۰ نفر
۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۳
تبخال و گوسفندی برای شاه برگزیده شدند

آیین پایانی ششمین جشنواره سراسری داستان انقلاب با معرفی برگزیدگان و آثار تقدیری عصر امروز در حوزه هنری برگزار شد.

سه رتبه برتر و شش تقدیری این دوره از جشنواره که توسط هیأت داوران شایسته تجلیل شناخته شدند، به این قرارند: در بخش داستان کوتاه الهه امامی راسخ با اثر «جای امن» و مصطفی میرزایی با داستان «گوسفندی برای شاه» به ترتیب از استان‌های تهران و همدان و معصومه عیوضی با اثر «آدمک» به عنوان رتبه برتر در بخش رمان نوجوان معرفی شدند.

بر این اساس هیأت داوران این جشنواره شش برگزیده دیگر این جشنواره را به این شرح اعلام کردند: در بخش رمان بزرگسال احسان غدیری با اثر «تبخال»، آرزو مهبودی با داستان «تیری توی تاریکی» و محمداسماعیل حاجی علیان با اثر «ایوار» به ترتیب از استان‌های خراسان رضوی، فارس و سمنان مورد تقدیر قرار گرفتند.

بنا بر این گزارش، رمان نوجوان «نشانه‌های بهار» اثر سیدمحمد میرموسوی، داستان کوتاه نوجوان «مجسمه» از محمدباقر سیدی و داستان کوتاه بزرگسال «downhill» اثر سیده زهره میرعیسی‌خانی از استان‌های گلستان و تهران توسط هیأت داوران به عنوان آثار تقدیری معرفی شدند.

هیأت داوران جشنواره داستان انقلاب را در بخش بزرگسال و کودک و نوجوان فیروز زنوزی جلالی، راضیه تجار، مهدی کاموس، خسرو باباخانی، محمدرضا بایرامی و سمیرا اصلان‌پور تشکیل می‌دادند. این جشنواره به دبیری هنری حسین فتاحی و دبیری اجرایی علی قربانی ششمین دوره برگزاری خود را پشت سر گذاشت.

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 339111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =