سامسونگ اختراعی را به ثبت رسانده که در آن گوشی هوشمندی با دو صفحه نمایشگر لمسی در آن تعبیه شده است.

 

دو نمایشگر بودن گوشی به گفته کمپانی کره ای باعث می شود تا کاربر به آسانی بخواند، گیم بازی کند و تماس ویدئو کنفرانس برقرار نماید.

بر این اساس انواع عملیاتهای مختلف روی گوشی با دو اسکرین به مراتب آسان تر از گوشی با یک صفحه اسکرین است.

شما می توانید دو نمایشگر با دو اپ مختلف را هم زمان روی آن اجرا کنید و یا یک اپ را روی هر دو اسکرین داشته باشید و از طریق یک نگهدارنده، دو نمایشگر شبیه تبلت، قابلیت سر پا ایستادن پیدا می کند.

سامسونگ با ثبت اختراع خود در اداره اختراعات امریکا جزییات بیشتری از اختراع خود را مطابق شکل های زیر منتشر کرده است:

در بخش ویدئو کنفرانسینگ این اختراع آمده است که در یک نمایشگر می توانید چهره فردی که چت ویدئویی می کنید را دیده و در نمایشگر پایین فایل های پرزنتیشن و اسناد مورد نظر را هم زمان داشته باشید.

دو اسکرین بودن برای علاقمندان به کتب الکترونیکی نیز مزیت زیادی محسوب می شود تا بوسیله آن بتوانند راحت تر اسناد الکترونیکی را بخوانند و از آن لذت ببرند.

 

به نوشته پتنت بولت، ساموسنگ ذیل این اختراع، دهها اختراع دیگر را نیز به ثبت رسانده است و مطابق برنامه ریزی این کمپانی، چنین گوشی هایی باید در سال 2015 وارد بازار مصرف شود.

دیگر ثبت اختراع قابل توجه سامسونگ، گوشی هوشمند با دو اسکرین ، یکی در جلو و دیگری در پشت گوشی است که این اختراع نیز می تواند دنیای گوشی های هوشمند را تکان دهد. این کار با هدف استفاده هم زمان دو دست هنگام کار با گوشی تعریف شده است.

 

 

 

منبع: دیلی میل

56501 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 328397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سامی A1 ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
    دمش گرم، اپل له له بوده و خواهد بود مقابل نوآوری های سامی
    • بی نام IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
      37 39
      حيف كه توضيحش سخته وگرنه برات توضيح ميدادم اپل با چه اختلافي بهتره،در اين حد برات بگم فرض كن ميخاي يه مستطيل بكشي خب؟اپل اضلاع اين مستطييلو با زاويه نزديك به هشتاد درجه ميكشه ولي شركتاي ديگه مستطيلشون ٦٠ درصده ،اين مستطيلا كه بهت گفتم طراحي فيلتر گستته تو بعد فركانسه كه ١٠٠٠ تا از اينا تو يه برد ديجيتال هست،از من در همين حد بپذير كه اپل بهتره ،خواهش ميكنم ازت
    • علیرضا IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
      23 3
      فقط گوشی های صا ایران 720 یادش بخیر.....
    • بی نام IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
      21 7
      حیف که درکش برای شما که عشق اپلی سخت هست.اپل هیچ چیزش از سامسونگ بهتر نیس.اپل فقط یک اسم تو خالی هست که امثال شمارو فقط شستشوی مغزی داده.بذار برات یه مثال ساده بزنم شاید بتونی تحلیل کنی.اگر سامسونگ از 100..80 باشه اپل 50 هم نیس.امکانات و سخت افزارو نواوری ها و نرم افزاری که سامسونگ میذاره اپل به خوابشم نمیبینه.منطقی باش نه اینکه اپل رو الکی گنده کنی.اپل هیچ حرفی برای گفتن نداره
  • سپهر A1 ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
    64 56
    چه ثبت اختراع مضحكي
  • بی نام A1 ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
    13 0
    بوی سوختگی از آدم های اهل شو آف میاد؟
  • یه A1 ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
    5 4
    بی نام خودتم فهمیدی چی گفتی ؟
  • ابی FI ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    13 0
    به نظر من که هم اپل خوبه هم گلکسی اینکه بگیم کدوم بهتره به سلیقه هر فردی فرق میکنه.اما واقعیت اینه که کار کردن با گلکسی هم ساده تره و هم امکاناتشون تو ایران بهتر جواب میده.مهمتر اینه که به میانگین قدرت گوشی و قیمت گوشی.گلکسی خیلی بهتره.اپل عالیه اما به قیمتش نمی ارزه