تسنیم نوشت:

دبیر شورای نگهبان در رشت با تاکید بر اینکه سران فتنه آب در آسیاب دشمن ریختند، گفت:‌ جرم زندانیان فتنه ۸۸ هزاران بار از سارقان مسلح سنگین‌تر است.

آیت‌الله احمد جنتی در جمع فعالان سیاسی و ارزشی گیلان، اظهار کرد: آنان که خواهان دوستی با آمریکا هستند، امام (ره) و راه ایشان را به درستی درک نکرده اند.

آیت‌الله جنتی با اشاره به لجاجت و پافشاری عده‌ای برای مذاکره با آمریکا، تاکید کرد: در شرایط کنونی عده‌ای نمی‌فهمند آمریکا دشمن ایران است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این تأسف‌بار است افرادی که سابقه  انقلابی دارند و مدام آن را به رخ می کشند، امروز حرف امام را به گونه ای دیگر تعبیر می‌کنند و به آمریکا چراغ سبز نشان می‌دهند.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به فتنه 88، اظهار کرد: تمام کسانی که ضد نظام جمهوری اسلامی بودند، با سران فتنه همراه شدند.

وی به حضور کمونسیت‌ها، سوسیالیست‌ها و وهابیون در فتنه 88 اشاره کرد و با تاکید بر شناخت شیطان زمان و تبری از آن گفت: شناخت مقتضیات زمان از وظایف اصلی همه مسلمانان است.

آیت‌الله جنتی با اظهار نارضایتی از اینکه امروز برخی از افرادی که مسئولیت‌هایی را بر عهده دارند،‌ شناخت درستی از دشمنان ندارند، خاطرنشان کرد: هیچ انسان عاقلی تقلب در انتخابات را نمی پذیرد.

وی با تاکید بر اینکه فتنه گران باید از عملکرد خود و حمایت‌های دشمنان خجالت‌زده باشند، افزود: تحمل اینکه آمریکا ادعای کمک برای ملت ایران را سردهد برای ملتی که 30 سال مرگ بر آمریکا سرداده، بسیار سخت است.

دبیر شورای نگهبان با تاکید بر اینکه سران فتنه آب در آسیاب دشمن ریختند، عنوان کرد: شعار"نه لبنان ،نه غزه" به معنای وصل بودن به آمریکا و اسرائیل است.

وی جرم زندانیان فتنه 88 را هزاران بار از سارقان مسلح و متجاوزان به‌عنف سنگین‌تر دانست و افزود: تقلب در ذهن آنان تنها به این معنی است که ما رای نیاورده‌ایم.

آیت‌الله جنتی با تأکید بر اینکه انتخابات 88 یک انتخابات بی‌نظیر بود، افزود: قانون راه‌های بررسی شکایت کاندیدها را مشخص کرده بود ولی مدعیان تقلب در انتخابات از راه‌های قانونی وارد نشدند.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به اینکه اگر شکایتی می‌شد، توسط شورای نگهبان به آن رسیدگی می کردیم، گفت: مدعیان تقلب فقط گفتند که تقلب شده و هیچ شکایتی نکردند و دلایلی را اعلام نکردند.

آیت‌الله جنتی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا بارها از موسوی حمایت کرد، افزود: اوباما بارها در سخنرانی‌هایش از موسوی حمایت کرد، این نشان می‌دهد که موسوی مشکلی داشته و ریگی به کفش داشت.

وی با اشاره به اینکه فتنه 88 یک فتنه فراگیر با حضور تمام مخالفان نظام علیه انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: آنان شعار جمهوری ایرانی سردادند و مخالف جمهوری اسلامی بودند.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به اینکه کسی که در انقلاب سابقه دارد به حرف امام (ره) توجه نکرد، گفت: در فتنه 88 این افراد راه را به آمریکا نشان دادند.

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه آمریکا شیطان بزرگ است، گفت: شیطان تلاش می‌کند تا در بین انسان‌ها نفوذ کند و همیشه دشمن مومنان است.

وی با اشاره به تلاش عده‌ای برای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری افزود: شورای نگهبان همواره حافظ ارزش‌ها است، برخی امروز برای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی طراحی‌ها دارند و نقشه می‌کشند که باید مراقب بود تا به اهداف شوم خود نرسند.

27219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 330459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 69
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    59 4
    اقای جنتی شما تو سال 88 برای همه مشخص کردید که طرف کی هستید و وابسته به چه گروهی!
  • popo IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    16 3
    تکبیر!!!!!!
  • بی نام A1 ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    35 2
    يه توضيحي هم راجع به ٢ ميلياررد هزينه چايي شوراي نگهبان در سال هم ميدادن كه مگه ماركش چي بوده كه اينقدر هزينه اش بالاست
    • بی نام A1 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
      8 1
      کنار چایی چیز گرونی بوده عزیزم!
  • بی نام IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    26 2
    آقای آیت الله! مگه شما نمیدونی نباید کسی رو بدون محاکمه مجرم و محارب خطاب کنی؟!
  • راستین راشدی A1 ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    28 2
    چه ریگی؟به چه اندازه؟نه بابا راست میگی؟
  • بی نام IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    17 1
    باشه چشم ما همه رو باور کردیم
  • بی نام IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    22 1
    حرفاهای دو دهه قبل دیگه تاثیری نداره، از حاج آقا که گذشت امیدوارم وزیر فرهنگ واقع بین تر باشن
  • بی نام A1 ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    60 2
    آقا مگه نگفتند ما فتنه رو 9 دی 88 جمع کردیم؟پس بعد چهار سال هنوز چرا حرفش هست؟
  • متعجب IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    33 2
    "وی جرم زندانیان فتنه 88 را هزاران بار از سارقان مسلح و متجاوزان به‌عنف سنگین‌تر دانست " من دیگه هیچی نمیگم قضاوت با مردم
  • حمید 3 IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    27 2
    ........................................... وخدا در همین نزدیکی است.
  • بی نام A1 ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    89 6
    کسی که ایت ا... هاشمی رد صلاحیت کنه بیشتر انتظار نیست
    • احسان A1 ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
      11 2
      آقای جنتی ! ما هم نگفتیم بشیم رفیق جون جونی آمریکا. بعضی وقتها باید از در دوستی وارد شد و کارهارو پیش برد. همونطور که آمریکا خیلی هارو با پنبه سر میبره.
  • بی نام IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    65 2
    آیا شهروندانی که تحت نظارت قانون برای انتخابات مجلس و خبرگان تلاش میکنند ولی از نظر فکری به جناب جنتی نزدیک نیستند از نظر دبیر شورای نگهبان اهداف شوم دارند؟!!!!!!!!!!
    • بی نام IR ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
      22 1
      آنهايي كه با آقاي جنتي نيستند لابد دشمن مردم محسوب مي شوند
  • محسن IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    2 27
    درودبر جمهوری اسلامی ایران .همواره بایدبدانیم که آمریکادشمن کشورهای مستقل ودرراس آن ایران عزیز اسلامی است . بیش از1000 پایگاه نظامی وعملکرد آمریکادرتمامی دنیا نیز نشان میدهد که فقط به دنبال منافع خودش است وازطریق راه اندازی جنگهای داخلی وفرقه ای وکودتاهای مخملی وفتنه سازی و.... وبه دست ملت همان کشورها ومنطقه سعی دررسیدن به اهداف استعماری خوددارد.پس همگی باید بااتحادملی و هشیاری ازانقلاب اسلامی خوددفاع کنیم و گول نخوریم .آمریکاهمیشه دشمن است . مرگ برآمریکاواسراییل.
  • بی نام A1 ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    9 1
    سوالي که مطرحه اينه که آيا تا ابد بايد با امريکا دشمن بود يا اينکه راهي و کورسوي اميدي هست؟ اگه نه اعلام کنيد تا مردم بيخود اميدوار نباشن و بيخيال داستان بشن
  • محسن IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    7 0
    فکر کنم صد سال دیگه هم بگذره، این حصر ها ادامه داشته باشه و توی تمام محافل این مبحث مطرح بشه واقعا اگر این افراد مجرم هستند چرا در دادگاه به جرم این اشخاص رسیدگی نمیشه؟ افراد زیادی در وقایع آن زمان مقصر بودند که فکر کنم به نفعشون نیست اصلا پای دادگاه باز بشه! همین بهتر که بذاریم توی سطوح پایین به جرم این افراد بررسی بشه و هر روز مضامین اتهام هم گسترده تر بشه بابا ممکلت مشکلات زیاد داره تورو خدا بس کنید
  • زارع A1 ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    40 3
    برخی امروز برای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی طراحی‌ها دارند و نقشه می‌کشند که باید مراقب بود تا به اهداف شوم خود نرسند. به این میگن ناظر بیطرف! لابد بعد هم هرکی ناراضیه بره به ایشون شکایت کنه! طبق قانون:)
  • بی نام A1 ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    35 3
    ریگ در کفش احمدی نژاد بود
  • بی نام A1 ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    27 3
    خوب شمايي همه بد هستند،فقط شما مي دونيد
  • سنگکی US ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    42 2
    خوب بزرگوار. ایشون و خانومشون که چهارساله مهمون شما هستند. کفشاشونم که دم دره. اقلا یکی رو میفرستادین اون ریگه رو از کفششون برداره. به جان عزیزتان قسم ما تو مغازه تا همه ریگ ها رو از پشت نون پاک نکنیم نون و دست مردم نمی دیم.
  • بینام A1 ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    26 2
    از سخنان وحدت افرین !!! ایشون تشکر مینمایم
  • حبیب A1 ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    10 1
    جناب اقای جنتی باتوجه به سابقه طولانی شما بعید می دانستم این همه کینه ای برخورد کنید و از همه مهمتر اینکه پست دبیری شما در شورای نگهبان باید باعث افزایش عدالت شما شود ، امیدوارم نظر خود و اطرافیان خود را بعنوان ارزیابی وقایع سال 88 در نظر نگیرید و به نظر اکثریت مردم همه توجه داشته باشید ،درست است در وقایع سال 88 بعضی از بیگانگان تلاش کردند جریان را به سود خود تغییر دهند ولی دو طرفه درگیری در توسعه اختلاف و وقایع سال 88 دخیل بودند و از همه بیشتر شخص خود اقای احمدی نژا و طرفداران ایشان بیشتر تلاش کردند اوضاع کشور متشنج شود ، پس بهتراست قبل صدور حکم برای زندانیان وقایع سال 88 یک دادگاه بی طرف در حضور ملت تشکیل و موضوع رسیدگی شود و نباید کسی را بخاطر اضهار نظر محکوم کرد و بگذاریم مردم رای دهند
  • سینا IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    16 0
    پس لطفامحاکمه شون کنیدتاریگ ازکفششون بیرون بیاد!
  • آ US ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    16 1
    یعنی رسما اعلام کرد عده ای که واسه انتخابات برنامه ریزی می کنن رو رد صلاحیت خواهند کرد ... اگه امثال این ها نبود میزان مشارکت ها بالای 90 در صد می شد ... باید بزرگان نظام یه فکری به حال این آقا بکنن .
  • بی نام A1 ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    11 0
    آقا قانون اساسی رو آقای جنتی مکررا دارن زیرپا میزارن،رییس جمهور نباید وایسه جلوی ایشون؟ دبیر شورای نگهبان مگه نباید بی طرف باشه؟ اومده میگه " برخی امروز برای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی طراحی‌ها دارند و نقشه می‌کشند که باید مراقب بود تا به اهداف شوم خود نرسند."! منظورشون از برخی آقای عارف هستن! تازه تو یه خبرگزاری دیگه متن کاملش رو گذاشته در اونجا از دوستان اصولگرا تشکر کردن!!!
  • مهدی A1 ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    7 0
    من فکر نمی کنم خبر انلاین نظر من و خیلی های دیگه در مورد ایشان و سخنان ایشان بزاره تو سایت پس نظرمو نمیگم تا نیاز به سانسور نباشه
  • بهزاد A1 ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    5 0
    "وی به حضور کمونسیت‌ها، سوسیالیست‌ها و وهابیون در فتنه 88 اشاره کرد و با تاکید بر شناخت شیطان زمان و تبری از آن گفت: شناخت مقتضیات زمان از وظایف اصلی همه مسلمانان است." یا خدا! کمونیست؟؟ سوسیالیست؟؟ فحشه اینا؟؟ یعنی دقیقا کی این وسط وهابی بوده؟ به خدا انصاف هم چیز بدی نیست ها!
  • سکوت A1 ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    5 0
    سلام الان مملکت در مسیر حساسی قرار گرفته .لطفا مطالب تنشدار و تنشزا را کمتر منکعس کنید حالا که جلوشو نمیشه گرفت.با تشکر
  • بی نام A1 ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    2 21
    از شما درخواست میکنم هر چه زودتر به جنایات سازمان یافته ی فتنه گران که به گرانی ، تورم باور نکردنی، فقر، کمبود دارو و گرانی درمان، آلودگی هوا ، ایجاد بابک زنجانی ها و فساد 3000 میلیاردی، فساد در سیستم های اداری منجر شد و مردم را در نهایت از حق مسلم هسته ای خود دور کرد و خدمتگذارانی همچون آقای جلیلی را از خدمت به کشور دور کرد رسیدگی کنید. ما از شما توقع داریم.
  • نیما A1 ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    11 0
    شما از ذهن مردمم با خبری؟؟
  • اسکندر A1 ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    7 0
    هر کسی از ظن خود شد یار من / از درون من نجست اسرار من...
  • بی نام SE ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    13 0
    موافقان قطع رابط و تحریم هم ، بابک زنجانی و مفسدان دیگر اقتصادی هستند.
  • بی نام A1 ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    11 0
    آنانی که معجزه هزاره سوم را پشتیبان بودن و در مقابل به فنا رفتن اقتصاد و منزلت مرز و بوم ایران زمین سکوت نمودن را چه جرمی هست آیت ا... ؟؟
  • حسین ت A1 ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    13 1
    من هم با نظر آقای جنتی موافقم لطفا سران فتنه در دادگاه محاکمه کنید تا مردم بیشتر از جرایمشان مطلع شوند برای تنویر افکار عمومی لطفا دادگاه علنی با شد..
  • عباس IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    21 1
    خداوند به اسرار دلهایتان اگاه است.......
  • بی نام IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    22 1
    آقای جنتی مردم از پشت تریبون محاکمه کردن شما خسته شده اند . دادگاه بگذارید اگر حکم شان اعدام هم شد ما قبول داریم .
  • علیلی A1 ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    27 2
    این نیز بگذرد
  • بی نام A1 ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    3 27
    خدا عمرت بده جنتی
  • بی نام A1 ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    59 3
    اگه ریگی به کفش داشت که چهار سال کنج خونه در حصر نبود!
  • بی نام IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    36 2
    از الان مطمعن باشید که مجلس بعد هم با حضور این آقا در دست اصولگرا ها خواهد بود
  • بی نام IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    0 29
    درود بر مرد بزرگ سیاست
  • بی نام A1 ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    استفاده کردیم از بیاناتشون
  • مهدی IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    25 1
    و همچنان بعضی از این دشمنی نان میخورند......
  • بی نام US ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    حق با شماست
    • محسن IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      7 26
      همیشه حق با ایشونه
    • من A1 ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      24 2
      عجب! وی پی ان تون که امریکاییه الی الحساب!!!!
    • بی نام A1 ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      26 3
      و شما خوده حق لابد!!!
    • خداترس A1 ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      34 2
      فقط كاش به متهمان ناحق هم فرصتي چند دقيقه اي براي دفاع از خود ميداديد كه با خيال راحت اون دنيا با هم روبرو شويد.
  • ارشک A1 ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    3 27
    من حجت الاسلام والمسلمین ایت الله العظمی جنتی دامت برکانه را دوست دارم. خداوند دشمنانش را سر به نیست کند!
  • بی نام A1 ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    28 2
    اقای چنتی بسه دیگه!!!!
  • بی نام IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    0 22
    کلا همیشه حق با شماست.......
  • بی نام A1 ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    7 0
    اها !!اينطورياس پس
  • بی نام A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    0 23
    بله کاملاً درسته
  • سینا A1 ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    7 1
    بهتر که نخوندم ....
  • sama IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    9 0
    کسانی که منفی دادین اینا از افعال معکوس استفاده کردن هههههههه
  • علی صادقی A1 ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    0 31
    خدا حفظ کنه این سرباز وفادار انقلاب رو.
  • علی IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    18 1
    جرم سران فتنه از تجاوز به عنف هم سنگین تره!؟
  • بی نام A1 ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    9 0
    اگر حق بین باشیم مردم در انتخابات اخیر با رای و با انتخاب درست خود به دیگران فهماندند که در ارتباط با فتنه و رابطه با آمریکا وغیره گرایششان به کدام سمت و سو است دلیل از این بهتر
  • بی نام FI ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    60 1
    يعني چندسال ديگه ميخواين از اين حرفها بزنين.او در قلب ماست
  • بی نام IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    9 1
    با سلام چند مشكل و سؤال در ذهن دارم كه بدون هيچگونه بغض و عناد عرض مي كنم پيش آ پيش عرض كنم فتنه ي ٨٨ و جهل أهالي فتنه را قبول دارم ١- چگونه اعتراض را پيش داوري بأيد برد كه قبل از داوري له يك طرف إفاضاتي كرده است ٢- چگونه أهل فتنه را مدام مي كوبيم ولي هـيچگونه فرصتي براي دفاع به آنها نمي دهيم ٣- چگونه است كه ايت ا... جنتي در شوراي نگهبان هستند و در انتخابات مجلس خبرگاني كانديدا مي شود كه مي بايست خودش خودش را تائيد كند لطفا جوابي براي أمثال بنده ارائه نمائيد
  • کمال IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    12 5
    خداوند شما را با اینهمه دانش و بصیرت از امت ما محروم نفرماید .
  • سيد A1 ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    12 0
    بنام خدا . اولاخدا لعنت كند اين امريكا رو كه خسته شديم ازدستش دوما دادگاه اسلامي ميفرمايد مجرم 3 بار بايد اعتراف بجرمش بكند اين اقا يون هم معلوم نيست چرا توبه نميكنند وجرموشونو قبول ندارند( البته اگر مجرم باشند) از خارج هم كه نيا مده اند 30 سال درون نظام مسعو ليتهاي مهم داشته اندو ولايتي هم بوده اند شايد دلايلي دارند كه ما نميدانيم و فقط يك جريان سياسي هم بيشتر از بقيه وخيلي راحت اتهام ميزنند وخيلي هم معلوم نيست كه كي ريگي تو كفشش دارد . راه حل دارد بزرگان نظام بنشينند خدارا هم در نظر بگيرند واگر ابروي نظام را ميخو اهند درست تصميم بگيرند زيرا بخدا قسم اين حرفها خيليهارا ناراحت ميكند بلاخره تعداد زيادي هم هستند نظري د يگر دارند.
  • بی نام DK ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    10 0
    در مورد این خبر هرچی بخوام بگم حذف می شه پس بهتره منم مثل بی نام اول و دوم می گم استفاده کردیم و حق با شماست بزرگوار!!!
  • بی نام A1 ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    8 0
    واقعاً متاسفم ... همین
  • بی نام IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    15 0
    آقای جنتی راحع به دزدان میلیاردی چه نظری دارید
  • بی نام EU ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    13 0
    کسانی هم که بر طبل دشمنی با امریکا میکوبند استفاده کنندگان از تحریم ها هستند کسانی مانند بابک زنجانی و ... که حتی خودشان را قهرمان نیز مینامند
  • یزدان RO ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    11 2
    باید به آمریکا گفت یه فکری به حال خودتون بکنید!