کشتن زمان موجب می شود مرتضوی قدرت بگیرد و لابی کرده و فضا را امنیتی کند.

 یک وکیل دادگستری به اظهارات تهدید آمیز اخیر سعید مرتضوی رییس سابق سازمان تامین مبنی بر تبدیل کردن دادگاه علنی به صحنه رسوایی عقبه تحقیق و تفحص اشاره کرد و گفت: شگرد آقای مرتضوی امنیتی کردن فضای جامعه است.
«مصطفی ترک همدانی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا از آمادگی تعدادی از وکلای دادگستری برای دفاع حقوقی از گزارش کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

این وکیل دادگستری اضافه کرد: اینجانب به اتفاق گروهی از همکاران، ضمن حمایت از گزارش تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از سازمان تامین اجتماعی، آمادگی خود را برای دفاع حقوقی و کمک به اثبات مبانی جرایم صورت گرفته در این سازمان به کمیسیون اصل 90 اعلام می کنیم.

ترک همدانی تاکید کرد: بر خلاف آنچه که تا کنون برخی در رسانه ها منتشر کرده اند نه تنها راهکارهای قانونی و مجوز دار برای بروز تخلفات در سازمان تامین اجتماعی وجود ندارد بلکه آیین نامه مالی و اساسنامه سازمان تامین اجتماعی با رویکرد حقوقی نگارش شده و گزارش هیات تحقیق و تفحص مجلس، بروز و وقوع اقدامات غیر قانونی صورت گرفته در این سازمان از جمله برداشت از اموال و حساب ها را در بر دارد.

این وکیل دادگستری اظهار داشت: نمایندگان مجلس استحضار دارند که امنیتی کردن فضای جامعه شگرد مرتضوی است اما قوه قضاییه بر خلاف این فضاسازی اقدام متعارف خود را انجام می دهد.

به گفته ترک همدانی اخیرا هیات مدیره سابق سازمان تامین اجتماعی، گزارشی به مجلس داده و اعلام کرده برخی مفاد گزارش صادره اشکالاتی دارد و تقاضا شده این گزارش اصلاح و سپس به قوه قضاییه ارسال شود.

این وکیل دادگستری خطاب به کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: کشتن زمان موجب می شود مرتضوی قدرت بگیرد و لابی کرده و فضا را امنیتی کند.

منبع: ایرنا

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 328160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
    43 0
    از دید مرتضوی تاریخ دو بخش قبل از مسوولیت و پس از مسوولیتش تقسیم می شود. در قبل از مسوولیتش همه مردم درصدد براندازی و فتنه بودند و پس از مسوولیتش همه در حال تشویش اذهان عمومی و اقدام علیه نظام(یعنی خودش!) هستند
  • بی نام IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
    29 0
    مرتضوی تاریخ مصرفش تمام شده و هیچ ... نمی تواند بکند. برای اینهمه ...باید یکی رو آویزان کرد و ... باید باندی که مرتضوی یکی از مهره های جلو دستی اش است منهدم شود. ...و یک سرش تو دستگاه های مختلف قدرت است. باید همه رو جمع کرد وگرنه باز فساد تولید می کنند و نظام را با خطر فروپاشی از درون مواجه می سازند. دردناک است اما باید عمل شود.
  • م.ح A1 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
    23 0
    تاریخ مصرف اقای مرتضوی تمام شده .........دیگه باید بره
  • ذره بین IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
    18 0
    کجا بره ؟ باید به طرزی که لیاقتش هست زجر داد و به ازای هر ریال یکبار اعدام بشه. من از حقم نمیگذرم............. اگر این بیت المال هست من نمیگذرمممممممممممم چطور باید بگم؟؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
      9 0
      حق همیشه گرفتنی بوده و هست ، میگذرم و نمیگذرم سوژه کاهنای معابد برای خانه نشین کردن مردمه
  • بی نام IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
    13 0
    انقدر ایشون پررو تشریف دارن که بعد فساد چند ص ملیاردی،ا.... وتیره کردن روابط بین الملل وسیاه نشان دادن وضعیت ایران و عامل اصلی فاجعه کهریزک وفروش اموال بیت المال ضعیفترین قشر مردم یعنی کارگران متوسل به طناب پوسیده فتنه برای فرار از این همه ظلم میشود،براستی فتنه گر کیست؟چه کسانی بیشترین لطمه رو به نظام زدند؟مردم امروز چه کسانی را مسبب تمام بدبختیهای خود میدانند امثال ایشان و وحامیانشان رایا...!