حسین شریعتمداری در سرمقاله امروز کیهان نوشت:

1-می‌گویند؛ شخصی برای وصول طلب خود که مدتها به تعویق افتاده بود نزد بدهکار رفت و ضمن گلایه از این که چرا در پرداخت بدهی خود کوتاهی می‌کند و هر بار برای فرار از پاسخگویی، بهانه تازه‌ای می‌تراشد، خواستار دریافت مبلغی شد که به وی قرض داده بود. شخص بدهکار اما، به جای پرداخت مبلغ بدهی و یا پوزش و عذرخواهی از این که در ادای قرض خود کوتاهی کرده است، زبان به ناسزا گشود! طلبکار که از برخورد او هاج و واج مانده بود گفت؛ از شما انتظار نمی‌رفت به جای پرداخت بدهی خود، ناسزا بگوئید و شخص بدهکار در پاسخ گفت؛ واقعیت این است که نخواستم دست‌خالی برگشته باشی!... اکنون با تأکید بر اینکه در مثل مناقشه نیست و خدای ناخواسته در پی نادیده گرفتن زحمات و خدمات رئیس‌جمهور و دولت محترم نیستیم گفتنی است؛
بعد از بی‌تدبیری خسارت آفرین دولت مدعی تدبیر در توزیع سبد کالا که اعتراض و انتقاد همگانی را در پی داشت انتظار آن بود- و انتظار منطقی و به‌جایی نیز بود - که رئیس‌جمهور محترم به خاطر این همه بی‌تدبیری دست‌اندرکاران طرح یاد شده، از مردم پوزش بخواهد و برای جبران تحقیر ناروایی که در جریان توزیع سبد کالا نسبت به اقشار محروم و مستضعف روا داشته بودند، دستور پی‌گیری عوامل موثر در پیدایش این پدیده ناپسند را صادر کرده و خواستار مجازات و یا دستکم توبیخ و برکناری آنان شود، اما، رئیس‌جمهور محترم برخلاف آنچه از ایشان انتظار می‌رفت نه فقط کمترین واکنشی نسبت به بی‌تدبیری پدید‌ آمده در توزیع سبد کالا از خود نشان نداد، بلکه در اجلاس روسای دانشگاه‌ها و مدیران پارک‌های علم و فناوری به منتقدان توافق ژنو اعتراض کرد! و از آنان با عنوان «عده‌ای معدود و کم‌سواد»! یاد کرد که به گفته ایشان «از جای خاص تغذیه می‌شوند»! و در همان حال آقای جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور نیز که در مراسم معارفه و تودیع روسای جدید و قدیم سازمان میراث فرهنگی شرکت کرده بود، طی سخنانی که عجیب به نظر می‌رسید، انتقاد به توافقنامه ژنو را «از روی حسادت»! دانسته و گفت «منتقدان می‌گویند چرا این کار را ما انجام ندادیم»!
2 - بی‌تدبیری صورت گرفته در اختصاص و توزیع سبد کالا با هیچ توجیهی قابل توضیح نیست و به وضوح حاکی از آن است که برخی از دولتمردان و مدیران پیرامونی کابینه آقای رئیس‌جمهور برخلاف آنچه ادعا می‌شود، در اداره امور اجرایی کشور و انجام وظایفی که برعهده آنهاست، از تجربه، دانش و تدبیر لازم برخوردار نیستند، تا آنجا که توزیع سبد کالا را که می‌توانست نشانه توجه دولت محترم به اقشار محروم و مستضعف جامعه باشد به اقدامی خسارت‌آفرین و همراه با توهین و تحقیر نسبت به مردم تبدیل کردند، انبوهی از محرومان را در سرمای زیر صفر درجه و در صف‌های طولانی به مراکز توزیع سبد کالا کشاندند و بسیاری از آنان را دست خالی به خانه‌هایشان روانه کردند و دهها پی‌آمد ناپسند دیگر که رسانه‌های دشمن طی دو سه روز اخیر از آن با عنوان یک سوژه داغ برای سیاه‌نمایی علیه ایران اسلامی
- آنهم در ایام‌الله دهه فجر - استفاده کرده و هنوز هم می‌کنند! آیا این همه ناتوانی در اجرای طرح توزیع سبد کالا به یک عذرخواهی خشک و خالی نیاز نداشت؟! گفتنی است که در جلسه یکشنبه شب هیئت محترم دولت، برخی از وزرای حاضر در جلسه نسبت به آنچه پیش آمده بود اعتراض کرده و خواستار پی‌گیری علت و پیشگیری جدی از تکرار موارد مشابه شده بودند و یکی از وزرای محترم پیشنهاد کرده بود، آقای رئیس‌جمهور و یا معاون اول ایشان، به خاطر آنچه پیش آمده از مردم عذرخواهی کند، که...
3- آقای رئیس‌جمهور در حالی منتقدان توافقنامه ژنو یعنی بسیاری از علما، مراجع، دانشگاهیان، متخصصان حقوق بین‌الملل و دانش هسته‌ای را «کم‌سواد» معرفی کرده و به آنان اهانت می‌کند که پیش از این، بارها بر ضرورت انتقاد و حتی تشویق منتقدان تاکید ورزیده بود. به عنوان نمونه - و فقط نمونه - ایشان روز 23 دی‌ماه در جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی با تأکید بر ضرورت تشویق منتقدان گفته بود «اگر نگذاریم اندیشه و نقد و پرسش بروز و ظهور پیدا کند، ناچار زیرزمینی می‌شود و این به‌نفع جامعه نیست.» آقای روحانی در جای دیگری گریز از نقد را زمینه‌ساز دیکتاتوری دانسته بود و نیز، در کتاب خود با عنوان «امنیت ملی و دیپلماسی هسته‌ای» که چند سال قبل چاپ و منتشر شده است؛ آورده بود؛ «گاهی فکر می‌کنیم اعتراف به هرگونه اشتباهی به معنای شکست خواهد بود. این یکی از بزرگترین اشکالات در نظام تصمیم‌گیری کشور است و متأسفانه هنوز در جامعه ما انتقاد جایگاه خود را پیدا نکرده است... باید انتقاد به یک معروف و کار شایسته تبدیل شود و انتقادکننده در انتظار تشویق باشد و نه تنبیه... بزرگترین شجاعت، پذیرش اشتباه و خطا از طرف مسئولان است.»
اکنون باید از جناب رئیس‌جمهور محترم پرسید؛ اگر «انتقاد» را لازمه پیشرفت، مانع دیکتاتوری و انتقادکنندگان را درخور تشویق می‌دانید، چرا به کسانی که بسیاری از آنان با ارائه مستندات روشن، به توافقنامه ژنو انتقاد کرده‌اند، تهمت «کم‌سوادی»! و مواجب‌بگیری! می‌زنید؟! و چنانچه حاضر نیستید کمترین انتقادی را بپذیرید چرا پذیرش اشتباه و انتقاد را بزرگترین شجاعت مسئولان معرفی کرده‌اید؟!
4- این احتمال نیز به ذهن خطور می‌کند که مبادا برخی از اطرافیان رئیس‌جمهور محترم برای فرار از پاسخگویی خود در قبال بی‌تدبیری خسارت‌آفرین توزیع سبد کالا از اعتماد ایشان سوءاستفاده کرده و حمله تند و اهانت‌آمیز به منتقدان توافقنامه ژنو را به وی پیشنهاد کرده باشند، تا از این طریق، ماجرای یاد‌شده در واکنش منتقدان به اهانت رئیس‌جمهور و معاون ایشان، به فراموشی سپرده شود! که در این صورت، توجه و دقت بیشتر رئیس‌جمهور محترم نسبت به این طیف از اطرافیان ضرورت بیشتری خواهد داشت.
5- آقای دکتر روحانی در اهانت خود به منتقدان توافقنامه ژنو توضیح ندادند چرا در بحبوحه اعتراض همگانی به بی‌تدبیری و ناتوانی دولت در توزیع سبد کالا به یاد توافق ژنو و اهانت به منتقدان آن افتاده‌اند؟! و معاون اول ایشان نیز، این پرسش را بی‌پاسخ گذاشت که دولت محترم در توافق ژنو، کدام دستاورد قابل ارائه و امتیاز درخور توجهی را برای ملت به ارمغان آورده است که به قول ایشان، برای برخی از منتقدان این توافقنامه «حسادت برانگیز»! باشد؟! «امتیاز نقد» دادن و وعده نسیه گرفتن، افتخار نیست که حسادت دیگران را در پی داشته باشد؟! تا آنجا که با ارائه شواهد و مستندات برگرفته از متن توافقنامه ژنو قابل دیدن است، تنها دستاورد درخور توجه توافقنامه یاد‌شده، اثبات «غیرقابل‌اعتماد بودن» آمریکاست و صد البته باید گفت که این دستاورد برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب که کینه‌توزی‌های آمریکا را از نزدیک ندیده بودند و همچنین برای برخی از دولتمردان که حریف را قابل اعتماد تلقی می‌کردند، دستاورد بزرگ و قابل ملاحظه‌ای است.
و اما، به جناب آقای روحانی و برخی دیگر از دولتمردان محترم که توافقنامه ژنو را «بزرگترین توافق قرن»! و «نتیجه تسلیم قدرت‌های بزرگ»! می‌دانند پیشنهاد می‌کنیم زمینه‌ای برای یک نشست مشترک میان برخی از منتقدان و حامیان توافقنامه یاد‌شده فراهم آورند و هر دو طرف با این شرط که فقط به شواهد مستند از متن توافقنامه تکیه کنند، درباره آن به اظهارنظر بنشینند. باور ما این است که در آینده‌ای نه چندان دور، واقعیت تلخی که این توافقنامه در پی دارد، آشکار خواهد شد، اگر چه نشانه‌های آن از هم‌اکنون نیز قابل دیدن است.

/2727

کد خبر 336758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 374
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آخاله A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    یه کلمه از مادر عروس
    • مهدي A1 ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
      6 3
      اقاي محترم من نمي دانم شما چي فكر ميكنيد ولي در مملكت ما از اين موارد مسبوق به سابقه است سال پيش كه كمبود مرغ بود همين مردم بابت خريد مرغ با پول نقد و كيلويي 10000 تومان همديگر را ميكشتند حالا شما انتظار نداريد مردم از اين حركات انجام ندهند . من به همفكران شما و اقاي شريعتمداري كه حالا دقدقه عزت ملت را دارم ياد اور ميشوم دور نبود زماني كه مردم براي حد اقل مايحتاج خود با پول ملي مشكل داشتد و به هر مغازه اي كه سر ميزدي اجناسش را مايل به فروش نبود حالا دقدقه عزت همان مردم شما را به تكاپو وا داشته
    • امید ایرانی IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      0 3
      *بسم الله الرّحمن الرّحیم* دغدغه نه دقدقه! معلوم شد بی سوادها کدوم طرفی هستند. والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
  • بی نام A1 ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    63 7
    برادر حسين چرا خلط مبحث ميكني موضوع مذاكرات هسته اي چه ربطي به سبد كالا داره.تو و امثال تو چه طلبي ميتونيد از رييس جمهور داشته باشيد.شما و همپالگي هاتون كه 8 سال مملكتُ داغون كردين چه طلبي از اين مملكت دارين؟! متاسفانه من هم درباره سبد كالا با برادر حسين موافقم
  • بی نام IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    95 11
    چه با حال آسمون ریسمون بافته و به بهانه سبد کالا دولت رو در زمینه توافق ژنو زیر سوال برده آورین
    • امید ایرانی IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      0 2
      *بسم الله الرّحمن الرّحیم* آفرین، نه آورین! بنازم به مخالفین بی سواد کیهان! و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
    • بی نام A1 ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      3 0
      امید ایرانی اونقدر بی سواد و پرتی که معنی آورین رو نمی دونی!از جامعه عقبی دیگه!؟؟باید یه سری پیش علی صادقی ببرمت تا تو رو از این خنگی دربیاره!
  • بی نام A1 ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    درود بر روحانی
  • حميد IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    يعني عالي بود. چه زود مخاطبش رو پيدا كرد رئيس جمهور.
  • شهروتد ایرانی A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    53 7
    تو خوبی !!!!!!!!
  • محید EU ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    حالا خوبه سبد کالا بهانه دست کیهان داد تا ده سال دیگه هم میخواد بگه . چرا این همه بی تدبیری دولت قبلی رو کیهان ندید؟
  • میثم IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    عجب رویی دارن بعضی ها واقعا !!! معلوم شد روحانی به کی گفت کم سواد !!! البته به دور از واقعتیت هم نیست ... نماینده های مجلس رو حالا فهمیدیم یه سری بهشون رای دادن .. ولی من نمیدونم این آقا چیکاره هست نخود هر آشی میشه !! خبر آنلاین منتشر کن ایشون روزنامه دارن هرروز هرچی دلش میخواد میگه .. ما که جایی جزء ارسال نظر خبر آنلاین نداریم .. اینم منتشر نشه هیچی دیگه ....
  • وحید A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    اقای شریعتمداری انشااله شما در انتخابات اینده کاندید شو و اگه رای اوردی !!!این وضع درست کن البته اون موقع دیگه کسی نیست انتقاد کنه ؟؟؟؟!!!!!
    • امید ایرانی IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      1 1
      *بسم الله الرّحمن الرّحیم* ان شاء الله، نه انشااله! ماشاء الله چقدر مخالفین کیهان باسوادند! و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
  • بی نام A1 ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    همین که تیتر رو آدم میبینه که دوباره داش حسین توپ خونش رو روشن کرده دل آدم قنچ میره واسه خنده !!!!! البته امروز عصبانی هم هست چون روحانی بهش گفته بی سواد !!!
    • امید ایرانی IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      1 4
      *بسم الله الرّحمن الرّحیم* غنج نه قنچ! باز هم معلوم شد بی سوادها کدوم طرفی اند. تعداد بی سوادها برابر تعداد مثبت هاست. و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
  • مصطفی IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    عمو حسین رییس جمهور گفتند برخی خود را متولی مردم میدانند ... شما چرا سریع به خودت گرفتی
  • بی نام IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    38 10
    تو اين هشت سال كجا بوي آقاي دلسوز و آقايان دلسوز روحاني خيلي با گذشتگان فرقي ندارد. همين 10 يا 20 درصد تغيير تفكر براي اين ملت مثل معجزه است. تو اين هشت سال ما به همچين جايي رسيديم.
  • بی نام A1 ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    25 20
    دولت روحانی بهونه خوبی داد دست منتقداش.. سبد کالایی با این شکل توزیع کردن واقعا درست نبود.. نه به اقشار هدفش و نه نحوه توزیعش ولی الان باعث شد منتقداش مثله جناب شریعتمداری راحت به دولت ایشان خرده بگیرند.. در مورد توفق ژنو هم مثله همیشه موضع ایشون مشخص بوده و جای تعجب نداره
  • saeed A1 ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    73 8
    خیلی خوبه آقای شریعتمداری یاد مردم افتاده و برای حمله به رییس جمهور از مرد مایه میزاره اما احتمالا ایشون از حرف دکتر روحانی درباره بیسوادهایی که در مورد هر مساله ای اظهار نظر میکنن ناراحتن تا از سختی هایی که مردم برای گرفتن سبد کالا تحمل کردن
  • محسن IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    احمدی نژاد که چند نوبت سبد کالا ی کارمندان را شخصا اعلام کرد ولی نداد همین آقای شریعتمداری کجا بود ، ضمن اینکه هر طرحی اجرا شود منتقد خود را دارد، اما توافقنامه ژنو ، آقای روحانی صحیح گفتند یکی از منتقدین همین شریعتمداری که نخود کور هر آشی میشه
  • ali asghar IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    حاج آقای شریعتمداری! فقط تو و دار و دسته ات خوب و عاقلید. همه نفهمند.
    • بی نام IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      18 12
      فعلا که طرفداران روحانی خوب وعاقلند بقیه افراطی قانون گریز وبی سوادند
  • عباس IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    90 10
    این آقای شریعتمداری کی میخواد دست از اینکاراش که همه رو هم به ستوه آورده ، برداره خدایا!!!!!!!!
  • صباغی A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    59 9
    امثال شما باید همیشه سکوت کنید و مطالعه کنیدتا آداب نوشتن را بیاموزید و شب و روز استغفار کنید تا گناهان گذشته بخصوص 8 سال گذشته شما کمتر شود
  • میگ میگ A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    76 6
    اصولا نباید به حرفای شریعتمداری و امثالهم زیاد توجه کرد...
  • علی IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    26 10
    من فقط در زمینه سبد کالا با شریعتمداری موافقم با اینکه ایشان را در زمینه ها ی دیگر و اصلا طرز تفکر ایشان را قبول ندارم ولی در این یک مورد باید حق را گفت و میگویم دولت تدبیر و امید هر چند در سیاست خارجی و کنترل تورم نمره صد از بیست را گرفته ولی در این مورد زیر صفر گرفته است . کرامت و عزت مردم در توزیع سبد کالا گم شده است . بی برنامه گی دست پاچه گی نداشتن عدالت در توزیع از کمترین نشانه های این توزیع بود . آقای روحانی اگر میخواهید من و بقیه مردم همچنان روی درایت و عدالت شما حساب باز کنیم یک عذرخواهی و سامان بخشیدن به این توزیع میتواند خاتمه خوبی به این تحقیر باشد . ما شما را دوست داریم و از رای دادن به شما پشیمان نیستیم ولی شما هم اشکالات را بپذیر و در پی رفع انها باش . مرسی و ممنون
  • بی نام GB ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    84 14
    احمدی نژاد بالاترین اهانات را به این ملت کرد و آنها را گدا وار پروراند و هر ماه پول به حسابشان میریخت ولی الان این مردم عزیز داشته و گرامی خیلی محترمانه به صف می ایستند تا هم همدیگر را بیشتر ببینند و سبب اتحاد و اخوتشان بشود و هم سبد ارزشمند کالایشان را تحویل بگیرند...آفرین بر این تدبیر
  • بیژن A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    48 8
    اتفاقا بهتر از این نمیشد با شما و امثال شما صحبت کرد اینو مثل اینکه هنوز نمیدونید آقای روحانی که اکثریت رای رو آوردن نماینده چه طیف وسیعی از مردم هستند که همین نظرات رو قطعا دارند در ضمن نیست که شما خودت خیلی مودبانه و محترمانه انتقاد میکنی که انتظار داری با شما اونجوری صحبت بشه!
  • حميدرضا پيري A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    جناب شريعتمداري چرا توزيع سيب زميني توسط احمدي نژاد را توهين به ملت ندانستيد و از دولت دهم نخواستيد كه عذر خواهي كند؟ چرا هيچكس به سياست هاي غلط و بي تفكر و ويرانگر كه در 8 سال گذشته اتخاذ گرديد و كشور را به ويراني توليد و نابودي چرخ صنعت كشوند اعتراض نميكرد و اين كارت زرد و طرح سوال و فراخواني وزرا به مجلس در اين وسعت وجود نداشت؟ در دولت دهم نيز منتقدين به سياست هاي نا كارآمد دولت متم ميشدند به فتنه زده و عوامل استكبار و اصحاب فتنه و هزاران تهمت نارواي ديگر. چي شده كه حالا يك جمله رييس جمهور منتخب مردم اينجوري سوز داشته شنيدنش براي خيلي ها؟
  • فرهاد A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    11 2
    كيهان كاملا راست ميگه چرا چون در زمان احمدي نژاد باتدبيري موج ميزد نمونه هاش دعواي مجلس با دولت دولت با قوه قضاييه نرخ دلار و... كاملا مثال هاي آشكاري براي دولت مهرورزي هستند
  • شاهین IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    4 2
    شما با دوستات معلومه کجاتون میسوزه... اقایی که معذرت خواهی یاد مردم میدی خودت خیلی طلبکاری
  • بی نام IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    4 2
    يعني شما فقط انتقاد كن
  • بی نام A1 ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    8 2
    در تمام انتقادات شریعتمداری فقط به نحوه توزیع سبد کالا اشاره می کند. جناب شریعت ماداری هنوز باور نداری که در انتخابات مردم شمار را شکست دادند. حرفهای ایشان جناب شریعتمدار یاز روی بغض کینه حسادت و ... است ایشان فقط خودش و طیف کوچک اطرافش را مبری از همه چیز می داند فکر کنم زمانی که این مطالب رو می نوشته خیلی عصبانی بوده و چهره بر افروخته داشته . به ایشان بگید در هر صورت و در خوشبینانه ترین حالت برای ایشان باید چهار سال از نظر ذهنی آشفته باشه شاید هم هشت سال و شاید هم بیشتر...فکر کنم دوران یکه تازی ایشان و گروه فشار و خودسر داره تمام می شه
  • بی نام A1 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    ما نمی دانیم راهکار چیست ؟چوب وپیاز راغربیها به ما تحمیل میکنند خودمان هم سرکوفت داخلی ها نظیر کیهان را باید تحمل کنیم!!اخر یکی نیست به این اقای نابغه بگوید همه میدانیم که توافق بسیار بداست وعامل ان هم فرصت سوزی خودی ها و البته قلدر مابی غربیها ست .ان روزها که هر روز ور.د کشورمان را به باشگاه اتمی تبریک میگفتیم ومی گفتید باید می دانستید که اگر روزی اینها را مجبور شدیم بدهیم ..شکست ملی تلقی نشود.این حرفها یاس ملی را بیشتر میکند ونتیجه ای جز سرخوردگی ندارد
  • amir IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    9 1
    اقایون کیهان و امثالهم تو اون دنیا مبینمتون بترسید از آخرت والله تنگ نظری شایسته ما بچه مسلمونا نیست
  • majid A1 ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 4
    اون همه توهین به احمدی نژاد ولی هیچی نمیگفت اما رئیس جمهور مملکت ما رو ببین به منتقدین میگه بیسواد
  • بی نام IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    6 2
    جناب شریعتمداری غیر از انتقاد و مغلطه کردن و عوام فریبی کار دیگه ای هم بلد هستن مگه!
  • سعید IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    4 1
    بارها رهبری انقلاب بزرگان کشورواکثریت قریب به اتفاق مردم ازتوافق مزبور وهییت مذاکره کننده حمایت کرده اند ونیازی به دلسوزی امثال شماهانیست
  • بی نام IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    6 2
    جناب شما چکاری هستید
  • میلاد م A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    7 2
    برو شریعتمداری خدا روزیته جای دیگه ای بده اون موقع احمدی نژاد یارانه داد همه ریختن پول بگیرن به به و چه چه میکردی حالا شدی کاسه داغتر از اش من که میدانم داری میسوزی
  • بی نام IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    6 2
    صف های طولانی در سبد کالا نشان دهنده تورم سرسام آوری بود که از طرف همان دوستان بر این ملت وارد شده بود کد
  • محمد IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    6 2
    میگن فحش رو بندازی زمین صاحبش ورش میداره . آقای شریعتمداری منظور روحانی از کم سواد فقط شما بودی نه مراجع و کارشناسان .
  • بی نام IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    5 2
    1. یکی از عوامل اصلی دامن زدن به وضعیت پیش آمده در مورد سبد کالا رسانه های همسو با خود کیهان هستند. در چند روز گذشته ده ها ساعت از وقت و برنامه صدا و سیما به این موضوع و پخش برنامه جهت دار و به هم زننده ذهنیت مردم در این مورد اختصاص داشته است. فقط شبکه خبر از ساعت 7 تا 9 صبح در برنامه «صبح با خبر» دو ساعت علیه آن برنامه تولید می کند. قبل از آن هم روی قطع یارانه ها از طرف دولت کار می کرد. چرا آقای شریعتمداری و جریان همسو به اولین باری که یارانه ها پرداخت شد و صف های طولانی آن هم در فصل سرما در مقابل بانک ها شکل گرفت، هرگز انتقادی نکردند؟ ... و البته در بی سوادی منتقدان هسته ای کنونی دولت تردیدی نیست. اگر دکتر هم هستند مدرک خریده اند و برای ارتقا از میدان انقلاب مقاله می خرند...
  • مهدی A1 ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    4 2
    نظرات اقای شریعتمداری ما یاد حرفهای خاله زنک ها و بهانه گیریهای زنان جوان می اندازد
  • بی نام RO ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 2
    برخی از اطرافیان رئیس‌جمهور محترم برای فرار از پاسخگویی خود در قبال بی‌تدبیری خسارت‌آفرین توزیع سبد کالا از اعتماد ایشان سوءاستفاده کرده و حمله تند و اهانت‌آمیز به منتقدان توافقنامه ژنو را به وی پیشنهاد کرده باشند، تا از این طریق، ماجرای یاد‌شده در واکنش منتقدان به اهانت رئیس‌جمهور و معاون ایشان، به فراموشی سپرده شود! که در این صورت، توجه و دقت بیشتر رئیس‌جمهور محترم نسبت به این طیف از اطرافیان ضرورت بیشتری خواهد داشت
  • بی نام IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 9
    رای دادن به روحانی اشتباه بود دولت قبلی با تمام مشکلات به جای شعار عمل می کرد....
    • بی نام IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
      2 1
      عملی کرد که هنوز ملت دان تاوانش رو پس میدن.
  • علی A1 ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 0
    با سلام و احترام با کمال احترامی که به جناب آقای رئیس جمهور دکتر روحانی قائلم، باید بگم که بی سواد خواندن منتقدین هرچند از روی ناسازگاری باشد، حرف خوبی نبود. همینطور نحوه توزیع سبد کالا در شان مردم نبود. ولی خدمت آقای شریعتمداری هم با کمال احترام عرض میکنم که بالاخره نباید توقع داشت همه کارها بطور ایده آل انجام بشه. مهم اینه که دولت و مدیران در تمام سطوح دلسوز و متخصص امر باشند. در ضمن با توجه به نظر حضرت آقا، ما باید از دولت و جناب دکتر روحانی تا حد امکان حمایت کنیم و اشتباهات کوچک رو بزرگ نکنیم. ان شالله نظام ما به سمت کمال واقعی خودش حرکت کنه و تقدیم آقا ولی عصر بشه. والسلام
  • بي نام IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    7 2
    گفت آدمهاي كم سواد شما چرا ناراحت شديد آقاي شريعتمداري ! شما كه واسه خودتون كلي دانشمنديد
  • از مشهد IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 3
    هجوم مردم برای گرفتن کالا به خاطر بی اعتمادی ای است که متاسفانه دولت قبل بنیانگذار آن بود سبد های کالایی که وعده داده شد اما انجام نشد مانند سبد کالای رمضان و .... ودر مورد توافق هسته ای همان بهتر که شما ساکت باشید و بگذارید عقلا ی منتخب جامعه کار خوشان را بکنند
  • بی نام IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 0
    آیا آقای حسین شریعتمداری با سواد هستند
  • بی نام A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    5 2
    آخی آخه کسی تاذ حالا کمتر از گل به امثال ایشون نگفته بود اینه که زود بهشون بر می خوره ....
  • علی ام A1 ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    روحانی در مراسم تنفیذش گفته بود: از استبداد رای و بستن دهان رقیبان به خداوند پناه میبرم!!!!
  • مجيد IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    7 1
    آقاي شريعتمداري واقعا خوب گفته بد جوري داري ميسوزي آآآ آنلاين تورو خدا چاپ كن
  • بی نام IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    10 2
    چه دوره زمونه ای شده، امثال آقای کوچک زاده و شریعتمداری از اهانت میگویند!!!!!!!!!
  • دانشجو A1 ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    خدایی این آسمون ریسمونای همیشگی کیهان جای تهدیر و تشکر داره ... آخه برادر بسیجی اصلا روحانی کی گفت او عده واقعا " کم سواد " انتقاد نکنن؟ گفت چرا اساتید دانشگاه وارد بحث نمیشن و حرفشونو یواشکی و تو نامه میزنن..... البته از شما انتظاری جز این نیستا بالاخره باید نون خورد ....
  • بی نام IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    14 2
    اقاي شريعتمداري ،اون موقع كه نزديك انتخابات سيب زميني به مردم ميدادند كجا بودند؟
  • alidad A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    13 2
    هشت سال تمام رئیس جمهور عزیز و محبوب شما همه چیز را تا مرز ویرانی برد و لب نگشودید و از او نخواستید کوچکترین عذرخواهی بکند که هیچ، حتا ایشون رو معجزه هزاره سوم می دانستیدحالا واسه بی نظمی در توزیع سبد کالا فریاد وامصیبتا سر میدهید؟!به قول این ستون بامزه تون!!دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو؟!!
  • بی نام FI ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    0 1
    توفقط سكوت كن همين....
  • شهریار ادب A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 2
    با اینکه از کیهانیها خوشم نمی آد ولی این بار حق با کیهانه . یعنی چی هرکی مخالف توافق ژنو هست بی سواده؟ شما خودت کجای دنیا درست و حسابی درس خواندی؟ دانشگاهیان از کجا می دانند در برگه های امضا شده چی نوشته؟ برای چی باید از چیزی حمایت کنند که محتوای اون هنوز منتشر نشده؟ اصلا رای دادند که کسی بیاید که به مخالفش بیش از حامیانش احترام بگذارد. خاتمی کجا و اینها کجا !! راستش هنوز در ادب و نزاکت کسی مثل خاتمی نیامده و احتمالا نمی اد. توزیع سبد کالا که قصه ی پر دردی شد برای مردم ندار و دردمند و نیازمند. من و خانواده به احترام مردم نه این نوبت و نه نوبت بعد چنین سبدی را بر خود حرام کردیم.
  • بی نام IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    قصد توهين ندارم،شما منتقدان توافق ژنو يك دليل منطقي نياورديد،معلومه كه از لحاظ سياسي بي سواد هستيد،اگر دليل منطقي آورديد حرفتون را قبول مي كنيم،اين تحريم ها فقط به نفع بابك زنجاني بوده،اگر واقعا دلسوز مردم هستي يكم در مورد زنجاني بنويس!
  • محمد A1 ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 2
    با تمام اختلاف نظری که با آقای شریعتمداری دارم ولی نظر ایشان در مورد توزیع سبد کالا را قبول دارم .
  • فرید A1 ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    اقای شریعتمداری این دولت قبل و کلیه حامیانش بود که با بی تدبیری موجب شد مردم کشور ما به گدایی عادت کنند و هر ماه منتظر باشند که مبلغ ناچیزی به حسابشان واریز شود.چه انتظاری از این مردم داری که برای یک سبد کالای ناچیز توی سر وکله هم نزنند.برای خودت و تمام کسانی که مردم ما را اینگونه کردندمتاسف باش .این همان مردمانی هستند که تحریم ها هیچ تاثیری بر زندگیشان نداشته و هسته ای را حق مسلم خود می دانستند
  • محمودی A1 ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    من عاشق وقتایی هستم که آقای شریعتمداری از حقوق مردم و تکریم مردم صحبت می کنن.
  • سعید.م A1 ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    چقدر خوب مسئله ی هسته ای با معضل عظیم و بسیار پیچیده ی سبد کالا در هم تنیده شده است.تحلیل بسیار فنی و دقیق و مشفقانه ای بود.
  • ابراهيم IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    آسمون و ريسمون كه ميگن همينه ديگه !!كجا رو به كجا ربط دادي برادر حسين؟!
  • رسول IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    7 3
    من نخونده میگم مقاله های این آقای گالیور ارزش تحلیل نداره
  • بی نام IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    حتما هم دراین ماجراجناب شریعتنداری طلبکاره بوده است!!
  • بی نام IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    انتقاد با حب و بغض از روي كينه فرق داره آقاي شريعتمداري شما مي توني انتقاد كني ولي نه از روي بغض و كينه ، جايي كه ملت خوشحال ميشن ،ميشه بگي شما چرا ناراحت ميشي؟
  • بی نام A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 0
    واقعا که!!آقای روحانی فکر کرده همه مثل ایشان واصلاح طلبها پوستشان ضخیمه!!! احساسات ما مثل گل حساسه!!!
  • یک دوست A1 ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    فکر کنم مثلی که آوردی بیشتر با کیهان و سرمقاله هایش کاربرد داره شما هم عوض اینکه پاسخ منظقی بدی رفتی سراغ سبد کالا جواب این که شما رو بی شواد خوانده رو بدید نه فرافکنی
  • آرش A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    0 2
    تو هیچی نگی همه چی درست میشه....
  • بماند IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    0 1
    با سلام به تمام حضار در صحنه اگه ما ملت همیشه در صحنه بدون حب و بغض نظر میدادیم نه این آقای شریعتمداری نه آن روسای جمهور از قبل تاکنون اینطوری فقط برای منافع خودشون صحبت نمی فرماییدند.
  • فرزاد A1 ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 2
    با وجود اینکه از کیهان متنفرم و خودم به روحانی رای دادم ولی این یه مورد رو راست میگه، دکتر روحانی کم کم داره رگه هایی از غرور رو نشون میده، هنوز تشکر نکردن از خاتمی، هاشمی و عارف یادمون نرفته، اگه این 3 نفر نبودن ایشون 1 میلیون رای هم نمیاورد
  • بی نام A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 2
    از آقای روحانی بعید بود این نظرات.این جملات ضد دموکراسی است.
  • خاک A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    برو بابا.. بس کن حاجی برو بگیر بخواب تا 8 سال دیگه
  • بی نام IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    بی‌تدبیری خسارت‌آفرین توزیع سبد کالا)عجب فسادی کرده دولت روحانی . خوبه که حسین اقا آتویی از دولت نداره واقعا اگه اتویی داشت الان رئیس جمهور رسوای عالم بود.وقتی مردم حرص می زنن برای دریافت سبد کالا چه باید کرد؟
  • سیامک A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    بی‌تدبیری خسارت‌آفرین توزیع سبد کالا ؟!!!!! واقعا این خسارتی که مردم از این سبد کالا دیدن از گرونی های موجود خیلی خیلی زیاد بود!!! در ضمن ((نقادی و انتقاد)) با ((قصد و غرض!!)) خیلی فرق دارن!!!
  • عباس A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    حد اقل یک نفر از این"علما، مراجع، دانشگاهیان، متخصصان حقوق بین‌الملل و دانش هسته‌ای " را اسم می بردی تا ببینیم کدام از این ها منتقد بودند که ما نه دیدیم و نه شنیدیم ؟
  • شهرام از تهران A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    نمیشه شما اصلا صحبتهای شریعتمداری و مقالات کیهان رو منعکس نکنید؟ چرا به اینها بها میدین؟
  • بی نام A1 ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    آقای شریعتمداری در هشت سال گذشته انتقاد پذیری شما راهم دیدیم وسواد اقتصادی سیاسی شما را هم
  • بی نام IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 6
    اقای روحانی راست میگه اگه واقعا شما باسواد وطن دوست هستید نباید از مناظره با ما کم سوادها و مزدورها که بترسین واقعا اگه توافقنامه خوبیه بیاید ازش دفاع کنید نه اینکه دهن منتقدین رو سرویس کنین که دیگه جرات نقد نداشته باشن
  • دانشجو A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 6
    سلام. از آقای شریعتمداری بسیار تشکر می کنم.
  • بی نام IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 2
    میخواد منتقد ها رو خاموش کنن این دولتی های حامی نقد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    5 2
    آقاي شريعتمداري مردم از امثال شما منزجر هستند اينقدر مردم مردم نكن
  • بی نام A1 ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    اصلا لیاقت جواب دادن هم نداری ..............
  • بی نام DE ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    به هیچ عنوان نظر ندهید تا بداند که نظر ایشان هیچ ارزشی ندارد
  • بی نام IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 3
    نقد عالی بود اما مشکل اینجاست که دولت نقد پذیر نیست از مناظره میترسه
  • بی نام A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    اولین باریه که کیهان جواب هتاکی های خودشو گرفته.راستی یادت نره کیهان که چقدر اصرار داشتی اصلاح طلبان شکست خوردند درانتخابات!
  • احمد A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    داداش جان ما به دکتر روحانی رای دادیم پاش هستیم شما به فکر ملت نباشین تو این 8 سال شمارو دیدیم.............
    • بی نام A1 ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      95 13
      احسنت
    • بی نام IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      ما که بهش رای ندادیم. و به قالیباف دادیم.
    • فرهاد EU ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      طاقت یه حرف منطقی از شریعتمداری رو هم ندارید؟ به بقیه تهمت تندرو بودن میزنید اما خودتون از همه تندرو ترید و کوچکترین انتقادی رو بر نمیتابید.. خبر جان تایید کن
    • ali IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      9 93
      حرف تلخ سخته نه؟؟؟ میدونین چیه!وقتی من سالی یبار میام خبرآنلاین فقط خبرهایی رو میخونم که منفیاش از مثبتاش بیشتره!دلیلشم معلومه! 4سال بعد اونایی که به حرف احمد + دادن همشون از پشیمونی به احمدی نژاد رای میدن،البته بهتره یکم جنبه داشته باشیمو بشینیمو تماشا کنیم...
    • حسین A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      25 49
      آره داداش ما به دکتر روحانی رای دادیم ولی پای کارهای اشتباهش نمی ایستیم یعنی نباید که بایستیم .دولت باید در برابر اشتباهتش پاسخ گو باشه وگرنه میشه دولت قبل که هر اشتباهی می کرد فقط آقایون و صدا وسیما بلد بودند تعریف کنند و دولت را مبرا از اشتباه می دونستند.و دولت هم باپررویی اشتباهاتش را تکرار می کرد و الان به اینجا رسیده ایم.
    • بی نام A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      9 53
      متاسفانه خیلی ها بدنبال راحتی و آسایش حاضرند از اسلام و کشور بگذرند ، وقتی تاریخ میخونیم حکومتهایی که مقابل زورگویی بیگانگان مقاومت کردند را همیشه و همیشه تحسین کرده ایم نه انانی را که تسلیم شده اند حتی به بهانه نجات مردم
    • صالحی از تهران IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      12 58
      دوست عزیز سلام،منم مثل شما به جناب آقای دکتر روحانی رای دادم ولی قرار نیست چون رای دادیم پای همه چیز بمونیم، دوماً اگر یه 8 سال از احمدی نژاد دیده شد، سه تا 8 سال هم از اینا(میرحسین، هاشمی، خاتمی) دیده شد، و ...... یادت رفته زمان هاشمی دلار یه شبه از 300 تومان شد 900تومان. ما پای حرف حق می‌مونیم، حالا اون حرفو می‌خواد کیهان بزنه یا روزنامه‌های‌ ما
    • بی نام IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      93 8
      همه ماهیت کیهان رو میدونن به فکر منافع خودش است
    • بی نام IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      83 2
      میگن دروغگو کم حافظه است راستی چقدر درست گفتن ؛ انگار این آقای شریعتمداری طی چند سال قبل بر مسند ریاست روزنامه ای که صد در صد از بیت المال ارتزاق می کند نبود و یا مصداق بارز مثل دکر شده اند که به ذهنش خطور نمیکند صف سیب زمینی سال 88 ، صفهای یارانه دم عابر بانک ،‌ سهام عدالت ، صف سیب و پرتقال شب عید ، صف مرغ و... . راستی دوستان همکار با این روزنامه وزین آیا میدانید لقمه حرام چیست؟
    • بی نام A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      10 90
      روحانی داره گند میزنه
    • جمشیدی A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      8 77
      شاید این حرف من چاپ نشود یا مورد موافقت شما قرار نگیرد اما دوره احمدی نژاد یک از بهترین دوره هایی بود که فضای سیاسی و مطبوعاتی کشور داشت.کار به جایی رسیده بود که متاسفانه چهره و شخصیت رییس جمهور در مطبوعات به ظاهر فرهنگی به سخره گرفته میشد ولی دولت هیچگونه واکنشی نشان نمیداد.در دوره قبل هیچ نشریه ای به دلیل سیاسی توقیف نشد ولی در این شش ماهه انواع اقسام توهین ها به منتقدان میشود و نشریه یالثارات فارق از تفکراتی که داشتند توقیف شد.شاید منتقدان دولت اشتباه میکنند اما درست نیست شخصیتی مثل رییس جمهور پشت تریبون به آنها توهین کند.به قول دوستان ادب مرد به از دولت اوست
    • م IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      8 42
      بله ما به تدبیر رای دادیم ولی معنی آن این نیست که اینطور با اقدامات نسنجیده اینچنینی مردم خوب کشورمان را خوار کنند اعتراف به اشتباهات و عذر خواهی هم بی ارتباط با تدبیر نمی باشد و پافشاری بر تصمیم غلط تدبیر نام ندارد و کلید ایشان در انتخابات این معنی را نداشت که بازنشستگان اینطور بیچارگی بکشند خر ایشان گویا از پل بدجوری گذشته
    • بی نام RO ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      58 7
      البته ثمرات آقاي شريعتمداري رو بيشتر از 8 ساله داريم ميبينيم و تاسف ميخوريم كه چطور ايشان تنها روزنامه پولادين كشور هستند كه هيچ كس نميتواند بگويد بالاي چشمت ابرو است!
    • majid A1 ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      12 2
      بله بهش میگن دفاع کورکورانه
    • داداش احمد IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      33 5
      موافقم شما باید به خاطر بی تدبیری 8 ساله گذشته تا 8 سال دیگه هر روز از مردم پوزش بخواهید داش حسین... حالا یه بی تدبیری از این دولت را پیراهن عثمان کردی... ما هم نمیگیم نحوه توزیع سبد کالا درست بود بله این هم از کارهای احمدی نژادی این دولته که امیدواریم کمتر تکرار بشه
    • بی نام A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      28 2
      احمد جان اینا از رو نمیرن چون در دوران خدمتشون جهان را مدیریت کردند !
    • محمد ج A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      5 24
      آقای احمد ، رأی دادن به معنی اصرار بر یک رویه ی نادرست و یا نادیده گرفتن ضعفها نیست . همه ی ما باید نقد سازنده ، دلسوزانه و حتی آگاهی بخش و یا سختگیرانه را بپذیریم و به آن احترام بگذاریم . توزیع سبد کالا با این روش اشتباه بود . این مطلب را چه آقای شریعتمداری بیان کنند چه موافقان و مخالفان دولت ، تأثیری در پذیرش اصل موضوع نباید داشته باشد . ( امیدوارم این را خبر آنلاین که نمیدانم بر چه اساسی نظرها را گلچین میکند منتشر کند )
    • بی نام IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      9 37
      یه رای نصفه نیمه که بیشتر نبود. همونم دیگه نمیاره.
    • بی نام AU ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      3 5
      دم شما گرم.
    • پژمان A1 ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      40 4
      چه جالب باز هم آقای کیهان ...من نمیدونم مگه میشه یکی جای یه ملت نظر بده ؟!!!!!
    • بی نام IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      18 3
      حالا آدم حرف بزنه فقط خودش پاش واسته خوبه،تو این ۸ سال اینا حرف زدن ملت تاوانشو دادن
    • بی نام IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      6 33
      ما با روحانی به هر جایی نمی رویم، روحانی کم کم داره نظرم عوض میشه!. .. .
    • بی نام IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      3 21
      داداش جان 16 سال قبل 8سال هم دیدیم اونا که گنده تر از روحانی بودند
    • مهران A1 ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      11 2
      دمت گرم...
    • ماهوتچی EU ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      41 5
      اقای شریعت مداری میشه دست از سر این ملت و دولت برداری یا بازم نمیتونی؟؟؟؟؟
    • مسلم IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      6 14
      نمیدونم چرا از مناظره میترسید ؟! تا که رسوا شود هر که در او غش باشد.
    • دانشجو A1 ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
      3 5
      بعید میدونم که از چیزی که پاش وایستادین آگاهی درست حسابی داشته باشین...
    • بی نام A1 ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
      11 2
      فکر می کنید چرا به این حسین سمت دیگه بغیر از کیهان نمی دهند؟؟!!!
    • حسن IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
      10 2
      این اقای روز نامه دار لطفا مدرک تحصیلیش رو تو روزنامه اش چاپ کنه تا دکتر روحانی به این اقا بی احترامی نکنه..... هر هر دکتر ترکان فراموش نشده هنوز دکتر شریعتمداری
    • بی نام SE ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
      8 3
      مشکل اینجاست که جناب شریعتمداری و شرکا همیشه طلبکار هستند و تصور بدهکاری و جوابگوئی در مقابل خواست ملت اصلا در مرام شون نیست!!!
    • بی نام IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
      0 0
      تازه اقای تندرو ایشان در برذنامه تلویزیونی که بدستور یکی از همفکران شما به تعویق افتاد معذرت خواهی کردند
  • بی نام A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    آقای کیهان! اولا توزیع نامناسب سبد کالا چه ربطی به این موضوع داره؟؟؟!!! ثانیا چرا موضوع رو به خودت گرفتی؟ خدای نکرده مگه شما کم سوادی؟؟!!
  • pouria US ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 0
    آفرین به سخنان ریس جمهور و معاون اول ایشان، چون کسانی که انتقاد میکنند و آقای شریعتمداری از آنان دفاع میکنند از همان حزبی هستند که نمایندشون میگفت بگذارید انقدر قطعنامه صادر کنند تا ..... / آقای شریعتمداری کاش طلب معذرت خواهی از آن آقایانی میکردی که جلوی روی رهبرمان ایستادند و اختلاس کردند و ایران رو بی آبرو کردند / آقای شریعتمداری بس است بی انصافی.
  • تدبیرو امید IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 0
    ضمنا اضافه کنید بارش برف را که با بی تدبیری مسئولین به یک بحران تبدیل شده البته از بی تدبیری هشت ساله دولت قبله که الان برف زیاد اومده
  • وحید IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 4
    احسنت بر آقای شریعتمداری، احسنت
  • بی نام A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    زنده باد روحانی عملکرد خوبی در ژنو دارد همه تجار اروپا را به ایران کشاند شما چه دستاوردی برای این کشور در این هشت سال داشتید؟؟؟؟؟؟ اگه راست میگید دستاوردهایتان بشمارید که ما هم بدانیم
  • حسین A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 2
    متاسفانه باید بگویم این دفعه برای بار اول با قسمتی از مقاله شریعتمداری موافقم.آقای روحانی در این چند وقت اخیر اشتباهاتی را مرتکب شده اند که باعث قوت گرفتن مخالفان و تندروها شده اند که امیدوارم با تدبیر در مصاحبه تلویزیونی، مردم را دوباره امیدوار کنند و محبوبیت خود را افزایش دهند.اشتباهاتی که به نظر من رئیس جمهوری انجام داده اند و من به عنوان شهروند از ایشان انتظار دارم پاسخگو باشند: 1-نحوه سفر استانی به خوزستان که متاسفانه شبیه رفتارهای دولت قبل بود 2- نحوه تعیین مشمولان سبد کالا،اقلام بی کیفیت و غیر ایرانی و همچنین نحوه توزیع بسیار ضعیف آن 3-بی سواد خواندن منتقدان، هر چند منتقدان بی انصاف باشند از رئیس جمهور انتظار داریم میزان تحمل خود را افزایش دهند
  • شعله IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    توبيخ وبركنارى براى سبد كالا! اين اقا حافظه ٨ سال اخير را از دست داده است؟ يك اشتباه دولت روحانى در مقابل چند كار صحيح أيشان را مى بيند ولى هزاران اشتباه احمدى نژاد را نه تنها به مردم بلكه به مجلس را نديد؟
  • یاس IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    با اون تصویری که جناب احمدی نژاد ارائه کرده بود که ما در ایران فقیر نداریم کی باور می کرد مردم اینقد گشنه باشن که هجومی مثل زمان قحطی ببرن .خودت شوکه نشدی ؟؟؟؟
  • لطفی A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    احتمالا به اقای شریعتمداری سبد کالا تعلق نگرفته که ایشان اینقدر ناراحت هستند انشااله مرحله بعد حتما دولت تدبیر و امید به ایشان هم نظری می کنند
  • بی نام A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    اخه یکی نیست به این بگه تو چکاره مملکتی که انتقاد میکنی تو خودت جنبه نداری بهت انتقاد کنن تا بهت انتقاد میکنن شروع میکنی به تهمت زدن به این و اون
  • بی نام IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 4
    روحانی یک پوپولیست قهاره
  • بی نام A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    توافق ژنو، به معني پايان دادن به حركت در مسيري اشتباه بود. مسيري كه متخصصان ده سال گلويشان زخم شد از بس گفتند اين راه خطاست.
  • بی نام IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    7 3
    اقا کسی دیگه بی سواد نگه گوگولی ناراحت میشه .
  • اراد A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 2
    بخدا اگه حرف نزنی کسی نمیگه که شما لال تشریف دارین
  • مهدی A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    آقای شریعتمداری دوران شما به پایان رسید. و دیگر حتی ضعیف ترین قشر ها ی کشور هم که شما و دوستانتان دم از دفاع از آنها میزدید هم شما را می شناسند . پس دیگر بس است!!!
  • شهر وند ایرانی A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    اقای شریعتمداری شما جوابتون رو روز 16 اذر گرفتید ( حسین شریعتمداری روز گذشته سخنران 16 آذر دانشگاه شریف بود؛ سخنرانی ای که همواره با اعتراض شدید دانشجویان مواجه می‌شد.)
  • سامان IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 2
    خبر جان خوب به سبد کالا بپرداز همانطور که برای دولت احمدی نژاد اخبار رو جز به جزبررسی میکردی اجرای سبد کالا واقعا شاهکار بود باعث شد رسانه های بیگانه از اون استفاده کنند این دستپخت دولت تدبیر است دیگر دولت پر مدعا خیلی از اقشار مستضعف محروم شدن راستی اقای هاشمی کجاست از کرامت ملت بگه خواهشا چاپ کن
  • بی نام IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 1
    اقای شریعتمداری قلم شما برای منافع ملت نمی نویسد بلکه............................................
  • مجید IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    4 1
    جناب آقای شریعتمداری عزیز سلام علیکم از توجه جنابعالی به عزت و تکریم ایران وایرانی و رنجوده شدن جنابعالی از در صف ماندن مردم ایران در صف های سبد کالا بسیار متشکرم اما چند سوال در ذهن بنده موج میزند آنهم: 1-زمان توزیع سیب زمینی در زمان انتخابات ریاست جمهموری و یا بعبارتی دیگر پرتاب گونی سیب زمینی از روی کامیون ها به روی مردمی که دوان دوان دنبال کامیون ها می دویدند وجدان شما کجا بود چرا آن موقع مطلبی از شما ندیدیم؟ 2-چرا زمان ثبت نام سهام عدالت با زهم در زمان انتخابات ریاست جمهوری و صف های طولانی که مردم فقط برای ثبت نام آن صف می بستند از شما و وجدانتان خبری نبود؟ 3-چرا زمانیکه ده ها اتفاق و رویداد مانند وقایع فوق در دولت قبلی اتفاق افتاد از شما و رسالت خبری شما خبری نبود ؟
  • مهدی IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    5 2
    جناب شریعتمداری چرا یک مقوله را به مقوله دیگر وصل می کنید ، بقول زیبا کلام از شما یک سوال می شود و شما فقط انگ می زنید دست بردارید ، سوال و سخنان روحانی آنقدر واضح ، مودبانه و منطقی بود که آنان که بایند بفهمند فهمیدند پس به جای توجیه کمی به خود آیید افراط بس است بس ! گندهایی که دولت قبلی در تمام ارکان زد از حذف سازمان مدیریت و برنامه بگیرید تا هزاران هزار ضرر دیگر را که با حمایت همین افراد بیسواد صورت گرفت ضمنا چرا ادامه سخنان روحانی را هم ننوشیتد که حتی افراد بیسواد را هم برای انتقادشان ، نکوهش نکرد هدف ورحانی دعوت عقلا به صحنه بود تا بی خردان جولان دار نباشند ! چرا بخود می گیرید مگر پنبه دزدید ؟
  • nashenas A1 ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    5 1
    یه سوال هزینه کیهان از کجا تامین میشه ؟ جواب : احتمالا از جیب بدبخت بیچاره ها چون خیلی دلسوزشونه
  • محمد A1 ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    کیهان و دوستان برای خیانتی که در هشت سال دوره احمدی نژاد به کشور کردند و ایران را به این روز کشاندند باید از مردم عذرخواهی کنند و در فردای قیامت پاسخگو باشند..
  • سعید A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    جناب شزیعتمداری این همه گفتید (بی تدبیری در سبد کالا )این نتیجه 8 سال رنجیه که شما به مردم دادین الان هم این هجوم وشلوغی نتجه گرسنگی و دست تنگی اغلب مردم این سرزمینه که ره آورد دوران شما بوده.
  • جواد IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 2
    تحلیل بسیار خوبی بود.ما همه بیسوادیم و کسانی که سبد تحقیر و تبعیض رو توزیع کردن باسواد هستند.ببیید ما به شعار های بی عمل عادت کردیم و انتظار نداریم روحانی که ادامه دهنده راه هاشمی ست از مردم عذر خواهی کنن .طبیعی هم بود که بخوان شیوه کوپن دهه ی هفتاد رو دوباره اجرا کنن.این یک عمل کاملا مبتدیانه و بدون کارشناسی بود که هیچ نشانی از تدبیر و امید نداشت که هیچ باعث نا امیدی هم شد.با این وضعیت خداکنه مرحله دوم هدفمندی اجرا نشه چون این دولت تجربه نداره و با شکست مواجه میشه. تنها دستاورد این سبد کالا فروش کالاهای وارداتی (برنج و مرغ) برخی از سرمایه دارها به بیت المال بود.و در واقع اونها بودن که از سبد کالا سود بردن نه مردم .
  • بی نام IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 4
    من خودم از آقای روحانی رو قبول دارم ولی حرف دیروز ایشون واقعا اشتباه بود چرا نمی خواید قبول کنید!؟از جنس برخی حرفای رییس جمهور سابق بود...
  • علی A1 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 0
    نه پس این وسط سبد کالای ما کو !!!!!!!!!!!!! سبد خانه پر است از خالی ،جناب اقای روحانی ما شکم پرست نیستیم اما اینطوری خواستیم به اطلاعات که شما از مردم دارید قلم قرمز بکشیم. کارمندان حقوق بگیران و خدمه و حشمه همیشه از ادارهشون (به خودشان هر وقت تو تاکسی یا خیابان صحبت می کنند می گویند اداره ما، گفتم شاید از باباشون بهشون ارث رسیده، مثلا فکر کن اداره مثلا نظام مهندسی، یا اداره ثبت، مثلا گفت ما به دل نگیرید مال انها باشد خوب الان هم بچه هاشون دارن برای خدمت گذاری روز و شب زحمت می کشند) خوب دارن می گیرند اینها که خدای نکرده فقیر نیستند. خوب انها هم قدردان شما نیستند انها علاوه بر اینکه گوشت و مرغ و تخم مرغ و یا پنیر می گیرند زبان به اعتراض گشودند. جناب اقای روحانی من به شما رای نداده ام
  • علی IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 3
    با شه هشت سال بعد هم ما شما رو میبینیم
  • بی نام US ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    خوب آقاي شريعتمداري به وضوح انتقاد را برازنده خودش و دوستانش و دوستارانش ديده و كاملاً طبيعيه كه واكنش نشون بده! يادمان باشد كه ويژگي شريعتمداري‌ها در چنين شرايطي سكوت كردن نيست!! انديشه كردن كه جاي خود!!
  • بی نام A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    آخه نه که دکتر محمود شما مدام از مردم عذرخواهی میکرد
  • حمید IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    اگر شما و تفکرات شما وامثالهم نبود آیا نیازی به سبد کالا نه بگو سبد گدایی بود؟تشریف ببرین 165کیلومتر آن طرف آبهای خلیج همیشه فارس ببینید در دبی چه کرده اند و ما به زمان کوپن برگشته ایم
  • بی نام IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    مش حسین خان این همه که مثل و لطیفه کشف میکنی لطفا بری سرغ لطیفه نویسی هم استعدادت شکوفا میشه و هم ملت از دست و زبانت آسوده میشن
  • ali A1 ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 0
    من فکر کنم شریعمتمداری راست میگه به خاطر تحقیری که مردم از این سبد کالایی شدن باید دوباره احمدی نژاد و رحیمی را برگرداند تا مردم ما دوباره معنای واقی آسایش آرامش ،عزت جهانی و شایسته سالاری را ببینند و مجددا نمایندگان تمام کشور ها برای کسب روش مدیریت کشورهایشان به ایران سرازیر شوند.
  • بی نام EU ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 1
    به قول آقای شریعتمداری در مثل جای مناقشه نیست ولی نمیدونم چرا تا آقای روحانی گفتند یه سری بیسواد در مورد ژنو نظر می دن ، به ایشون بر خورده ؟!!!!
  • علی A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 3
    من هم به روحانی رای دادم ولی حسین اقا هم چیز بدی نگفته -حرف حساب زده
  • چوبین A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 1
    حد اقل 50% یا بیشتر مشکلات ایران رو خود مردم درست میکنند از اونای بگیر که رایشون رو چند سال پیش به چند کیلو سیب زمینی فروختند یا از گرفتن یارانه ی45تومنی کیف می کردند. حالا هم که این جریان ها پیش امده اون از سینما رفتن مردم در روز سینما سلام که داشتن همدیگه رو به خاطر یه فیلم مجانی تیکه پاره می کردند این هم از سبد کالایی جوری ملت ریختن تو مغازه ها که انگار قراره جنگی قحطی چیزی بیاد دولت اشتباه کرد درست ولی مردم هم باید حرمت خودشون و کشورشون رو حفظ کنند یا نه. بابا گفتند مفت نگفتند خودتون رو بکشید حالا هم این آقا که معلوم نیست با کارت بازرگانیش در دوران تحریم چی وادر می کرده که از برداشتن تحریم ها اینقدر ناراحت است .دفاع های عجیب ایشون از ریس جمهود گذشته هنوز از یاد مردم نرفته
  • بی نام A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    روحانی هر کاری کنه پیش ما هنوز محترم و عزیزه و شما هرکاری کنی نزد ما منفور لطفا شما یکی اسم مردم رو نیار که من مردم کهیر می زنم
  • بی نام IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    کیهان شانس آوردکه موضوع سبدکالااتفاق افتاد واگر اتفاق نمی افتاد معلوم نبود به چه چیزی گیرمیداد.چون درهمه بندها بدون استثنا سبد کالارا بهانه کرده .آیا توزیع مرغ درزمان دولت اخیرکه دستمایه بیگانگان میشد رافراموش کردید چراکیهان آن موقع اعتراض نکرد ؟شاید پس گرفتن حمایتهای اولیه دشواربوده !!!!
  • رامین IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    این شریعتمداری نظر نده ما کیو ببینیم؟؟؟تو جواب زیبا کلامو بده ؟؟انرژی هسته ای چی داش واسمون؟؟؟
  • مسعود IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    شریعتمداری کاش یه بار تودر مقابل نظرسنجی آزاد وبیطرف ایرانیان قرار میگرفتی تا جایگاه خود را بشناسی وخودت را نماینده مردم لقب ندی . مهمترین شاهکارت این بود که گفتی : چرا 6گل به فلسطین زدین ؟ بهشون نباختین حداقل مساوی میکردین
  • بی نام IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    اقاي شريعتمداري خيلي سيري مثل اينكه چون خبر از گرسنه نداري
  • بی نام IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    جناب شریعتمداری امثال شما بیش از دیگران باید از دولت روحانی حمایت کنند چون خدای نکرده در صورت شکست این دولت عواقب ناگوارش از همه بیشتر گریبانگیر شما و جناحتان خواهد بود.
  • سجاد IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    7 2
    من نمیدونم این آقایان چرا به خودشون گرفتند؟مگه اینا بی سوادند!!!
  • بی نام JP ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 2
    جناب شریعتمداری چرا ناراحت شدی؟ حرف حق تلخه!
  • علي IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    اين بدبختي و حقارت را ملت از 8سال حکومت شما به ارث برده يادتان هست خاتمي چطور دولت را تحويل شما داد وشما با مردم چه کرديد
  • بی نام IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    واقعا آقای شریعتمداری درست گفتی
  • ناشناس SK ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    جناب شریعتمداری ،شماکه فقطاز بیرون تشک ایستادید و میگویید ،لنگش کن ،همیشه کم وکاستیها رو میبینید،لطفا خشونت وانتقاد رو کنار بگذارید،مثل 8سال گذشته، واینقدر غم وقصه وضد حال به دلسوزان مملکت وارد نکنید ،هیچ میدانی با این انتقادات بی پرده چه ضربه وتوهین به شعور مردم وارد میکنی،این مشکلاتی که الان در پیش رو داریم اثرات 8سال سوءمدیریت گذشته هست ،لطفا دست بدست هم دهیم به مهر ،میهن خویش را کنیم آباد ،جناب شریعتمداری
  • بی نام A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    عزیز جان کم سوادی نسبی است. اگر خوب فکر کنی میبینی که نسبت به آن جمعی که برایشان سخنرانی میشده و قریب به اتفاق دکتر بوده اند جنابعالی کم سوادی.
  • خاور RO ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    12 2
    چرا ازمحمود جونت نخواستی که به خاطر اختلاس 3000 هزار میلیاردی وسایر مفسده ها عذرخواهی کنه؟حالا هم خوب شد یک سبدکالایی پیدا شد تا حسین فریادش به عرش برسه
  • بی نام IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    جالب این است که آقای شریعتمداری زودتر از همه «عده‌ای معدود و کم‌سواد»! که به گفته ایشان «از جای خاص تغذیه می‌شوند» را خودش فرض کرده . از قدیم میگویند "چوب را که برداری گربه دزده فرار میکنه"
  • بی نام IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 0
    به بازرگانی شهر ما هنوز کالای ندادن بعد چند روز نیدونم چیکار میخوان بکنن
  • بی نام IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 1
    ما به روحانی رای دادیم شمالز طرف ما حرف نزن
  • حمید A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    سلام ، این مسئله سبدکالا ، جزو مسائلی است که از دولت قبلی منتقل شده ودولت تدبیر وامید راهی جز توزیع مستقیم جهت مهار تورم 40درصدی نداشت ! حسادت را کنار بگذارید ودایه عزیزتر از مادر نشوید لطفا"
  • بی نام IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 2
    بنظر من آقای روحانی حرکت بسیار ظریفی کردند و این سبد کالا را با وجود کیفیت بد خارجیش ارائه دادند ایشون ثابت کردند دولت قبل و هوادارنش ..... !!!! مردم را به فلاکت افکندند که میرن تو سرمای 8 تا 25 درجه زیر صفر و زیر برف و روی یخ تو صف های صدها نفری ساعتها میایستند تا همان جنس نامرغوب رو بگیرند
  • بی نام IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 1
    این دفعه می گیم دکتر رو حانی بره دوتاچهار راه بالاتر سبد کالا توزیع کنه تا تدبیر نشان داده باشه. مرد حسابی اشکالات توزیع چه ربطی به رییس جمهور داره؟ اگر احمدی نژاد توی 8 سال گذشته با سیاستهای عوامفریبانه مردم رو مفلوک نکرده بود امروز لازم نبود که رییس جمهور بین اشون سبد کالا توزیع کنه. خجالت بکشید والا!! هرچی بهشون هیچی نمی گیم پررو شده اند!!
  • علی IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 2
    اگر روحانی باید برای توزیع سبد کالایی که عوامل دولت قبلی در رده های پایین و مدیریتی که بر اثر فشار شما هنوز بر مصدر امورند باید عذر خواهی کند شما باید برای دهها سال بدبختی و تیرگی و به یغما بردن ثروت ملت ایران و سوئ مدیریت خودکشی کنید.
  • بی نام IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    4 2
    بله درد منتقدان اینه که چرا نظام به رئیس‌جمهوری که ما دوس داشتیم اجازه مذاکره نداد ... آقای شریعتمداری نمی‌گه احمدی‌نژاد در مهر 1388 و اردیبهشت 1389 دو توافق‌نامه برای تسلیم تمامی ذخایر اورانیوم غنی شده کشور در ژنو و تهران امضا کرد که نظام جلوی عملی شدن توافقات رو گرفت ولی معلوم نیس امثال کیهان برای چی اون توافقات رو عزت‌شکنی ندیدن ولی توافق ژنو رو عزت شکنی می‌دونن ... منتقدان توافق ژنو ممکنه بی‌سواد نباشن ــ که با افشای آمار 3000 دانشجوی دکترای قلابی در هشت سال گذشته در همین هم جای حرف هست ــ ولی قطعا نادان و تا حد زیادی فاسد هستن که واقعیت رو به عینه می‌بینن ــ از جمله صف گشنگان در توزیع سبد کالا ــ ولی هنوز برای چندرغاز درآمد حرام تحریم‌ها عربده کشی می‌کنن
  • بی نام IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    اقاي شريعتمدارى ميشد اينقدر براي مردم دلسوزي نكني خسته نشدي اينهمه توى اين هشت سال دلسوزي كردي !!!!!از چي اينقدر هراس داري!!!!!
  • شعله IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    7 2
    آقای شریعتمداری ما را همین بس که شما به عنوان منتقد نمونه از دولت قبل هدیه دریافت کردید و معرفی شدید.....................
  • یکنفر از مردم IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    12 2
    آقای شریعتمداری! آثار بی تدبیری های جناح شما در حمایت متعصبانه از دولت قبل اکنون ملموستر میشود! روحانی وارث ویرانی های تحت حمایت شماست.
  • سهیل IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 2
    به نظر آقای شریعتمداری آن زمان که مردم دنبال وانت سیب زمینی دولت کریمه می دوبدند یا در صف های مرغ یخی ساعت ها می ماندند عزت و غرور ملی خدشه دار نمی شد؟ آیا در آن ایام می توانستی منتقد باشی تا خدای نکرده دولت متهم به دیکتاتوری نشه؟؟؟
  • شيوا IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 1
    عجب قلم شيوايي.اين قلم در 8 سال پيش كجا بود؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    5 2
    تو زمان شما دادن سبد کالا خیلی منظم تر بود چون کسایی که سبد کالا میگرفتن 10 یا 15 نفر بودن
  • بی نام IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    6 2
    سبد کالا . خوب بهونه ای برای کوبیدن دولت پیدا کردین! چرا از کارای این مدلی احمدی نژاد انتقاد نمی کردید؟
  • یک ایرانی IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    7 2
    اقای شریعتمداری! توهین به مردم اینه که شما مدیر مسئول موسسه کیهانی. توهین به مردم اینه که شما!!! شدی سردار قلم! توهین به مردم نوشتار شما گفتار شما کردار شما و پندار شما ست. توهین به مردم منطق نداشته شماست. توهین به مردم شمایید.
  • حامی تدبیر A1 ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 2
    به صف شدن مردم دردمای زیر صفردرجه نشان ازوخامت اوضاع مردم دارد که حتی این دولت نیز از وضع بوجودآمده شوکه شدوحقیقت وضع معیشتی مردم عریان گردیدکه اگراین دولت سرکار نمی آمدچه بساکشور دچارفروپاشی میشدوباعث بانی این کار افرادی مثل جنابعالی بودندآقای ضرب ا لمثل""""
  • رسول A1 ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 2
    جالب هر كى از شما و دوستانتون انتقاد ميكنه يا انحرافى يا فتنه گر يا از خارج تغذيه ميشه بعد شما اومدى از انتقادپذيرى ميگى
  • محسن A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 2
    ایکاش حضرت کیهان در دولت گذشته هم به همین نحو از کرامت مردم دفاع و از اشکالات انتقاد میکرد در این صورت شاید وضع بهتر از این بود .
  • هادی IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    میگن شایسه مردم ما نیست که در دهه فجر و 35 سال پس از انقلاب توی صف های توزیع روغن و پنیر و تخم مرغ سر و دست بشکنن. ما هم میگیم شایسه نیست.. ای کاش نمی شکستن.. ولی...... می شکنن.
  • رضا A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    7 3
    ما تا آخر پشت دکتر روحانی هستیم......... خدا رو شکر که تندروهایی امثال شریعتمداری امروز روی کار نیستند و الا فاتحه ملت رو باید میخوندیم..... چشم حسودات کور آقای روحانی........
  • سعيد IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    5 2
    اتفاقا منظور دكتر روحاني امثال شما و اقاي رسايي و كوچك زاده بود كه يه تريبون دست گرفتيد و هر چي دلتون ميخواد ميگيد. اقاي دكتر روحاني و مردم چوب بي تدبيري شماها در اين ٨ سال رو ميخورن!
  • علی A1 ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 2
    واقعاکه حرف دل همه رااقای شریعتمداری زدند
  • بی نام A1 ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 2
    اتفاقا با توزیع سبد کالا جلوی تورم قیمت برنج و اقلامی که تو سبد کالا هست رو گرفته.البته بعضی ها میگن کاش به جای سبد کالا پولش رو به مردم میداد که همین پول دادن و واریز کردن نقدینگی به بیرون باعث تورم هستش در ضمن چرا سهام عدالتی که قبلا پخش می شد رو مورد نقد قرار ندادین؟
  • ادیب IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 2
    چطور زمانی که یارانه تو دولت قبلی باعث شد تورم بشه40درصد و نیمی از مردم کشور بروند زیر خط فقر و باعث شد یک زوج جوان خرید خانه برایشان بشود رویا اون موقع از دولت انتقاد نکردید آقای شریعتمداری شما هم زیاد علیه سلام نیستی برادر
  • سينا A1 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    بايد حرف منتقد رو شنيد اما هر چي مطلب حاج حسين و بيشتر ميخونم دلم واسه جوهر و كاغذي كه مصرف كرده بيشتر ميسوزه
  • بی نام A1 ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    5 2
    آقای شریعتمداری تو خودت تا حالا شده از ملت عذر خواهی کرده باشی که این حرف ها را میزنی حتما تو این 35 سال یک بار که اشتباه کرده ای !!!!!!!!!!!!!
  • ثشع A1 ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 3
    خبرآنلاین یعنی خبرگذاری کیهان
  • بی نام IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    6 2
    كاسبين فتنه لطفاً خاموش!
  • بی نام IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 2
    یه جوری صحبت میکنه انگار این 8 سال گذشته تو ایران نبوده.
  • ناصر IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    7 2
    خدایا چی میشه یه 24 ساعت این شریعتمداری حرف نزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 2
    چرا انقدر سیاه نمایی میکنید ممکن است در ارایه و توزیع سبد کالا بی برنامگی باشد ولی نباید انقدر ناعادلانه قضاوت کرد سخنان اقای شریعتمداری از روی دلسوزی نیست. به خاطر منافع شخصی خودش است
  • سعید A1 ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 2
    جناب شریعتمداری، روزنامتون فروشش خوبه؟؟؟ یکم اقتصادی هم فکر کنی بد نیستا....
  • بی نام GB ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    آقاي شريعتمداري رفتار مردم براي سبد كالا چشممون رو به خيلي از مشكلات باز كرد حق مردم ما بعد از اين همه سال اين نيست كه براي گرفتن سبدي به ارزش ٨٠ تومن اينطوري هجوم بيارن . لطفأ بيدار شيد
  • جعفر ب IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    با سلام احسن به جناب شریعتمداری عزیز که از اول انقلاب تا حالا همواره مدافع واقعی و بی ادعای انقلاب اسلامی و حقوق بر حق ملت ایران بوده و هست .چرا برخی واقعیتها رانمی بینند و در مقابل انتقاد اصلاح برانگیز به بیراهه می روند هموطن عزیز فقط تو به جناب آقای دکتر روحانی رای نداده ای من خودم هم رای داده و هم مخلصانه در ستاد انتخاباتی آن بزرگوار فعلیت کرده و پای میثاق خود هستیم . ولی مشکل اطرافیان و مشاوران ایشان هستند که برخی عالمانه و برخی جاهلانه با کارها و تصمیمات و مشاوره های خلاف و مضر قصد تخریب دولت عزیز را دارند من هیچ وابستگی حزبی ندارم و تنها پیرو و جان نثار رهبر عزیزمان هستم . لطفا برو یکی از فروشگاههای زنجیره ای تا واقعیتهارا ببینی و درست قضاوت کنی.
  • محمد IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 2
    شما که بلدی عالمی همه چی بلدی بگو چیکار میکردن!ما مردم به صف عادت داریم. مشکل نداشتن و فقره که معلوم نیست این 8 سال شما کجا بودی که جلوشو بگیری!!
  • من IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 2
    خوشم میاد سبد کالا رو وصل کرده به توافق نامه ژنو..........نه مبتدی بحثش درسته نه موخره اش......... ای کاش همه مخالفان مثل شما بودند آقای شریعتمدار.............نمی دانم چرا ایشان نام سوروس و این دوستان رو نبرد بنا بر منابع موثقی که دارند....... سبد کالا کار سوروس و جین شارپ و ... است
  • فرهاد IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    حسین شریعتمداری اگر کاندید ریاست جمهری می شد دو تا رای بیشتر نمی اورد واز این توهم که نماینده ملت است واز طرف ملت حرف میزنه در می اومد و ملت نفس راحتی میکشیدند . 8 سال مملکت به سمت پرتگاه می رفت اقا تو خواب بوده حالا که داره کشور به سمت مسیر درست میره اقا بیدار شده .اقا جان 8 سال خواب بودی حالا نیز بخواب .. لا لا عزیزم
  • حمید IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    7 2
    آقای کیهان عصبانی شدی؟؟ داره با ادبیات خودت باهات صحبت میشه چرا بر میخوره بهت!
  • پدرام A1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    4 2
    حاج حسين تو به فكر منافع خودتى يا ملت ؟ جون هر كى دوست دارى دست از سر اين ملت بردار
  • بی نام A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 2
    خدارو شکر روحانی رئیس جمهور شد تا هم آقای شریعتمداری بالاخره واسه یکبارهم شده دغدغه مردم رو داشته باشه هم اقای رسایی ها نشون بدن بعد 8سال خواب و تحقیر شدن مجلس ازخواب بیدارشده(سوال میکنه کارت زرد نشون میده و...
  • بی نام A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    کیهان از آب گل آلود ماهی گرفته. بجرخ کیهان تا بچرخیم
  • بی نام A1 ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 2
    من نوعی اگه اعتراض می کنم به سبد کالای دولت،ده ها برابرش رو زمان دوست آقای کیهان انتقاد می کردم وی صدامون به جایی نمیرسید.اصلن این سبدکالا تحفه احمدی نژادی ست،کارشناسان اقتصادی دولت روحانی به شدت به این اعتقاد دارن که ورود پول بدون پشتوانه به جامعه وواریز نقدی میتونه تورم رو بیشتر وبیشتر کنه و از روی ناچار روی اوردن به یارانه غیرنقدی وسبد کالایی،ایراد از برنامه ریزی غلط بوده و بدبختی دولت اینه که یا باید پول بده به مردم یا کالای ارزان،پس آقای کیهان لطفا دم از انتقاد سراسری نزن که یهو میبینی از لج شما هم شده از کار نابخردانه دولت حمایت می کنیم.تمام تندروها منتظرن دولت روحانی زمین بخوره،آقای روحانی وهمکاران محترم لطفا خودتان کارهای عجیب وغیرکارشناسی نکنید.
  • بی نام IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 2
    بابا بسه توروخدا اون موقع که همین یارانه ها را شروع کردند کجا بودی اون تحقیر و گداپروری نبود حالا یادت افتاده از مردم دفاع کنی 8 سال پدر همین مردم در آوردی...
  • رضا A1 ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 1
    همين شماها 8 سال مملكت رو به گند زديد كسي يه بار اينجوري حق نداشت حرفي بزنه حالا چي شده الان به فكر مردم افتاديد ، واسه ما دلسوز بازي در نيار، بريد گندهاي خودتون رو درست كنيد بعد بيا انتقاد كن ..... دوستت داريم روحاااااااااااااااااااااااني دمت گرم .
  • بی نام IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 2
    من نمیدونم این کیهان چرا اسم خودشو گذاشته منتقد؟؟؟؟ رسانه ای که به همه کارهای دولت ایراد میگیره و دائما نق میزنه و تمام فروشش از نسخه های تحمیل شده به ادارات و سازمانهای خاصه،اظهارنظر نکنه بهتره چون اسمش نقد منصفانه و سازنده نیست بلکه اسمش رسانه مخرب با بودجه خاص برای هدف خاصه
  • بی بصیرت IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 2
    خدا رو شکر که بهانه ای دست شریعتمداری افتاد . شریعتمداری اما حاضر بود رییس جمهور آن حرفها را نمیزد اما هزاران بار بدتر از این بی تدبیریها بقول ایشان اتفاق می افتاد. کما اینکه در8سال گذشته نشون داد که اهمیتی به این دست مسایل نمیده
  • بی نام A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 1
    حرف حساب زده خوب حقیقت تلخه دیگه برای اقای کیهان .باید هم اتیش بگیره .احمدی نژاد چی میگفت .اها اب بریز اونجا که میسوزه
  • بی نام IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 1
    ببخشید کی گفته کم سوادی اهانت است؟ مگر قران پیامبر را امی ( بی سواد ) نخوانده ؟ اما در هر حال آقای رییس جمهور باید صعه صدر بیشتری داشته باشند.
  • بی نام A1 ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 1
    این نقد برادر حسین هم نقد سبد کالا بود تا نقد صحبتهای ریس جمهور محترم پس معلوم است که نقد توافق نامه که توسط برادر حسین ویارانشان انجام می شود کشکی است وگرنه از نقد خود دفاع می کرد نه خبط مطلب کند.....
  • بی نام A1 ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 1
    استاد شریعتمدار ، تو 8 سال گذشته چند دفعه از رییس دولت وقت خواستید از مردم عذر خواهی کنن ؟
  • پارسا A1 ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 2
    برای دریافت سبد کالا تا آخر امسال فرصت هست ! به روحانی و تدبیر و امید چه ربطی داره که مردم حمله می کنند ؟ نمونه ی دیگه روز سینما ! اون هم تقصیر روحانی بود ؟
  • مصطفی EU ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    7 2
    مثال جناب شریعتمداری در ارتباط دادن سبد کالا با توافق هسته ای مصداق مثل معروف ... با شقیقه بود...
  • بی نام A1 ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 2
    واقعا این فرد که تیراژ روزنامه اش اندک ولی سهم رایانه اش زیاد چطور این همه مشکلات را آقای احمدی نژاد انجام داد ندیده ولی حمله را آغاز کرده اند . دولت باید دربرابر این حملات مقاومت کند
  • حسین A1 ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 1
    شریعتمداری همه رو زده یه مساوی هم نداده درود بر روحانی احتمالا نظر حسین اقا ا ز دانشگاهیاهمون 3000 دکترن که بدون کنکور دکترا میخونن
  • میلاد A1 ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 1
    آقای شریعتمداری بس کن دیگه جون مادرت. هشت سال احمدی نژاد هر کار خواست کرد شما صداتم در نیومد فقط این آخر کاریا برای اینکه نه سیخ بسوزه نه کباب ، می گفتی که گول مشایی رو خورده! ولی از وقتی که روحانی اومده روزی نبوده که ازش انتقاد نکنی حالا هم که بهانه خوبی گیر آوردی (سبد کالا). در ضمن نامه دیروز آقای بذرپاش به روحانی با سرمقاله امروز شما مو نمیزد . مشخصه که از حرفای دیروز روحانی بدجور دردتون اومده. خلاصه شما آقای شریعتمداری روی هرچی سنگ پا بوده رو سفید کردی. در ضمن هنوز جواب نامه دکتر زیبا کلام رو هم ندادی. تا انشای بعدی شما چه باشد!
  • بی نام A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    1-حاجي جون همه ما بالاتفاق قبول داريم كه سبد كالا كار درستي نبود ويك الشتباه بود از طرف دولت اميد 2-شما داستان اين ور بوم واون ور بوم را شنيدي يا فقط از اون دست داستاناي بالا را بلدي ميخواي برات بگم ؟؟؟؟چطور 4 سال پيش در مورد اوووووون سيب زميني ها حرفي نداشتي نه هوا سرد بود نه مردم تجمع ميكردند نه بي تدبيري بود؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! 3- انتقاد از هر مدليش خوبه؟؟؟؟؟؟ پس چرا شما در جواب منتقداتون ميشين همون بدهكاره تو داستان خودتون؟؟؟ رجوع كنيد به مقالات وافاضات قبلي خودتان در مجله وزينتان 4-حاجي جون لطفا با بزرگ نمايي خطايي كه خود مردم ديدند واعتراض كردند از اب گل الود ماهي نگيريد همان مقدار كه مردم از سبدكالا ناراضيند از توافق ژنو راضيند يه بار كنار مردم نباشين يه بار جلوشون
  • 110 A1 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    کیهانیزم علت شرایط امروز
  • آزاد IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 1
    اطرافیان ناکارآمد او را خسته کرده وناراحتیش را بر منتقدان صدیق خالی می کند اشکال ندارد رئیس جمهور ماست اگر ایشان توان تحمل انتقاد را ندارند منتقدین راستین توان تحمل توهین دولتیان را دارند وبه وظیفه خود برای آگاهی جامعه عمل خواهند نمود .
  • مهدی A1 ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 0
    ما سبد کالا را گرفتیم اصلن هم احساس توهین وتحقیر نکردیم. دستشان درد نکند. نیازی نیست بعضی ها کاسه داغتر از آش برای مردم شوند. ایشالا با بهبود اقتصاد ایران توسط روحانی عزیز در سالهای آینده نیازی به این گونه کارها نخواهد بود. روحانی تنها شانس این مردم ومملکت بعد از دوران سیاه احمدی نژادیسم است. تمام اشکالات وسختیها را بجان می خریم چون باور داریم روحانی می خواهد وانشالا می تواند آینده وروزهای خوبی برای وطن عزیزمان بسازد.
  • سید A1 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 2
    ظاهرا نظر حامیان دکتر روحانی هم مثل خود ایشونه و کاملا با نقد موافقند!!!!!!!!!! چقدر انتقاد پذیر! آفرین! آفرین!...
  • سجاد EU ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 1
    چرا زمان احمدی نژاد که ملت واسه خریدن مرغ صف کشیده بودن سکوت کرده بودی......!
  • بی نام IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    روحاني مچكريم
  • پیمان IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 1
    توزیع سبد حمایتی چه ریطش به توافقات ژنو.....جناب شریعتمداری تا حالا بررسی کردی که حرفت برا چند درصد مردم خریدار داره؟ تا حالا رفتی تو ادارات و سازمانهایی که روزنامه شما (کیهان) رایگان در اختیارشون قرار میگیره چه استفاده ای ازش میکنن؟ شما چشم دیدن پیشرفت ایران رو ندارین...پیشرفت ایران یعنی جمع شدن کاسه کوزه شما و امثال شما...
  • بی نام A1 ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    اکثر کارهای روحانی قابل تقدیره بجز این سبد کالا که مردم ایران با این همه عزت در طول تاریخ محتاج این چند قلم کالا شدند البته ریشه این بدبختیها قابل تامله
  • بی نام A1 ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    آقای شریعتمداری،احتمالا روز 5شنبه گذشته شما جلوی سینماها رو دیدید یا شاید بعدا اخبارش رو شنیدید. یا مواقعی که غذای نذری توزیع میشه دیدید که وضعیت به چه شکلیه. متاسفانه این رو خودمون باید اصلاح کنیم. اشکال از نحوه برخورد ماست. شاید دولت بتونه در فرهنک سازی سرمایه گذاری کنه، اما اصلاح نهایی به عهده مردمه و هیچ دلیلی نداره که یک نفر به خاطر رفتار غلط عمومی عذرخواهی کنه. سبد کالا فکر درستی بوده که به گفته نمایندگان مجلس دولت چاره دیگه ای نداشته. اما شکل اجرای اون جای نقد و اصلاح داره. در مورد مسئله هسته ای و توافق ژنو هم دکتر روحانی گفتند" افراد کم سواد" نه بی سواد. و این جای بحث نداره که اساتید یک مملکت جزء فرهیخته ترین و با سوادترین اقشار جامعه هستند و نظرشون اصولی تر از دیگرانه.
  • ایران IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    نه جناب شریعتمداری این عمق فاجعه رو نشون میده که مردم چقدر از نظر معیشتی در سختی هستند. در زمانیکه اوضاع بهتر از این بود( دولت گذشته) بخاط دریافت یارانه ها هم مردم جلوی عابر بانکها ازدحام و زد و خورد میکردند.
  • بی نام A1 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    مگر احمدی نژاد بابت اون همه مشکل و بد بختی که تو اون هشت سال برای مردم درست کرد ،عذر خواهی کرد، تو اون موقع کجا بودی شریعتمداری که حالا از عزت مردم حرف می زنی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 1
    داداش حسین مردم کی از دست شما راحت میشن
  • بی نام A1 ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 1
    این آقایون منتقد 8 سال پبش کجا بودند؟
  • بی نام A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    قدیمی ها می گویند چوب رو که بر داری آقا دزده حواسش جمع میشه دکتر روحانی منتخب ملتند . ملتی که به ایشان رای داده همچنان حمایتش خواهند نمود
  • ارمیتا FR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 5
    گندی که روحانی دار دسته اش زدنند فروش عزت ایرانو ایرانی بود اگر دولت قبل با تمام تحریمها چرخ کشور را به سوی علم دانش پیش برد این دولت فقط دستش را جلو شرق غرب دراز کرده ما خون دادیم دراین سالها اقایان حتی نمیتوانن گشنه گی تحمل کنن حالا با پولهای تحویل گرفته از امریکا برید حال کنید مردم هم بی خیال
  • کمال A1 ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 1
    (قدیمیا میگند سنگ را که برداری گربه دزده فرار میکنه) جت شده بهخودت گرفتی مردم تو انتخابات حرفشون زدنند تو برو به فکر خودت وهم فکرات باش
  • lمحمد DE ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    درسته این کار اقای روحانی یک نمره منفی واسه شون داره ولی فکر نمیکنید که این مردم یک شبه گرسنه نشدند؟ این وضعیت نتیجه هشت سال گذشته است نه الان احتمالا خود اقای رو حانی هم می دانستند که همچین اتفاقی می افته اگه اقای احمدی نژاد بود خیلی راحت به هر نفر 100 هزار تومن میداد و همه خوشحال میشدند و به به چه چه میگفتند ولی بجای سبد کالا اگه پول میدادند فکر نمی کنید ک دوباره باعث تورم می شد؟
  • بی نام A1 ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 1
    اخه عزيزم تو كي هستي كه از جانب ملت سخن ميگي؟تو وهمفكرانت همون 6درصدين ديگه.....
  • رضا A1 ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    با سلام. موقعی که بچه بودیم .یه کارتونی بود بنام سفرهای گالیور و شخصیتی داشت بنام گلام(glam) که با زمین و زمان بد بود و میگفت: من میییدووونم ما شکست میخوریم.و یا من میدووونم ما هم چیزمون را از دست میدیم.... این آقا هم به هیچ صراطی مستقیم نیست... هرکاری که این دولت نکنه ایشون یا بهش شک داره یا انتقاد یا مخالفه... بابا به جای این حرفها یه سوزنم بخودتون بزنین بجای اینکه چوب لای چرخ دولت بگذارین
  • علی IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 1
    ما پشتیبان آقای روحانی هستیم شاید در توزیع سبد کالا بعضی نارساییها باشه ولی در مورد سیاست کلی او کاملا موافقم و امیدوارم بیشتر از اینها بدرخشد مانند سخنرانی دیروز در دانشگاه
  • غضنفر A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    14 2
    هر وقت ديديد كه حاج حسين نگران ملت شد بدونيد مسيري كه در پيش گرفتيد 100% صحيح است
  • بی نام IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 4
    اره خوب تو این 6 ماه هم این دولت بی کفایت و بی تدبیر و بی لیافت رو دیدیم که به جای رفع مشکلات به دنبال گردش و تفریح تو کشورهای مختلف هستند . چطور شد یه کلمه خس و خاشاک این هم درد داشت ، ولی انواع توهین و بی ادبی روحانی رو به کسی نباید بربخوره .... از سرهنگ سرهنگ گفتناش ، تا این توهین کم سوادی ، اگه به کم سوادیه معلومه که شما هیچ سوادی ندادید ، چه تو دنیای سیاست ، اقتصاد و .....
  • بی نام SE ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 2
    این تریبون مفت برای ایشان و پر هزینه برای بیت المال را از غصب ایشان رها کنید.
  • بی نام A1 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    نکتش اینه که اونایی که به سبد کالا اعتراض دارن همش میگن 1-چرا ما جزو کسانی که میگیرن نیستیبم 2-چرا محل های توزیع رو بیشتر نمیکنن که صف نشه! 3-یا چرا اقلامش اینطوری انتخاب شده و به جای پنیر باید کره میبود!!! خوشحالیم از اینه که کسی با نفس کار مشکل نداره با اینکه جزو کسایی که سبد بهشون تعلق میگیره نیستم اما امیدوارم سبد کالا گسترش پیدا کنه و جایگزین یارانه نقدی بشه اینطوری اونایی که به تریپشون نمیخوره صف وایستن خودبخود حذف میشن از لیست
  • هادی A1 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    بسه اقای شریعت مداری . منتقدان که شما و رسایی و بذر پاش و کوچک زاده هستید . که وضعیت تان معلوم هست. شما با این دولت دشمن بودید و دنبال فرصت می گشتید که عقده های تان را خالی کنید و از این سبد کالا فرصتی بهتر پیدا نمی کنید و نکردید(البته انتقادات به سبد کالا وارد است) ولی کسی باور نمی کند شما برای رضای خدا انتقاد کنید. شما شمشیر را قبل و بعد انتخابات از رو برای دولت بسته بودید. شاید در دلتان از این وضعیت سبد کالا خوشحال هم شدید که بهانه خوبی به دست تان داد تا مدتی دولت را بکوبید. حمایت ها ویا سکوت های شما در دولت دوستانتان را یادمان نرفته. به هر حال اقای روحانی گفت چرا یک عده کم سواد فقط حرف بزنند. نگفت کم سوادا انتقاد می کنند . و چرا اساتید خصوصی حرف می زنند و علنی حرف نمی زنند. فافهم لطفا
  • وحید A1 ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    آقای شریعتمداری...لطفا ساکت .
  • رها A1 ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 1
    با سلام از آقای شریعتمداری با آن سبقه ای که در دفاع و توجیه اقدامات دولت قبل داشتند بیشتر از این انتظار نیست، نکته دیگری که وجود دارد این است که اصل تخصیص سبد کالا با توجه به وضع معیشتی مردم کاملا درست است ولی این که ما مردم عجله کردیم و از همان ساعات اول در محل توزیع تجمع کردیم و آن صحنه های نامناسب اتفاق افتاد ربطی به دولت ندارد و ناشی از فرهنگ پایین خودمان است یادمان نرود تا هین سال پیش آبرو و حیثیت و شأن انسانی مردم چگونه توسط مدعیان عدالت ورزی به سخره گرفته می شد.
  • سعید IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    خنده دار تر از همه و شاید گریه آور این که روزنامه کیهان که دربرابر اقدامات خلاف قانون مرتضوی که بر کرسی ریاست سازمان تامین اجتماعی نشسته بود سکوت مطلق اختیار کرد حالا مدافع کارگران مشمول تامین اجتماعی شده است. ده ها شرکت متعلق به سازمان تامین اجتماعی را می خواستند به یک فرد بفروشند و صدای شان درنیامد که سازمان متعلق به کارگران را نفروشید. اما حالا مدعی کارگران مشمول تامین اجتماعی شده اند.
  • بی نام A1 ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    میگم این شریعتمداری خودشو تابلو کرد روحانی گفته بود بی سواد چرا به این اقا برخورد
  • بی نام A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    جالبه این همه توهین می کنند به مردم دارن گداپروری پرورش میدهن بهش افتخار می نند براشون متاسفم
  • بی نام A1 ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    دکتر روحانی سعی دارد فضای بسته و خفقان آلود دانشگاهها را که در طی این هشت سال به وجود امده است بشکند، اما گویا این امر به مذاق خیلی ها خوش نمی آید!
  • بی نام IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    باز حرف زد...
  • ا.ن IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    دم سرهنگ ها تو شما گرم وگرنه حرفاش باد هواست. عدد خدمت کردن نبوده و نیست... ممنون حاج حسین حقگو...
  • بی نام IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    جناب شریعتمداری این صف ها را که می بینی نتیجه بی فکری شما و دوستانتان است و باید جای اون طلبکارو بدهکار را در مثال خودتان با هم عوض کنید این همه شما و دوستانتان به فهمو شعور یک ملت توهین کردید کسی حتا اجازه جواب دادن به شما ها را نداشت حالا رییس جمهور مملکت یک جمله بی سواد به شما و دوستانتان گفته اینجوری همه تون اومدید وسط میدون که حرف پر بی راهی نیست
  • arash IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    البته اقاي شريعتمداري اين روزها بسيار پركار و هر لحضه آماده نقد حقيقت‌جويانه براي تمامي افراد دولت هستند و البته چه هماهنگ با جناح دوستدار و مدافع رييس جمهور قبلي در مجلس. موضوعي كه در 8 سال پيش از اين اصلا سابقه نداشت و حتي حيف و ميل هاي ميليلاردي و بي كفايتي در كليه شئول مرتبط با مردم را به لطايف‌الحيل ناديده ميگرفتند.
  • بی نام IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    موقعی که احمدی نژاد با سیب زمینی مردم را فریفت شما کجا تشریفداشتید
  • مهرداد A1 ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    اقای شریعتمداری انرژی هسته ای چه ربطی به سبد کالا داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ضمنا علت اصلی تشدید فقر مردم رو باید تو تصمیمهای 8 ساله دوستانتون جستجو کنید. خسته شدیم از حرفهای شما. اگر واقعا دلسوزید یه راهی بگید برای بهبود معیشت مردم که یه مشت کاغذ پاره عرصه زندگیشون رو تنگ کرده.........
  • بی نام A1 ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    باشه بابا فقط تو خوبی وراست میگی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام AU ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 1
    کیهان جان و برادر حسین عزیز: ما را به خیر تو امید نیست شــــــــــــر مرسان. ما نخواستیم شما به فکر کرامت ما باشید.
  • وطنم A1 ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    اقای حسین اقا. بس است دیگر. تا کی با بیت المال بر ضد مردم حرف خواهی زد؟
  • بی نام A1 ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    نبايد اجازه داد روحاني راه اجمدي ن‍ژاد رو بره همش منتقدان رو كم سواد و اونايي كه بهش راي ندادند رو موافق خشونت معرفي ميكنه در مورد توافق ژنو هم بايد گفت كه نتايج منفيش بيشتر از نتايج مثبتش بوده
  • بی نام A1 ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 1
    ناراحتی نداره. آدمی که به n.p.t میگه m.p.t بیسواده دیگه. نیست؟ هست برادر من. هست.
  • بی نام IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 1
    راست ميگن تا چوب را برداري گربه دزده در ميره.
  • امیر A1 ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 1
    مشخص شد که منظور دکتر روحانی از "کم سواد" کی بود.
  • جمال A1 ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    های نفس کش .به ریس جمهور 70 میلیون ایرانی توهین کرد
  • عـــــــــــلیرضا A1 ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 2
    اگه خبر آنلاین تیترهای گهربار کیهان را نذاره، اتفاقی میافته؟ اینجوری فقط به افزایش تعداد خوانندگان این به اصطلاح روزنامه دامن میزنی. تو را به خدا دیگه چاپ نکن مطالب این ...نامه را
  • اکبر A1 ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 1
    اقا شما فکر می کنید اداره مملکت مثل چاپ روزنامه است اگه یک روز برف بیاد روزنامه شما با 4ذساعت تاخیر به کیوسکها میرسه
  • وح ــید RO ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    این پیامک هایی که این روزها پخش شده نیز کار کیهان و دوستان است ...دولت عوض شد اما قدرت عوض نشد...
  • بی نام IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    اين مربوط ميشه به دولت قبل كه مردم انقدر گرفتار شدن كه براي اندكي سبد كالا تو اين سرما صف ميكشن كه نكنه از دستش بدن در حاليكه منتقدين توافق ژنو شكمشون خيلي سيره حالا هم دارن به دولت كه بخاطر جلوگيري از تورم بيشتر به جاي يارانه نقدي از سبد كالا استفاده كرد خرده ميگيرن .
  • ایرانی IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    برادر من نهایتش اینه که دولت روحانی در سیستم توزیع کالا مقصره که البته این ریشه در چند سال گذشته داره ! اما چرا نمی گی که این صف های طولانی یک پیام مهم داره و اون افزایش فقر و فلاکت مردم در این 8 سال گذشته است!!! پس با این حساب اول کسی که باید جواب بده اونهایی هستن که مردم رو در این 8 سال گذشته به این روز انداختن!!! خبرجان خواهشا منتشر کن!!!
  • بی نام A1 ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 1
    زمان دولت دوستان شما که هر روز یک فاجعه اقتصادی رخ می داد و ارزش دارایی های مردم ناگهان یک سوم شد و به تمسخر آدرس سر کوچه اشان را برای خرید به مردم می دادند صحبتی از پوزش از مردم نبود!! حال به فکر مردم افتاده اید؟؟
  • فری A1 ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 0
    بیخیال داش ... از خودت بگو حسین جون
  • ایرانی A1 ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    مگه احمدی نژاد عذرخواهی کرد؟ هر کاری کنین نمیتونین روحانی رو از چشم مردم بندازین روحانی مچکریم.
  • ایرج A1 ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    جناب شریعتمداری چرا زمینه اجرای یک همه پرسی را پیشنهاد نمیدهید که یک برای همیشه روشن شود که ملت با شما و دستاوردهای هسته ای تان هستند یا با انانی که بهشان رای دادند حتی با ان بی تدبیری در توزیع سبد کالا . خفه شدیم از دستتان
  • بی نام A1 ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    کیهان راسته که که میگن فحش رو هم رو زمین بندازی صاحبش پیداش میکنه میذاره تو جیبش
  • بی نام IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    8 سال روحانی رو هم میبینیم البته اگر 8 سال
  • بی نام A1 ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    با سلام.اولا در کل دنیا وقتی جنسی را مجانی می دن همین اتفاقات می افته نمنونه واضح هم همین کشورها یتازه منطقه یورو هست دوما .اگر بد است خب توصف نه ایستن همکارای که راح رفتن همین فروشگاه شهروند گرفتن بدون درسر سوما.چشم حسود مخصوصا اونایی که دارن میترکن کور (قابل توجه مش حسین ودارودسته)
  • ملت A1 ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 1
    از نظر شریعتمداری : ملت برابر است با کادر روزنامه کیهان
  • کیییییییییییییهان A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    شما تا حالا از کسی تعریف کردین محض رضای خدا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با این داستانای من در آوردیتون !!!!!!!!!!میگن طرف .... کی میگه ؟؟؟ خودتون ؟
  • بی نام A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    ایشون این نامه های بلند و بالا را از کجا در می آورند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • محمد رضا IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    4 2
    ما نیز اوضاع نامناسب ایجاد شده در توزیع سبد کالایی را نمیپسندیم. البته از قرار داد ژنو هم حمایت میکنیم اما نکته قابل توجه این است که ریشه این نابسامانی های و ناهنجاریهای رفتاری را باید در عملکرد 8 ساله خودتان جستجو کنید. اینکه مردم برای یک بسته ناقابل 80 هزار تومانی اینگونه حریص باشند و بی حرمت شوند موضوعی است که به کرات در دولت های نهم و دهم دیده شده و به عادتی ناپسند درآمد. فرار به جلو شما نیز به منزله عدم وجود شهامت در پذیرش عملکرد اشتباهتان است.
  • محمد A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 1
    من یکی از همان ملتی هستم که آقای شریعتمداری میگن و کاملا مخالف نظر ایشون هستم . خواهشا انقد از طرف مردم صحبت نکنید . مردم 24 خرداد حرفشون و زدن . بنده از سبد کالا بسیار رازی هستم . با تشکر از ریس جمهور محترم .
  • حمیدرضاااااااااااااا A1 ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 0
    مرغ همسایه غازه انتقاد از هر دولتی خوبه غیر از دولت آقای روحانی
  • سید طاها IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    جناب آقای شریعتمداری چرا در دوران سراسر ... 8 ساله آقای احمدی نژاد که بارها و بارها تحقیرهای و بی تدبیری های این چنینی رخ داد اعتراضی از شما ندیدیم ؟؟؟ اگر درد شما عزت مردم ایران و حفظ عزت نفس آنهاست در مورد تورم های روز به روز و مشکلات معیشتی پیرمردانی که برای اداره زندگی خود مانده بودند ( که هنوز هم مانده اند ) اعتراضی نکردید؟ جناب آقای شریعتمداری خط فکری شما به طرز عجیبی وقیح و چندش آور است . یعنی وقتی پای منافعتان وسط باشد از هیچ چیز ابایی ندارید.
  • بی نام A1 ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    آقای شریعتمداری 8 سال دولتی سر کار بود که تا حد زیادی حامی طرز تفکر شما بوده است . بگذارید دولت جدید کارش را ادامه دهد ، شما بهتر از همه می دانید که کدام دولت بی تدبیر است ؟
  • فرهاد A1 ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    1.انگار شماا خیلی دلتون می خواد این توافق شکست بخوره که واسش ثانیه شماری می کنین و انتظارشو می کشین!!!! اینه خیرخواهیتون واسه ملت!!!؟؟؟ 2.اگه به سبد کالا اینطور میگین بی تدبیری, مردم هنوز سیب زمینی های احمدی نژاد و تورم بعد عیدیشو !!! فراموش نکردن آقای شریغتمداری, خدارو شکر *دولت مردم* انقد خوب کار کرده که دستاویزتون واسه تخریب همین باشه 3. کاش تو اون هشت سالم اون همه شیرین کاری *دولت خودتونو* فقط نقد میکردین 4.بازگشت پول ملت,لغو تحریم پتروشیمی,خودرو,قطعات هواپیما,بازگشت شرکتای نفتی, عدم اعمال تحریمای جدید ,....... نسیه است!!؟؟؟؟؟ 5.عینکتونو غبار اون هشت سال گرفته لطفا درش بیارین
  • بی نام A1 ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 1
    اين اقاي شريعتمداري مثل اينكه بيكار است و در همه مسايل هم كارشناس در هر موضوعي انتقادي صحبت ميفرماييند
  • بی نام IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 1
    شریعتمداری سکوت اختیار کن!
  • بی نام A1 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 6
    درود بر حاج حسین عزیز و تیز بین
  • محسن EU ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    امثال شما خیلی رو دارید که به خودتون اجازه انتقاد میدین! هشت سال مملکت رو به گند کشیدین دیگه حرف نزنین!
  • بی نام EU ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 1
    زماني ماتحقيرشديم كه رئيس جمهورشما باملوانان انگليس عكس يادگاري گرفت وبه آنها هديه داد نكنه توزيع سيب زميني ياتون رفته
  • حسین A1 ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    ما هر چی بودیم عزت مردم رو پایمال نمی کردیم،شرف و آبرو و چیزی برای مردم نگذاشتید،قرار بود تو صد روز اقتصاد و سامون بده چی شد؟
  • بی نام IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    پاش واستین تاچوبش روجوری بخورین که تاسالهاجاش بمونه روتن شماومتاسفانه همه ی ملت ایران
  • بی نام A1 ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    اكثرمنتقدين كساني هستن كه كه درهشت سال گذشته صاحب پست مقامي بودن اگه تخصص وسواددرست وحسابي داشتن الان وضعمون اين نبود.درضمن آقاي شريعتمداري شماكه خودتودلسوزمردم ميدونيدزمانيكه دولت قبل مملكت رابه گندميكشيدكجابوديد
  • سمنانی A1 ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 1
    ببین اصلا دکتر روحانی بدترین آدم.تو دست از سر کچل ملت بردار.فقط کواکبیان باید جوابت رو بده تا کیش و مات بشی
  • رضا A1 ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 2
    "باور ما این است که در آینده‌ای نه چندان دور، واقعیت تلخی که این توافقنامه در پی دارد، آشکار خواهد شد، اگر چه نشانه‌های آن از هم‌اکنون نیز قابل دیدن است." آقای شریعتمداری اگه این وقایع تلخی که از هم اکنون برای شما فقط قابل دیدن هست اتفاق نیافتاد شما بابت این 8 سال و تمام بی تدبیریتون از مردم عذرخواهی می کنید و استعفا می دهید!؟؟؟ خبرآنلاین خواهشن اینبار چاپ کن
  • علی A1 ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 2
    پای لجبازی هستید. حالا قبلی اشتباه کرد ما هم باید اشتباه کنیم. تا کی ما ایرانی ها باید افراط و تفریط کنیم
  • بی نام A1 ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 1
    هشت سال گذشته کفن هارو داده بودید خشک شوئی واسه یه همچین روزائی واسه مردم دایه مهربونتر از مادر بشید!!! اون موقع چرا صداتون در نمی اومد؟! تورم.رکود.فساد.باندبازی.اختلاس و... صدای مردم رو به اسمان برده بود هرچند ظاهرا نخواستید بشنوید!!
  • مسعود A1 ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 1
    اگه بنا به عذر خواهی باشه دولته قبل که شما سنگشو به سینه میزدید باید تا آخر عمر مسئولاش عذرخواهی کنند چون خیلی بدهکارند.مشخص شد طرف سخنشون کیا بوده این چند روز!!
  • بی نام US ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    اقای شریعتمداری شما که خیلی راحت انتقاد میکنید و نظرات خود را چه در دولت قبل وچه دولت فعلی به زبان می اورید. کسی نیست تا شما را حتی برای یک مرتبه به دادگاه فراخواند تا حداقل پاسخگوی نظراتتان باشید.
  • تورج A1 ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 1
    به آقای شریعت مداری توصیه میکنم آب رو بریزه اونجایی که می سوزه!
  • اخوان A1 ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 0
    بنده تا همین چند دقیقه پیش فکر می کردم دولت قبلی حماسه اقتصادی و جراحی اقتصادی هدفمندی یارانه ها را خلق فرمودند تا حالا فکر می کردم این گداپروری هشتاد میلیونی (بیشتر از تمام جمعیت کشور) یادگار دولت قبل است.فکر می کردم من فوق لیسانس با حقوق حدوداً یک میلیونی در دوره قبل ازش حقوقم به یک سوم تنزل پیدا کرده و عملا لوله کشی نفت سفره ما قطع شده و سفره مایک سوم گذشته شده.زهی خیال باطل که همه تقصیر روحانی است که برای یه شانه تخم مرغ از سرو کول هم بال می رویم وبه تفقد هم می پردازیم. برادر حسین بنده به نمایندگی از طرف همه مردم و دولت از شما و داش محمود و بابک و خاوری و مابقی دوستان عذر خواهی می کنم.
  • محسن A1 ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    واقعا کسی تو این مملکت نیست که جواب این حسین شریعتمداری رو بده ...به قرآن حرفاش از پارازیت واسه روح وروان آدمی بدتره...
  • بی نام IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    فقط از ایشون بپرسید بالاخره mpt درسته یا npt ؟!
  • بی نام RO ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 0
    "آقای رئیس‌جمهور در حالی منتقدان توافقنامه ژنو یعنی بسیاری از علما، مراجع، دانشگاهیان، متخصصان حقوق بین‌الملل و دانش هسته‌ای را «کم‌سواد» معرفی کرده" 1-اسم بعضي از علما،مراجع و متخصصان را بنويسيد لطفا!!! 2-مگر رهبر فرزانه از كار دولت خبرندارد؟مگر اين عملكرد دولت از ديد رهبري پنهان است كه شما كاسه داغ تر از آش مي شويد و اعتراض بدون ادله و احساسي خود را به علما و مراجع وصل مي كنيد تا توجيه پذير شويد؟ اگر راست مي گوييد اسامي اين بزرگواران را با مطلبشان بيان كنيد ان هم بدون كم وكاست!!!
  • بینام IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 0
    اولا حرفای دیروز رییس جمهورمون چه ربطی به سبدکالا داره؟! دوما منظور روحانی از اجازه دادن به نقد منتقدان اونایی بوده که هرگز امثال کیهانیها اجازه ندادن تو این همه سال نقدی بکنن نه کسایی امثال شریعتمداری که انواع تریبونهارو در اختیار دارن!!!!!!!!!! روکه نیست سنگ پای قزوینه.....
  • ایرانی A1 ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    آقای شریعتمداری یه نگاهی به فروش واقعی روزنامه کیهان بندازند میفهمند چند درصد مردم با نظرشون موافقند. ضمنا تیراژ فروش واقعی منظورمه نه تیراژی که رایگان تحویل ارگانها و مراکز خاص میشه
  • کیان A1 ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    مردم حالشونه ...دوست دارند بروند شلوغ بازی در بیارند.....طمع دارند از قحطی ذر اومدند....هزار بار دولت گفت....تا اخرسال وقت دارید همه راه افتادند و صف کشیدند...همه شون پیرمرد وباز نشسته و بیکارو ....راه افتادند صف درست کردند....ما بی فرهنگیم....این که تعارف نداره.....
  • فردوس A1 ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 1
    آقای شریعتمداری چرا دوران احمدی نژاد چیز دیگه می گفتی؟برو عمو.خودتی
  • م یم IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 1
    بابا شریعتمداری ما اگه تو و امثال تو را نخواهیم کی را باید ببینیم برو و دست از سر همه بردار
  • بی نام A1 ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 0
    کم کم داره معلوم میشه اون بیسواد هایی که آقای روحانی فرمودند خودشون رو متولی کشور و مردم می دونند و از مکان های معدودی تغذیه می شوند چه کسانی هستند
  • ستاد هدفمندی شعور مردم A1 ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 1
    متاسفم از این همه بی ادبی که برخی ها در یادداشتهای فوق گذاشتند. به جای پاچه گیری از هم بیایید کار کنید . هر کس مسئول اعمال خوب و بد خودش است . نگران نباشید هر کسی تریبونی برای دفاع از خودش داره . دیگه نیازی نیست شما تو سر هم بزنید . متاسفم برای مسئول سایت که چنین امکانی را برای کل کل مردم با هم فراهم میکنه .
  • لیلی A1 ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 0
    ببینید چه کسانی ادعای دلسوزی واسه ملت دارن
  • آراز A1 ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 3
    حسن آقا اومد خودی نشون بده ولی ضایع شد. کشور داری کار هرکسی نیست.100 روز تموم شد 100 ماه هم بگذره کاری نمیتونه بکنه این رییس جمهور ما. همین اولش مردم رو به سخره گرفت با این سبد کالاییش وای به آخرش
  • شریفی A1 ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 1
    دم روحانی گرم که مثل دروغگوها نیامد جلوی تلوزیون بخنده و بگه هیچ صفی در مقابل محل های توزیع وجود نداره و ...(یاداوری صحبت های رئیس جمهور قبل پس از اولین یارانه پرداختی که میگفت هیچ شلوغی جلوی دستگاههای خودپرداز ایجاد نشد!!!!!!!!!!!) و شما جناب شریعتمداری، سالن جابر بن حیان دانشگاه شریف یادت نره... با این حرفهایی که میزنی یه روزی کل ایران مثل همون دانشجوها باهات برخورد خواهد کرد عزیز دل برادر...
  • بی نام A1 ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    0 6
    من به این ایمان دارم روزنامه کیهان حتی طرفداراش به اندازه خبر انلاین نیست .
  • بي نام IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 1
    خداييش روحاني راس گفته ديگه يه استاد حقوق بين الملل سوادش بيشتره يا آقاي شريعتمداري يا رسايي يا بذر پاش و...چرا ناراحت مي شن خوب همه كه سطحشون يكي نيس .اينكه قلم وتريبون دست اين آدماس دليل بر با سواد بودنشون نيس خيلي از اساتيد نو خونه هاشون نشستن ....
  • مستوفی A1 ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 3
    حق بدست آقای حسین شریعتمداری است .
  • علي محمد A1 ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 2
    به نظر من هر كسي مسول سبد كالا بوده بايد سريع بر كنار شود چون اين چنين مديران جز ابروي كشور را ببرند چيزي بلد نيستند خانواده هايي از اين سبد جا مانده اند كه زير خط فقر هستند اما ميلياردر ها برخوردار از سبد كا لا شده اند روحاني واقا متا سفم همه را نا اميد كرديد با اين بي تدبيري
  • منتقد A1 ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 4
    ما که سواد داریم! بخدا توی مدارس همین کشور با دانشگاهاش درس خوندیم که حالا روحانی رئیس جمهورشه ولی به توافقات ژنو هم انتقاد داریم نه اینکه دشمن آقای روحانی باشیم دوستدارشونم هستیم ولی خوب دوست داشتنمون صفر و یک نیست. مثلا ریاست دانشگاه ما عوض شدند و ما خیلی خوشحال شدیم ولی نسبت به توافقات ژنو انتقاد داریم و بی سواد هم نیستیم چون توی دانشگاهی درس خوندیم که رئیسش را خودشون گذاشتند!!
  • حمید IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 1
    گل آقا بخواب شریعتمداری بیدار است .
  • بی نام IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 10
    احمد نژاد خداییش بهترین رییس جمهور بود پس نیاز نیست از روحانی حمایت کنی
  • دلاور US ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 0
    اقای شریعتمداری اگر قدری انصاف داری مروری بر پرونده احمدی نژاد کن تا ببینی چه کسی دروغ گفته / توهین کرده / سرمردم را کلاه گذاشته است و الی آخر . دیگر سفسطه کاری و دور باطل هم حدی دارد .
  • ali IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 5
    لعنت خدا بر سانسور کننده ی پیام های حاوی محتوای مخالف شما به اصطلاح اصلاح طلبان منافق!!!
  • دالعينرا IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    33 6
    اي كاش همديگر را تحمل ميكرديم و اجازه ميداديم اقاي روحاني هم كه نماينده اكثريت اراي ملت است برنامه هايش را اجرا ميكرد مگر شما عزيزان(مثل اقاي شريعتمداري )از مقام معظم رهبري هم بيشترميدانيد يا بيشتر دلسوزيد؟ ايا انتقادهاي مخرب بدون ارايه راهكار عملي خود بي تدبيري نيست؟...........فرمايش حضرت امام(ه) را فراموش كرديد كه فرمودند" ميزان راي ملت است" پس انتقاد كرديد راهكار هم ارايه بدهيد به مردم و ارايشان احترام بگذاريد زيرا تا سايه مقام معظم رهبري بر سر ماست اين انفلاب از تمام حوادث با سر بلندي عبور خواهد كرد
    • بی نام A1 ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
      2 5
      اینجا که می رسه حرف رهبری می شه حجت؟ پس چرا بعد از 29 خرداد حرفشان را حجت نمی دانستید؟ نکند آنوقت بیشتر از رهبری از اوضاع مطلع بودید
  • بی نام A1 ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    2 3
    خوبه جناب روحانی سرهنگ نیستند و اینطور حرف می زنند. اگر سرهنگ بودند که حساب منتقدان با کرام الکاتبین بود
  • شاه کلید A1 ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    2 1
    مثل همیشه طولانی و بی محتوا. احمدی نژاد هر کار عوامفریبانه تری میکرد اسمش عدالت بود ولی حالا... آقای شریعتمداری هرچند حرف روحانی خوب نبود ولی شما خودت به لحاظ دیپلماتیک بیسواد نیستی؟یعنی شما خودتو علامه علم سیاست و دیپلماسی میدونی؟
  • خسرو IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    2 1
    همیشه توی موضوعاتی که یه طرفش این بنده خدای افراطی است پیامهای مردم فوق العاده دندان شکنه
  • وثيق IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    2 4
    ايكاش اوناي كه چشمشون رو روي حقايق بستن يه لحظه به روز نامه هاي دوره دكتر احمدي نزاد برگردن همين كيهان چقدر برعليه او مطلب نوشته پس كيهان هرجا كه بي عدالتي و تخلف ببينه آرام نميگيره آفرين به كيها ن درود برحاج حسين شريعتمداري .
  • علیش IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    2 2
    بعضی ها تشنه دیده شدن هستن حالا از هر راهی شد این اقا هم یکی از اوناس
  • ابوالقاسم IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    1 5
    سلام.حاج حسين آقا.انشالله خداوند به شما توفيق بدهدوعاقبت امورتان ختم بخير و در ركاب حضرت حجت تومار زندگي پر بركتت باشهادت رقم بخورد. بنده به نوبه خويش از تمام زحمات شما سپاسگذارم،ا ز درايت و ولايتمداريتان،از بينش و آگاهي و تدبيرتان ازدشمن شناسي و بصيرت بالايتان و از اينكه خود را تمام و كمال وقف انقلاب و اسلام و ولي امر خويش نموده ايد.رحمت خدا برشما باد. كور شود چشم دشمناني كه به جهت دارا بودن خصايص ذكرشده شما تاب تحمل نكات و قلم و هشدارهاي دوستان و حكيمانه شما به مردم فهيم وغيرتمند ايران اسلامي را ندارند.انشالله از توجهات حضرت حق ودعاي خيرامام زمان عجل الله تعالي فرج الشريف برخوردار باشيد.
  • پارسا A1 ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    2 1
    این سبد هم شد یه شر
  • ايمان A1 ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    1 1
    بو مياد
  • رها A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    1 1
    شمردید چند بار گفته بود «ناتوانی در طرح توزیع سبد کالا»؟ نقطه ضعف دیگه پیدا نکرده طفلک!
  • محمدرضا JP ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    1 1
    بابا توخوب آقای شریعتمداری توکه مشکل نداری بچه ات میاد میگه بابا 1میلیون میخوام تو 100 میلیون میدی من نه یک میلیون رو دارم نه صد میلیون بزار حداقل بتونم یه نون ببرم خونه
  • سراج A1 ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    1 0
    آقای شریعتمداری از کدام علما ومراجع واندیشمندان وحقوقدانانی حرف میزنی که منتقدند تمامی علما ومراجع که مردم ، تاکید میکنم مردم میشناسند با این عناوین کار دولت را تحسین وتایید کردند نکنه تو هم از علما و.... هستی ما نمیدانیم بدان فصل الخطاب ملت ایران امام خامنه ای است که تا کنون تمجید کرده اند در ثانی توزیع سبد کالا بر میگردد به زیر ساختهای غلط دولت قبل وگنده کاری وزارت رفاه وسازمان تامین اجتماعی قبل که امار غلط خورد مردم دادند وجالب اینکه این کار خرابکاری ودروغگویی طیف شمارا ثابت کرد
  • نادر A1 ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    1 1
    اقای شریعتمداری فکر میکنم فقط من و تو حرف حق میزنیم باقی 75 میلیون نفر همه در اشتباهند
  • فضل الله A1 ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    1 2
    بد نیست جناب شریعتمداری هر از چند گاهی کسی را به میان مردم بفرستند و نظر مردم را در رابطه با خودش و کیهانش بشنوند تا مطمین بشوند که نظرات و بیانات ایشان چه تاثیری بر افکار مردم دارد.مطمئنا" اگر یکبار چنین کاری بکنند برای همیشه روزنامه نگاری را بوسیده و کنار میگذارند
  • یک تخریب چی IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    2 2
    این اقا که مانند دیگر دوستانشان یک شبه به ریاست رسیده ا ند باید در موردهرچیزی نظر بدهند وخودی نشان دهند وگرنه فردا دیگر در مسند قدرت نیستند
  • بی نامّّ IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    1 3
    بد نیست آقای شریعتمداری بفرمایند مثلی که زده اند از کی طلبکارند و طلبشون چی هست؟
  • محسن IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    2 2
    8 سال بود که شما امثال شما به شعور70 میلیون نفر توهین میکردید و میکنید جی شده مثل اینکه خیلی تحمل این جمله براتون سخت شده اما هرجه قدر سخت باشه سخت تر از گرسنگی همون خانواده هایی نیست که به خاطر هشت سال سیاست های سرتا غلط احمدی نژاد به این روز افتادن که برای گرفتن جند تا قلم کالا اینجوری تو این سرما از سر و کول هم بالا میرن و امثال تو بیاین ازش ایراد بگیرن ، اقای شریعتمداری یه کنترل کن ببین این موضوع ارتباطی با جرج سورس و خاتمی نداره احتمالا داشته و از دستت در رفته
  • mr IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    2 2
    همین نظر ایشون یعنی حرف های روحانی درست بوده.
  • بی نام SE ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    2 2
    مشکل اینجاست که جناب شریعتمداری و شرکا همیشه طلبکار هستند و تصور بدهکاری و جوابگوئی در مقابل خواست ملت اصلا در مرام شون نیست!!!
  • احسان اسماعیل پور مطلق A1 ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    2 1
    این آقا عادت داره ساز مخالف بزنه و از همه انتقاد کنه.آقای افراطی رو جدی نگیرید...
  • بی نام IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    2 1
    ازمیزان مثبت ومنفی ها به نظرات کاملا معلوم هستش که همگی ازرئیس جمهورمحبوبمان حمایت خواهیم کرد حتی اگرتندروها وافرادگج اندیش مانع شوند.......به حول وقوت الهی.....
  • آزاد IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    2 9
    حسین جان حق را بگو هر چندگروهی معدود توان و تحمل شنیدن حرف حق را ندارند !!!!
    • بی نام IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
      0 0
      گروهی معدود منظورت اکثریت جامعه هستن؟؟شما اقلیت هستید که 4 میلیون هم نیستید!
  • محمد حسن ملک A1 ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 1
    حاج حسین عزیز! شما از خیلی ها بهتر میدونی که افراط وتفریط در اسلام در هر زمینه این مذموم وناپسنده! یه قدری کوتاه بیا تا دولت با آرامش بیشتری به سامان دهی امور کشور از حیث داخلی وخارجی بپردازد! فشل کردن کارهای دولت آنهم در این برهه از زمان که همه دشمن با همه تجهیزات به میدان آمده تا ناکارآمدی نظام اسلامی را نابحق به تصویر بکشد آیا درست است؟! بنده به شخصه شخص شمار را فردی مخلص امام ورهبری دانسته ومیدانم! اما عزیز دل ! قدری آرامش ! وکمک به دولت منتخب واطاعت از همه فرمایشات رهبر (نه فقط آنها که ما قبول داریم) میتواند گره گشا باشد! توفیق رفیق راهتان وخدا بهمراهتان!
  • بی نام IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 1
    چطور وقتي احمدي نژاد سيب زميني پخش ميكرد بين مردم توهين نبود!؟ آقاي شريعتمداري مردم چشماشون باز شده شما اينو بفهم ديگه
  • بی طرف IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 1
    یک آدم بی عقل سنگی در چاه می اندازد که صد عاقل نمی توانند دربیارند.4سال پیش سنگی در چاه افتادو ...
  • ناشناس IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 3
    رئیس جمهور آنقدر بزرگوارن که دیشب از مردم عذرخواهی کردن ، و مردم اینقدر خوب که رئیس جمهورشون رو می بخشن. این سبد کالا یه برکت داشت اونهم این که متوجه شدیم دوستای آقای شریعتمداری چه بلایی سر این مردم اوردن که بخاطر یه شونه تخم مرغ و ... اینجوری شد
  • دلسوز A1 ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    1 1
    جناب آقای شریعتمداری - 8 سال بدبختی مردم را دیدی و دم بر نیاوردید . چرا؟ چون جولانگاه داشتید. حالا دیگه ندارید . بابا دست از سر این مردم فلک زده بردارید. نمیخواد شما بجای ملت بگید هسته ای می خوایم. چطوری اون دنیا می خواید شما و امثال شما که مردم رو بدبخت کردن جواب بدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خبر فارسی جون ترا خدا تایید کن مطلب رو این دوستمون بخونه شاید بیدار بشه
  • حسین A1 ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    1 1
    با سلام که نام زیبای خداست،یکبار دیگر ایشان نشان داد که همچنان گرفتار عوامفریبی (پوپولیسم) است ، سبد کالا چه ربطی به توافق ژنو دارد؟ چرا ایشان از بکارگیری لفظ کم سواد دلخور شدند؟ ریاست محترم جمهوری که تاکید نمودند اگر نقد دلسوزانه و راهگشا باشد حتما برای رفع نقاط ضعف اقدامات بعدی مورد استقبال دولت است ،چون بین نظر کارشناسی و لفاظی های عوامفریبانه از زمین تا ثریا فاصله و تمایز وجود دارد . در پایان یادآور می شوم چون توافق ژنو مورد تایید مقام معظم رهبری است (ولو تقریبا مشروط) همه کسانی که سعی در زیر سوال بردن آن دارند بدون شک جزو خوارج و پیش افتادگان از مقام رفیع ولایت هستند . والسلام علی من اتبع الهدی
  • بی نام IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    0 3
    همین قدر که به صحبتهای این آقا نظر داده میشه نشون میده از خیلیهای دیگه باسواد تره درود بر حاج حسین همیشه بیدار
  • صادق بینا AE ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    1 1
    متاسفانه توافق نامیمون ژنو یادآورترکمن چای وتعلیق سه ساله خاتمی میباشد. آیاافتخار دارد؟
  • بی نام AE ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    0 3
    آقای روحانی! استقامت ده ساله مردم رابا چند لبخندعوض کردن هنر است ؟یاباآیات قرآن همخوانی دارد؟ آیابهای خون جوانان ما لبخند! دشمن است؟
  • محمد محمد A1 ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    1 1
    سلام ... ما که تا الان نسبت به سبد کالا نقد داشتیم اما بعد این نداریم ...روحانی مچکریم ... خداییش تمیش دارن با جون و دل کار می کنن... در مقابل صد ها گرگ تشنه ثروت و مقام ...
  • روناک A1 ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    1 0
    لطفا این نظر رو نمایش بدین.من در این دولت بی تدبیر فقط ناامیدی می بینم
  • امین جعفری IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 1
    سلام .جانم جلیلی با مقاومتش. که مثل ایشون مفتضحمون نکرد.یک اشتباه در تصمیم گیری وانتخاب 20 سال یک ملت را به عقب میاندازد.
  • 121 IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    0 0
    چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست /سخن شناس نیستی جان من خطا اینجاست. درد دل ی مشت فقیر و مظلومم تریون میخواد هر چند گویندش هم مثلشون نباشه !
  • افشین A1 ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    0 0
    سلام آقای شریعتمداری اینقدر سعی در تخریب دولت و رییس جمهور منتخب مردم نکن مردم با اکثریت به آقای روحانی رای دادند و از این دولت قاطعانه حمایت میکنند رییس جمهور اونقدر مرد بودکه بابت نارضایتی اولیه مردم در خصوص سبد کالا از مردم عذر خواهی کرد رهبر انقلاب از تیم مذاکره کننده هسته ای و از رییس جمهور منتخب ملت حمایت کرده و درسخنانش از توافق ژنو به عنوان موفقیت برای کشور یاد کرده این آقایونی که خودشون رو مطلیع ولایت فقیه می دونند چرا مطیع حرف رهبر و ولی فقیه نیستند؟!!!
  • حمد IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
    0 1
    شیطان خوب رجز میخواند روحانی از 50ملیون چقدر رای آورده بنی صدر سی چند سال پیش11ملیون رای داشت افتخار میکرد ولی رفت به زباله دان.... هرکس که درست کار بکند قبولش داریم تو حدیث مفصل بخوان از این مجمل
  • بی نام GB ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
    0 0
    حسین خان شما مرد باشید و درست نظر بدیده... آدم دیندار دروغ نمیگه.
  • بابک A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    1 0
    آقا حسین تورو به جدت بیا و از خیر دفاع از این مردم بیچاره بگذر! همین که از مردم بدبخت سوریه حمایت می کنی و به این حال و روز خوش نشانده ای کفایت می کند !مارا به خیر تو امید نیست شر مرسان !
  • بی نام IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    0 0
    درود برروزنامه همیشه بیدارکیهان
  • بی نام IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    1 0
    با سلام به دکتر روحانی رای دادیم بخاطر اینک مدیر وصادق است و هما یت می کنیم