مهر نوشت:

دادستان عمومی کهنوج از انهدام یک باند اغتشاشگر در فاریاب و دستگیری شش نفر خبر داد.
مسعود معاذاللهی نبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی فعالیت یک باند اغتشاشگر در فاریاب شش سورای و یک کشنده تریلر توسط اعضاء این باند در فاریاب به آتش کشیده شد.
وی ادامه داد: هدف این باند از انجام چنین اقدامتی برهم زدن نظم و امنیت شهروندان و همچنین تحت فشار گذاشتن مسئولان برای توزیع مبالغی از محل درآمدهای معدن فاریاب بین شهروندان بود.
معاذاللهی یادآور شد: براساس بررسی‌های انجام شده و به منظور آبادانی فاریاب و ایجاد زیرساخت‌های لازم در شهرستان هم اکنون مبلغی از درآمد معدن فاریاب صرف کارهای عام‌المنفعه و فراگیر می‌شود که می‌تواند در شهرستان تاثیرات مطلوبی را به همراه داشته باشد.
وی از دستگیری شش نفر از اعضا این باند هفت نفره خبر داد و اظهار داشت: با تلاش ماموران نیروی انتظامی، اطلاعاتی و دستگاه قضایی این افراد دستگیر و پرونده آنها در دست بررسی است.
دادستان عمومی کهنوج تامین امنیت را مهم ترین خواسته مردم دانست و تصریح کرد: با افراد مخل امنیت و آسایش مردم به شدت برخورد می شود.
45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 326586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    5 0
    اغتشاشگر.......هر کس خلاف میل شما رفتار کنه یه انگ میزنید،یعنی هیچکس نباید اعتراض کنه.
  • بی نام A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    3 0
    حکم صادر میکنند...این اقدام علیه نظام عجب جمله ای به هر کسی ببندنش کارش تمومه
  • مهدی IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    3 0
    نمی شد قبل از اقدامات خشونت بار اینچنینی بخشی از درامد معدنه مذکور به همون منطقه اختصاص پیدا کنه! این یعنی اگه هرکی مشکل داشت بره جاده رو ببنده و تریلی آتیش بزنه مشکلشو حل می کنن!!