ایسنا نوشت:

مسوول بازی‌های رایانه‌ای مؤسسه تبیان از تولید ۳۵ عنوان بازی رایانه‌ای در موسسه تبیان خبر داد و گفت: تاکنون بازی‌های رایانه‌ای که طراحی شده‌اند، مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته است و بسیاری از خارجی‌ها از اینکه جوانان ایرانی توانایی طراحی چنین بازی‌هایی را دارند، تعجب می‌کنند.

محمدرضا مهابادی با اشاره به رونمایی بازی رایانه‌ای مبارزان جنگل در رشت اظهار کرد: نسخه اصلی این بازی تا دو ماه آینده وارد بازار می‌شود و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه نسخه انگلیسی و عربی این بازی نیز تا سال آینده عرضه خواهد شد تصریح کرد: این بازی تا سال آینده در کشورهای آسیایی و اروپایی عرضه خواهد شد.

وی بیان تاریخ ملی و مذهبی کشور در غالب بسترهای جدید برای جوانان را یکی از رسالت‌های موسسه بازی‌های رایانه‌ای تبیان بیان کرد و ادامه داد: بازی‌های رایانه‌ای یکی از بسترهای مورد علاقه جوانان است.

وی با اشاره به تاثیرگذاری بازی‌های رایانه‌ای در بین جوانان اضافه کرد: رونمایی از بازی رایانه‌ای مبارزان جنگل یکی از برنامه‌های مهم موسسه تبیان است که به همت موسسه تبیان اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان تهیه و تولید شده است.

رونمایی از بازی رایانه‌ای مبارزان جنگل عصر فردا با حضور مسوولان کشوری و استانی در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء در رشت انجام می‌شود.

 

56503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 326467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نیما A1 ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    12 2
    یقینا این بازی هم مثل سایر بازی های ساخته شده ی عزیزان از گرافیکی خارق العاده و داستانی فوق جذاب بهره می برد....آدم سالی یه بازی بسازه ولی زیبا و جوندار بسازه...یک ده آباد به از صد شهر ویران
  • بی نام A1 ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 3
    واقعا که! چه راحت قهرمانان ملی خودمون رو به مضحکه میکشیم. یعنی چی این کارا؟