وزیر بهداشت، تنها عضو کابینه دولت حسن روحانی است که علنا برای بودجه ابراز نگرانی می کند. البته او کار سختی دارد و نامهربانی های مجلس، برایش سخت بوده، به همین دلیل کارش به بیمارستان کشیده شده است.

امید کریمی: از روز گذشته، سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت درباره بودجه سال آینده سلامت هشدار داده است. او درواکنش به تصمیم‌های اخیر برای بودجه 93 حوزه سلامت و همچنین سلب اختصاص یک درصد مالیات بر ارزش افزوده از وزارت بهداشت و تحویل آن به بیمه‌ها در جریان بررسی‌های اخیر مجلس، از مسوولان خواست که حوزه سلامت را جدی گرفته و در برخورد با آن منصف باشند.

هاشمی در حاشیه بازدید از درمانگاه چشم پزشکی بصی در پاسخ به سوالی درباره علت انتقال یک درصد مالیات بر ارزش افزوده از وزارت بهداشت به بیمه‌ها در جریان بررسی لایحه بودجه 93 در مجلس شورای اسلامی، گفت: عالم سیاست است دیگر، ما هم آشنایی با آن نداریم. 

و همین آشنایی نداشتن، کار او را به بیمارستان کشانده است؛ کاهش ۳ هزار میلیارد تومانی بودجه وزارت بهداشت که قرار بود برای ساماندهی شبکه بهداشتی کشور در سال ۹۳ اختصاص یابد و انتقال آن به بیمه ها حسن هاشمی، وزیر بهداشت را دچار درد قلبی و روانه بیمارستان کرد.

عباس زارع نژاد، مشاور وزیر بهداشت این خبر را به فارس اعلام کرده است. او گفته: مجلس شورای اسلامی، دیروز با پیشنهاد برخی نمایندگان مجلس 3 هزار میلیارد تومان از اعتباری را که قرار بود برای اصلاح زیر ساختهای بهداشتی شبکه بهداشت در سال 93 به وزارت بهداشت اختصاص یابد به بیمه ها منتقل کرد. در پی این اتفاق وزیر بهداشت دچار ناراحتی قلبی شد و به همین علت امروز برای چکاپ و بررسی به یکی از بیمارستان های تهران ارجاع شد.

 

مقصر، عبدالرضا مصری؟

مدیر کل اطلاع رسانی وزارت بهداشت همچنین گفته: بنده در زمان وزارت دکتر لنکرانی هم شاهد بودم که یکی از نمایندگان امروز مجلس، آقای مصری که در آن زمان وزیر رفاه بود، ‌در اقدامی عجیب با ایجاد مراکز معین درمانی باعث خالی شدن مراکز بهداشتی کشور از پزشکان شد و همین تصمیم او وزیر اسبق بهداشت را در آن زمان دچار ناراحتی قلبی کرد.

زارع نژاد گفت: این بار هم همان فرد که امروز در کسوت نماینده مجلس است با لابی کردن توانسته است بودجه ای که قرار بود برای ایجاد و تقویت زیرساختهای بهداشتی در روستاها و حاشیه شهرها هزینه بشود را به بیمه ها منتقل کرده است و در اتفاقی مشابه هاشمی وزیر بهداشت نیز از شب گذشت دچار ناراحتی قلبی شده است.

اختلافات لنکرانی و مصری در دولت نهم، باعث اجرا نشدن طرح پزشک خانواده شده. همین اختلافات بود که موید علویان،‌ معاون سلامت وزیر بهداشت را مجبور به استعفا کرد. البته خاطره ای که زارع‌نژاد تعریف کرده، آن روزها رسانه ای نشد. 

 

سلامت تا تابستان ۹۳ درمانی ندارد

وزیر بهداشت دولت یازدهم اما گفته که تا ۴-۵ ماه دیگر اوضاع نظام سلامت روبه بهبودی نمی رود. به گزارش ایسنا او درباره پیشنهاد دولت برای اختصاص بخشی از درآمد هدفمندی یارانه‌ها به حوزه سلامت، گفت: به دنبال تصمیم‌های اخیر مجلس این بخش از درآمدها نیز حداقل تا اول تیر ماه و زمان اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها منتفی شده است. اختصاص یک درصد از مالیات بر ارزش افزوده به سلامت که همه جا نیز آن را مطرح کرده و تبلیغش را کرده بودند نیز با وجود تلاش‌های کمیسیون بهداشت و بودجه مجلس به سبب آشنایی با مشکلات اعتباری وزارت بهداشت، به یکبار از وزارت بهداشت سلب و به بیمه‌ها تحویل داده شد که از این امر متاسفم.

هاشمی در پاسخ به این سوال که با این وضع اعتباری وزارت بهداشت، چه اتفاقی برای بهداشت و درمان مردم در سال 93 می‌افتد، گفت: اینکه چه اتفاقی می‌افتد، نمی‌دانم اما مسلم آن است مردم در این حوزه مشکل دارند. اداره این حوزه با چنین کسری اعتبار و کمبود بودجه، میسر نیست.

وزیر بهداشت به مشکلاتی که در سال‌های گذشته وزرای بهداشت داشته اند،‌ اشاره کرده است: در طول 10 سال گذشته هر کدام از وزرا با مشکل کمبود اعتبار و تخصیص‌های بودجه‌ای روبرو بوده‌اند، این درحالیست که 40 درصد تولید علم کشور با جامعه پزشکی است و مهم‌تر آنکه پیشگیری و درمان کشور هم با جامعه پزشکی و بر عهده نظام سلامت است.

جالب اینکه مرضیه وحید دستجردی،‌ وزیر بهداشت برکنار شده دولت دهم هم به خاطر همین مشکلات بودجه ای، بسیار گرفتاری داشت. ضمن اینکه همه وزاری بهداشت در دولت های گذشته (به غیر از محمدحسن طریقت‌منفرد البته) معتقد بودند بهداشت،‌ اولویت دولت ها نیست. 

وزیر بهداشت دولت یازدهم دراین باره می گوید: اگر این سیستم تخصیص بودجه صحیح بود پس از 35 سال شرمنده مردم نبودیم. خواهش می‌کنم با بخش پزشکی شوخی نکنید و آن را جدی بگیرید. ما آمده‌ایم برای مردم کار کنیم. حوزه سلامت نیازمند توجه جدی است. انصاف هم خوب چیزی است. 

او گفت: اگر 35 سال گذشته و در چنین روزهایی انقلاب به ثمر رسید، به دلیل آن بود که سیاست ما عین دیانت‌مان بود. اگر در جنگ هم موفق شدیم به همین دلیل بود. حوزه سلامت را نیز باید به همین چشم نگاه کرد. اگر خواهان پیشرفت کشور هستیم، راه آن توجه به حوزه سلامت است. این حوزه نیازمند توجه جدی است. رهبری، رییس دولت و رییس مجلس نیز بر آن تاکید کرده‌اند. لازم است در این دوره نه در سخن بلکه در عمل، فکر و کمکی جدی به حوزه سلامت صورت بگیرد.

هاشمی البته هنوز امیدواری دارد: هنوز بودجه در مجلس بسته نشده است. لازم است مقداری بخش سلامت را در بودجه‌بندی‌ها جدی بگیرند. نظام‌های سلامت موفق دنیا را نمی‌توان یافت مگر آنکه تمام سیاستگذاران برای ایجاد تحول در آن تلاش نکرده باشند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 337119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 61
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    كدام بيمارستان بردنش؟ دولتي بوده؟
    • احمد FI ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      1 27
      مرکز قلب تهران . خصولتی
    • بی نام A1 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
      4 0
      دوست عزیز تفکر شما به تفکرات مارکسیستی شباهت زیادی دارد. کسی که توانایی پرداخت هزینه بیمارستان خصوصی را دارد به چه دلیل باید تخت بیمارستان دولتی را اشغال کند؟ خدمات دولتی با قیمت پایین تر باید در خدمت قشر کمتر برخوردار جامعه باشد.
  • بی نام A1 ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    672 5
    مجلس دیگه شورش رو درآورده...
    • خزاعي A1 ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      چاره فقط صبر تا انتخابات دور بعد مجلس و راي با چشمان باز و شناخت كافي از بايدها و نبايدها مي باشد
    • جلال IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      19 0
      نمایندگان محترم انشالله جواب اقداماتشان را در انتخابات پیش رو خواهند دید..
  • نازی A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    اگه نماینده های مجلس، نماینده مردم هستند چرا به ضرر مردم کار میکنن؟!؟!
    • بی نام A1 ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      درموقع رای دادن اگرتوخونه نمی نشستی الان اینهانماینده مجلس نبودندازماست که برماست
    • بی نام A1 ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      لابد کارهای مهمتری در بخش سلامت است که باید بودجه به آن طرف برود. دلیل نمیشه که هرچی وزیر گفت باید بگویند چشم!
    • بی نام A1 ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      323 9
      آخه آن موقع مگه نماینده های ما تأیید صلاحیت شده بودند که بشود بهشون رأی داد؟ همینها را تأیید صلاحیت کرده بودند همینها هم رأی آوردند.
    • بی نام A1 ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      در دور بعدی ایشالا چنان اصلاح طلبان را زمینگیر کنیم که نفهمند از کجا خوردند.
    • طولابي A1 ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      14 45
      بحث خواست وزير نيست ، آيا خريد آمبولانس و كمك به سرانه بهداشت و درمان كه خيلي قابل احترامه ، بايد از محل ارزش افزوده و تعرفه واردات و به عبارت بهتر بايد از جيب مردم تامين بشه ، به قول غرضي واي از روزي كه دولت و مجلس دست در جيب مردم بكنند
    • رحیم خالقی NZ ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      45 1
      الان قلبم گرفت
    • بی نام A1 ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      5 70
      آقاب مصری کار درستی کرده اینطوری مبلغ بیشتری از حق ویزیت بیشتری توسط بیمه ها مورد تقبل قرار میگیره و مردم و پزشک ها سر ویزیت مقابل هم قرار نمیگیرند، پس مردم راضی تر خواهند بود
    • بی نام IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      73 0
      آره با 63 در صد زمین گیر کنین !
    • افشین A1 ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      78 0
      اسمشون نماینده مردمه...فقط به فکر خودشونن وگرنه چه چیز مهمتر از حوزه سلامت؟؟!!!!
    • یک انتقاد به مدیران خبر آنلاین RS ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      19 0
      متاسفانه خبر آنلاین از یک سایت وزین با پوشش گسترده تحلیلی خبری به سمت یک سایت صرفا عامه پسند که عمده پوشش خبری آن حاشیه های ورزشی است سوق داده شده است . و اخبار و تحلیل های مهم سیاسی و اقتصادی و حتی هنری در میان خبر ها و حاشیه های ورزسی پنهان می ماند . و یا با تاخیر زیاد روی سایت قرار می گیرد .
    • بی نام EU ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      39 0
      عجب وزیر با وجدانی ،بخاطر مردم قلبش گرفته .خدا پناهت
  • بی نام IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    آقا این مصری رو وزیر بهداشت کنین بعد بهش بودجه ندین شاید نتبیه شه
  • بی نام IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    متاسفانه نمایندگان این لایحه را به دلخواه خود قلع و قمع کردند.من جای دکتر هاشمی باشم نمی مانم.
    • بی نام IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      10 0
      دکتر هاشمی کناره گیری کند چه مشکلی حل می شود؟ نکند جنابعالی می خواهید وزیر شوید!
  • وکیل الرعایا A1 ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    312 7
    تصور میکنم اونهای که به روحانی رای دادند تنها کاری که از دستشون بر میاد اینه که تکلیفشون رو با یه عده از نماینده هایی که مانع از تحقق خواسته های رای دهندگان میشن در انتخابات آینده روشن کنن. شترسواری دولا دولا نمیشه. ا ین نماینده ها رو مذمت نمی کنم اما سلیقشون با سلیقه رای دهندگان به روحانی متفاوته. این تفاوت سلیقه وقت و انرژی همه رو تلف میکنه. بابا جان حوزه بهداشت رو بسپارید دست کسانی که این کاره هستند یه نماینده ای که یه روز هم تو این بیمارستانها کار نکرده نمیتونه در مورد بودجه بهداشت تصمیم درستی بگیره.
  • علی IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    484 5
    خدا باعث و بانیشو گرفتار درد و بیماری کنه تا درد مردمو بفهمه! انشالله وزیر عزیز حالشون بهتر بشه.
  • بی نام A1 ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    237 2
    بخاطر اینکه وزارت بهداشت چه سودی واسه نماینده ها داره اما پی شو بگیری میبینی خودشون تا دلت بخواد دفتر بیمه دارن
  • بی نام A1 ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    266 3
    خدا ایشان را شفا دهد واقعا انسان شریفی است
  • بی نام A1 ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    آقای بینامن اینا سیاسته تو که خونه ننشستی چه گلی به سر مردم زدی
  • 021 A1 ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    299 2
    3 هزار میلیارد رو که نباید خرج مردم کنن باید بدن امثال زنجانی و خاوری ببرن بخورن یه آبم روش....چه معنی داره این پول خرج بهداشت مردم بشه آخه...
  • باد صبا RS ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    109 3
    درود بر دولت تدبیر و امید...هر کسی و در هر موقعیتی ، و هر حزب و جناحی که چوب لای چرخ کابینه دولت آقای روحانی بزاره ،در مقابل مردم جبهه گیری کرده و بدون شک با واکنش خردمندانه مردم مجبور به عقب نشینی خواهد شد و این پایان ماجرا نیست، و علاوه بر این یک حس تنفر از اون شخص و جناح در مردم ایجاد میشه...
  • علی راستگو A1 ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    155 4
    معلوم نیست تو این محلس چه خبره ؟ سنگ انداری برای دولت هم حدی داره اخه حتی حاضر منافع کشور رو به خاطر منافع سیاسی خودشون در نظر نگیرن
  • بی نام IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    161 2
    خدا از مسئولی که منافع خودش رو بر منافع مردم ترجیح میده، نگذره!
  • بی نام US ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    121 4
    مردم از کی مهم بودن که بخوان بودجه برای سلامتیشون در نظر بگیرند کسی مریض شد داشت خرج درمان میکنه نداشت میره زیر خاک منتها بسته به اینه که چقدر باید زچربکشه تا عزرائیل بیاد خدمتش !
  • بی نام IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    140 0
    دکتر هاشمی واقعا آدم شریفی است. این چند وقته هم هر حرفی زده واسه مردم زده. صحبتهایش خیلی به دل می شینه
  • بی نام IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    107 1
    وزیر بهداشت شریف مراقب سلامتی خودتون باشید. وقت دارید انشالله مشکلات به تدریج حل میشه.خدا کمکتون میکنه چون از صمیم دل به فکر مردم هستید.
  • بی نام A1 ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    164 2
    خداییش دکتر هاشمی خیلی انسان دلسوز و زحمت کشی هستند♥
  • بی نام IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    53 3
    وا اسفا
  • ابراهیم A1 ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    79 2
    نمایندگان محترم چرا نظرات شخصی خود را به پای مردم می نویسید . لابد مردم به شما رآی دادن نه به آثای روحانی
    • بی نام A1 ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      3 27
      پ ن پ! ما که به روحانی رای ندادیم.
  • بی نام A1 ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    7 32
    یکی با مقاله کیهان کمردرد میگیره یکی با خبر مجلس قلب درد، هنوز نزدیک دو سال دیگه از این مجلس مونده خواهشاً تحملتون رو بیشتر کنین وگرنه باید جلسه دولت توی بیمارستان تشکیل بشه.
    • يکى IR ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
      22 0
      شما که وجدانتون به درد نيومده!!!
  • بی نام IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    1 74
    جالبه که ثروت همین آقای وزیر با اون یکی آقای وزیر-نعمت زاده- رو روی هم بریزی از سه هزار میلیارد بیشتره. همه چیز بدجور به هم ریخته.
    • مصطفی A1 ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      28 0
      ثروتشان حلال است اقای هاشمی که یکی از بهترین دکترهای ایران هستند اقای نعمت زاده هم30 ساله سمت دارن و حقشونه ! راستی صادق محصولیا بگو!!:)
    • بی نام IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
      5 0
      در مورد نعمت زاده اطلاعات ندارم حرفی نمی زنم اما بهترین جراح چشم ایران ثروت نداشته باشه، کی باید داشته باشه؟ حتما بابک زنجانی!!!
  • بی نام IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    39 0
    شایستگی وزیر بهداشت برکسی پوشیده نیست و علمی بودن و نه سیاسی بودن او چیزی است که خودش نیز به ان اعتراف کرده ای کاش بازیهای سیاسی میگذاشت نخبگان کار خودشان را بکنند
  • بی نام IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    27 0
    در تمام دنیا بیشترین بودجه دولت صرف بخش سلامت می شود در حالیکه در ایران دولت در دخانیات و برق و نفت و مسکن مهر حضور دارد مثل تمام دنیا دولت این بخشها را به مردم واگذار کند ولی بودجه را به سلامت اختصاص دهد
  • کمال A1 ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    1 21
    اگر سلامت مردم مهم است دولت باید در لایحه پیشنهادی بفکر آن بود این مبلغی را که نمایندگان جابجا کردند برای بیمه روستاییان و شهر های زیر 20 هزار نفری که در این کشور حقشان است و در کمیسیون تلفیق ایجاد شد و از جیب مردم است و نه از فروش نفت
  • بی نام EU ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    30 1
    این عبد الرضا مصری اصلا" کیه؟ چرا انقدر ناراحتی درست می کنه؟
  • بی نام IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    37 0
    چقدر شریف و دوست داشتنی است وزیری که دغدغه سلامت مردم، کار او را به بیمارستان بکشاند.
  • saeed IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    36 1
    حیف پول نیست که باید به بخش سلامت بدیم . با این پول باید آقایان پورشه و بنز وارد کنند!!!
  • بی نام A1 ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    17 0
    خداوند بزرگ حفظشان کند یک تجدید نظری به حال ما بیماران که گرفتار پزشکان خانواده کردند و باید پول ویزیت انجام نشده بدیم بکنند البته در استان فارس و مازندران فرم ارجاع دادن شده یک کاسبی برای پزشکان عمومی جالبه فقط بیایید از نزدیک تماشا کنید دکتر رفتن در استان فارس که داره طرح پزشک خانواده رااجرا میکنه
  • بی نام A1 ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    37 0
    این نظرات نشون میده که مردم بسیار فهمیده هستند.
  • بی نام A1 ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    22 0
    آره عزیزم. بودجه رو باید بدید به بیمه ها تا برن باهاش سهام هتل و شرکت های هواپیمایی بخرن ، با پول مردم تجارت کنن و آخر سال به خودشون پاداش آنچنانی بدن. کجا از بیمه واجب تر که بهش کمک مالی بشه!!!
  • فرهان A1 ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    16 0
    از معدود وزیرای بامعرفت ودلسوز مملکت هستن خدا بخاطر سادگی وتواضعش شفایش دهد آمین.قدرایشونو بدونین آقایان بظاهرخادم مردم...
  • بی نام A1 ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    20 0
    در مجلس بعد عارف را می آوریم
  • بی نام A1 ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    2 32
    حالا آقای وزیر تو بیمارستان آشنا دارند؟ ما نداشتیم خیلی اذیت شدیم.
  • سالاری US ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    16 0
    اقای دکتر هاشمی یکی از بهترین متخصصان چشم پزشک هستند که تمام ایران به خدمات ایشان در عرصه پزشکی نیازمند است اکنون نیز با قبول پست وزارت با مشکلاتی مواجه هستند که امیدوارم هرچه زودتر بهبودی خود را بدست بیاورند. آمین
  • دانشجوی پزشکی IR ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    22 0
    دانشگاه ما پول اینترنت نداشت بده یه هفته اینترنت نداشتیم میوه رو از وعده های دانشجوها برداشتن سرویسارو 2 ساعت یه بار کردن میگن پول راننده نداریم بدیم تو یه اتاق 12 متری 6 نفر زندگی میکنن چون پول ندارن خوابگاههای نیم سازو تکمیل کنن و و و بعد میان سالی 120 تا دانشجو پزشکی میگیرن از اونورم بودجرو کم میکنن... خوب میکنین... میخوام بدونم یه مشت دکترای و فوق لیسانس الاهیات و حسابداری چی از حوزه ی سلامت و بهداشت میدونن؟؟؟ از ماست که بر ماست...
  • بی نام A1 ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    13 0
    مجلسی های ما احتمالا یا خودشان با توجه به اوضاع مالی شان اشکالی در هزینه های گزاف سلامت ندارند یا در سلامتی بسر میبرند وظیفه دولت نگاه درست به بخش سلامت جزو وظایفش است و باید در این بخش نگاه روز داشته باشد مجلس اگر نماینده ملت است باید نگاهش را اصلاح نماید نه برای دولت زحمت درست کند
  • نبی A1 ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    22 0
    خدا ما که قدرتی نداریم خودت دشمنان این ملت را ذلیل و دوستانش را عزیز فرما
  • بی نام IR ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    10 0
    من یک بازنشسته یکی از سازمانهای دولتی هستم هر سال بیمه تکمیلی نوبت یکی از این شرکتهای بیمه مثل ایران ،دانا،آسیا .........است انگار نوبتی باید یکی از این شرکتها ساپورت شود .وما سرگردان برای گزفتن پول بیمه درمانی که ازاد انجام دادیم چنان بلایی بسر ما می اورند که ازخیرش می گذریم مجسم کنید یک فرد 70ساله با صرف هزینه به اداره بیمه میرود اول ایراد، فتوکپی از تمام مدارک را باید بدهی اگر نداشته باشی مدارک ناقص وبی اثر .حالا تصور کنید این فرد با این سن وسال دوباره ازنو چه کند .انهم مقصر خود بیمه گراست که هر سال دست یکی وتفاوت مقررات .مردم واقعا" از دست شما خسته شدن
  • بی نام EU ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    3 0
    خبر آنلاین چرا این آقای مصری را دعوت نمی کنید در مورد کارهاشون یه مقدار ازشون بپرسید؟
  • بی نام A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    0 11
    احترام اقای وزیر خیلی زیاد ما هم دوستش داریم وبراش دعا میکنیم ولی خدا وکیلی آمار الکی در مورد دریافتی پزشکان به خورد مردم نده من کارمند همین وزارت هستم اطلاعات صحیح دارم