با حکم سیدعباس صالحی، محمد الهیاری مدیر اداره کتاب در دولت دهم، مشاور معاون امور فرهنگی، مسئول دبیرخانه هفته کتاب و معاون فرهنگی و اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی، سیدعباس صالحی صدور حکمی محمد الهیاری فومنی را به عنوان معاون فرهنگی اجرایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و مسئول دبیرخانه دائمی هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و مشاور خود در امور فرهنگی منصوب کرد.

در این حکم آمده است نظر به تجارب ارزنده و دانش فرهنگی و مدیریتی، موجب این حکم جنابعالی به عنوان «مشاور فرهنگی؛ معاون فرهنگی- اجرایی بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و مسؤول دبیرخانه دائمی هفته کتاب» منصوب می‌شوید.
امید می‌رود با  استعانت از خداوند متعال و مشارکت و همکاری تمامی مدیران و همکاران، در تحقق بخشی به وظایف معاونت فرهنگی در حوزه میراث مکتوب ایرانی اسلامی موفق و مؤید باشید.
لازم به ذکر است اله‌یاری بیش از این مدیرکل امور کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر پنج دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و معاون امور نمایشگاهی بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران بوده است.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 335315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 1
    اللهیاری مدیر تحصیلکرده و خلاقه و اساسا زمان احمدی نژاد هم سیاست های فرهنگی دولت رو کامل اجرا نمی کرد و خیلی از ناشران هم از هواداران اون هستند
  • دوست A1 ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    0 0
    روزي رو مي‌بينم كه اللهياري به وزارت رسيده. مردي كه سياستمدار است و مهربان