یوونتوس جواز سالیانه فوتبال ایتالیا را درو کرد/ نام پیرلو و کونته در میان برترین‌ها

هافبک بازیساز یوونتوس به عنوان بهترین بازیکن سری آ ایتالیا در فصل 13-2012 انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آندره پیرلو ملی پوش تیم ملی ایتالیا برای دومین سال پیاپی عنوان بازیکن سال سری آ را از آن خود کرد. این در حالیست که یوونتوس به عنوان بهترین تیم سال و آنتونیو کونته هم به عنوان بهترین مربی سال ایتالیا انتخاب شدند.

پیرلو در واکنش به این انتخاب به روزنامه گاتزتا دلوا اسپورت ایتالیا گفت: «این جایزه اهمیت زیادی دارد چرا که بخشی از رای دهندگان بازیکنان مطرح ایتالیا هستند.»

کونته هم احساساتش نسبت به این عنوان را اینگونه بیان کرد: «می خواهم از بازیکنانم تشکر می کنم. آنها انسانهایی بزرگ و ورزشکارانی فوق العاده هستند. ما می خواهیم به درخشش خود ادامه دهیم. یوونتوس تاکنون در رقابت های داخلی فوق العاده ظاهر شده و برای قهرمانی در اروپا هم باید صبور باشیم.»

جالب اینجاست که در تیم منتخب سال سری آ هم نام 4 بازیکن از بیانکونری دیده می شود. 11 بازیکن منتخب لیگ ایتالیا به شرح زیر است:

سمیر هندانوویچ (اینتر)، کریستین ماجو (ناپولی)، آندره‌آ بارزاگلی (یوونتوس)، جورجو کیه‌لینی (یوونتوس) و ماتیا دی‌شیلیو (میلان)، آرتورو ویدال (یوونتوس)، آندره‌آ پیرلو (یوونتوس) و بورخا والرو (فیورنتینا)، ادینسون کاوانی (مهاجم سابق ناپولی، آنتونیو دی‌ناتاله (اودینزه) و ماریو بالوتلی (میلان)

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 335328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی A1 ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    7 0
    فوق العاده است
  • محسن IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    7 0
    بوفون چی پس؟
  • بی نام A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    5 1
    واقعا که پس بوفون دوست داشتنی