ایسنا نوشت:

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در دو فروشگاه خشکبار و لوازم آرایشی و بهداشتی در خیابان پیروزی خبر داد.
سید جلال ملکی در این باره گفت: به دنبال اعلام یک مورد حادثه حریق در دو واحد تجاری در خیابان پیروزی، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های 31 و 48 را به محل حادثه اعزام کرد.
وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در طبقه اول یک ساختمان دو طبقه رخ داده است که در این طبقه دو باب مغازه یکی مربوط به فروش خشکبار و دیگری مربوط به لوازم آرایشی و بهداشتی بوده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در طبقه دوم این ساختمان نیز انبار فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی قرار داشت، گفت: شعله‌های آتش در حال سرایت به طبقه دو این ساختمان بود.
ملکی با اشاره به قرار داشتن تعداد زیادی اسپری و مواد آتش‌زا افزود: انفجار پی در پی اسپری‌ها، عملیات آتش‌نشانان را با دشواری روبرو کرده بود، با این وجود عوامل آتش‌نشانی از چند جهت عملیات خود را آغاز کرده و پس از مدتی از سرایت حریق به طبقه بالایی جلوگیری کرده و شعله‌های آتش را مهار کردند.
وی با بیان اینکه عملیات آتش‌نشانان تا اطفای کامل حریق ادامه داشت، افزود: مالک یکی از این مغازه‌ها، پس از حضور در محل و مشاهده وضعیت به وجود آمده برای مغازه‌اش، دچار شوک شده و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خسارت مالی به جا مانده از این حریق را بالا ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه مورد فوتی و مصدومی به علت این حریق وجود نداشت و تنها مصدوم حادثه، مالک یکی از مغازه‌ها بود که دچار شوک شده بود.
به گفته ملکی، آتش‌نشانان در ساعت 10:45 به عملیات خود خاتمه دادند.
وی همچنین درباره علت این حادثه نیز گفت: علت قطعی وقوع این حریق از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 328374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =