمانان ورزشکارشان می گوید. از آنها برای این همه افتخار آفرینی تشکر و سپاس دارد و می گوید اگرچه به پاس این افتخار ، مردم می گویند :« روحانی مچکریم » باید بگویم:« مردم خوب ایران متشکرم.» او سپس می گوید برای ورزش هیچ کاری نکرده و این فقط یک حس خوب است که نتایج را رقم زده . می گوید این موج امید است که چنین موفقیتی را رقم زده است.

حرف های او اما چه زود با واکنش وزیر پیشین ورزش روبرو می شود که انگار آقای عباسی یک شب تا صبح را نخوابیده تا همه آنچه در تاریخ ورزش ایران رقم خورده را در سیاهه ای به نام خود رقم بزند. عباسی که همه اهالی ورزش او را مقصر آنچه ورزش مان را در این لبه پرتگاه تاریخی دخالت خارجی می دانند حالا از عناوینی می گوید که کسب شان همزمان شده با 2 ساله مدیریت او. 4 مدال طلای المپیک ، 3 نقره و کلی افتخار دیگر المپیکی و موفق ترین دوران المپیکی ورزش کشور که در همان دولت احمدی نژاد هم مدعیان بسیاری دارد. محمد علی آبادی این موفقیت را حاصل تلاش خود می داند که او در 4 سال اول حضورش در ورزش توانسته بسترسازی برای موفقیت کشتی ، رشد دوومیدانی ، تیراندازی ، قایقرانی و ... کند. سعیدلو می گوید هر آنچه بدست آمده ادامه حماسه گوانگژو است. مدیریت او که 8 ماه مانده به المپیک به عباسی واگذار شد همه ان افتخارات را رقم زده است و البته فدراسیون ها مستقل از این ادعاها ، چنین افتخاری را سببتلاش های خود می دانند. چه اینکه یکی مثل سید مهدی هاشمی در تیراندازی هیچ گاه در دل همه مشکلات نداشتن فشنگ و دعوا با وزارت ورزش ، سازمان تربیت بدنی و وزارت دفاع ، هیچ گاه حاضر به پا پس کشیدن نشد و بودجه اش هم کمتر متکی به کمک های وزارتی بود و با حضور در مجلس خود سعی کرده همیشه بگوید آنچه در مجموعه زیر نظرش رخ داده ، همه از نتایج یک تلاش درون خانوادگی است.

دوومیدانی ایران در گوانگژو افتخارات زیادی داشت اما بعد از این بازی ها دستخوش تغییر شد. دونده های خوب ایرانی چون سجاد مرادی با بی مهری روبرو شدند و اگر درست تدارک می دیدند شاید نتایجی درخور تر در دوها هم برای مان رقم می خورد اما احسان حدادی . آیا او کشفی یک روزه است؟ کشفی چند ساعته؟ به یکباره رسیده است؟ پس با او چه کردید که بعد از المپیک از ورزش بیزار شد آقای وزیر پیشین؟ چه کردید که نرفت تا با پیراهن تیم ملی ایران قهرمان جهان شود؟ چه کردید که حالا با افتخار در فیلم صد روزگی دولت روی کار آمده می گوید:« امید که برگشت ، برگشتم...»

مروری بر اتفاقات کشتی بی شک حاصلش نتایجی شیرین تر را به همراه دارد. موفق ترین رشته ورزشی المپیکی ایران رشته فرنگی بود . ان هم به لطف حضور محمد بنا. هم او که همان قبل از المپیک از رفتارها ، از تغییرات در چارت ریاست فدراسیون ، از سرپرست انتخابی شما و از دخالت های رسول خادم در امور مربوط به کشتی فرنگی به ستوه امده بود اما مردانه ایستاد. او ماند و بچه هایش دلاورانه درخشیدند. سئوال اما این است ، چطور چند هفته بعد از المپیک نتوانستید نگه اش دارید؟ چرا دلش را شکستید و چرا از کشتی فراری اش دارید؟ این که دیگر در حوزه اختیارات شما بود. چطور سیاه ترین دوره مدیریتی کشتی ایران را سرپرست منصوب تان رقم زد و این رشته را تا کمر زیر بار قرض برد اما هیچ نداشتید تا کمکی به او کنید. آقای وزیر پیشین در نامه تان خطاب به مردم شریف ایران آیا این ها را هم مرقوم فرموده اید؟ اگرچه بی شک مردم همه خوب این ها را به یاد دارند. به یاد دارند تیم کشتی آزاد ایران چون آه پشت سر داشت چطور قهرمانانش در عین شایستگی از مدال خوشرنگ طلا بازماندند. درست مثل دلی که از مهماندوست در دوره شما شکستند و  هیچ نمردید تا مدال آورترین رشته المپیکی ما به نسبت تعداد شرکت کننده در 3 المپیک اخیر اینچنین در حسرت طلا بماند.قصه تعلیق و آنچه در دو سال گذشته بر سر ورزش آوردید هم که هزار بار گفته شده و نیازی به بازخوانی اش نیست.

فوتبال و والیبال هم که دیگر گفتن ندارد. والیبال امروز حاصل بذری 20 ساله است که به بار نشسته که البته در دوران دو مدیر پیش از شما در دولت های نهم و دهم از مدیریت این رشته حمایت شده است و تقویت شده  . در فوتبال هم تلاش نافرجام تان برای حذف علی کفاشیان و زیر فشار گذاشتن این تیم در راه آماده سازی جام جهانی را چه بارها که رئیس فدراسیون در مصاحبه هایش گفته بود پس چه خوب می دانید که آن تیم بی امید. همان تیمی که در قطر رفته بودید تا شاهد حذف و تغییرات احتمالی در همه ارکانش باشید اگر جهانی شد تنها به امید بود. به دعای خیر و به انگیزه ای که به یکباره موج آرای ملت بر کشور مستولی کرد. نه اینکه این را روحانی گفته باشد که باوری است تقریبا مشترک میان همه مردم کشور. پس به همین دلیل هم هیچ کس نمی گوید از شما متشکر است یا از مسئولان بالاتر تان.

آقای عباسی چه زود دست به قلم بردید و چه زود خود را وارث همه موفقیت های ورزش معرفی کردید. شما این معلم اخلاق دهه های 60 و 70 شاید در دوران مدیریت اجرایی تان در وزارتخانه های دیگر موفقت هایی داشتید. شاید در ورزش هم تمام تلاش تان را کردید اما آنچه از حاصل تلاش تان به جای ماند آن سیاهی روزهای بعد المپیک را هم شامل می شد. که هیچ از آنها نمی گویید. از اینکه وزارتخانه تحت امر شما از بودجه بیش از 200 میلاردی اش تنها توانست 40 میلیارد تومان در یک سال جذب اعتبار کند تا اینگونه ورزشی ها در تنگنا باشند. این وظیفه شما بود که باید انجامش می دادید نه بغل کردن قهرمان المپیکی بعد از مدال طلا. شما بودید که باید پدرانه جلوی اختلاف میان ورزشکار ، مربی و رئیس فدراسیونش را می کردید . آیا اینچنین کردید ؟ به همین دلیل هم هست که مردم نمی گویند از شما متشکرند. شما که امید در دوران تان ، انگار از ورزش رخت بسته بود.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 324808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 74
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    1)50.7 درصد 2) چون برخی ناسپاس هستند 3) بدلیل مشکل اقتصادی همه چیز رو هم ربط می دهند 4)دولتهای نهم و دهم بهترین دولت تاریخ در زمینه ورزش بوده و دولت آقای روحانی اگر نیمی از موفقیتهای قبل رو داشته باشد موفق بوده.
    • بی نام IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      جان من 1 درخواست عاجزانه ازتون دارم... 8 سال حرف زدید ... از این به بعد لطفا بسه... ....
    • بی نام IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      اخوی، خواهر ... بیدار شو، هنوز در فکر خورزو خانی!!!
    • بی نام A1 ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      45 83
      منم اواخر دولت دهم وضع مالی بهتری داشتم، ۵۰۰۰ دلار داشتم که حدود بیست میلیون می‌شد، الان پونزده میلیون هم کم‌تر شده!
    • مشتری GB ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      78 12
      ۸ سال حرف?
    • حمید IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      36 11
      ... فقط همین.
    • بی نام A1 ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      100 9
      آخه عزیز من احمدی نژاد جونت که سال 84 با 6 میلیون نفر رأی راهی مرحله دوم شد؟؟؟؟
    • همون بی نام قبل A1 ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      57 8
      درستش با 5 میلیونه تازه دست بالا گرفتم!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • ابراهیم IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      6 16
      من هم اگه درآمد نفتی مفتی دولت علیه رو داشتم میتونستم آمار مدال کشور رو ببرم بالا....اما امان از عجب و غرور که در نهاد آقای احمدی نژاد بود و کشور رو به سمت نابودی میبرد....ان بعد العسر یسرا(..همانا پس از سختی یسر و راحتی می آید) ...والحمد لله علی کل حال.
  • مهرداد IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    آقا حیف نیست وقتتان را برای جواب دادن به این بابا صرف میکنید ؟
  • لام لام A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    حضرات رو دار تر از این حرفان
    • بی نام A1 ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      چون روحانی عزیزه چون روحانی باهوشه چون روحانی فهیمه چون روحانی مودب و باشخصیته چون روحانی باعث افتخار و غروره♥♥♥
    • ایرانی IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      کجای دنیا با دوسال کار کردن میشه قهرمان جهان و المپیک پرورش داد؟ هرکی میخواد واسه خودش قهرمان پروری کنه. البته برخی رفتارهای این آقایان نشون داد میشه توی چند ماه قهرمانان رو از اوج به پایین آورد!
    • بی نام IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      نکنه افتخارات به دست اومده نتیجه تلاش دولت اصلاحات یا شایدم برای زمان شاه بود؟!!!!!
    • سید سجاد A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      پشت سر قهرممان شکست خورده حرف زدند رسم مردونگی نیست باید انشان خودش نشون بده چه کاره است نه اینکه با تخریب دیگری خودش را محبوب نشون بده احمدی نژاد و یارانش رفتند شماها نشون بدید چکاره هستید اساتید 100 روز و هزار وعده تو خالی .....
    • علی رضا ایرانی IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      آقای سید سجاد در حال حاضر تو همین 100 روز به قول شما وعده تو خالی بازهم وضعیت مان از آن هشت سال پر مدعا بهتر است
    • رضا A1 ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      آقای سید سجاد رسم مردونگی قهرمان خیالی شما با "بگم بگم "ها شکست. لازم نیست شما به مردم درس اخلاق بدی. 8 سال بس نبود؟ لابد میخواستیم مادامالعمر به مدیریت جهانی ادامه بدید؟؟
    • وحید A1 ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      25 5
      سید سجاد عزیز عصبانی ، ادبیات نوشتاری شما ناخودآگاه آدم رو به یاد" قطعنامه دون و آب ریختن "می اندازه !!!!!
    • بی نام A1 ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      25 6
      اتفاقا اگر دولت احمدی نژاد نبود بیش از اینها موفقیت کسب میشد. اینها دستاوردهای نسلی از جوانان ایرانی هست که دولت دهم شانس همزمانی با شکوفایی این نسل رو داشت. و بجای کمک و تسهیل راه ورزشکاران با دخالت های سیاسی و بی تدبیری سرعت پیشرفت ورزش را کند کرد ولی این پیشرفت متوقف نشد. عباسی چیکار کرد غیر از اینکه فدارسیون ها رو از هم پاشوند و همه قهرمانان رو ناراضی کرد و فراری داد؟
    • احسان A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      13 5
      آخ که حال کردم آقا رضا.گل گفتی
    • بی نام IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      9 3
      آقایان بفرمایند که چرا جمعیت مان اندازه ایتالیا و فرانسه و آلمان هست و جمعیت جوان تری داریم ولی مدال کمتری میگیریم.
  • محراب IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    احسنت بر نگارنده بسیار عالی و بجا بود انشالله دیگر امثال اینهارو حوالی ورزش نبینیم
  • وجید IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    احسنت... جانا سخن از زبان ما میگویی!
  • بی نام IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    اقا دمت گرم باید دقیقا به روشون بیاری جایگاهشون بین مردم کجاست
  • نوید A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    واقعابیشترین انتصاب های غیر مرتبط رو ایشون انجام دادن و دوستان قبلیشون. چه طلبکارانه هم نامه نوشته بود بعد
    • بی نام IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      53 9
      آخه کی با دوسال کار کردن قهرمان میشه ... رودار پرو
  • علی آقا A1 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    بی انصافی بس است .4 مدال طلای المپیک ، 3 نقره و کلی افتخار دیگر المپیکی و موفق ترین دوران المپیکی ورزش کشور (قهرمانی والیبال و رفتن به جام جهانی)که در همان دولت احمدی نژاد بدست امد . شاید به خاطر این بود که دوسال بعد روحانی ریس جمهور می شود . بدست امده است . یا با خزانه خالی ؟؟؟؟؟
    • بی نام EU ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      95 14
      این خزانه خالی خیلی سنگین بوده براتون نه؟ تو این مدت خیلی فشار آوردید که روحانی حرفی از آمارهای مشعشع دولت قبل نزنه اون هم فقط قسمتهایی را گفت. شما متن را کاملا بخون جوابتو می گیری
    • بی نام IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      38 5
      باید دید پایه ریزی و بستر سازی این موفقیت مربوط به کدام دوره است.افتخارات زمان شما برای شما بوده و افتخارات زمان روحانی و آینده هم برای شما؟یا باید قبول کنید افتخارات دوران دولت نهم و دهم مربوط به دوران دولت هشم است تا حرف شما درست باشد و افتخارات دوران دولت یازدهم مربوط به دوران شما باشد.یا اینکه اظهار نظر نکنید.
    • بی نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      26 6
      شرمنده ولی المپیک پکن یادت رفته ؟
    • بی نام IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      10 34
      آقا خودت را ناراحت نكن اين جماعت همون زندگي كوپنى را ترجيح ميدن به گرفتن يارانه برج سازى امثال كرباسچي را به مسكن مهر و تورم ٥٠درصدى را به يارانه نقدى
    • بی نام IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      3 3
      اصلا بحث سر این حرف هانیست.
    • احسان IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      36 12
      درود بر اصلاحات و درود بر آقا روحانی
  • بی نام A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    در کل بستر سازی این افتخارات در دولت احمدی نژاد صورت گرفت که نمی توان انرا کتمان کرد. انشاالله اقای گودرزی موفق تر شوند
  • بی نام IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    خواهش مي كنم ، التماس مي كنم چيزي از اينها منتشر نكنيد كه حتي شنيدن اسمشان هم ما را مي برد به سالهاي گذشته .نكن آقا ، اگر مرد باشند مي روند از خود ورزشكاران مي پرسند كه چه گذشته بر آنها ، داستان دوپينگ در وزنه برداري ، تعليق فوتبال ، قهر بنا ، رياست كميته المپيك ، تغيير سرمربي هاي تيم ملي (قلعه نويي و علي دايي) ، از دست رفتن كرسي هاي كنفدراسيون آسيا ، عدم پرداخت جايزه قهرمانان المپيك ، انتقال تيم هاي ليگ برتري ، از جمله نابود كردن پاس و صباباطري و...
  • علیرضا A1 ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    بسیار عالی. ما از شما هم به خاطر نگارش این متن مچکریم.
  • سعید A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    123 9
    استاد متشکریم
  • بی نام IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    روحاني مچكريم
  • میلاد A1 ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    درود بر روحانی با این ادبیات فاخرش که به ایرانی ها داره شخصیت میده . درود بر نویسنده این مطلب.
  • یاس A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    حق با وزیر ورزش آقا عباسی
  • بی نام A1 ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    روحانی مچکریم
  • بی نام A1 ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    68 6
    هیچ کس نمی تواند موفقیتهای ورزشکاران را به نام خود ثبت کند اینان همه دارای نبوغ ذاتی میباشند ما برای ورزش مدارس و پایه کاری نکردیم
    • بی نام A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      9 66
      بی خیال دیگه نبوغ بدون مدیریت کشکه کورکورانه جواب همرو ندید قبول کنیم موفقیت های زیادی دوره احمدی نژاد به دسن اومده
  • بی نام IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    20 86
    عجب مردم با حالي داريم! آدم خندش ميگيره! آقا مدال ها را مگه آقاي روحاني بدست آورده؟ با اين مدالها شكم مردم سير ميشه مگه! ؟
    • بی نام A1 ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      31 7
      نه حداقل این مدالا شادی میاره واسه مردم - مردم شاد امید دارن - تو کشور شاد جرم و جنایت کمتره - مردم بیشتر عمر میکنن
  • بی نام IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    12 10
    البته همواره توجه داشته باشید که تعداد جوایز یا افتخارات را بر اساس جمعیت با سایر کشورها مقایسه کنید. ازمون مربع کای و سطح اطمینان 95 درصد اسانترین روش معنی دار بودن تعداد افتخارات ما با سایر کشورها است. چه بسا یک کشور 5 میلیونی 4 مدال بگیرد و ما 15 مدال. در این صورت ان کشور 5میلیونی از لحاظ امتیازات بر ما برتری دارد. مثلا نروژ که جمعیت کم دارد مسلما تعداد ورزشکار کم هم دارد یا سایر کشورها.
  • بیچاره EU ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    احمدی نژاد
  • يونس A1 ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    43 9
    ادمهاي بزرگ كه دنبال تعريف و تمجيد نيستند
  • بی نام A1 ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    78 9
    پرزیدنت روحانی مردم ایران بابت زحماتتون صمیمانه از شما تشکر میکنند
  • مجید A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    64 4
    خبرجان!من یکی از مسولان رشته های ورزشی در یکی از استانهای کشور می باشم!حقیقتی که از دید همه در مورد عملکرد ورزش کشور مغفول مانده زحمات مربیان شهرستانی و روستای به همراه مسولان رده پایین ورزش ان هم در حد ریس هیات روستا و بخش و شهرستان می باشد که با گذشتن از خود و فدا کردن مادیات بدون حقوق مزایا و امکانات و بودجه وحتی خرج کردن از جیب شخصی و کمک مالی گرفتن از دوستان و اشنایان بستر حضور بچه های ایران را با حداقل های مادی ولی با عشق و امید وعلاقه به وطن و ایرانی بذر های قهرمانی را بدون هیچ چشم داشتی می کارند و تا هنگام درو و به ثمر نشستن تحویل فدراسیون های ورزشی می دهند!!! وچه بسیار فدراسیون ها که این زحمات را به باد می دهند وانک تعداد از این زحمات به نتیجه میرسد!! ا
  • بی نام IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    51 11
    خدا وکیلی حرف دل ملت را زدی . ممنون از انتشار این مطالب سراسر زیبا
  • ميثم ايراني A1 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    عزيز دلم اين سوال هم بد نيست .... چرا روحاني هر چي موفقيته ميگه توي همين 100 روز ما كرديم و هر چي بديه ميگه ميراث دولت قبله ؟ خخخخخخخخخخخخ
    • بی نام IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      42 6
      اولا روحانی کجا گفت ما چیزی کسب کردیم؟ حوزه ورزش و فرهنگ و امثالهم که صراحتا گفت ما کاری نکردیم مردم لطف دارن که میگن روحانی مچکریم. در حوزه سیاست خارجی هم خوب معلومه وقتی همه چیز 180 درجه عوض شده مشخصا دستاوردها مربوط به تیم جدیده! تو این که ادعایی ندارین؟ وقتی خزانه خالی بوده، تورم 43 درصد بوده، رشد اقتصادی منفی 5.8 بوده روحانی بیاد چی بگه؟ واقعیات رو گفته دیگه. آمارش هم همون بانک مرکزی و مرکز آماری ارائه میکنن که قبلا بودن و بر اساس اسناد و مدارکیه که قبلا موجود بوده
  • بی نام IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    7 57
    عجب ! همه فضلا جمعند
  • احسان A1 ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    26 9
    افای عشوندی خیلی خوب با توانایی ژورنالیستی حرف دل ما را زد افرین
  • بی نام A1 ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    43 7
    چقد این روزها دیدن چهره دکتر روحانی و کلامشان به ما احساس آرامش میدهد
  • بی نام CA ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    9 27
    کام همگان باد روا ، کام شما نه !
  • حبیب IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    16 47
    ماشااله ....حزب اله
    • حسین A1 ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      9 1
      چش نخوره حزب الله
  • بی نام IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    43 8
    خوشحالم که رفتید ،اینم سر و صداهای آخرتونه
  • سارا IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    18 83
    احمدی نژاد عشقمه.... خبر انلاین می دونم که مثل مابقی نظرام چاپش نمی کنی
  • مجید A1 ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    15 10
    احسنت بر نویسنده امیدوارم اون تفکر برای همیشه از فضای سیاسی کشور زدوده بشه و اقشار ضعیف و متوسط جامعه ایرانی گول اغواگری و دروغگویی این طیف سیاسی رو نخورند انشاالله
  • احسان A1 ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    21 8
    آقای دکتر عباسی حتما پای صحبتهای بچه های المپیکی نشسته که تو پار کینگ خونشون تمرین پینگ پنگ میکردن یا با هزینه های خودشون اردو میرفتن یا در همین روزهای آخر بچه های کشتی رو از هتل تو آذربایجان بیرون انداختن یا . . . ای جووووووووووووووووون روی دکتر عباسی!
  • رضا A1 ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    20 8
    روحانی مچکریم
  • بی نام IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    11 24
    گویند که سنگ لعل شود در مقام صبر*آری شود ولیکن به خون جگر شود-----دستاورهای ورزشی محصول دولت قبل است آی راستگویان.
  • ليلي A1 ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    16 3
    آقاي روحاني كه با بزرگواري تمام گفتن ما كاري براي ورزش نكرديم و حتي تأكيد هم كردند كه آخرين وزير تأييد شده همين وزير ورزش بوده، پس اين اعتراض ها اصلا معني نداره. درود بر روحاني كه اينقدر صادقانه و با تواضع صحبت كرد در حالي كه باعث همه ي اميد ايراني ها خودشه
  • بی نام A1 ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    14 7
    خیلی جالبه که احمدی نژادی ها با اون ادعای ولایتمداریشون این روزها دارن با معاندین و ضدانقلاب همنوا و همصدا میشن در کوبیدن دولت. بی بی سی و دیگر رسانه های خارجی هم دارن از این پتانسیل احمدی نژادی ها و انحرافی ها در ضربه زدن به کشور استفاده میکنن و اونها به عنوان اپوزیسیون باد میکنن!
  • زهرا A1 ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    6 11
    اقای روحانی راست گفته که کاری واسه ورزش نکرده چون تمام این موفقیت ها حاصل 8سال سرمایه گذاری احمدی نزاد بوده که حالا داره برداشت میشه هرکس میخواد از این حرف من خوشش بیاد هرکس نمیخواد منفی بارون کنه
  • یک نفر A1 ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    3 0
    البته تا دیروز اگر مردم حرفی می زدند پوپولیستی و بی ارزش بود ....
  • سارا A1 ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    0 5
    روحانی کارش درسته ولی موفقیت ورزشی ها به هیچکدوم دولت ها ربط نداره چون روحانی که هنوز کاری نکرده واسه ورزش،احمدی نژادم که..........
  • محمد IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    10 15
    روحانی کیه جانم فقط فدای رهبر
  • پورحسینی IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    8 7
    دولت نهم و دهم نه تنها در ورزش بلکه در علم و تجهیزات جنگی و فضایی و فناوری هسته ای ایران را در دنیا عزتمند کرد که دولتهای قبلی یک درصد این کارها را نکردند
  • بی نام A1 ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    5 2
    دکتر جون مچکریم وبس
  • داریوش IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    8 4
    هشت سال سیاهی که از هشت سال جنگ با عراق هم بیشتر به اقتصاد و رفاه مردم و سیاست خارجی کشورمون ضربه زد، مردم دیگه هرگز به امثال احمدی نژاد و نوچه هاش اعتماد نخواهند کرد.