رییس کمیته تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی،‌ نسبت به لیست سعید مرتضوی از نمایندگانی که از تامین اجتماعی پول گرفته اند، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدیرعامل پیشین سازمان تامین اجتماعی در دو نامه جداگانه به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس،‌ گزارش کمیته تحقیق و تفحص را رد کرد و البته گفت تعداد زیادی از نماینده های مجلس از تامین اجتماعی هدیه گرفته اند. (اینجا و اینجا) به گفته او حتی تعدادی از اعضای کمیته تحقیق و تفحص هم هدیه هایی از تامین اجتماعی گرفته اند. 

هرچند اسامی تاکنون منتشر نشده است، پورمختار، رییس کمیسیون اصل ۹۰ گفته که لیست مرتضوی مربوط به نمایندگاه مجلس هشتم است که در آن دوره مرتضوی در تامین اجتماعی نبوده است. (اینجا) اما لیستی که مرتضوی ارائه کرده درواقع مهمتر از دیگر موارد گزارش تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی نشان داده شده است. چیزی که البته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آن واکنش نشان دادند. (اینجا)

اکنون اما علیرضا محجوب، نماینده تهران و رییس کمیته تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی، نسبت به این حاشیه سازی ها برای نمایندگان واکنش نشان داده است. او اتهامات مرتضوی به اعضای کمیته تحقیق و تفحص را رد کرده است. 

محجوب در جلسه علنی امروز مجلس در بخشی از نطق میان دستور خود با اشاره به برخی از مستندات تامین اجتماعی، گفت: 35 میلیون و 640 هزار تومان صورت مالی از سال 86 تا 89 وجود دارد که در آن برای آقای مرتضوی پاداش درخواست شده و این سوال وجود دارد که آیا مگر در سال 86 تا 89 مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی مسئولیتی داشتند که بابت آن برای ایشان پاداش درخواست شده و هیات تحقیق و تفحص است که این مدارک را به دست آورده و مانع بسیاری از این پرداخت‌ها شده پس نباید به آن تهمت زد.

آنطور که ایسنا گزارش داده است؛ او نطقش را چنین شروع کرد: در صفحه هشت گزارش تمام صحبت‌ها و موارد ادعایی مسئولین سابق سازمان تامین اجتماعی به روشنی آمده است و کسی نمی‌تواند هیات تحقیق و تفحص را به چیزی متهم کند و بگوید که این هیات فراموش کرده یا مصلحت‌اندیشی کرده است.

نماینده مردم تهران گفت: موضوع مجلس با سازمان تامین اجتماعی در دو بخش است؛ یکی پرداخت‌های قانون‌مند و دیگری پرداخت‌ها و اقدامات غیرقانون‌مند و غیرمتعارف است و آنچه که ما متعارف تشخیص داده‌ایم و قانون‌مند تشخیص داده‌ایم مصوبه داشته است و در ارکان سازمان نیز قانونی بوده است و آنچه که مصوبه نداشته اعلام کردیم مدارکی وجود نداشته است تا بخواهیم در مورد آن صحبت جدی انجام دهیم.

او به اختلافات مجلس و دولت در انتصاب مرتضوی به مدیرعاملی تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: از ابتدای مجلس نهم اختلافاتی در باب انتصاب سعید مرتضوی بوده و متاسفانه شاهدیم در نشریه‌ای که توسط سازمان تامین اجتماعی وقت منتشر شده برخی صحبت‌ها به مجلس نسبت داده شده که صحت ندارد و به ساحت مجلس و رییس مجلس اهانت شده است بنابراین برخی از رفتارها تازگی ندارد و قبل از آغاز به کار تحقیق و تفحص اتهاماتی زده شده است.

محجوب خطاب به نمایندگان گفت: همکاران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید بدانند مبارزه با فساد هزینه دارد و من هم این هزینه را می‌پذیرم و اتهاماتی که متوجه بنده است را شنیده‌ام و سندی که در ارتباط با این اتهامات وجود دارد متعلق به مجلس قبل است و در همان زمان نیز تکذیبه این موضوع وجود دارد. ضمن آنکه این مبالغ اگر به کسی پرداخت شده باشد کاملا وفق قانون است و اگر هم آقای مرتضوی رسید خاصی در این ارتباط دارد و تایید مالی در ارتباط با اینها وجود دارد اعلام کند. مجلس چه در گذشته و چه در حال هزینه فساد و هزینه مبارزه با آن را خواهد پرداخت و بی‌شک هزینه مبارزه با فساد آسان نیست و عده‌ای تهمت می‌زنند، متهم می‌کنند و حتی توهین می‌کنند و باید اینها را متحمل شد تا با فساد مبارزه کرد.

او با اشاره به برخی از اتهاماتی که توسط مسئولین وقت سازمان تامین اجتماعی به نمایندگان زده شد، گفت: ما در گذشته هم اعلام کردیم آماده‌ایم که این اتهامات را بررسی کنیم و تکذیبه آن را منتشر کنیم بنابراین اگر خدای ناکرده هم مواردی است که مستند است افراد اعلام کنند و بی‌شک از نظر ما آن کسی که مبالغ را پرداخت کرده است مسئول است و نه دریافت‌کنندگان.

عضو هیات تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی گفت: نکته‌ای که باید به آن توجه نماییم این است به کارگران اجحاف شده، به نیروها و کسانی که در جنوب و در شرایط سخت کار می‌کنند اجحاف شده و گزارش مجلس بیانگر این اجحافات است. همچنین 150 میلیون بار برخلاف قانون بازرسی از کارگران انجام شده است.

امروز همچنین نادر قاضی‌پور، یکی از اعضای کمیته تحقیق و تفحص هم به نامه مرتضوی و شائبه هدیه هایی که نمایندگان مجلس گرفته اند، چنین واکنش نشان داد: برای خودشان حقوق 17 میلیونی‌ و برای همسرشان حقوق شش میلیونی‌ پرداخت کرده‌اند. چیزی به نمایندگان نداده‌اند. کارت‌های 500 هزار تومانی فرستاده‌اند اما نمایندگان دریافت نکرده‌اند، رسید و سندی ندارند. ‌40 میلیون، 70 میلیون و 120 میلیون را به محافظان و نزدیکان خودشان واگذار کرده‌اند. زمینی که کلا دو میلیارد ارزش داشت را هشت میلیارد تومان قیمت‌گذاری کرده‌اند. ما پیگیر حقوق کارگران و بازنشستگان هستیم. تحقیق و تفحص، دفاع از خون کارگران است. (اینجا)

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 327104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 79
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیما IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    683 4
    iهمه این حرفها درست اما یکی بگوید مرتضوی با این پرونده قلچماق الان کجاست ؟ چرا همش حرف پس کو عمل؟
    • مرتضی GB ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
      399 4
      برای تهیه جریمه ی نقدیِ قبلی ، دنیال وام میگرده....شایعه شده که ضامن نداره
    • بی نام A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
      309 3
      نگران نباش جایش امن است.
    • احسان A1 ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
      212 2
      دوست عزیز مطمن باش جاش امنه،خلاف به این زیادی برای کسانی که در راس مدیریت هستند امری اجتناب پذیره ولی اگه پدری به نون شب محتاج باشه .....................!!!!
    • بی نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
      آقا احسان مگه جرمش ثابت شده که میگی خلاف کرده. تهمت زدن این دوره زمونه کاری نداره.
    • دومان IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
      125 1
      جام می و خون دل هر یک به کسی دادند که سهم ما کارمندان و کارگران و بازنشسته ها و اقشار عادی مردم فقط خون دل است و بس!
    • بی نام IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
      49 7
      خود محجوب در لیست بن بگیرهاست
    • بی نام IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
      0 4
      اینا بخاطر اون افشاگری که احمدی نژاد به مرتضوی تو مجلس کرد و گرنه کو مدرک؟
    • ahmad A1 ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
      1 0
      پس چطور پرونده باچگیران رسیدگی و حکم اعدامشان نیز انجام شد.
  • جلال IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    322 3
    واقعا اگه این کارا توسط آقای مرتضوی انجام شده پس چرا محاکمه نمی شه؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
      115 2
      آخه ما خیلی رئوف ومهربانیم برای همین تسامح میکنیم .
    • بی نام IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
      عوامل فتنه باید محاکمه بشن.
    • بی نام IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
      8 202
      مگه جرمش تو دادگاه ثابت شده؟ تهمت زدن که کاری نداره.
  • بی نام IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    191 4
    بسمه تعالی وظیفه مجلس در حال حاضر فقط تکصدایی و حمایت از هیات تحقیق و تفحص است ولاغیر!
  • حبیب IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    121 2
    ان موقع کجا بوده الان کجاست
  • نادر IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    260 3
    یادتان رفته تامین اجتماعی از احمدی نزاد تقدیر کرد
  • بی نام IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    79 0
    یعنی نمایندگانی که پول از تامین اجتماعی دریافت کرده اند مسئول نیستند؟ پرداخت قانونمند یعنی چی؟ چرا باید قانون به نمایندگان اجازه دریافت پول از دولت را بده؟
  • محمود A1 ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    412 2
    قانون فقط برای فقیر هاست !!
    • بی نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
      180 1
      بابای من از سال 90 منتظر است سنوات بگیرد به یک زخمی بزند،نگو آقایون در حال تقسیم حقوق و مزایا کارگرها بوده اند و نبود بودجه را به گردن تحریمها و شرایط اقتصادی کشور انداخته اند. البته الان اگر پول بدهند به هیچ دردی نمی خورد. همانطور که حقوق را 18 درصد اضافه کردندو معذرت خواهی کردند،سنوات هم به خاطر این تاخیر در پرداخت افزایش چندانی پیدا نمی کند. بیچاره کارگر و کارمند
    • هادی معلومی A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
      1 25
      خبرآنلاین خواهش می کنم یه طرفه به قضاوت نرو .... آقای مرتضوی برای این انقلاب واقعا زحمت کشیدند ... خوب شاید حق شون بوده .... هر کسی که زحمت می کشه باید یک زندگی آرام داشته باشه ... همچنان که شما زحمت می کشید شما هم حق تان یک زندگی آرام هستش . با تشکر از وب سایت وزین تون
  • علی IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    93 0
    استعفا دهند بهتر است نماینده کارتی اگر یک مسئول در چین فساد کند اعدامش میکنند
  • زشته IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    18 0
    اگلی زشت است باج زشته
  • بی نام IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    93 1
    من که به شخصه اون دنیا از یه ریالش نمی گذرم .
    • حسین US ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
      46 7
      دلت خوشه ها ؟؟؟ طرف داره با پولا عشقو حال میکنه حالا اون دنیا تو ازش نگذر .
  • بی نام A1 ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    74 0
    يه پاداش هم براي ب ز وسرهنگ هاي دوروبرش ميگرفت....اينهمه خدمت كردن درزمان تحريم....پورشه وبي ام و واردكردن!!نفت فروختن كميسيون ميليارديورويي گرفتن!!اين خدمات پاداش نداره؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    143 1
    مشکل سیستمی هست که اجازه بده یک شخص این همه فساد کنه و هیچ نظارتی نداشته باشه و حتی اگه کسی هم اعتراض کرد باهش برخورد بشه و جالب تر اینکه بعد از اتمام دوران مسئولیت شخص هم سیستم توان برخورد کردن با اونو نداشته باشه ولی برخورد با برلوسکنی یا رئیس جمهور سابق فراسنه رو در نظر بگیرید
  • بی نام IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    101 2
    مرتضوی بود و نبودش که فرقی نمیکنه. پس چه باشه و چه نباشه پاداش میگیره... آفرین به دولت آقای دکتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتر احمدی نژاد...آفرین...
  • بی نام IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    127 1
    بابا ای کاش فقط همین مرتضوی بود.................
  • رضا US ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    48 0
    قضیه چیه وقتی یک نفر گیره دوست داره زیراب همه رو بزنه چرا:)))))))))))))
  • بی نام A1 ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    11 61
    مجلس مرکز قانون گذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون است . هدایای متعارف هم تعریف دارد مدیر یک سازمان بنا دارد بخشی از بودجه خارج از شمول خود را از طریق نماینده مجلس به ذیحقی برساند . این یک روش خوبی است اما برای اجرای این روش هم بایستی راههای صوابی را انتخاب کرد مثلاً این کارتهای هدیه برای مجلس ارسال و از طریق هیئت رئیسه بین نمایندگان تقسیم شود که تمامی شائبه ها و ذهینت ها از بین برود نه آنکه برای نمایندگان مشخص و در چندین مرحله کارت هدیه و یا حتی امتیاز برای حوزه انتخابیه وی داده شود و از این طریق نماینده را برای اهداف خود جذب و تبلیغی هم برای او بوجود آورند اما برای نمایندگانی که در خط سیاسی آنها نیستند چیزی داده نشود . آقای محجوب نیز در مورد خرید خانه بصورت اجاره بشرط تملیک نیز توضیح دهند .
    • بی نام IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
      29 1
      حق با شماست.حتما باید روش متعارف تعریف شود.محجوب هم فقط باید حمایت شود تا مگر او بتواند مرتضوی را به دادگاه ببرد! فکرمیکنم مرتضوی به شیوه های انتحاری دست زده و دروغ وراست را مخلوط میکند.
  • بی نام IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    71 1
    رای منفی ها کجان تا بیان از دست گل نور دیده شون دفاع کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام FR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    120 0
    این آقای مرتضوی اگر در چین این کار ها را کرده بود تا بحال ده بار اعدامش کرده بودند.
  • علی A1 ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    132 1
    چقدر خوردن حق الناس تو این مملکت راحته !!!
  • بی نام IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    91 0
    یه سوال از قوه محترم قضاییه!! با تمام این مستندات آیا همچنان آقایان مرتضوی و عباسی وزیر سابق کار، آزادانه به کارهای روزمره خود ادامه می دهند، آیا قانون فقط برای برخی جنبه اجرایی دارد، آیا نباید این افراد که بیت المال را صرفه کارهای شخصی کرده اند محاکمه شوند
  • بی نام IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    122 1
    اين هم رفت پيش سه هزار ميليارد
  • محمد A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    88 1
    پاک ترین دولت!!!!!!!!!
  • سالار IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    33 0
    دوستان انقدر سخت نگیرید شاید اونموقع که نبودن تو سازمان از دور موج مثبت میفرستادن خدا خیرش بده!
  • بی نام A1 ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    45 1
    3 سال که چیزی نیست، من 27 سال تامین اجتماعی نبودم، به منم پاداش میدن؟؟
  • ابوالقاسم IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    40 2
    هرچه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک!
  • بی نام IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    44 1
    آقای محجوب این گفته شما کمی بودار است " بی‌شک از نظر ما آن کسی که مبالغ را پرداخت کرده است مسئول است و نه دریافت‌کنندگان".من یقین دارم جنابهالی اهل این تهمت ها نیستید ولی اگر نماینده ای چنین کاری کرده حتماً مجرم است و نا صالح و باید از مجلس اخراج و اموال مسترد شود .
    • بی نام IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
      16 2
      بسمه تعالی محجوب عزیز! همه ملت از تو پشتیبانی میکند.در راهت تردیدمکن.همانطورکه گفتی مبارزه بافسادهزینه دارد.پس به عهدت وفاکن وتا آخرش بمان.ازهیچ مفسدی اعم از چپ وراست مگذر.
  • بی نام IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    4 150
    دورد بر مرتضوی قاضی شجاع و مصمم
    • پریا A1 ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
      3 0
      شما چه جور ادم هایی هستید؟!! نه واقعا اینقدر از مرحله پرت هستید؟!!! یا شایدم از کارت های هدیه چند ده میلیونی بهتون رسیده . چون انسانی با سلامت کامل عقلی بعیده اینقدر از مرحله پرت باشه !!! گزینه ی سومی به نظرم نمیرسه خدا شاهده...!!!
  • بی نام A1 ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    5 90
    حرف بدون سند 2 ریال هم ارزش ندارد. سند را به مردم نشان بده
    • بی نام FR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
      40 1
      دقیقا حق با شماست امثلا ین اقای مرتضوی میگن کلی سند داره که گفته اگر بهش گیر بدن رو میکنه وا سه همینه که کاری بکارش ندارند!
    • سعید IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
      0 0
      این رو به آقای شریعتمداری بگویین مه سالهاست ادعای داشتن سند علیه این و اون رو دارن!
  • بی نام IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    30 0
    حق رو به حق دار بدید و پرونده کهریزک رو بررسی کنید خانواده داغ دیده تا کی باید صبر کنند
  • بی نام IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    20 0
    البته فراموش نفرمایید این آقا تنها که نبوده، هیئت مدیره تامین اجتماعی هم در این تخلفات و سوء عملکردها با او همدست و هماهنگ بوده، آنها هم باید در پیشگاه قانون و در محضر دادگاه عدل اسلامی پاسخگو باشند و محاکمه شوند و به اشد مجازات محکوم شوند تا درس عبرتی برای دیگران باشد.
  • رضا A1 ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    38 0
    من در حین کار دستم قطع شد و الآن از کار افتاده تامین اجتماعی هستم حقوقی که پرداخت می کنند نصفش اجاره میره سیصد تومن بقیه اش که فقط قوت لایموت میشه مثل من هم هستند که دیگه توانایی هیچ کاری ندارند اینه بجای اینکه از افراد بسیار آسیب پذیری چون من حمایت کنند فقط دنبال ثروت اندوزی هستند خودشونو مسلمان میدونند ولی اثری از اسلام در آنها نیست
  • بی نام IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    25 0
    البته فراموش نفرمایید این آقا تنها که نبوده، هیئت مدیره تامین اجتماعی هم در این تخلفات و سوء عملکردها با او همدست و هماهنگ بوده، آنها هم باید در پیشگاه قانون و در محضر دادگاه عدل اسلامی پاسخگو باشند و محاکمه شوند و به اشد مجازات محکوم شوند تا درس عبرتی برای دیگران باشد.
  • بی نام CN ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    36 0
    بنده خدا پدرم بعد از 30 سال رانندگی ماهی 400 هزار تومان حقوق میگیره حالاشما بگویید حضرت علی ..وبیت المال.کجاست ان اتش
  • بی نام IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    29 1
    انتصاب مرتضوی از همان اولش هم اشتباه بود وهم بودار. دولت احمدی نژاد با ندانم کاری های بیشمارش بسیاری از سرمایه های این مملکت را برباد داد.
  • بی نام IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    29 0
    تا ایشان هم مشابه خاوری اقدامی نکرده اند ممنوع الخروج و در اسرع وقت در یک دادگاه به تخلفاتش رسیدگی بشود.
  • قاسم IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    37 0
    با سلام و احترام واقعا واقعا متاسف مي شويم ما قشر كارگر و حقوق بگير در شركت حق و حقوق ما علنا خورده مي شود بعد از 23 سال 6000000 تومان حقوق ثابت مي گيريم با هزار جان كندن نخوردن سواره و پياده رفتن حقوق به 800000 تومان مي رسانيم ، يك مثل هست كه مي گويند پيش نماز..... پس نماز..... حالا حكايت اينها پس چه انتظاري بايد داشت كه كسي باشد كه از قشر كارگر حمايت كند بابا هركس در هر مقام و مرتبه اي دزدي مي كند بگيريد و دستش را قطع كنيد نه اينكه با نرمي با او رفتار كنيد اگر يك بدبخت و بيچاره اي كار خلافي كند فوري مي گيريد زنداني مي كنيد اعدام مي كنيد ولي چون اين آقايان پشتشان گرم هر كار خلافي هم بكنند هيچ كس كاري به آنها ندارد بابا اي ول به شما
  • سیدمهدی موسوی IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    24 0
    خبر جان گیر دادی های !!!!! خوب اون موقعه که در سازمان تامین اجتماعی نبوده عوضش دلش که اونجا بوده !! مگه کل العمال به النیات نبود !!!!
  • بی نام IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    وافعا مگه حق مردم وجود داره در ایرانه من هر انسانی باید منتظر بماند تا یکی ازاقوام به منسبی برسد هرکس میتواند تاچندین نسل را تامین کند اگه تا حالا برایتان اتفاق نیفتاده کل فامیل از الان روی یک بچه سرمایه گزاری کنید بهش ماهی بخار بز ومغز گردو زیاذ بدهید البته شیر ندهید هر چه کوتاهتر موفقتر........................................................................................................
  • بی نام FI ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    29 0
    کجاست شمشیر علی (ع) تا گردن این دزدان بیت المال رو قطع کنه
  • بی نام IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    قوه محترم قضاییه باید مرتضوی و کلیه اعضای هیئت مدیره وقت تامین اجتماعی (که در واقع اینها بصورت یک مجموعه هماهنگ و همدست یکدیگر عمل میکرده اند و اموال و منابع بیمه شدگان تامین اجتماعی را به باد فنا داده اند) را سریعا ممنوع الخروج کند تا در اولین زمان ممکن به جرایمشان در محکمه عدل اسلامی بدون کوچکترین مسامحه رسیدگی شود و به کیفر اعمال خود برسند..
  • احمد IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    16 0
    هواستان باشد دارد مغلطه کاری صورت میگیرد مساله ی اصلی کهریزک است.
  • عادل شریفی IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    نمی دانم چه خبری شده است که بعضی ها بخود اجازه غارت حقوق کسانی را می دهند که تمام سختی های روزگار را چشیده اند و در بسیاری از مواقع شرمنده خانواده خود شده اند و ریالی در حقوق اینها شبهه وجود ندارد و برای اثبات چنین غارت هایی باید از دسترنج این بیچاره ها هزینه کرد اگر همه جای مملکت این است وای به حال همه ما که مسلمان هستیم اگر غیر از این بودیم جه کار می کردیم انتظار می رود بدون هیچ چشم پوشی همه خاطیان اعم از مرتضوی و نماینگانی که در این بده بستان دست داشته اند مورد مواخذه قرار گرفته تا درس عبرتی باشد برای ایندگان که در ایران اسلامی دیگر این قضایا رخ ندهد
  • فدائیان مرتضوی US ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    13 0
    اونوقت هی نق زن ها می گفتن چرا کسی رو که در تامین اجتماعی سابقه نداره رئیس تامین اجتماعی میکنین. از این دلیل روشن تر؟ سابقه هم داشته. روتون کم شد؟
  • بی نام IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    14 0
    البته ۲۰۰ تومن از حسابش کم کن
  • سبا IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    14 0
    پس چرا کسی صدایش در نیامده؟ اون هم این همه سال.شما و مرتضوی به یک اندازه مقصرید.
  • خوزستانی IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    17 1
    رئیس جمهور سابق رو باش که دقیقه به دقیقه میگفت :پاک ترین دولت!!!!!!!!! بنده خدا از نظر نظافت میگفت که ما پاکترین هستیم و نه از جنبه های مالی و به قول خودشون عدالت
    • iman NL ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
      0 0
      احمدی نژاد زرنگ بود چرا چون فقط چندتا از این دانه درشت ها رو گذاشت کنار هم تصویر و صدا مدرک داد. مرتضوی گول خورد احمدی نژاد هزینه هم داره میده کاش همه این دزدان اموال مردم نشونمون میداد.
  • محمد A1 ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    14 0
    ایکاش دادرسی پیدا شود وبه این سو استفاده ها رسیدگی نمایند تا کی فقط ازاجرای عدالت حضرت غلی(ع) حرف میزنند ولی عملی درکار نیست
  • بی نام A1 ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    حالا هی به هم گیر بدید و آبروی هم رو ببرید و خجالت هم نکشید. نی نی کوچولوها !!!!!!!!
  • رکسانا IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    لطفن حواستون باشه ماجرای "کهریزک" با این حاشیه سازی ها به دست فراموشی سپرده نشه!
  • وحید A1 ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    اصولگرایان لطفا کلاهتان را بالاتر بگذارید
  • رومین A1 ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    حداقل همه مردم رانوبتی ریس سازمانها وشرکتهای دولتی و بانکهاو جاهایی که میشه چیزی ازش برد بگمارند تا حداقل همه مردم از آن استفاده کنند نه اینکه فقط عده ای خاص
  • بی نام A1 ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    البته فراموش نفرمایید این آقای مرتضوی تنها که نبوده، هیئت مدیره تامین اجتماعی هم در این تخلفات و سوء عملکردها با او همدست و هماهنگ بوده، آنها هم باید در پیشگاه قانون و در محضر دادگاه عدل اسلامی پاسخگو باشند و محاکمه شوند و به اشد مجازات محکوم شوند تا درس عبرتی برای دیگران باشد.
  • فقط ایران IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    دوستان همشون دزدند
  • بی نام A1 ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    فکر کنم مبلغ هدیه به خودش سی میلیارده نه سی و پنج میلیون
  • بی نام A1 ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    5 0
    هرکی مرتضوی رو اذیت کنه 200 هزار تومان جریمه میشه ها ،
  • بی نام IR ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    5 1
    قابل توجه است که این آقا قاضی بوده حکم می داده آنهم چه حکمهایی ، حالا بقیه اش چه جور بنویسم که خبر آنلاین نشونش بده
  • مهدی IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    5 1
    در این دوره زمونه فقط سر مردم بی کلاه مونده
  • بی نام A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    احمدی نزاد حاضر شد وزیر رفاهش در مجلس استیضاح بشه ولی مرتضوی در پست ریاست تامین اجتماعی بمونه. اون هم باید در برابر این ریخت و پاش ها و غارت حقوق کارگرا جواب گو باشه. مگه نمی گفت دولت من پاک ترین دولت تاریخه . اگه راست میگه بیاد جواب کارگرای غارت شده و بدبخت رو بده و از مرتضوی دفاع کنه.
    • سپهر IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
      0 0
      اگر اونه که دفاع میکنه!!!!!!کردان رو که یادمون نرفته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خبر نظر ها رو نمیذاری هااااا!!!!