فارس نوشت:

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره برنامه‌های حزب اعتماد ملی گفت: حزب تعطیل شده است اما اول هرماه که در منزل منتجب‌نیا جمع می‌شویم، ممکن است اعضای حزب یکدیگر را آنجا ببینند.

حجت‌الاسلام ابوالفضل شکوری عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره جلسات حزب اعتماد ملی اظهار داشت: حزب اعتماد ملی عملاً تعطیل است، بعد از انتخابات 92 و انتخاب آقای روحانی اعضای حزب جمع شدند اما دیگر جلسه‌ای برگزار نشد.

شکوری در عین حال تصریح کرد: منزل آقای منتجب‌نیا اول هر ماه روضه برگزار می‌شود و ممکن است اعضای حزب یکدیگر را آنجا ببینند، اما به اسم حزب جلسه‌ای نداریم.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در پاسخ به این سوال که آیا علت تشکیل نشدن جلسات قبول نداشتن محوریت قائم مقام حزب است؟ گفت: اصلا اینطور نیست، حزب فعلا تعطیل است و ما جلسه رسمی یا غیررسمی برگزار نمی‌کنیم.

وی درخصوص نشست فصلی این حزب که در تابستان برگزار شد و ادامه آن، خاطرنشان کرد: قرار بود ادامه‌دار باشد که به توافق نرسیدیم.

شکوری یادآور شد: یک بار بعد از انتخابات تعدادی از اعضای حزب در منزل منتجب‌نیا جمع شدند و قرار شد جلساتی داشته باشند که البته پس از بحث و بررسی منتفی شد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه اموال حزب را مصادره کرده‌اند، افزود: برای فعالیت مجدد باید اموال حزب را به ما تحویل دهند، از این رو فعلا برنامه‌ای نداریم.

/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 326666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامی A1 ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    5 0
    به امید شروع به کار مجدد حزب اعتماد ملی و حزب مشارکت.